Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Csak nem lesz élőszereplős Star Wars-sorozat?

2010. augusztus 05. 11:30 sixx 73 komment

Két éve írtunk először arról, hogy George "rókabőr" Lucas, a Star Wars-franchise-ból milliárdokat kiszedő, közepes képességű filmes tisztességes iparosnak is csak nagy jóindulattal nevezhető rendező nagyszerű meséjét élőszereplős tévésorozatban is meg akarja valósítani, ráadásul egy káromkodós űrwesternről érkezett hír, Mos Eisley sikátorairól meg hatvan naprendszerben körözött bérgyilkosokról. Tavaly nyáron már a prágai forgatás előkészületeiről számoltunk be, idén márciusban pedig 2011-es premierdátumot jósoltunk. Ma meg azt mondjuk, lehet az egészből nem lesz semmi.

Lucas (értsd: az emberei) tokkal-vonóval öt éve dolgozik a projecten, és ugyan a bennfentesek szerint szívügyének tekinti a dolgot, annyira mégsem, hogy egy kisebb afrikai állam teljes éves költségvetését beleölje. A rendező blogján még idén májusban ezt találta a techland.com:

A sorozat munkálatai állnak, mert ugyan megvannak a forgatókönyveink, de gőzünk sincs, hogyan valósítsuk meg azokat. A könyvekkel semmi baj, igazi Star Wars-történeket, csak éppen a költségvetésünk tizede egy mozifilmnek, és ebbe nagyon nehezen férnek bele azok a dolgok, amiktől egy ilyen vállalkozás sikeres lehet.

Kár lenne érte, mert a tervek igen nagyratörők: Rick McCallum, Lucas örökös producertársa először 100 epizódos történetet emlegetett, ami a Sith-ek bosszúja és az eredeti Csillagok háborúja közötti időszakot ölelné fel, és a birodalom elleni lázadás adott volna neki hátteret. Egy későbbi interjúban már több sorozatról és 400 epizódról beszélt, egy karakterközpontú, sötét, felnőtteknek szóló szériáról. Azért még ne adjuk fel a reményt.  

Címkék: tv sorozat star wars

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szende Aurélia 2010.08.05. 11:47:47

@sixx:
Ne haragudj, nekem ez volt az első.

Szende Aurélia 2010.08.05. 11:52:30

@sixx: Tegnap este regiztem, és mindig mindenhol elsőznek, így hát gondoltam, hogy én is kipróbálom. Nem tudhattam előre, hogy rögtön nyakon csípnek...

dupi 2010.08.05. 11:53:13

pont a héten gondolkoztam a clone wars s2-t pörgetve, h mennyi pénz kellene, rá ha nem animációs lenne. túl sok, úgy látszik.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.08.05. 11:54:38

@Szende Aurélia: ja, oké. itt nem elsőzünk, egyébként jó szórakozást errefelé.

ügyfélszolgálatos 2010.08.05. 12:14:52

Áhhh ha Lucas papa kezében maradt volna a dolog, úgy is nyálas lett volna.

k_wili 2010.08.05. 12:24:09

mi az hogy közepes képességű filmes? a Star Wars a hetvenes évek vége óta töretlen siker. gondolj a 6filmre, számtalan videojátékra, figurákra miegymás... egy egész kultusz alakult eköré. Lehet hogy a film nem pont a te világod, például a barátnőm se szereti...de hogy Lucas közepes képességű filmes?? nekem igoogle-ben jelent meg ez a cikk index alatt és emellett már én sem tudtam elmenni. Bírom, hogy mostanában mindenki össze-vissza irogat magát filmkritikusnak meg újságírónak nevezve de szerintem ez így totál amatőr hozzáállás.

Neton 2010.08.05. 12:32:02

@k_wili: Hát azért, mert klasszikus lett, attól még nem egy oscar díjas rendező. Ráadásul mit is rendezett Ő a Star Warson kívül? A vizsgafilmjét igen. Ezen kívül semmit, az meg más kérdés, hogy tényleg nem egy nagy szám a rendezés a klasszikusnál se. Az első résznél meg pláne cink, de a story, a színészek és a trükkök elvitték a hátán a filmet. Szóval sixx-nek ebből azért igaza van. :D

Bigmatt 2010.08.05. 12:32:31

sixx! Nagy szívügyem (volt) a Star Wars is, de a Lost epilógusból előkerült egy 1perces jelenet, ami igen érdekesre sikerült és még válaszokat is ad... szóval gondoltam szólok :)

http://www.accesshollywood.com/video_1242334&dst=ah|widget|Access%20Hollywood%20Video&__source=ah|widget|Access%20Hollywood%20Video

sixx · http://comment.blog.hu 2010.08.05. 12:33:03

@k_wili: rendezőként egyetlen értékelhető filmje sem volt, pontosítom a cikket, közepes képességűnek is csak nehezen nevezhető rendezőre. kösz, hogy jelezted!

sixx · http://comment.blog.hu 2010.08.05. 12:33:36

@Bigmatt: jaja, kint is van a blogon már vagy két órája, de kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2010.08.05. 12:46:00

@k_wili: Lucas inkább jó marketinges és üzletember, mint filmes. A negyedik résszel tény, hogy kultfilmet teremtett, a THX1138-ról nem beszélve. Viszont egy jó filmes nem erőszakolja szét a filmjeit (South Park jelenet, ahol Spielberggel nekimegy Indy-nek, nyugodtan behelyettesíthető lenne bármelyik SW karakterrel), pláne nem öncélúan csak azért, mert a mai igény a vizuális látványelemeket preferálja inkább. Ezt értem arra, hogy a klasszikus trilógiát újra és újra át kellett szabni, csak mert gagyi volt a makett-Falcon. Az előzményekről nem beszélve, ahol a színészek írisze már kiégett a folytonos greenbox jelenetektől...

Bigmatt 2010.08.05. 12:49:37

@sixx: jólvanna nem láttam, pedig direkt körbe néztem.

vatamadafaka 2010.08.05. 13:11:35

Ha valaki elfogulatlanul nézi a Star Wars filmeket, főleg az első hármat (első 3 alatt az először elkészült hármat értem) akkor rájön hogy ez egy gyenge közepes. Nem a látványra értem. Borzssztó színészi alakítások, (márha ehhez kellett valamit alakítani) a szöveget 5 perc alatt megtanulja egy amatőr is. Mark Hamil (akiről többet nem igazán hallottunk)talán a leggyengébb mind közül. Persze ez csak az egyéni véleményem. Hozzáteszem ettől még szeretem a filmet.

vatamadafaka 2010.08.05. 13:15:11

@k_wili: Inkább gyenge képességű filmes. :-)) A videójátéknak meg a többi "vakításnak" semmi köze ahhoz hogy jó vagy rossz a film. Azért mert látványos a film, attól még Lucas nem egy nagy rendező.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.05. 13:39:56

400 epizód? Hány év is lenne az? 18? 20? Optimista :-)

Darth Revan 2010.08.05. 13:46:22

Azt hiszem jobb lesz, ha nem keszul el ez a sorozat. Lucas mar igy is tonktre tette az elso harom resszel felepitett vilagot.

paráznabillegető 2010.08.05. 13:50:02

legyen inkább 900 rész, és brazil szappanopera fíling...
vagy rögtön 100000 rész, csillagok közt alcímmel...

Jerky_Maistro 2010.08.05. 13:56:03

na mi van, a játékfigurákra, kólásdobozokra és cukorkákra kitalált episode i-ii-iii (nem StarWars)-ból nem jött be elég lóvé egy vacak sorozathoz? akkor ne fizessenek annyit a szereplőknek, vigyenek kitűnő magyar színészeket.

A nép fia 2010.08.05. 14:04:17

Vigyék Mexikóba, vagy Brazíliába a gyártást. Ott kihozhatják egész olcsón, és a Dél-amerikai dzsungel kiváló Endor-környezet lenne, Mexikó pedig a Tatuin. Színészeket és statisztákat bagóért kaphatnak. El tudnám képzelni monduk Lucelia Santost Leia nevelőanyjaként, vagy Facundo Arana, mint az ellenállás hős vezetője, esetleg Gabriela Spanic lehetne Mara Jade. :-D

Csé 2010.08.05. 14:06:22

Egy ideje divat fikázni az SW-t is itt az nagy indexen és cc-n :D
Tény, Lucas nem kimondottan rendező, sokkal inkább producer és író. Elvégre tessék belegondolni mit talált ki, és mennyire megél belőle. Lényegében 2 történettel (Star Wars és az Indiana Jones) annyit kaszált amennyit ti 500 éve alatt nem keresnétek meg :)
Az új 3 rész meg a divat, a fejlődés meg még kitudja minek az áldozatául esett. Meg persze hogy megint ő akart rendezni, mikor az ESB és a Jedi visszatért is más-más rendezte, sztem eléggé jól...

Mark Hamil eltűnt, mert sose volt a felhajtásokért oda, ha kicsit utánanéztetek volna, mai napig eléggé elfoglalt kiváló szinkronszínész, megannyi rajzfilmben (többek közt batman sorozatok jokerének, stb.) dolgozott. Aki megérdemelten bukott az max Carrie Fisher lehet...

A sorozat meg valszeg azért bukik mert túl sokat akar a szarka effektus van, és annyiba fájna megteremteni a látványt, helyszíneket...

Csé 2010.08.05. 14:12:39

@A nép fia: Csak Endort ne, az ewokoktól még most is kiráz a hideg... Egy Mos Eisley-s történet nagyon jó lenne, a könyvekből kiindulva, vagy a hivatalos 3 folytatást amit Timothy Zahn írt, az is tök jó lenne akár filmen, akár sorozatban.

A nép fia 2010.08.05. 14:18:27

@Csé: Minden bizonnyal megtérülne a befektetés. Minden valamire való tv-csatorna le akarna csapnia sugárzási jogokra.

Fischer valóban a drog áldozata lett (már a Birodalom visszavág idején is tolta a kólát), de kilábalt belőle, és producer, valamint forgatóköny-író lett belőle. Ja, és persze cameo-zik a Star Wars-témájú filmekben (Fanboys, Jay és Néma Bob visszavág, stb.).

Harrison Ford pedig hatalmasat dobbantott!

Mark Hamill egy autóbalesetet szenvedett, ami után pár nem túl jól sikerült plasztikai műtéten esett át, többek közt ezért is kerülte a nyilvánosságot. Mindemellett a munkája a mai napig dícséretes, bár a hangját nem hallhatjuk, ha nem eredeti nyelven nézünk rajzfilmeket.

Spawn85 2010.08.05. 14:18:52

@Csé: Hát...én úgy tudom, hogy Mark Hamill azért tűnt el, mert annyira azonosították Luke Skywalker karakterével, hogy aztán nem nagyon kapott más szerepeket.
Aztán valóban elkezdett szinkronizálni, és talán a leghíresebb szinkronszerepe, a Batman rajzfilmekben Joker, ami miatt a mai napig nagyon sokan dicsérik.
De a mozifilmek világából valóban eltűnt.

Amúgy én örülnék, ha lenne élőszereplős Star Wars sorozat. De ha nem lesz, azt sajnálom ugyan, de nem tudok mit tenni. :)

Amúgy szerintem a 400 részt Lucas csak poénból mondta.

A nép fia 2010.08.05. 14:22:14

@Csé: Ugye, hogy Zahn írásait teljesen el tudnánk fogadni folytatásként? Különben azokra Lucas is rábólíntott, hogy jó sztorik, de soha nem lesznek megfilmesítve.

uniq · http://www.thesource.hu 2010.08.05. 14:27:06

Egy jó filmtől nem lesz senki sem kifejezetten jó rendező, de az American Graffiti szerintem egészen jó film, amit sikerül sokaknak kifelejteni az életműből.

Csé 2010.08.05. 14:28:09

@Spawn85: Való igaz, be lett skatulyázva, de ez ellen lehet tenni sztem akarással és egy jó menedzserrel... De mind1 is, valszeg így is nagyon jól eléldegél, nem kell félteni :D
A 400 rész az nagyon durva, esetleg úgy, ha 25 perces részek lennének, de az meg sztem max egy vígjátéknál fér el.
A kis animációs sorozat sztem nagyon gyerekeknek készült, ami a klón háborúkat meséli el (asszem ugye az), és csak remélni tudom, hogy nem megint efelé mennek el, mert akkor sírógörcs és miegymás lesz részemről. Hús-vér embereket akarok, gumimaszkos idegeneket, rohamosztagosokat, szuper-csillagrombolókat és X-szárnyúakat :D
Meg a Napzúzót, ahogy átmegy egy sima Victory-osztályú csillagrombolón :D

Csé 2010.08.05. 14:29:51

@A nép fia: Bízom a csodában :D És a reményhal meg utoljára :D

_Jeff_ 2010.08.05. 14:34:57

1. Zahn trilógiát valóban meg kéne filmesíteni, Thrawn admirális zseniális figura. De az eredeti színészek már túl öregek lennének ehhez, hiszen az alig pár évvel a OT után játszódik.

2. SIXX!!! lehet hogy Lucas rendezőként nem nagy, de lássuk be, iszonyatos képzelőereje van, olyan világot teremtett/álmodott meg ami milliók kedvence lett. Te itt a kis blogodban hány emberre is hatsz? Néhány százra, max ezerre? Na erre gondolj, amikor magadat menőnek vagy szakértőnek gondolva fikázgatsz...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.08.05. 14:36:18

@Szende Aurélia: hajrá hajrá :D

afenébe, pedig várok már valami értelmes sorozatra...

_Jeff_ 2010.08.05. 14:36:50

@Csé: A Napzúzó nem véletlenül a Kevin J Anderson-féle trilógiában van?

Casus Belli 2010.08.05. 14:39:47

@A nép fia: De miért nem filmesítik meg a Zahn triológiát? Van valami konkrét oka? Filmben is, sorozatban is ütne, sztori téren pedig verné az Ep.1-3.-at. Nem értem.

A nép fia 2010.08.05. 14:48:35

@Casus Belli: Ez a világ második legnagyobb talánya... Talán azért, mert nem Lucas találta ki, és így rengeteg lóvét le kéne szurkolni Zahn-nak.

Amúgy hiányoltam, hogy valaki beszóljon (ugye a magyar mentalitás): haha, a csehek ugyan elhappolták előlünk a SW-sorozat gyártását, mégsem lesz belőle semmi! Kac-kac!

Na, valaki legyen már genyó, és mondja!

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.08.05. 14:51:09

az egy dolog, hogy lucas nagyon szépen kitalálta ezt a világot. de azt odafigyelve is kellene kezelni

Casus Belli 2010.08.05. 14:53:59

Zahn történetei után sztem az Old Republic kora lenne a legjobb. Ha olyan sztorikat tudnának összehozni, mint a Knights of the Old Republic 1 pl...izgalmas lenne visszanyúlni a kezdetekhez.

Wiiktor 2010.08.05. 14:54:39

A dzsurasszik park meg az avatár is jó lett Hamiltől... nem tudom miért szidjátok (troolololol)

gonosztojás (törölt) 2010.08.05. 14:56:39

Lukács bácsi helyében amíg még használhatók az első (tulképp második három)széria karakterei, vagyis Harrison ford még fel tudja emelni a lézerstukkert, megcsinálnám a lezáró epizódokat.
Nem biztos hogy kell még köztes rész.
A fan tábor amúgy sem fogadta nagy lelkesedéssel az 1-2-3-ban megváltoztatott mesevilágot.

A nép fia 2010.08.05. 15:02:30

@Casus Belli: A KotOR története 4000 évvel játszódik az Új remény előtt. Az szerinted emészthető ugrás lenne egy mezei rajongónak, aki nem ismeri a játékot?

Csé 2010.08.05. 15:03:28

@G Boogie: De igen, jogos az oroszlánbőgés :D
Ettől függetlenül nem lenne látványos? :D Én tuti megkönnyezném!
Mellesleg az a trilógia se rossz, már az Anderson féle. Annyi-annyi a jó történet, nehogy ezekből ne lehetne jó filmeket csinálni. A franchise meg él és virul, de lassan jót tenni neki egy újabb vérfrissítés szerintem. Ezekkel meg tarolni lehetne!!!

Csé 2010.08.05. 15:07:23

@A nép fia: Ha már történelem :) Én azon derültem a legnagyobbat, mikor kiderült hogy a birodalmi rohamosztagos páncélzat végülis egy mandaloori csatapáncél lemásolt és végletekig egyszerűsített formája :D

Véraláfutás2 2010.08.05. 15:11:49

G Boogie

Ahhoz a képzelőerőhör volt jó pár designernek is köze - sőt...

_Jeff_ 2010.08.05. 15:12:08

@Csé: egen, Zahn mellett azt élveztem a legjobban. jó karakterek, jó sztori, simán meg lehetne őket csinálni. de változatlanul az a problémám, hogy túl öregek az eredeti szereplők. az pedig már szentségtörés lenne, ha mondjuk új szereplők játszanák a klasszikus karaktereket...

máskülönben nem tudom min fanyalog sok SW "fan", nekem speciel az ep III a kedvencem az összes rész közül, mert végre kiderült hogy mennyi minden okozta Anakin átállását

az új Clone Wars anim sorozat is egész jó szerintem. vannak gyenge részek, amik gyerekeknek szólnak főleg, de azért akadt már egy két ütősebb epizód is. amíg nem jön ki a The Old Republic MMO, addig be kell érni ilyen morzsákkal :)))

_Jeff_ 2010.08.05. 15:14:52

@Véraláfutás2: akkor ezt most gondold át mégegyszer... tudod a filmek nem csak látványról szólnak. plusz a designer is abból indul ki amit mondanak/írnak neki. lucasnak pedig elég konkrét elképzelései voltak arról, minek hogyan kell kinéznie

Csé 2010.08.05. 15:16:37

@G Boogie: Én addig leszek szomorú, míg nem találják fel az igazi fénykardot, ami pont olyan mint a filmben :D Annyira kéne egy olyan... Tuti az első suhintásra vagy a karácsonyfát vágnám ketté vagy a saját fejem xD

meglivorn 2010.08.05. 15:24:01

Lucas mindig is keményen technokrata volt (most láttam vele egy interjút ahol kijelentette hogy a filmművészet első száz éve nem volt túl érdekes, de most jön a java - azaz a készítésnél már tényleg csak a képzelet szab határt és nem a technika). Úgyhogy simán el tudom képzelni, hogy túl drága lenne az a sorozat ami az ő igényeinek is megfelel.
Ugyanakkor megint a filmek környéke... BAROMI unalmas már. Ezért is tapsikoltam, mint a jázminok, amikor kiderült, hogy a Bioware marad az Old Republicnál.

Ja és még valami. Lucas és bandája a terelésben is nagyon jók. Rám nagyon mély benyomást tett amit a készülő MMO körül csaptak kb 2 éve. Szóval ebből még simén lehet 2011es premier, egy sorozattal ami 150 évvel a filmek után játszódik (csak példa!).

Johnny336 2010.08.05. 15:29:22

Az vitathatatlan, hogy fantasztikus világot talált ki. Filmesnek milyen? Nem tudom, nem értek hozzá, még nem rendeztem filmet, nem tudom milyen munka...

De elég sokat jelent, hogy egy óriási franchise az egész Star Wars univerzum, millió dologgal. Kevesen mondhatják el magukról, hogy ilyet tudtak alkotni.

Azt mondjuk nem értem, hogy mindenki szidja az ewokokat. Mégis mi bajotok a mackókkal? Kicsit bugyuták, puff neki, kellett ilyen is bele (cukiság), mert amerikai. És a Szörnyecskék jobb? Ugyanazok a plüss genyók, csak abban gonoszak.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.08.05. 15:31:10

Hát... Szerintem meg hagyni kéne az egészet. Potenciál tényleg lenne benne, de hosszútávon szerintem nem tenne jót a franchise-nak.

Martian (törölt) 2010.08.05. 15:32:36

@uniq: Ja bizony, az American Graffiti egész jó Lucas rendezés volt... Harrison Ford első emlékezetes szerepe.
Utána jött a mítosz-mesefilm-franchise, Spielberggel karöltve... na bumm, nem rendezhet mindenki Shakespeare-drámákat... pl. Kevin Smith sem erről lett híres. :)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.08.05. 15:33:36

Én egyébként azt mondjuk nem bánnám, ha a a Timothy Zahn féle könyveket (meg a két brutál méretű, a 9. epizód után játszódó folytatást) filmesítenék meg sorozat formájában.

_Jeff_ 2010.08.05. 15:34:09

@Csé: Úgy tudom mintha valami hasonlót csinált volna nemrég vmi ázsiai cég... perli is őket a lucas team :) de ugyebár az nem az igazi... nincs olyan jellegzetes hangja. például ahogy anakin saberje zúz ep3-ban mikor felkapcsolja a younglingek előtt

szerintem az The Old Republic lesz az, ami új vonalat hoz majd be. iszonyatosan várom. évek óta semmivel sem játszom (kivéve persze a kotor 1-2 néhányszori végigvitelét), de emiatt veszek majd rendes gépet :) asszony már nyugtázta magában, hogy a megjelenésig lesz csak férje :)))

Ballagator 2010.08.05. 15:39:09

Hehe, ezen mindig jót röhögök, hogy Lucas képes volt elérni azt, hogy az alkotását nagyra tartják, őt magát meg fos alkotónak. Most akkor ez így hogy? Na mindegy.
Végül ideírnám eretnek nézeteimet, ilyet még SW fan nemigen írt, talán azt mondják, nem is igazi fan az ilyen. Nálam mindenesetre a filmek értékelése:
New Hope - közepeske
Empire Strikes Back - jó
Return of the Jedi - jó
Phantom Menace - közepeske
Attack of the Clones - nagyon jó!
Revenge of the Sith - na ez az igazi király!
Clone Wars sorozat (CGI) - nagyon jó, egy-egy dupla epizód mozifilmként értékelhető!

Csak így tovább!

AlexWolf 2010.08.05. 15:41:13

Én csak azt nem értem, hogy minek egyáltalán élőszereplős sorozatot/filmet csinálni a SW-ből. Simán lehetne egy normális (és nem az olyan gagyi mangás Clone Wars-ra gondolok) animációs filmet. A technika tuti megvan hozzá, elég csak megnézni ezt:
www.gametrailers.com/video/e3-09-star-wars/49937
Azt hiszem egy ilyen kaliberű animációs film jobb lehetne mint egy élőszereplős.

2010.08.05. 15:59:07

ó lucas papa ha látnád, hogy 2990 forintért rohad hónapok óra mindkét sw ( 1-3 4-6 ) pakkod a polcon, mert büdös volt rárakni legalább a 2.0 szinkront. mert megérdemled.

megitális rózsa 2010.08.05. 16:11:01

3,5 milliárd dollárral a háta mögött nem vág bele.

Érdekes.

_Jeff_ 2010.08.05. 16:11:37

@lazarus: milyen fan az aki szinkronnal nézi???

AlexWolf 2010.08.05. 16:16:32

@G Boogie: Erről beszéltem, kell a francnak az élőszereplős sorozat, ezek a 3-5 perces CGI-k még a SW filmeket is lemossák.

reccs 2010.08.05. 16:19:59

@G Boogie: valószínűleg nem a nyelvsznob gigafanok veszik a legtöbbet, hanem pl. a gyerekes családok, vagy akik csak szórakozni akarnak. És jogos, ha egyszer lehetne szinkron is a lemezen, a neten meg ott van szinkronosan, akkor nem szívesen adnak rakat pénzt a szinkronmentes verzióért. Mert az elején ezt 10000 ft/ trilógia áron adták.

_Jeff_ 2010.08.05. 16:23:32

@reccs: ez nem nyelvsznobság kérdése. egyszerűen elqrja a színészi játékot a csapnivaló szinkron. az OT legelső szinkronja még jó volt, de ezek az újak csak tönkrevágják a filmeket

doktor.dikhed 2010.08.05. 16:23:43

Annyi lehetőség van a Star Wars univerzumban, de amíg Lucas él, csak gyerekfilmeket kapunk, ráadásul abból is általában gyengéket...

A Knights of the Old Republic számítógépes rpg története pl. kiváló volt. Valami ilyesmi kéne filmen is...

Casus Belli 2010.08.05. 16:45:43

@A nép fia: "@Casus Belli: A KotOR története 4000 évvel játszódik az Új remény előtt. Az szerinted emészthető ugrás lenne egy mezei rajongónak, aki nem ismeri a játékot? "

Szerintem simán. Lásd az Old Republic-ról szóló kommenteket feljebb. A két trailer amit eddig kiadtak, pl. nagyon rendben volt. (igaz, CGI) Jópár történet van abból az időből, ami megállná a helyét képernyőn, és sztem kifejezetten érdekes lenne a Sith-ek megjelenése, meg a hasonló előzmények.

Spawn85 2010.08.05. 17:28:08

Hmmmm...egy a "Knights of the Old Republic" történetén alapuló sorozatot/mozifilmet én is szívesen megnéznék.

_Jeff_ 2010.08.05. 17:44:05

de mondjuk a Force Unleashed sztori is érdekes. igaz, nem annyira mint amiket eddig említettünk, de szerintem még éppen belefér

www.youtube.com/watch?v=KgvzSDcCH4g

Martian (törölt) 2010.08.05. 18:09:43

@Ballagator: "Nálam mindenesetre a filmek értékelése:"

Részemről egyetértek!

Neton 2010.08.05. 19:02:02

@Ballagator: Az értékeléssel teljesen egyet értek.

Mikrobi 2010.08.06. 00:07:37

@sixx: hát igen, ez aztán egy olyan nívós blog, hogy szentségtörés elsőzni. Amúgy miért nem törölted szó nélkül, ahelyett, hogy nyilvánosan fenyegeted? Most 7 komment csak erről az elsőzésről szól.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.08.06. 05:29:47

@Mikrobi: leszel szíves nem meghatározni, mit, hogy és mikor csinálok?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.08.06. 07:22:18

@Ballagator: "Attack of the Clones - nagyon jó!"

???

ez a 6 epizód közül a legszarabb. a többivel egyetértek
süti beállítások módosítása