Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

És még mi panaszkodunk, hogy sok a reklám

Idegesek

2010. május 28. 13:01 sixx 50 komment

Egyik visszatérő tévés kínja a magyarnak, hogy aszongya, sok a reklám a tévében. Nem mennék bele mélyebben, hogy ennek mi az oka, tudja mindenki, aki nem egy barlangban töltötte az elmúlt húsz évet, maradjunk annyiban, hogy a kereskedelmi televíziók ebből élnek, és kész. A hüvelygombából van elég pénz a Mentalistára, a bankkölcsönért folyamodó Mátyás király miatt van House és így tovább. Lehet ezt nem szeretni, alternatívaként ott vannak a fizetős filmcsatornák, de az meg nem kell a magyarnak, mert pénzbe kerül, ugye.

Jó, lehet letölteni is, ma már nincs is olyan internet-szolgáltató, aminek a kínálatában szerelő legalacsonyabb sávszélességet biztosító csomagjával ne lehetne félóra alatt lehúzni a legfrissebb Helyszínelők-epizódot, persze angolul, ami egy újabb hátrány a nagy többségnek, várni kell a feliratra, az meg csak estére van készen, szóval macerás a magyar tévénéző élete. Érdekes módon, az amerikaiak nem ennyire idegesek, jó, biztos elvannak ők is péháérték nélkül, de elfogadják, hogy kéket vizelő nők hiányában Született feleségek sem lenne, és kivárják, míg az utolsó csepp is belefolyik a kurva intimbetétbe.

A proverbiális biztosítékot azért a tengeren túl is ki lehet verni, mint történt ez a Lost-finélé esetében, ami nettó 103 perces volt, de ha a reklámokat is figyelembe vesszük, akkor úgy 180 perc környékén állt meg a számláló - legalábbis az Entertainment Weekly számítása szerint. Az ABC a fináléra 107 reklámszpotot értékesített, darabját átlagosan 800 000 dollárért, ami kellemes, 85,5 milliós reklámbevételt jelentett a csatornának (az évad közben félpercnyi reklámidőt rongyos 213 000 dollárért már lehetett venni).

A fináléban az egyes reklámblokkok nemcsak sűrűbben követték egymást a szokásosnál, hanem hosszabbak is voltak, mint általában: 11 szpot is belefért egy-egy szünetbe, míg évad közben 6-7 a maximum, amit le mernek sugározni (attól félve, hogy John Zombie elkapcsol az adóról, ha még egy intelligens mosóport használó asszony megjelenik a képernyőn). Az EW szerint csak az első bruttó órában 37 reklám és 9 ajánló volt látható, ami azért tényleg soknak tűnik (nálunk feleennyi sincs egy óra alatt).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marcilu 2010.05.28. 13:12:57

Nekem a második évadot volt "szerencsém" Angliában nézni, és ha jól emlékszem, 5 reklámszünet színesített 1-1 epizódot. Néha a Lost felirat a MÁSODIK(!) reklámszünet előtt úszott a képbe. Az utolsó reklám után meg már csak egy jelenet volt. Gyűlöltem...

Johnny336 2010.05.28. 13:17:15

Azt gondolom tudod, hogy az intimbetétbe öntött kék lötty nem a pisit hivatott ábrázolni :)

Egyébként a nevében is benne van, kereskedelmi tv. Kereskedik az adásidővel...

Akinek ez nem esik le, annak felesleges megmagyarázni, utána se fogja érteni.

Endr00 2010.05.28. 13:25:21

Nem érdekelne a reklám, ha nem a film közbe nyomnák be, így viszont marhára idegesít és tényleg elkapcsolom. Mi a szarnak kell a film közbe a reklám, legyen két film között meg a híradó előtt/után, de közbe. Amelyik ezt kitalálta, le kéne lőni.

Mikor Sodrócki 2010.05.28. 13:33:05

A reklám még hagyján, de mi van a véget nem érő műsorajánlókkal ?
A képzeletbeli trónon szerintem a Discovery Channel ül, ami kb. 10 percenként leadja ugyanazt a műsorajánló blokkot, ezzel lehetetlenné téve, hogy nézzem az egyébként érdekes műsorokat.

Dzsúd Horse 2010.05.28. 13:33:38

@Endr00: Ha két film között lenne csak reklám, még könnyebben elkapcsolnál, így várod a történet folytatását a reklámok izgalmas világán keresztül. Amelyik ezt kitalálta, az egy okos ember volt. De tőlem lelőheted.

Drout 2010.05.28. 13:40:42

Discoverys műsorok is egykaptafára készülnek az átlag, buta amerikainak.

wtf hogy minden foglalt 2010.05.28. 13:44:07

én amikor leülök tévét nézni minden reklámot először látok :D
A VB alatt ez azért változni fog ha nem találok vmi HD streamet.

Thrasher 2010.05.28. 13:49:05

mmkay, bocs, totálisan off, de nem tudja valaki, hogy az első kép melyik photoshootból van?
mert még nem láttam, és nem találom, pedig...

Porcelán az elefántboltban 2010.05.28. 14:01:33

Engem is jobban idegelnek a rohadt "ajánlók", pláne, ha hónapokon át ugyanazt a kisfilmet tolják a képünkbe egy epizód alatt 2-3 alkalommal is.... AXN nálam különösen veri a biztosítékot...jópár fontos jelenetről maradtam már le, mert képtelen voltam 50x végignézni ugyanazt a hülye ajánlót... Ilyenkor jön a torrent...pedig én olykor szívesen elnézegetem a reklámokat, szerintem egyik-másik jobb, mint a film, amit megszakítanak vele.. :D:D:D

zsirfeka68 2010.05.28. 14:38:26

Ja meg vacsora,vagy valamely étkezési időben a hüvelygomba,szárnyasbetét,ásóka és társai. Tele van a hócipőm vele,néha elmegy a kedvem az evéstől. Mi lesz a next gen reklám?? Egy duzzadó spriccelő broki,rajta a szuper killel óvszerrel?? Vagy egy felnőttpelenkába épp belerottyantó öreg? Akinek nem csurog mellé,és 3x is becsinálhat?? Trééé...

Thrasher 2010.05.28. 14:57:16

@Pesszimista Pista:
kösz szépen, remek cucc

ON:
ennyi reklám mellett egész érdekes, hogy a finálé legvégére, a stáblista alá az ABC bepkaolta azokat a képsorokat az üres roncsról, hogy ne legyen egy hirtelen, hangulatromboló váltás a következő műsorra, mert akkor addigra a reklámszünetek miatt már jó pár hasonló hangulatromboló pillanaton túleshettek...

esztokam 2010.05.28. 15:11:47

Pont a héten néztem a neten CBS-t és egy kicsit meglepődtem, hogy mennyivel több reklámszünet van egy rész alatt, mint itthon. Mondjuk az is tény, hogy ezek a blokkok sokkal rövidebbek, nem feltétlenül elég, h a konyhába kirohanjak egy újabb adag nassért. Szóval annyira nem volt zavaró.
Meg ha ez az ára, h megnézze az ember a kedvenc sorozatait, akkor ám legyen...

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2010.05.28. 17:53:52

engem is csak az ajánlók idegesítenek, a reklámok többsége kibírható (kivétel ice-ice-pingvin... :S). itt kérdezem meg a tudatlan fajtámmal: ha ennyi reklámidő értékesíthető Amerikában, akkor a sorozatok 42 percéből az következik, hogy ott nem cseszik szét ajánlókkal a műsort? akkor viszont mikor megy a promó (ha megy)?

hominida 2010.05.28. 19:00:07

Mindenkinek mélységes igaza van, akik az ajánlókat kifogásolják. A reklám szükséges rossz, elfogadjuk az érvelést. Az állandó műsorajánló viszont meggyőződésem szerint végül már többet árt, mint használ. Főleg azt nem értem, hogy minek húszpercenként reklámozni egy olyan sorozat következő epizódját, amely már hónapok óta megy ugyanott, ugyanabban az időpontban, emiatt akit érdekel, az már úgyis ott lesz a tévé előtt. Volt már úgy, pedig én nem vagyok nagy tévéfogyasztó, hogy már herótom volt egy ajánlótól, ezért végül már nem volt kedvem megnézni a filmet sem. Amelyen egyébként már elterjedt szokás szerint folyamatosan reklámozzák a következő nagy durranást is, ahelyett, hogy hagynák, hogy nyugodtan megnézhessem a mostani nagy durranást, és így kedvem legyen a legközelebbihez, amelynek a reklámszünetekben is épp elégszer látom az ajánlóját. Azt viszont már képtelen vagyok felfogni, hogy a múltkor az RTL Klub egy műsorán visszaszámolt az aznapi Fókusz kezdéséig. Évek óta minden nap megy ez a szar, mi volt aznap annyira más, amiért a néző már izgatottságában fel-alá járkálva várta a kezdés szokásos pillanatát? Az ilyen elmebajokat a médiatörvényben persze elfelejtették szabályozni. A következőben is el fogják felejteni, mert nem a néző a lényeg.

bbandi 2010.05.28. 19:08:58

Ez nekem is feltűnt már, hogy a magyar tévék reklámpolitikája még egészen elviselhető. Viszont amitől a falra mászok: Ha megvágnak valamit (és itt nem elsősorban a 12es karikai miatti vágásokra gondolok, néha egyszerűen kivágnak egykét jelenetet, mert túl hosszú - pl House-zal csinálta ezt egy időben a tv2, most nem tudom hogy van ez), illetve a filmekről a stáblista levágása. Egy drámai filmnél meg tud őrjíteni az ilyesmi.

Mr. Homn 2010.05.28. 19:19:14

az ajánlók azért vannak mert így kevesebb filmmel ki tudják tölteni a műsoridőt, olcsóbban jönnek ki.
gyűlölöm a reklám- és ajánló-blokkokat.
ezért vettem egy jóképességű vinyós dvd-írót, film kezdetekor bekapcsolom rajta a timeshiftet, és kb egy órával később elkezdem nézni a filmet. a reklámokat meg simán átugrom. nekem megér ennyi csúszást hogy kevesebbet idegeskedek.
(és ne jöjjön senki azzal, hogy nadehát a reklám fontos, abból van a tv-knek bevételük. ennyi reklám már kontraproduktív. pl. ott az AXN, tízpercenként üvöltve próbálnak rábeszélni mindenféle szarra. és tízpercenként ugyanarra. annyira idegesített hogy csináltam listát a reklámokban szereplő termékekről, és tudatos vásárlóként NEM vettem-veszem meg őket. szóval jobban járnak ha kihagyom a reklámokat, így véletlenül akár lehetek is vásárlója az adott terméknek.)

JohnHenry 2010.05.28. 19:23:49

7-8 darabos reklámblokkokkal még ki is egyeznék, dehát nálunk ugye -optmistán- 7-8 perces blokkok vannak, mire folytatják a műsort, elfelejtem, hol hagyták abba.

georg 48 2010.05.28. 19:47:34

A DVD felvevő, egy áldás!!!! Most már majdnem minden valamire való filmet felveszek, a merev lemezre. Jó, jó, egy két nappal később látom, de ki tudom szedni belőle a barom reklámokat és ajánlókat.

Begérke 2010.05.28. 19:48:52

Én pont a reklámok és az ajánlók miatt nem nézem a ker. tv-ket. Filmet kizárólag a Dunán, m1-en és m2-n nézek.
Nem vagyok hajlandó megnézni a reklámokat, mert az az érzésem, hogy a reklámidőt töltik ki filmekkel.

Az persze más kérdés, hogy miért van külön reklámblokk az m1, m2 és Dunán, amikor állami támogatást kapnak a mi adónkból? Szerintem nincs helye.

hominida 2010.05.28. 20:04:31

@Begérke: az angoloknál így is van, ott a köztévé nem reklámozhat, legalábbis én így emlékszem. Ezt nálunk is be lehetne vezetni, de az államnak kevés a pénze, egyébként is sokan morognak - nem teljesen alaptalanul - azért, mert az állam a köztévéket fenntartja, ezért a tévéknek valamennyit meg kell termelniük a saját fenntartásuk költségeiből. A reklám egyébként sem kizárólag a pénzről szól, a gyártók szeretnének a nézőkig eljutni, és a gyártók érdekeit is figyelembe kell venni egy kapitalista világban. Éppenséggel a szocialista világban is, mert harmincöt éve is voltak reklámblokkok, csak azok még benne voltak a tévéújságban, előre meghirdetve. És még meg is nézték az emberek, mert annyi még érdekes is volt, és olyan dolgokra hívták fel a nézők figyelmét, amikre kíváncsi is volt. Ma egy gyártó maximum félévente közli velünk, hogy az összes eddigi mosópor/arckrém/sampon egy kalap szar - tehát az övéké is -, de most itt van végre az, amit már nagyon várt az emberiség, a szupernanoszómás, intelligens, selyemkivonatot és kizárólag természetes adalékokat tartalmazó lónyál. Ez már terhes.

dover 2010.05.28. 20:26:07

A REKLÁMOT BE KELL TILTANI!

A reklámokat mi fizetjük, mivel a kereskedő beépíti a reklámozott termék árába.
tehát otthon belerondít a kikapcsolódásodba, a boltban meg még ki is fizeted..

Shopping 2010.05.28. 20:38:49

hominida:

én rájöttem.
azért számoltak vissza, mert abban a fókuszban mondták be, ki lesz az Xfaktor első zsűritagja.

Komoly mi???

Atlag Ember 2010.05.28. 20:44:19

Drout: Ha az atlag amerika az ugy buta, mint ahogy az atlag magyar meg tehenet terelo paraszt.

Picsasereghajtó 2010.05.28. 20:48:21

Reklám? Az miaz?

Jaaaa, a banner amit a torrentoldalon látok kb 4 másodpercig, mielőtt letöltöm az aktuális epizódot HD-ben 10 perc alatt? Én kibírom.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.05.28. 21:09:11

Ilyenkor jó, hogy a UPC kínál felvevős set-top boxokat is :)
Viszont nekem szerencsére nem kell várni a feliratokra, amint Joe bácsi elküldi, nézhetem is :)

Ted Striker 2010.05.28. 21:18:54

Az utóbbi napokban jobban illett volna a bloghoz a lostcomment:com név

AkarkiJ 2010.05.28. 21:42:19

Én könnyebben vettem a sokszor RÖVID reklámblokkot, mint az itthoni 12-15 perces szüneteket néha...

Deadasfak 2010.05.28. 22:15:41

Nekem inkább az ajánlókkal van tele a tököm mint a reklámokkal.

hominida 2010.05.28. 22:29:14

@Shopping: Fú, ha ezt én akkor sejtettem volna! :-)) Mecsoda izgalom lehetett.

susajka 2010.05.28. 22:52:09

Nekem az tetszik, amit a comedy central csinál. Tudom, hogy minden műsor közben vagy egy reklámblokk, viszont a különböző műsorok között nincs. Ráadásul mindig kiírnak egy találós kérdést, amire persze tudni akarom a a választ és mindig megnézem a reklámokat. De legalább rövidek, így kibírhatóak.

Vízipók 2010.05.28. 22:58:40

Én mindent kibírok, DE MÉR HANGOSABB az a k. reklámblokk, mint a film? NE mondja senki, hogy ETTŐl többen nézik meg...

monduku 2010.05.28. 23:00:44

Az hányszor van, hogy bambulok valami sorozatot, jön a reklám, elkapcsolok autamatice, aztán vissza már elfelejtek kapcsolni...

Petrapetra 2010.05.28. 23:15:32

és akkor most tényleg az ABC-hez hasonlitod a magyar kereskedelmi csatornákat? ez a színvonal? grat.

Macska rúgja meg 2010.05.28. 23:23:04

Amikor kezdődni látszik egy reklámblokk, akkor tipikusan vannak előjelek, pl. eltűnik a csatorna ikonja. Már ebben a pillanatban kell lenémítani a tévét, ha van lehetőség rá...
Sőt, vettem a pimaszságot, s megállítottam a műsort a film kezdetekor mintegy 20 percre, mert egyébként is dolgom volt, majd mikor elértem a reklámblokkhoz, kéjes vigyorral tekertem át az egész reklám és ajánló blokkot valami 32x gyorsításban... Legalább ennyi előnye van a digitális kábeltévének...

EasyFriend 2010.05.28. 23:42:47

Semmi bajom nem lenne a reklámblokkokkal, de tényleg, ha nem trükköznének a hangerővel sunyi és kicsinyes módon úgy, hogy gyakorlatilag a kezednek egybe kell olvadnia a távkapcsolóval, hogy kellő gyorsasággal megelőzhesd, hogy egy "apubuksikiszökött" leverje a falról a képeket.

Dzsúd Horse 2010.05.28. 23:46:01

@EasyFriend: Azt hittem ez csak nálam van, és rossz a fülem, tévém, vagy ilyesmi :) Akkor nem vagyok teljesen hülye, éljen :)

Csődör Johnny 2010.05.28. 23:56:43

az nagyobb gáz, hogy egyre több filmet vágnak meg a reklámok miatt, vagy nem amiatt, de megkurtitják őket.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2010.05.29. 00:04:24

elég buta érvnek tartottam mindig is azt, hogy lám csak, máshol mégnagyobb a bré, mégis benyelték. miért kellene a minimumhoz igazítani a mércét? mellesleg ez inkább az amerikaiak sorozatfüggőségét mutatja, mint a tűréshatárát. ugyanakkor ha nálunk ötvenperces reklámblokkot nyomnának a film közepébe, mit lehetne tenni? anyázós blogokat írni/kommentelni, amit a kertv kb. magasról leszarna. (ja, és a feliratról: amerikában eleve bukik a feliratos film, mert ott nemhogy nem beszélnek nyelveket, de még olvasni se akarnak, amit el lehet ítélni, de szívük joga. mindenesetre nem nagyon frusztrálják magukat emiatt).

Symbol Developer · http://www.symboltech.hu 2010.05.29. 00:13:53

Az egész reklám egy nagy humbuk. Az árba be van építve (nálunk is). Ha nem lenne, akkor:
- a vevő csak azt venné meg, amire tényleg szüksége van.
- ha érdekli, akkor úgyis utána fog nézni egy marketing HELYETT információkat közlő helyen (gyártó portálján)
- mindenki inyugodt lenne

bbandi 2010.05.29. 00:14:53

@Pesszimista Pista: Az a törvény, hogy a reklám leghangosabb hangja nem lehet hangosabb mint az általa megszakított műsor (vagy az elmúlt órában lement műsor, valami ilyesmi) leghangosabb hangja. Ergó buksi olyan hangosan szökik ki, mint amilyen hangosat durran a C4, mikor John McClain belevágja a liftaknába. Szerintem a műsor átlaghangosságát kellene a reklám átlaghangosságához igazítani.
@Elect2010: Tudod hányan ébrednek fel a reklámblokkra? :)

susajka 2010.05.29. 00:15:13

@ozirisz: Na ezen én is kiakadtam, hogy Angliában az egyik munkatársam kijelentette, hogy márpedig ő nem néz meg egy kínai karatés filmet, mert feliratos. Mi az hogy neki olvasnia kelljen. Itt meg lebunkóznak, mert nem tudsz nyelvet beszélni.

kulalak 2010.05.29. 03:49:16

Tivo a dolog lenyege vagy DVD folvevo, hogy a reklamok attekerhetoek legyenek. Az ido penz.

Egyebkent felirat kell. Ha valaki meg mindig abban a hitben el, hogy a magyar szinkron jo (sose volt az, a szineszeink hangkepzese jo) akkor gondolkodjon, hogy seregnyi hangmernok csinal minosegi anyagot akarmilyen kapitalista helyen (vagyis kirugjak oket ha nem jo) es a magyar NEM vette meg az eredeti hangot, mer' az draga hanem szovegkonyvbol mondatott. Keretik regi eredetit nezni es hallani, ujra fel fogod fedezni.
Ja, es nyelvet is tanulsz.

[Sven] 2010.05.29. 12:17:43

Ez egy baromság. Ezernyi alternatív megoldás létezne, csakhogy egyet mondjak: legyen újra kiváltság a TV-ben hirdetni. Legyen egy-két reklám csak a műsorok közt vagy közben, de azok tízszeres áron. Így is bőven lenne jelentkező, a bankoknak, a Coca-Colának, a mobilszolgáltatóknak stb. még így is megéri. És az emberek is jobban megjegyeznék a reklámot, míg egy tizes blokkban azt se tudják mi volt már az első.

Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2010.05.29. 13:33:20

Engem azért zavar, hogy az m1-en, m2-n nincs reklám a filmek közben, mert még pisilni se lehet kimenni anélkül, hogy le nem maradjak egy-két jelenetről.
A Comedy Centralos poénokról meg mindig lemaradok, mert majdnem végignézem a teljes reklámblokkot, de aztán pont akkor unom meg, mikor kiírják a választ...
Szóval kell a reklám, de csak, ha ötletes, szórakoztató, amit szinte már szívesen néz az ember. És persze csak módjával a perceket meg a reklámblokkok számát illetően.
A képernyő sarkaiban lévő mozgó önreklámoktól meg a falra mászok. Van, hogy csak 1 sarok marad szabadon. Ráadásul pl. a House-t (kábé csak azt nézem a tv2-n) nem képesek szélesvászonban adni, így a 4:3-assal a harmadát nem látom, plusz a sarkok letakarásával már a (16:9-es) felét nem látom, ami szerintem felháborító.

Mondjuk az amcsi "12-es karika" is idegesítő, mikor az a bazinagy négyzet pont letakarja House fejét a jelenet elején. :p

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.05.30. 18:56:00

Bocs ha volt már nem olvastam végig mindet. Szerintem az amcsik azért nem panaszkodnak, mert fényévekkel jobb reklámok vannak kint. Én streamen szoktam NFL-t nézni, ott ugye mennek reklámok is, és még a tucatszor mutatott reklámokat sem unom, mert sokkal jobbak, mint amiket itthon vetítenek.
Talán ez lehet az ok. (Nem a Super Bowl reklámokra gondolok, hanem a sima NFL meccs közbeniekre)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.05.30. 19:10:22

Most elolvasva látom másoknak is az ajánlókkal van baja. Régen a Viasat csinálta ezt, sajnos még mindig ezer ajánlott műsor van a szünetben. Egyszer lemértem, és az ajánló hosszabb volt, mint a reklámblokk! Az AXN is ugyanazt mutatja folyton :S Pedig jó lenne, ha nem lenne ennyi ajánló, vagy legalább normálisak lennének.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2010.08.07. 05:01:28

És ami még khurvára idegesítő, hogy ha arrébb mész egy adóról, mert reklám van, akkor soxor a másik adón is ugyanakkor van reklám...hogy rohadnának meg.Ebben a csigatv-retekklub volt élenjáró.Valszeg valami titkos egyezség volt a háttérben...
süti beállítások módosítása