Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1951) ajánló (1699) amazon (100) amc (871) animációs (107) atv (205) axn (526) baki (259) barátok közt (135) baromság (130) bbc (401) beharangozó (281) beszól (313) blikk (338) bors (261) botrány (319) breaking (123) breaking bad (231) brit (509) bsg (258) bulvár (994) cbs (1861) celeb (107) cinemax (706) comedy central (508) cool (356) csaj (176) csi (159) cw (881) dexter (237) díj (240) discovery (249) discovery channel (111) doku (126) duna ii autonómia (111) duna televízió (1210) duna tv (161) dvd (302) emmy (188) f/x (450) film (591) filmmúzeum (902) film (338) fnl (132) foci (169) fox (2038) fringe (163) fx (387) glee (226) grace klinika (172) gyász (205) hbo (2913) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2035) híradó (119) hírek (288) hírtv (121) history channel (115) homeland (118) horror (143) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (531) internet (484) itv (121) játék (146) jóban rosszban (118) kasza (225) kép (795) köztévé (126) kritika (593) lapszemle (169) lifetime (151) lista (178) lost (497) lóvé (164) lovetta (135) m1 (1686) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (388) mgm (230) mokka (137) mtv (1146) mtva (246) nbc (2127) netflix (323) nézettség (1343) office (195) ortt (159) per (206) pilot (1031) pletyka (324) politika (309) premier (134) promó (267) rádió (339) reality (1912) reklám (321) remake (225) retró (287) rtl (579) rtl ii (141) rtl klub (2194) sajtóközlemény (116) sci-fi (141) scifi (207) sci fi (533) showtime (779) simpsons (115) sitcom (872) snl (274) soa (189) sorozat (11384) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (166) spinoff (113) spoiler (325) sport (317) sport1 (146) starz (212) survivor (215) syfy (376) szereposztás (1223) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (381) tbbt (233) tehetségkutató (227) tények (108) tévé (128) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (166) trónok harca (747) true blood (215) tv (16199) tv2 (3097) tv6 (103) tv paprika (142) twd (293) twitter (117) újság (311) upfronts (107) usa network (315) való világ (100) vélemény (211) vetélkedő (288) viasat (546) viasat3 (623) viasat history (101) vicces (698) videó (3073) x-faktor (178) x faktor (110) youtube (238) zene (212) zone europa (356) Címkefelhő

Hírek húsleves mellé

Hazai médiahírek

2010. április 01. 11:00 barb 5 komment

  • Jön a Viassat Nature East. Május 3.-án elindítja újabb csatornáját a Viasat Broadcasting: az új jövevény a közép-kelet európai régió 25 országában jelenik meg. A csatorna a Viasat Explorer és Viasat History adókhoz hasonlóan fizetős szolgáltatóknál lesz csak elérhető. Egyelőre nincs információ, hogy mely magyar kábel illetve műholdas szolgáltató veszi majd fel kínálatába a csatornát – írja a sat-tv-radio.hu.
  • Bea asszony lelövi Győzikét – mármint az RTL Klub beharangozó kisfilmjében. Az április elején újrainduló valóságshow reklámjában Győző örömmel újságolja Beának, hogy ismét lesz saját műsoruk, ezen a feleség bepipul, és az asztal alól előrántott fegyverrel lepuffantja férjét. Győzike a lövés erejétől kirepül az ajtón, de a golyóálló mellény megóvja a gyilkos tölténytől – írja a Bors.
  • Jogi lépéseket tesz a Jobbik az ATV ellen. A párt rágalmazás miatt feljelentést tesz amiatt, hogy hiába cáfolták, meglátásuk szerint az ATV tényként közli azt, hogy egy bankrabló 15 millió forintot adott át a pártnak. A Jobbik a "sorozatos, súlyos, szándékos jogsértések miatt az ORTT-nél az ATV műsorszolgáltatási jogosultságának felfüggesztését kezdeményezi".
  • Levették a képernyőről a Cool Live-ot. Az egyik műsorvezető, Zimány Linda a Tabu TV-nek - érthetetlen módon - a túlzott népszerűséget említette okként. " A műsort igazából kinőtte a csatorna, túl jó volt a nézettség!" - nyilatkozta. Az origónak a Cool részéről annyit mondtak, hogy koncepcióváltás zajlik, és inkább heti formátumban gondolkodnak - ami nyilvánvalóan költségkímélőbb megoldás.
  • Így választ a Duna TV: Április 4-én a közszolgálati csatorna előzetes választási műsorában (18:25 Heti hírmondó) szakértők elemzik a helyzetet. Április 11-én és 25-én élő választási műsorban ismertetik az eredményeket. A korábbi évektől eltérően az urnazárás előtt nem exit poll, hanem úgynevezett pre-election survey (választásokat megelőző nagymintás felmérés) alapján elemeznek majd. A választási műsorok házigazdája Szöllősi Györgyi és Menczer Tamás műsorvezető lesz.
  • Pro natura címmel az MTV természetfilmes műhelyének munkáját átfogóan bemutató sorozatot indít az m1. A műsorban a Másfélmillió lépéstől a Zöld 7-esig, Rockenbauer Páltól Tóth Zsolt Marcellig követhetik a nézők a természetbarát tévések történetét. A szombaton kora délutánonként látható 50 perces sorozat első része április 3-án 13:40-kor kezdődik.
  • A UPC-nél is elérhető az HBO filmtára. A filmtárat eddig kizárólag a T-Home és az Invitel szolgáltatási területén, IPTV platformon keresztül lehetett igénybe venni. Mostantól a digitális kábeltévés felhasználók is böngészhetik a kínálatot, elsőként a UPC előfizetői. Vannak azonban korlátozások: egyelőre csak Budapest, Debrecen, Komló, Miskolc, Nyíregyháza, Pécs és Székesfehérvár területén tudják használni az HBO MaxPak előfizetői – adta hírül a mediainfo.
  • Fülöp Edit Etelka nyerte az MR1-Kossuth Rádió határon túli újságírók számára kiírt pályázatát. A rádió „A határon túlról, a határon innen – Hogyan látják a határon túli magyarok Magyarországot?” című pályázatát Fülöp Edit Etelka (Székelykeresztúr) nyerte, a második helyezett Szilágyi Szabolcs Ferenc (Baciu), a harmadik helyezett Csőke Csaba (Temerin) lett. Az MR1-Kossuth Rádió 2009. december 1-én kiírt, 650 000 forint összdíjazású pályázatára olyan 3-15 perc terjedelmű rádiós anyagokat vártak, amelyek azt ragadják meg, hogyan látják a határon túliak az anyaországbéli magyarokat, Magyarországot.
  • Kiírták a pályázatot a Magyar Rádió elnöki posztjára. A közmédiumot felügyelő közalapítvány kuratóriumának elnöksége március 25-én döntött úgy, hogy pályázatot ír ki a posztra. A lépésre azután került sor, hogy a nagykuratórium ülésén ismertették a Magyar Rádiót 2006 nyara óta irányító Such György levelét, aki jelezte: mivel nincs teljes konszenzus újrajelölésében, ezért nem él azzal a médiatörvény adta lehetőséggel, hogy pályázat nélkül nyerhesse el a posztot. A pályázaton ugyanakkor indulni fog. Bővebben az Indexen.
  • A rádiók és az újságok 2009 vesztesei. A rádiók, a közterlületi plakátokat fenntartó cégek és a nyomtatott sajtó kiadói érezték meg legjobban a gazdasági válságot tavaly. A rádiók bevételeinek 30 százalékos csökkenésében nagy szerepe van annak, hogy a Sláger és a Danubius eltűnése felforgatta a piacot, és a hallgatók is megharagudtak. A Tv2-nek és az RTL-nek körülbelül 20 sszázalékkal volt kevesebb bevétele, mint 2008-ban. Növekedtek viszont az internetes reklámok (6,9 százalékkal). Részletekért katt az Index cikkére.
  • Az MTV felfalná a többi közmédiát. A Duna TV szerint ők másokhoz szólnak, a Magyar Rádiónál pedig úgy látják, az összevonás évekig tartó vergődéssel járna. A Magyar Televízió mégis közös céget szeretne, és azzal érvel, hogy a döntéssel spórolhatnának – írja az Index.
  • Lila Szalag Díjat kapott Munk Veronika és az Index. A Szociális és Munkaügyi Minisztérium díját az Indexés Munk Veronika újságíró kapta a nők elleni és a családon belüli erőszak kérdését feldolgozó cikkei elismeréseként. A minisztérium 2008 óta minden évben jutalmaz egy tévés, egy nyomtatott és egy online szerkesztőséget, illetve évente egy újságírót, akik folyamatosan feldolgozzák a témát. Ha kíváncsi Munk Vera cikkeire kattintson ide.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Kassian 2010.04.01. 11:48:59

"A Jobbik a "sorozatos, súlyos, szándékos jogsértések miatt az ORTT-nél az ATV műsorszolgáltatási jogosultságának felfüggesztését kezdeményezi".

Ezek a jobbikos félék hol élnek?:)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.01. 13:39:37

"Volt szerencsém" ehhez a Győzikés előzeteshez. A lövés lökésétől repült Győzike, mint a győzelmi zászló.

Kár, hogy ezt a dolgot már megcáfolták a Mythbusters-ben :-)

Jester 2010.04.01. 14:27:24

Szerintem egyáltalán nem érthetetlen magyarázat a "túl jó nézettség" a Coolon. Nyilván nem akarja az RTL, hogy elverjék.. Nem önmagának akar konkurenciát csinálni.

Johnny Bravo 2010.04.01. 16:11:50

Hogy lehetcáfolni azt, hogy átadtak valakinek valamit? Megmutatják a kifordított zsebet? Vagy a köztéri kamerák képét? Szeretem az ilyet... A másik a Zimány: nem tudom, hogy ő maondta-e így (erre teszek alegnagyobb összeggel), az újságírónak siekrült rosszul leírni, vagy barb nézte be, de az idézet szerint épp az ellenkezője történt a műsorral, mint ahogy előtte említve vagyon. Az én értelmezésemben, ha a csatorna nőtte ki, akkor a csatorna átlag nézettsége nőtt, a műsoré nem. Ha meg a műsor nőtte ki a csatornát, akkor megy az RTL-re maunika helyett

Shaddam ' 2010.04.02. 23:42:31

Munk Vera AZ a Munk Vera?"És a távolban felsírt egy gyermek"