Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Népszabadság szerint a köztévé szemét az MSZP-vel

Táncsics Alapítvány

2009. december 08. 15:34 szabóZ 82 komment

A Népszabadság ma a harmadik oldalon kérte számon, hogy a Magyar Televízió mégis miért nem tudósított a Táncsics Alapítvány díjátadójáról, és azért zárójelek közé préselve megjegyezték, hogy a Táncsics Alapítvány egyébként az MSZP pártalapítványa. Bezzeg tavaly, meg tavaly előtt kamerával (meg gondolom, hangmérnökkel, riporterrel, sofőrrel, kábelszállító technikussal és büfékocsival) vonult ki a Híradó az eseményre. Akkor még rend volt, Gyurcsány Ferenc menetelt elől, és az egész köztévé azt dalolta teli torokból, hogy „Igen, igen”!

Nem adott hírt a Magyar Televízió Híradója a Táncsics Alapítvány (az MSZP pártalapítványa) idei életműdíj-átadó ünnepségéről. Az elismerést Törőcsik Mari színművész, Görgey Gábor író és Nagy Sándor szobrászművész kapta. Most először Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök, a Táncsics Alapítvány elnöke adta át a díjat. Az MTV híradója 2007-ben és 2008-ban az esti fő hírműsorban, 2005-ben a déli hírsávban számolt be az életműdíj átadásáról; 2006-ban nem szerepelt az esemény a közszolgálati híradóban. Megkérdeztük a televízió sajtóosztályát: mi az oka annak, hogy az elmúlt két évvel szemben most ismét kimaradt a Híradóból a díjátadó? A válasz: az MTV Híradója vasárnap este - ahogy minden nap - beszámolt a magyar állampolgárokat érintő, életüket közvetve vagy közvetlenül befolyásoló legfontosabb hírekről. Arra a kérdésünkre nem kaptunk választ, hogy az előző két évhez képest mennyiben változtak a magyar állampolgárokat érintő legfontosabb hírek.

Persze értjük, hogy mit akar mondani a Népszabadság, arról van itt szó, hogy az MTV beintett az MSZP-nek: ha nincs tízmilliárdos céltámogatás, akkor nincs reklámriport. Csak hogy ettől még nem kéne visszasírni azokat az időket, amikor a tévé hírszerkesztői udvariasan lehajoltak és megcsókolták az MSZP sáros cipőjét, majd mosolyogva megjegyezték, hogy „akár a nagyságos seggére is adok, már ha úgy méltóztatja”.

Mondjuk lehet, hogy a Népszabadság csak túl érzékeny a szocialista alapítványokat érintő hírekre, hiszen, és akkor ezt most rejtsük zárójelek közé: (egyik tulajdonosa az MSZP által alapított Szabad Sajtó Alapítvány).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robit42 2009.12.08. 15:41:53

Köpönyegforgató szarházi MTV.

Új Nick 2009.12.08. 15:52:50

@Robit42: Bizony! Igazad is van. Pedig azt kéne mondaniuk, eddig pénzért szoptam, de időközben beléd szerettem ezért már szerelemből is szopok, akkor is, ha nem adsz pénzt.

Az MTV-ből korvát csináltak, és most mindenki pislog, hogy a kurva pénzért csinálja? Ugyan már, elvtársak! Több következetességet!

És ha a rendszerváltás 20 évét és a mostani politikai konstellációt nézzük, akkor a felelősség 16:4 arányban MASZOPSZADESZMDF : Fidesz.

Ez van.

Nem tudom, nem is érdekel! 2009.12.08. 15:57:06

A népszabiról mindig is tudtuk, hogy szoci seggnyaló. A rendszerváltásig is az mszmp pártlapja volt.

bigthereal 2009.12.08. 16:11:04

változnak az idők!!!
végre!!!

AczélGyuribácsi 2009.12.08. 16:13:12

Én meg azt szeretném megtudni, hogy hazánkban "Törőcsik Mari színművész, Görgey Gábor író és Nagy Sándor szobrászművész" kitüntetése miért nem tartozik "a magyar állampolgárokat érintő, életüket közvetve vagy közvetlenül befolyásoló legfontosabb hírek" közé???

Ha ezt köszönhetjük a nagy Vezírnek, akkor én azt kívánom, hogy róla meg majd akkor számoljon be a krónika, amikor akasztják!

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.12.08. 16:15:36

@AczélGyuribácsi: Mondom, nem ez a lényeg. Hanem hogy a hírszerkesztés egyetlen szempontja a pártkötődés.

Frizer 2009.12.08. 16:25:10

Inkább az a szégyen, hogy két évig kimentek. Az meg a helyzet non plus ultrája, hogy a Népszabadság most nyökög. Tavaly meg tavaly előtt kellett volna hőbörögni, hogy minek van ott a köztévé. Csináljanak párttévét, ha látni akarják magukat a szocialisták. Meg a Népszabadság.

Egyébként menjenelk a fenébe ezzel a lakáj kérdésfeltevéssel!

AczélGyuribácsi 2009.12.08. 16:30:12

szabóZ

Pontosan erre utaltam én is!
Hogy hirtelen vitorlafordítás okán - ami hatalomhoz való dörgölőzést, seggnyalást, pénzlenyúlás utáni fokozott vágyat jelent - kapásból leszarják azt a társadalmat, amely azért összedobja ezeknek a szemétládáknak az átlagnál többszörösen nagyobb havi fizetést!!!

Egy olyan televízió teszi ezt, melynek mára nincs nézettsége, mert nem is készít műsorokat! Csak mi állampolgárok vagyunk faszok, hogy hagyjuk és soha senki nem indít egy próbapert!

Mert a köztévé jelenleg megszegi az érvényes törvény - nem szolgálja a közt!!!

sertésszamba:-/ malacmambó 2009.12.08. 16:31:12

ezek az arcátlanok! nem adták le? borzalom... ...nincs is Szabad Sajtó

Bejgli 2009.12.08. 16:32:36

nekem mindig furcsa, ha tévék, újságok egymást marják. nem tartozik a közönségre, hogy mondjuk a Népszabi egyik újságírója szerint furcsa, hogy egy díjátadóról mindig beszámoltak, most meg nem. szerintem :)

AczélGyuribácsi 2009.12.08. 16:33:21

Egyébként ERRE a posztra nagyon jól kapcsolható a másik, a hofis!

Szerencsém volt élőben látni a MŰVÉSZ URAT úgy a 94-es választások idején.

Ment az előadás - telt házzal, tucatnyi pótszékkel - egyszer csak Hofi Géza leállt!!!

Odasétált a színpad széléhez és a következőket mondta:

"Aprópó! MDF-esek!!! Lehet menni fogatmosni! Itt az új segg!!!!"

És folytatta az előadást.

Na tehát MTV-sek! Lehet menni fogat mosni!

low service 2009.12.08. 16:33:36

@AczélGyuribácsi: mer' ha én ezeknek a nagyszerű embereknek adományozom pl.: az "AczélGyuribácsi-díjat" az még nem feltétlenül számít a nagyközönség figyelmére.

Samott 2009.12.08. 16:36:37

@szabóZ: Ugy erted, hogy nem szamolnak be egy esemenyrol, ha annak koze van a nem szeretett parthoz? Igazad van, de ez eddig az ATV es a HirTV szinvonala volt.

AczélGyuribácsi 2009.12.08. 16:38:33

low service:

Én ezt másképp látom!

1. Például Törőcsik Mari NEM LEHET pártharc eszköze!
2. Egy közpénzen eltartott tévének nem az AKTUÁLIS politikai iránynak kell segget nyalnia! Ez természetesen áll az MSZ(M)P kormányzásra is! Arra ott az ATV/HírTV/Echo stb.
3. És most akkor ki is a megosztó? Viktorka szerint nem ők. És mégis, őket várja a bárgyú magyar és azonnal elkezdődik a megosztás! Ha a sors őket hozza, akkor majd megint csak az EGYIK oldalt látjuk szerepelni, kitüntetést átvenni stb.

sztd 2009.12.08. 16:38:36

:)
Végül is kampány van, és a saját táborral etetni kell, hogy a Fidesz keszében van a hatalom. Minél többen eszik meg, és szavaznak emiatt az MSZP-re, annál sikeresebb a kampány.

Aki pedig átlát ezen (vagy legalább feltűnik neki a zavar), az vegye tudomásul, hogy nem ő a célközönség, és nem szabad a mások dolgába belekotyogni!
;)

Casus Belli 2009.12.08. 16:39:24

Az a gáz, hogy ezek a mutyizott-szponzorált díjazások a díjazottaknak is ciki ügyek lehetnek, pedig érdemes művészek, és megérdemelnék az elismerést.

Alfdam · http://alpha.blog.hu 2009.12.08. 16:41:31

Tudtam, hogy fel kellett volna gyújtani. Emlékszem a székház ostromra és csodálkoztam, hogy miért nem gyújtják fel. Sok vesződségtől kíméltük volna meg magunkat...

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2009.12.08. 16:45:58

@AczélGyuribácsi: Te, vagyis Ön véletlenül nem Lendvai Ildikó? Neki is mindenről Orbán Viktor jut eszébe... :-) Röhejes vagy.

Ami az MTV-t illeti, az elmúlt 6-8 évben gátlástalanul nyalták a szocik seggét, és most azok, akik ezt eddig tették, megpróbálnak úgy tenni, mintha nem is ők lettek volna. :-) Nagyon vicces. Nyílván félnek hogy pár hónap, és repülnek a francba. Bár már ott tartanánk.

Ami pedig a Pártszabadságot illeti, hát. Szót sem érdemel már.

statez 2009.12.08. 16:46:30

Népszabadsággal kapcsolatban itt, ott még valaha voltak az embernek illúziói. De már régen nincsenek. Amúgy meg tán az MSZP is jobban jár, járt, ha a választói publikumot nem sokkolják állandóan Gyurcsánnyal. Vagy ha végre eldöntené maga Gyurcsány vagy a pártja, hogy mit akar, mit akarnak vele. Mert egy frászban van az ország, hogy a végén még tényleg visszatér, és nem ijesztget...

johnny66 2009.12.08. 16:48:25

@AczélGyuribácsi:
Az, hogy egy politikai párt alapítványa kitüntet művészeket, még nem "magyar állampolgárokat érintő, életüket közvetve vagy közvetlenül befolyásoló legfontosabb hír".

Mint ahogy az sem, ha én tüntetem ki őket.

Pont az a probléma, hogy eddig beszámotak róla, mert az mszp seggét kellett nyalniuk.

tony zionist 2009.12.08. 16:59:09

törőcsik mari is egy gané MSZP-s...
aki gyurcsánytól bármit is átvesz, az az...

Steven Great 2009.12.08. 16:59:25

Egy pártalapítvány díjátadója nem olyan esemény, mint egy aug. 20-i vagy márc. 15-i állami kitüntetésé. Szerintem ez nem a közszolgálati tévé kompetenciája.

A mostani körülmények között nehezen tudnék elképzelni egy egyik oldalra sem húzó, "pártatlan" mtv-t. Hiszen látjuk, hogy a finanszírozás az adott kormánytól függ. Lám nincs Napklte, nincs támogatás. Vagy kiszolgálod az aktuális elitet vagy csődbe mész.

adam311 2009.12.08. 17:08:48

Hihetetlen ez a kézivezérlés, kíváncsi vagyok mit szólnának a BBC szerkesztői, ha számonkérnék rajtuk, miért nem tudósítottak a Munkáspárt hétvégi krikettbajnokságáról.

tölgyes 2009.12.08. 17:17:28

Nekem nincs arról tudomásom, hogy a köztv számot szokott volna adni a jobboldali alapítványok és szervezetek kitüntetéseiről.. tehát ha a z MSZP alapítványa erre igényt tart, akkor további jelentkezők is igényt tarthatnak erre... de a kitüntetésdömpinget nehéz volna követni...Törőcsiknek pedig egy díj.. vagy kettő vagy harminc..Görgey meg pártkitüntetett...

ben2 2009.12.08. 17:19:11

Az MTV avval ártott volna a legtöbbet az MSZP-nek, ha leadja Gyurcsány beszédét. Ékes bizonyítéka ennek, hogy a HírTV leadta. (Muhaha)
Egyébként pedig privát pártbulikról való tudósítás nem közszolgálati feladat, még akkor sem, ha éppenséggel maga Törőcsik Mari haknizik ott.

Satpal Ram · http://www.asiandubfoundation.com/ 2009.12.08. 17:31:11

@AczélGyuribácsi: ha egy komcsi alapítványtól díjat vesz át onnantól kezdve már a pártharc eszköze, és erről csak a bolsik tehetnek, na meg ő.

Diocles 2009.12.08. 17:44:42

@szabóZ:

én azt nem értem, hogy a Ringier mit szól ahhoz, hogy állandóan nyomatják Gyurcsányt és az MSZP-t, egyre kevésbé leplezetlenül.

hétfőn Nagy N. Péter tolta a harmadik oldalon mindenki arcába, hogy Gyurcsány mekkora király, meg abcug középosztály, mert a középosztály arra való, hogy adózzon, másra nem is használható, a "szemét ellenzék" meg őket védi.

szal jó kis "olvasótoborzókat" csinálnak naponta, és hol van még a kampány kemény szakasza...

peacetacia 2009.12.08. 17:46:56

Duna TV tudósított? Egyébként meg szerintem nem az MTV-t kell szidni, ha kedvez valamely oldalnak, ha nem. Ugyanis nem igazán van mozgástere a dologban. Érdekes eddig szinte minden választás után új dizájn új logó esetleg név is. Ott a kuratórium is, mely tudomásom szerint a pártok képviselőjéből áll, amely képtelen már egy ideje elnököt választani és amelynek nyilván köze nem volt a szép,új és emellett drága székházhoz.

midas 2009.12.08. 18:28:27

szabóZ · comment.blog.hu 2009.12.08. 16:15:36
@AczélGyuribácsi: Mondom, nem ez a lényeg. Hanem hogy a hírszerkesztés egyetlen szempontja a pártkötődés.

HM. Végülis a média sosem erről szólt:)

Már ez a cikk is maga a kötődés...

El Curros 2009.12.08. 18:36:20

Semmi extra!
Elkezdődött a "kisgazdásodás" itt is.Megy a visítás ezerrel,bezzeg mikor szaladt a szekér...Tenyéren hordozták egymást,kérdés,most éppen ki volt a tenyéren,ki alatt fordították a föld felé.
Zuhanás közben még azért jól odamondogatnak egymásnak.
Azt azért látni kell,hogy egy-két év kivételével ugyanazok bitorolják a közszolgálati tv-t...úgy cirka ötven éve.
'90-óta az szdsz parancsol,a műsorokban az elmúlt húsz év tenyészete szerepel,gyakorlatilag bérletük van a közpénzre.
Nem bírnak leállni,még mindíg szarják a liberális szemetet,utolsó peceiket töltik itt..legalábbis remélem.
Kicsit olyan ez az egész,mikor Hitler a bunkerében nem akar tudomást venni a körülötte folyó dolgokról,nyomja a műsort,közben pusztulás és halál.
Nemzeti televízió kell,levetni a kettős mércét,hitelesen adni és nem elhallgatni.
Ez fogják értékelni az emberek!

buncow 2009.12.08. 18:38:09

AczélGyuribácsi (sokat sejtető név): nem tudom mit pattogsz, elég egyoldalúan látod a dolgokat. Egyrészt az MTV szinte mindig is a baloldali seggek körül nyalakodott az elmúlt 19 évben így nem igazán értem a felháborodásodat, szerintem 19 év a komcsik és libsik oldalán (vagyis a te oldaladon) bőven sok, itt az ideje egy váltásnak és ha ehhez pénzelvonás kellett hát ez van. Vagy te úgy látod a dolgokat, hogy az elmúlt 20 év baloldali seggnyalása sem volt rendjén? Ja, az más.. Sajnos a köztévé soha nem lesz teljesen pártatlan, ez csak egy rózsaszín utópia, de ha már nem lehet pártatlan, legalább ne ugyanannak az oldalnak valagát fényesítse már évtizedekig.. Másrészt meg egy olyan alapítvány és egy olyan díj amit egy párt csupán kampánycélokra és önmaga fényezésére és reklámozására használ, nem hiszem, hogy a "magyar állampolgárokat érintő, életüket közvetve vagy közvetlenül befolyásoló legfontosabb hírek" közé tartozna, még akkor sem, hogyha a díjazottak között neves színészek, stb. vannak. Nem az MTV használta fel pártcélokra vagy bosszúállásra a díjátadót, hanem az mszp használta fel kampánycélokra, amitől elfog a róka inger, de iszonyatosan.. Jaj Istenem, nem láttam ahogy a feri meg az országért oly sokat tevő pajtásai széles mosoly közepette átnyújtják a csillogó díjakat! Mi lesz velem??! vagy inkább, mi lesz velük?? Hiszen mennyi agyhalott potenciális mszp szavazót veszthettek el ezzel a reklámfogással?? Hány ember nem láthatta ahogy a kedvenc színészének, stb. ezek a csupaszív emberek átnyújtják a díjat?? pff. Írnám, hogy röhejes vagy, de te maga vagy a röhej..

Mobius 2009.12.08. 18:43:03

Azokat kéne jól valagba rúgni, akik úgy alakították a médiatörvényt, hogy az MTV-nek ne legyen semmilyen mozgástere.
Ha nem lenne anyagilag függő helyzetben a mindenkori kormányzattól, akkor talán objektívebb lehetne...
Vajon miért döntött úgy az országgyűlés, hogy pld az üzembentartói díjat elveszik a közmédiumoktól, és majd ők adnak pénzt nekik?
Tán csak nem azért, mert esetleg akkor sakkban lehet tartani az intézmény? (ahogy most is történt a költségvetési támogatások kiosztásánál)...

El Curros 2009.12.08. 18:46:11

Pontosítok;
Az szdsz azért kell,mert nélküle nincs "közszolgálati" média,az mszp általában szemet huny,cserében futtathatja magát,ill.biztosítja a pénzt a maga részéről.
Valami itt roppant meg,talán a "kormányválság" idejében.

Mobius 2009.12.08. 18:47:20

A bejegyzés címére meg annyit reagálnék, hogy szerintem meg az MSZP szemét a köztévével.

adamisivan 2009.12.08. 18:54:14

Leszögezem. Alig olvasok napilapot. De ma, mivel autógépjárművem épp szervizben van, így tömegközlekedni voltam kénytelen, hogyhogy nem, épp az inkriminált Népszabit kértem az árustól. Noch dazu, ezt a C:C postot is elkaptam.

@Iron Man:
Ha tényleg csak egy ilyen debil, újforradalmár lózungra futja, minek írsz egyáltalán? Tudod, azokról, akiktől ezt hallottad és aztán részedről - szellemed részéről - kopipéjszt, akövetkezők jutnak eszembe. Amíg nem hallottam anyutól a Kalevalából idézni, én csak azt találtam ki, hogy vakker '89-előtt hol volt ez a kibaszott sok lánglelkű forradalmár, ez a sok hithű, templomba járó katolikus? 89-ben nagy eső esett, ezek meg giliszták és és akkor hirtelen előbújtak a föld alól? Na, de szóljon a Kelevala helyettem:
"Föld alól a férgek, nyűvek,
Mind a rög fölébe gyűlnek,
Ott forognak, ott figyelnek..."
Tudod, a nagyanyám 89 előtt is járt templomba, gond nélkül. Pölö. Na, én megmondom, hol voltak ezek a később oly hangos lánglelűek, a korábbi giliszták/férgek nyüvek. (Akik nyilván a Te hamvas agyadat is megfertőzték) A KISZ-ben, A Pártban, a nagy közös mutyiban. A 800-eztes MSZMP tagság fele ment csak az MSZP-be. A többi? MDF, Fidesz, FKGP, stb. És, minő irónia, egyedül az SZDSZ-be nem mentek, mert az volt az egyetlen párt, ahova volt MSZMP-s egyszerűen be se tehette a lábát. Nem úgy a Fideszbe, de erről később. (Ne aggódj, már rég rühellem az SZDSZ-t)
Tovább árnyalandó a skktábla összes színében pompázó gondolkodásodat, íme nyilván nygrabecsült zsurnalisztátok, Bencsik Andrása szakmai pályafutásából egy kis ízelítő a Wikipedia nyomán:"Haditechnikai Szemle, Mezőgazdasági Mérnök, Somogyi Néplap, Csepel Újság, Népszava, Népszabadság, Esti Hírlap, Pesti Hírlap (1992–1994), Demokrata, Magyar Demokrata, utóbbi háromnál főszerkesztő." És, barátom, ez még AZ a NÉPSZAVA, és AZ a NÉPSZABADSÁG. Néhány év sem kell az ilyennek, és már a Demokratában szellemi mélyrepül. Az eset sajnos nem egyedi. Lovas se volt ám mindig az a harcos antikomenista. És van egy történetem testközelből. 2002-ben a válsaztások előtt, a kiegyensúlyozottság kedvéért vettem a Nemzetet is. Olvasom egy publicisztikában, hogy "...az ingyen gulyáson megvett panelproli szavazatok..." - mondom, ki ez a zsírosan fröcsögő barom? Cikk alja: Szerető Sabolcs. Na most ez a Sz. Sz. annak idején SZDSZ tag volt, amjd a Magyar Hírlap munkatársa... Hát így. De sorolhatnám a balatoni szomszédainkat, akikkel azelőt együtt szidtuk a komcsikat, majd 89-ben megtértek, templomjárók lettek, és minket térítettek, meg basztattak, mert nem álltunk be népnemzetinek.
Szóval, barátom, A 89 utáni Népszabit lehet szidni sokmindenért joggal, de abban azért a seggnyaláson kívül meg-megjelennek "sajátoldali", párt- és adott esetben kormánykritikák, valamint az ellenzékről sem mint büdös bogarakról beszélnek. Ezen jellemzőkkel a Magyar Nemzet, és a Magyar Hírlap és Magyar Demokrata nem rendelkezeik. Valamint Se Horn, se Gyurcsány, nem hívta fel "népét" ezen orgánumok vásárlására. A Magyar Nemzetnek ráadásul ráadásul van pofája alapítójaként arra a Pethő Sándorra hivatkozni a fejlécben, aki "1938-ban Hegedüs Gyulával alapítója és főszerkesztője a Magyar Nemzet című napilapnak, amely a hitleri nemzetiszocialista és a magyar szélsőjobboldali, nyilas mozgalmak elleni küzdelemben jelentékeny szerepet játszott." WWWÁÁÁÁHHH! Ez már a cinizmus csimborasszója. Senki sem érez valahol, valamikor, némi törést a kontinuumban? Van ennek a lapnak bármiféle erkölcsi alapja ezekre a gyökerekre hivatkozni?
Ja, és citált cikket alig találtam meg. A harmadik oldal alján egy 30 szoros kis akármi. Mint tengerben a fing.

Tisztelt C:C! Ennél jobb csamcsognivalót tényleg nem leltek már fel a magyar nyomtatott sajtóban? A MH, MN, címlapon szállít több kolumnás rágcsálni való cupákokat is! A Népszabadság is olykor, de akkor ezeken rágódjatok, és ne piszlicsáré gumicukorkán.

El Curros 2009.12.08. 19:02:16

Mobius:
Nézd,szerintem a pénz nem minden.
Vajon minek kellett br.1,2 ill.br.1,7 millió forintért "sztár"-celeb híradós?
Ráadásul az MTV előszeretettel szerez be kifutott-kiégett "versnyzőket",hadd fussank pár kört közpénzen is.
Az úgynevezett celeb-közismert médaszemélyiségek helyett mértéktartóbb,kiegyensúlyozottabb,jól megfogható-érthető-stratégiával kéne kirukkolni,nem dönteni a pénzt levitézlett kertévés arcokba.
Hiába szavaznának ebbe a gépezetbe több pénzt,hiába lenne egyetértés a pártok között,lássuk be,nem sáfákodnak jól a köz javára,tehetségtelen alakokkal van teli az egész.

old_field 2009.12.08. 19:07:31

Hihetetlen, hogy milyen véresszájú kommentek vannak itt azért, mert 1 pártújság okosságokat írt a szerencsétlen köztévéről... Amúgy Törőcsik Mari helyében én nem vettem volna át ezektől semmit, de ettől Ő még ugyanaz a nagy művész/ember , mint enélkül a semmilyen díj nélkül volt.

Mobius 2009.12.08. 19:09:37

@El Curros: Igazad van a péz nem minden. A kiégett versenyzőkkel is egyetértünk, bár 1-2 jó igazolása is volt az MTVnek.
De lássuk be, egy falak közé szorított intézmény soha nem lesz teljesen objektív.
A gazdálkodásukat nem tudom megítélni, bár az utóbbi időben állítólag szerény nyereséggel zártak.
A tehetségtelen alakok meg szerintem nem tehetségtelen alakok. Csak ennyire van lehetőségük.

El Curros 2009.12.08. 19:12:24

Szokták mondani,"az igazi rendszerváltás" akkor lesz,amikor Lengyel László lecseréli a szürke kardigánt,-vagy ő maga tűnik el-és nem elélvezés szintjén beszélnak a tévések Vitrayról,vagy(56-idején csőcselékező) Szepessyről,stb....

adamisivan 2009.12.08. 19:13:05

@Új Nick
"És ha a rendszerváltás 20 évét és a mostani politikai konstellációt nézzük, akkor a felelősség 16:4 arányban MASZOPSZADESZMDF : Fidesz.

Ez van."

Rosszul számolsz.
MDF#1 - 4 év. ez kurvára nem az az MDF volt volt, amit ma MASZPSZADESZMDF-ként emlegetsz. Mégpedig azért nem, mert ebben volt az MSZP után a második legtöbb kommunista, ezért ezek útálták a leghangosabban az MSZP-ben maradt haverjaikat. (Ismert társadalompszichológiai jelenség.) És a Nahlik-Csúcs féle médiaelgázosításnál vérlázítóbb tisztogatóhadművelet azóta sem volt.
MSZP#1 - 4 év
Fidesz#1 - 4 év (ugye emlékszünk ahogy Torgyán rokonok és Fidesz funkcik beszaladtak mindenhova, mint a hangyák?)
MSZP#2 - 8 év
Jövő: Fidesz#2 - 8(?) év

Tehát, a 2018-as mérleg így fest majd:
Ős MDF: 4 év
MSZP: 12 év
Fidesz: 12 év

EZ van!

A szoci időszakokról csak azért nem emlékeztem meg, mert azt a jobboldali sajtó, nálam ékesebb és ízesebb magyarsággal már megtette.

Miért gondoljuk, hogy ebben az országban bármelyik hatalom is rájön, hogy el a kezekkel a köztévétől?

Ez van.

Tehát: 2018-ban a mérleg

zsoltix 2009.12.08. 19:18:15

Nekem inkabb az a kerdesem, hogy eddig miert szamoltak be rola? Ez nem koztarsasagi erdemkereszt, vagy Kossuth-dij, vagy ilyesmi.

azértmertcsak 2009.12.08. 19:27:19

ejj, akkor is ez lesz a gondjuk, ha be lesz tiltva a PÁRT???? há' nem lesz még alapítványuk se
miről beszélnek ezek?
a fegyházban nincs díjátadás

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.12.08. 19:36:19

@szabóZ: Te még nyilván nem éltél akkor, amikor Stefka, Chrudinák, Pálfy Gé, Obersovszky és társaik nyaltak ugyanígy (sőt százszor erősebb nyelvcsapásokkal és látványosan dúsabb nyálképződéssel) amarra. Kis ország, kis tévé, nagy nyalás, ez van. És most megint ez jön, akkor min fogsz fennakadni?

Darth_Vader 2009.12.08. 19:40:35

Hülye fasz "AczélGyuribácsi".

lúdasmatyi 2009.12.08. 19:41:33

Nincs mit csodálkozni. Az MSZP a Szabad Sajtó Alapítványon keresztül több mint 25 százalékban tulajdonosa a Népszabadságnak. Nyilvánvalóan a Népszabadság célja, a lap akarja bizonyítani az MSZP-nek, hogy jól tette, amikor 9,4 milliárdot vett el az MTV-től, mert a szocialisták megharagudtak Gyárfás Tamás eltávolítása miatt.

londonterminals 2009.12.08. 19:43:52

Azt, hogy "elöl", rövid ö-vel írják.

El Curros 2009.12.08. 19:46:15

Renben van,számoljon be Gyurcsányék zsúrjairól is,meg mindenki máséról.
De!
Nem kell a közszolgálati híradónak óra ötvenre összecsapnia a műsort.
Legyen a híradó szélesebb látókörű,ne csúsztasson,arra ott vannak a kertévék.
A köztévének arra kellene törekednie,hogy az ott látottak hitelesek,(és valóban azok legyenek) sok közszolgálati információval is elő kell rukkolni,egy-egy fontos kresz v.bármilyen rendelkezés benyomása közszolgálati hirdetésbe,stb.
Újra elhitetni az emberekkel,hogy az MTV-n sokmindent meg lehet tudni,este érdemes odakapcsolni.
Egy köztévének nem kell csillogni,egy köztévének informatívnak kell lenni.
Azt sem értem,hogy az MTV miért nem csinál tényfeltáró oknyomozó műsorokat,mint pl.fő feladatát?
Persze van óvatos mozdítás erre is,(M.Kiss műsor.szólás szab.)de ez meg bűzlik az erőltetett polkorrektségtől.
Nem kell mindennek párját találni.
Ha két hétig-vagy akár meddig-az mszp vergődik valamiben,akkor őket szívatom,ha pl.a fidesz kakiszagú,akkor őket szorítom.
Közben ha hírek vannak a jobbikról-akár pozitív,akár negatív-őket sem hallgatom el.
Szinte kiordít a köztévéből,hogy mik a tabu témák.
Ez így nem megy,az emberek igenis kíváncsiak a közéletre,és oda fognak kapcsolni,ahol ezt megkapják.
Persze ennek kapcsán lehetne egy társadalmi keresztmetszet mélyszántással,de az egy másik történet.

lúdasmatyi 2009.12.08. 19:57:11

@El Curros: Direkt megnéztem a neten. A Hirado.hu-n beszámoltak a Táncsics Alapítvány díjátadójáról, ezt azonban a Népszabadság elfelejtette közölni. Nyilvánvalóan direkt nem írták le.

nahátnahátnahát 2009.12.08. 20:02:25

ha elvesznek pénzt, akkor miből tudósítson a köztévé? :))) a kormányzat ugye kvázi felmondott az emtévének

hehe ezek meg lesznek bas*zva

nahátnahátnahát 2009.12.08. 20:04:11

a házibuli nem folytatódik

El Curros 2009.12.08. 20:05:19

@lúdasmatyi: 18:36-os kommentem.
Kisgazdásodás,és valójában nem tudni,ki kit ejtett.
Lehet,hogy tényleg új időszámítás jön:-)

adamisivan 2009.12.08. 20:16:20

Gyerekek!
Megőrülök, amikor a közszolgálati televízió nyereségességéről hallok.
Tisztességesen, felesleges költségeket minimalizálva kell gazdálkodni, jó műsorokra fordítani a pénzt.
Egy közszolgálati médium TERMÉSZETÉBŐL FAKADÓAN a szó szoros értelmében, nem lehet nyereséges. Hiszen az csak olyan üzleti modell alapján lehetséges, ahogy a kertévék (iletve a párttévék) működnek.
Így meg, ha szabad kérnem, ne működjön a köztévé! Magyarán kertévé módra reklámbevételekből és az ehhez szükséges nézőmaximalizálás alapján, de úgy se, hogy mindenféle obskurús ilyen-olyan kötődésű csoportok, személyek (ld. ECHO, HÍR, ATV)tolják bele a máshol megszerzett lóvét, a tévékben tisztára mossák, és így lám, virtuálisan nyereséges a televízióm!
A világ ilyen. Igényest, jót, csak ritkán lehet akkora tömegeknek eladni, mint a gagyit. Úgyhogy szerintem azon sírni, hogy csak 20% nézi a köztévét, egyszerűen baromság. 30-40-nél több sose fogja. A köztévét elsősorban mindig is adókból tartjuk el. Lehet ezt a hányadot csökkenteni optimalizálással, némi reklámmal, helyiség/stúdióbérbeadással, mittomén, de maga műszorszolgáltatás sohasem lesz nyereséges. Ha igen, baj van, és megszületett a 3. kereskedelmi TV.
Én pölö, kifejezetten boldogan fizetnék azért, ha gyakorlatilag nem lenne reklám a köztévén. Azért meg mégtöbbet, ha ugyanolyan nyugalommal nézhetém, MSZP, Fidesz, Jobbik, Balik vagy bánomisén milyen kormány alatt.
Szerintem, egyébként a természettudományos csatornákat leszámítva, még mindig az MTV a legnézhetőbb csatorna. Azt a rettenetes politikai elfogultságot se érzem rajta. Sőt, épp a szocik nem vetek jó néven egy-két beszólást tőlük. (Számomra teljesen irreleváns, hogy a TV2 mennyire áll bukóra a RTL-lel szemben, mert, a Dr House-on és a Született Feleségeken kívül nem nézek rajtuk semmit. nagyritkán, ha épp ott vagyok, Napló)
A Napkeltébe még az undorító díszletével, s s undorító figurájával, azért még mindig belefért egy-egy jobb interjú épp nem-Fideszesekkel, s minő irónia éppen pölö Apáthi-Tóh Kata csesztette ott Mesterházyt már többször is. Napkeltének naplemente, nem kár érte. Az egyebek közül meg még mindig az ATV a legkultúráltabb. Annak, aki csak szajkózza kincstári kötelezőt, elmondom, vannak benne értelmes, és bizony a kormányt, az MSZP-t, az SZDSZ-t is erősen bíráló eszmefuttatások. Ami ugye az ECHo-ról, Hír-TV-ről kevéssé állítható, s ez utóbbiban pedig még szakmai-szellemi minimum sem feltétel. Alpári? Menő!
Back to köztévé. Az a baj, hogy, ahogy semmilyen más területen, itt sem lehetek biztos abban, hogy az általam a mindenkori államra bízott tálentumokkal az jól is bánik.

szemtanú 2009.12.08. 20:17:00

A Hír tv beszámolt a díjátadásról. A Hír tv tehát közszolgálati tévé!.?

873ujr3rk 2009.12.08. 20:21:09

@AczélGyuribácsi: nem ertem hogy vehet at barki ilyen dijat feritol. komolyan ennyire hianyzott nekik ? nem mondhattak volna, hogy koszi, 8 ev alatt szetbasztatok az orszagot, igen te te feri szemelyesen jomagad is, inkabb nem kerem a faszom dijadat ?

adamisivan 2009.12.08. 20:22:19

@El Curros: Egyetértek.
Vmi ilyesmit is érintettem a hadovámban.

873ujr3rk 2009.12.08. 20:23:40

@AczélGyuribácsi: "Egy olyan televízió teszi ezt, melynek mára nincs nézettsége, mert nem is készít műsorokat! Csak mi állampolgárok vagyunk faszok, hogy hagyjuk és soha senki nem indít egy próbapert!
"

nézettsége győzikének van meg benkőnek, az mtv bármely perce értékesebb a két kereskedelmi óranyi műsorainál.
hogy ez elmúlt 20 évben a fos lett az érték az leginkább az mszp és az szdsz sara.

873ujr3rk 2009.12.08. 20:25:06

@AczélGyuribácsi: ""Aprópó! MDF-esek!!! Lehet menni fogatmosni! Itt az új segg!!!!""

gondolom kétségbeesett hogy az a segg amit ő nyalt, ment a levesbe. kcst kpzvr

873ujr3rk 2009.12.08. 20:26:40

@AczélGyuribácsi: "2. Egy közpénzen eltartott tévének nem az AKTUÁLIS politikai iránynak kell segget nyalnia! Ez természetesen áll az MSZ(M)P kormányzásra is! Arra ott az ATV/HírTV/Echo stb."

igen, ezért teljesen helyesen nem túdósítottak feri választási promójáról és pártja alapíványának díjátadásáról.

Új Nick 2009.12.08. 20:30:37

Szerintem azt nem értitek meg, hogy ez nem a Fidesz seggek felé forulásról szól. Ez szoci érdekcsoportok belharca. Az MTV eddig békésen nyalta a szocik seggét, pont leszarta, hogy tetszik-e a Fidesznek a Napkelte, foglalkoztatta Debreczenit, Jusztot.
Most meg, a szocik PONT akkor nem adnak pénzt, amikor még maradna a garnitúrának is fél éve, hogy szépen hazahordja. Nyilván, ezen megsértődtek, először kibasztak a legtriviálisabb szoci csahoskutyákkal, hátha ez segít jobb belátásra téríteni őket. Nem segített. Megy a tányérdobálás tovább. Semmi köze ehhez a Fidesznek, max néha meglocsolja olajjal és ő lesz a nevető harmadik. Azért, mert pl. Szili szembeszáll a többiekkel, még nem Fideszes. Ha a Hamasz és a Fatah polgárháborúzik, még egyik sem lesz Izraeli.

Mindenesetre, a szoci belharc nyertese nyilván a Fidesz lesz, mert a Szocik elvesztik egy erős szócsövüket. Ettől még nem hiszem, hogy 7 év napkeltét, debrecenijóskát, wallis székházat, jusztlacit... mindent elfelejtenének...

873ujr3rk 2009.12.08. 20:31:22

@adamisivan: te figyu, azt ugye vágod, hogy megközelítésed szerint a 45 után létrejött és kb mostanaig uralkodó elit, illetve a teljes magyar túlélő lakosság mindenestül fasiszta szar ?

Új Nick 2009.12.08. 20:32:40

@873ujr3rk: '94-ben éppenséggel jött fel, vissza :) csak a történelmi hűség kedvéért...

lúdasmatyi 2009.12.08. 20:56:42

@Új Nick: Szerintem személyes szálak is közrejátszanak. A Miniszterelnöki Hivatalban évek óta közröhej tárgya, hogy Vörös T. Károly Népszabadság-főszerkesztő fia a kormányfői kommunikációs stábban dolgozik. Még Gyurcsány vette fel és Fletó a tenyerén hordozta. Most pedig Gréczy Zsolttal (a Népszabadság egykori újságírója)együtt intézik mellékállásban Fletó nyilvános programjait.

Új Nick 2009.12.08. 21:15:59

@lúdasmatyi: aki PONT a Táncsics alapítványt vezeti, történetesen. Persze.

lúdasmatyi 2009.12.08. 21:25:12

@Új Nick: PONTOSAN. Összeállt a kép.

mirrmurrkandur 2009.12.08. 21:42:46

Mi az, hogy a Táncsics Alapitvány haknijait közszolgálatnak állítjuk be?
Mi az, hogy ez hír lehet egyáltalán?
Ki a francot érdekel, mi történik a Népszabadság harmadik oldalán, mikor mindig is nyilvánvaló volt, kiknek nyalja fényesre királyi valagát?

Hangsúlyozom: EZ MIÉRT HÍR???????
Egyébként észrevettétek, hogy Aczél elvtárs elhúzott?:-)

bednárikimre 2009.12.08. 21:49:26

Sziasztok! Bednárik Imre vagyok, az MTV hírigazgatója. Olvastam a kommenteket és azt gondolom, hogy tudnotok kell az igazságot. A Táncsics Alapítvány díjátadó ünnepsége azért nem került be vasárnap az MTV Híradójába, mert a szerkesztő végezte a normális hírszerkesztési munkáját és a 21 perces híradóba a legfontosabb híreket rakta bele. Az MTV azonban az internetes lapján beszámolt a Táncsics Alapítvány életműdíjának átadásáról. Ez utóbbit is közöltük a Népszabadság kérdésére, de a lap ezt "elfelejtette" betenni. Ennyi történt, nem több, nem kevesebb.

nápolyi maszti 2009.12.08. 22:54:34

Irtó megható az előző komment ("Sziasztok! Bednárik Imre vagyok...), de azért az utolsó mondattal vitatkoznék ("Ennyi történt, nem több, nem kevesebb") Ha eddig fontos hír volt az, ami mostantól csak az MTV internetes lapjára fér fel (van ember, aki ezt olvassa?), akkor azért mégiscsak történt valami. Mondjuk megfordult a széljárás, és ezt a szerkesztő -- az az ember, aki normálisan végzi a munkáját, gondolom, egyetlenként ebben az országban -- érzékeny orrocskájával megérezte. Egyébként ez nem baj, de fel kéne vállalni!

gus 2009.12.08. 23:11:07

"akkor még Gyurcsány Ferenc menetelt elől"
rövid ö: elöl

ampelmann 2009.12.08. 23:15:52

cimhez: az mszp meg szemét a néppel.

histar007 2009.12.08. 23:39:18

Csináljuk meg a comment.com alapítványt, és évente a blogolás világnapján (legyen mondjuk december 8) tüntessük ki mondjuk az internet elterjedését leginkább elősegítőket. Közérdekű? Igen, mert az internet mindenkit érint. Tudósítana róla bárki is? Nem, mert nincs hírértéke. Meglepődne bárki? Nem.

Vincenzo testvér 2009.12.09. 00:16:10

Törőcsik Mari elfogadta a kitüntetést? Kár.

Új Nick 2009.12.09. 00:49:30

@Vincenzo testvér: félreértés ne essen, minden kitüntetést megérdemel. Nyilván, tudja, hogy nincs szégyellnivalója. Szomorú, hogy a Táncsics alapítvány azzal akar magának bármit (de leginkábbis híreket) szerezni, hogy ilyen zseniális embereket használ ki erre. Persze, a sértődés is pont annak szólt, hogy ezzel az egyetlen céljuk a hírekbe kerülés volt, és még ez sem sikerült :)
Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy pont most eszméltek rá T.M. nagyságára? A szomorú majd az lesz, amikor a következő kitüntetett egy debrecenijóska lesz, vagy kendepéter, és így egy klubba teszik őket Törőcsikkel.

adamisivan 2009.12.09. 01:25:59

@873ujr3rk: Téves a következtetésed.
Azok keltenek bennem hányingert, akik azelőtt kussoltak, mint szar a fűben, esetleg, mint funkcik, majd miután kidugták a fejüket, és rájöttek, hogy nem lőtték szét, nem lett statárium, kurva nagyhangú, lánglelkű forradalmárokká lettek. És esetleg olyat sem csináltak 89 előtt, amit pedig lehetett volna (pölö) templomba járni, 89-után, meg külön vasárnapi templombajáró öltönyt varrattak. Akik csak éltek előtte is meg utána is, azokkal semmi bajom. És ebben azolvasatban, sokkal elfogadhatóbb az, aki megmaradt baloldalinak, netán MSZP-s lett, ha egyszer előtte is ilyen érzelmű volt, mint az, aki komcsiból lett népnemzeti. Tehát, pölö, gyomorforgató a Fidesz prominensek története, a teljesség igénye nélkül::
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Győző - párttitkár, Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.
Orbán Viktor; - Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár
Kövér László - KISZ titkár, és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága és az alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Bónusz:
Kerényi Imre - MSZMP tag
Schmidt Pál - MOB elnök 80-as évek. Kicsit sem bizalmi állás.
Szita Károly - III/II. Elég?
Tehát. Ezek a rókacslogató dolgok. Illetve, hogy ennek a bagázsnak van pofája kommunistázni. Sztem egy aktívan kommunistázó pártban 1 komcsi is sok, de ennyi???? Ez a jobboldalon miért nem bizonytalanít el csak egy manósipkányit bárkit? Csak egy icicpicit?
Személyes történet is kell? Van, bőven.
Bátyám tanár a Műegyetemen. a helyi kisztitkárt ők vigysztalták, hogy ne aggódjon, nem lesz semmi, nem lesz statárium, merthogy mi lesz ővela a KISZ-essel, ha jön a váltás? Maga alá vizelt, majdnem. Aztán, mikor rájött, h nem történik semmi, mit történt? Beállt főnépnemzetinek először az MDF-ba, majd a MIÉP-be.
Értesz már 873ujr3rk?
Ezeke az opportunista köpönyegforgatók egy dolog. De az a sokmillió hülye, aki kritikátlanul e párt és Vezére mögé áll, az a szomorú.
Kicsit mindenkinek kicsit óvatosan, józanul kétkedve kellene itt lépkedni, mer itt semmi se blekendvaájt. (Nem kell a duma, igazi Gyurcsányozás sose ment.) Azt a keveset is csak szánva néztem. A régi garnitúrában nincsenek tiszta emberek, eszmék. De az ekkorát forduló gerinctelen emlősöknél, esküszöm, még a megmaradt emeszpések is kevésbé gusztustalanok. Résen kell lenni.
Itt ma mindenkinek kiábrándultnak kellene lenni, mert hiteles képviselete senkinek nincs. Kéne lenni egy 15%-os Fidesznek, egy 15%-os MSZP-nek, 70% egyikbaromraseszavazoknak.

molaris 2009.12.09. 08:17:52

@histar007:
Te ki akarod tüntetni a Vastagbőr szerző gárdáját. Ennek örülök.
@adamisivan:
Elég szép munkát végeztél. És nem is teljes a Janus- arcok névshooooora. Mindössze annyi a hiba, hogy a gerincesek a Munkáspártban maradtak.

Wuff 2009.12.09. 08:42:19

@adamisivan:

Lehet, hogy tök új dolgot mondok, de az embert nem az alapján kell megítélni, hogy minek volt vagy éppen minek a tagja, hanem, hogy mit csinált és mit csinál. Ideírtál egy listát. Jó. És akkor mi van?

A kommunistázás meg már rég nem annak szól, hogy ki mit csinált 90 előtt, hanem csupán a baloldal gyűjtőfogalma. Amíg az MSZP vezető politikusaiban (meg a nem vezetőkben is) és a szavazótáboruk nagy részében benne vannak a pártállami reflexek, addig lesz kommunistázás.

Harmadrészt óriási tévedés, hogy a kommunista és a népnemzeti közt nagy különbség lenne. Sőt leginább hasonlóak. Főleg, hogy leírtad azt a szót elé, hogy "nép".

És hogy mindenkinek kiábrándultnak kellene lennie? Igen. De NEM emiatt, hanem, hogy 90 óta mi folyik. Vagy mi folyt az elmút jópár évben.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.12.09. 09:14:24

@adamisivan:

Szerintem rosszul súlyozol.
1. Való igaz az amit leírtál.
2. Ugyanakkor az mszpvel kapcsolatban elfelejtkezezel fontos dolgokról.
2.1. Az mszp az alkotmánybíróság 1993as határozata szerint az mszmp vagyoni örököse. Valóban, 1988ban az előprivatizáció során, valamint 1995ben a közműprivatizációban és 2oo2 2oo9 között jól tudjuk mit csináltak.
2.2. Az mszmp ( tudod, aleynek vagyoni örököse az mszp ) megszállókkal működött együtt. Mondjuk ilyenért Pétainék esetében minimum kiközösítés, maximum akasztás járt.
2.3. Az mszp hatalmát átmentette : a mai pozícióit nem értékelvű módon ( tudás, munka, kockázatvállalás ), a társadalom számára hasznos eredményeet termelve érte el. Szaktudásuk semmi, agresszivitásuk és arroganciájuk a csúcson.
2.4. Az, hogy a hatalmukat át tudták menteni az országnak súlyos károkat okozott.
ad 1. Az ostobaságuk révén lezűllesztették a gazdaságot, most aki nincs benne a pixisben, nehezebben tud megélni.
ad 2. A társadalomban a kulcspozíciókat elfoglalták. Ezáltal az arra érdemesebbeknek és rátermettebbeknek nem jut képességüknek megfelelő pozíció. Ez a kontraszelekció iskolapéldája.
ad 3. Mindenki látja, hogy ezek komoly tejlesítmény nélkül érték el a pozícióikat. Azt is látni, hogy aki "csak" tud, "csak" dolgozik, az egy szintnél feljebb nem jut. Ez az országban baromi demoralizáló hatást fejt ki : megöli a hitet, a törekvést, az ambíciót. Márpedig ezek nélkül semmi nem épül.

Naszóval. az egyik oldalon áll a Bencsikák, Kövérék ( stb ) seggnyalása. A másik oldalon meg mindaz, amit leírtam.
Szerinted melyik a károsabb ? Melyik akasztja meg jobban az ország fejlődését ?

Droidfigyelő (törölt) 2009.12.09. 09:18:55

@El Curros:

azért nincs ott a pont, mert szerinted Pálffy G. István és csapata a médiaháború idején a komancsok faszát szopta, vagy épp ellenkezőleg? és Szabó László Zsolt elnöksége idején az Szdsz diktált? édes istenem, és muhaha, nagyon korlátolt vagy. a probléma az, hogy a közmédiumok az éppen aktuális politikai kurzus seggét nyalják, hevesen, mosolyogva. ha Fidesz a kormány, a Fideszét, ha Mszp, az Mszp-ét. és lám, ez téged csak akkor zavar, ha a neked nem kedves párt a faszszopás és seggnyalás tárgya. ha jön a kedvenced, akkor már rendben van. na, ez a baj - ez sosincs rendben.

@bucow: lásd feljebb.

Bögrecast · http://www.bogrecast.hu 2009.12.09. 09:19:58

állítólag csak egy korrektebb költségvetési tervet akarnak és akkor kap pénzt újra a tv, ha ez így van akkor van, akkor sztem ok, mert azért látszik, hogy van mit rendbetenni.
www.radiobogre.com

adamisivan 2009.12.09. 15:38:35

@Roa:
Hogyhogy mi van? Te jó isten?
Ez az alapkédés, amit egy hülye újságíró sem szegesz a jobboldalnak!
A vaskos kommunistázás 90-óta tart, tetőfokára pedig 2002-ben hágott talán, és röhej, hogy még mindig muníció tud lenni.
Az legfeljebb a hithű jobboldaliak fejében áll meg, hogy a "A kommunistázás meg már rég nem annak szól, hogy ki mit csinált 90 előtt, hanem csupán a baloldal gyűjtőfogalma" (És a Tiedben is?
Mi a fidesz, Purgatórium megtérni vágyó kommunistáknak? MInt a katolikus egyház a bűnösöknek? Ez vicc.
Az is TETT, sőt a legsúlyosabbak közül való, hogy valaki mindannak az ellenkezőjét vallja, tegye amit néhány, olykor 1 1 azaz 1 évvel azelőtt tett, mondott. Namost ezekre a fszikra Te mit bíznál rá? Ezekre a hitelesség szobraira? Elhiszed, hogy eztán ezek aztán már csaka Te szent érdekeid szerint fognak cslekedni?
Kommunista és népnemzeti közt sztem sincs valódi különbség -ebben igazad van-, hisz sok esetben, épp a leírtak sezrint egyikből lett a másik. De, könyörgöm, a Fidezsbő ultraliberálisból lett 3 év alatt kicsit, majd óriási népnemzeti, felkarolva KDNP-t. (kokárdázás, körmenetek, szent jobb, koronaúsztatás, smaci az egyházakkal, stb, stb) Most akkor? Kimondtad, hogy a Fidesz kommunista? (Egyébként nem kis részben az.) Tudod, ekkora pálfordulások gyanúsan férhetnek bele egy életbe.
És még valami.
"Amíg az MSZP vezető politikusaiban (meg a nem vezetőkben is) és a szavazótáboruk nagy részében benne vannak a pártállami reflexek, addig lesz kommunistázás." Tudod, nem nevezném magam épp MSZP szimpatizánsnak. 89-ben tüntettem Bős-Nagymaros ellen, stb. Bennem aztán nem él semmiféle kádári reflex, 19 éves voltam akkor. Én Antallékig kokárdában síeltem Ausztriában. És épp ez a magyarkodó, nemzetieskedő bagázs, folytatva Fidesszel dugatta el valem a kokárdát, hogy azóta se veszem fel. Merén sose voltam elég jó magyar, hazafi, stb. Tudod, a Fidesz történelmi bűne, hogy én egyszer is az MSZP-re "kellett", h szavazzak. A ketem majd leszáradt, apukám.
2006-ban győztek kommunisták a kommunistázó kommunisták felett.
És mégvalami. A Fidesz 4 év alatt akarta megcsinálni azt amit a komcsik 40 alatt. Szép sikereket értek el. Sztem most 8 év Fidesz, és bhozzák őket.

adamisivan 2009.12.09. 16:04:19

@Scaramella va alla guerra:
Köszönöm a kultúrált kommentedet.
DE. Olvass bele Roának és másoknak adott válaszomba, sokmindenre válszt találsz felvetéseid közül.
ad1) A hatalom, legyen az bármilyen is (politikai, gazdasági) átmentése csak az akkori összes párt asszisztanciájával mehetett végbe. Ez volt a DÍL. ("Tetszettek volna forradalmat csinálni"-Antall egyetlen jó idézete)
ad2) Mint írtam, a 800-ezres párttagság fele ment az MDF-be, Fideszbe, FKGP-be. Szerinted ott ezek egszeriben jófiúk lettek, felszámolták kapcsolati tőkéjüket, és hamut szórtak a fejükre?
ad3) A Fidesz betöltvén az MDF nyomán maradt "piaci rést" nagyon erőteljes építkezésbe kezdett. Gykorlatilag ekezdte kiéíten gazdasági birodalmát is, csak erre nem volt 40 évük.
ad4) Melyik Fidesz vezető érte el komoly munkával pozícióját (nézd a listát)? Még a 90-ben fiatalabbak is a pártállamban alapoztak!
ad4) Tehát az egyik oldalon a farizeus, köpönyegforgató, múltjukat letagadó komenisták aállnak, a másikon meg a komenisták.
ad5) Minden mértékadó tanulmány 2001-re teszi a negatív trendfordulót. Tehát a gödröt ugyan az MSZP mélyítette, de ásni a munkagépekkel a Fidesz vonult fel, és kezdte meg az ásást. Ráadásul az ellenzékből Fidesz szavazta mega az azóta eredendő bűnként számontartott 100-napos programot. Mondván: "Ami az embereknek jóa, azt megszavazzuk" -Orbaán Viktor. 2002-ben 9% felett volt az államhátartsi hiány. És ebben még csak kisebb mértékben volt benne Megyó. Halottál bárkit is hőbörögni a Fideszből, mint 2006-ban a 10%-ra?

Tudod, azokról akik ezeket elfelejtik, mondván rég volt, és különbenis az MSZP, mindig eszembe jut, mikor bemutatják a szegény német családokat, akiket lebobáztak, és szidják az angolokat, mega hős honvédő német katonákat. Persze, ha elfelejtjük a háború elejét, hogy ki a fasz is rohanta le Lengyelországot, még fel is háborodok a rohadt szövetségeseken, és megsajnálom a német katonákat, hogy szegényeket, miközben Sztálingrádban(!) védték Németországot, szarrá lőtték.

A teljes képet nézd, úgy ítélj! Nem olyan hosszú idő ez!

orbántorgyánpolgárkormány 2009.12.21. 21:59:58

Szemét? az. nyalja ov seggét.
Figyelem a szomszédokat. Érdekes. Kamatadó, ingatlanadóbevezetése, orvosi ügyeleti díj csökkentése... STB. ÉS AMI A POÉN 1999-ben az orbántorgyánpolgárkormány alatt.
süti beállítások módosítása