Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ezt játssza majd a Neo FM

Johnny Cash és Katona Klári

2009. november 12. 17:34 szabóZ 114 komment

A Neo FM már elkezdte felkészíteni a hallgatókat a változásra, hogy november 19-én ne minden betelefonáló azt kérdezze, hogy miért nem játszottak már két órája az Eye of the Tigert. A Kreatívhoz eljuttatott játszási lista alapján a Neo FM inkább a Petőfit utánozná, de 15-20 percenként azért a negyvenes háztartásbeliek is kapnának valami szívet melengetően ismerőset és unalmasat.

A Kreatív szerint a külföldi felhozatal átlagos, sőt kereskedelmi rádiós, pedig bármennyire borzasztó is a Coldplay, azért a Slágernél nem nagyon merték játszani, nehogy eltekerjen egy egész műszaknyi varrónő, vagy a vidéki butikosok fele. Ja és azért ez országos kereskedelmi rádiótól elég merész választás a Personal Jesus, főleg Johnny Cashtől.

Kreativ.hu / Neo FM zenei prezentáció by KreativMag

Címkék: rádió neo fm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hangulatjavító Intézkedéscsomag · http://polir.blog.hu 2009.11.12. 18:35:16

ez mindenképpen némi upgrade az eddigi akusztikus környezetszennyezéshez képest.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.11.12. 18:36:39

A Coldplay egyébként langyos takony; lázadó ötvenesek hallgatják, hátha valaki azt hiszi, milyen menő, hogy még ők is szeretik a ROKKOT.

Mikor Sodrócki 2009.11.12. 18:43:33

De milyen szomorú már , hogy mindenkinek elege volt már a béna zenéktől amik nap mint nap mentek , mégsem mernek rajta radikálisan változtatni . Jaj , a varrónők ? Hát szerintem nekik lehetne a legkönnyebben formálni az ízlésüket .

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.12. 18:58:15

szabóZ a Personal Jesust játszották a Slágeren is, igaz, a DM verziót.

Ezzel az egésszel nekem csak az a bajom, hogy most akkor lesz két hasonló országos rádió (MR2, Neo), a Klasszról még nem tudni, hogy milyen irány lesz, de nem tudom miért lenne gond, ha a negyvenes varrónőknek (meg mindenkinek, aki eddig csak a Slágert hallgatta) is lenne emellett választási lehetősége. Én kedvelem Hajóst amúgy, de a legutóbbi nyilatkozatával felbosszantott egy kicsit. Valami olyasmit mondott, hogy milyen káros volt a Sláger a zenei kultúrára, és örülni kéne, hogy megszűnik. Hát nem tudom. Én meg a változatosságban hiszek, aki igényesebb, újabb zenékre vágyik, az hallgasson MR2-t, aki meg nem, az meg mást, pl. azt a választékot, amit eddig a Sláger kínált, de őket se kéne lenézni (az olyan mindenhonnan csipegetősökről nem is beszélve, akik felváltva több rádiót is hallgatnak, mint pl. én). Hajós beszólását meg duplán hitelteleníti, hogy egészen véletlenül műsorvezetőként érdekelt az új frekvenciatulaj másik rádiójánál (Café), és a hírek szerint az újnál is hallható lesz, szóval egy kissé érdekvezéreltnek tűnik ez az ócsárolás.

anus pannonius 2009.11.12. 19:25:24

@andzsin: azt mondják, 10ezer szám lesz a zenei adatbázisban - ez azért messze nem 10ezer!

megadeth1 2009.11.12. 19:30:26

Az milyen már, h nemrég több, mint 80 hozzászólás volt itt, a java nem éppen hízelgő. Most vagy törölték a nem benyalós kommenteket, vagy másik blogon voltam.

Greggg 2009.11.12. 19:36:21

Cash az jó! Personal Jesus tőle? Még jobb!

Yagry 2009.11.12. 19:44:45

Csatlakozva egy már előttem szólóhoz: szokás szerint előjött h azért ír cikkeket az illető mert annyi agya nincs h valami értelmesebbet csináljon, és elárulta h nem jutott el az ált isk 4. osztályáig ahol a teljes hasonulást tanítják: játsz-ja -> játssza. Persze a kommentra válaszkéne valószínűleg a cikkbe belül már kijavították, de kint az Index oldalon még nem. Szánalmas h ilyen emberek egyáltalán számítógéphez és Internethez juthatnak.

bretman 2009.11.12. 19:55:45

Yagry,

a -ba - be és a -ban -ben közti különbség szintén negyedik osztály... Az internet meg kisbetű, mint az újság és a rádió. Mert nem tulajdonnév. Aszem az is negyedik osztály.

soproni1 2009.11.12. 20:00:45

"Aszem" meg nincs is !

Remélem megy a tüntetés a "sajtból van a hold" és a szállj el kismadár" -ért is !

wilburwalsh 2009.11.12. 20:06:13

Yagri
Mindenki más és más szinten fejezi be tanulmányait, ugye? Ajánlom figyelmedbe bretman jogos hozzászólását. A Tiéd meg az "én akkor is inteLigensebb és művelteB vagyok"-féle kommenteket idézi fel, de meg ne sértődj, csak "érts szöveget"!:)))))))))))))

stulquec 2009.11.12. 20:10:13

Én mindenesetre maradok a Petőfinél! Nekem nagyon tetszik amit az emerkettő csinál. Bár még jobban örülnék ha lenne rajta egykét értelmes műsor is. Szerintem beleférne.

pcland-hu · http://www.pcland.hu 2009.11.12. 20:12:48

szerintem magyart kéne nyomatni. ezt se fogom hallgatni.

zamek hugó 2009.11.12. 20:13:14

ez q.va eredeti, w@zze! mennyit kell még aludni 19-ig? (hol 1 lavor?)

histar007 2009.11.12. 20:18:59

Annyi ember van akinek tök mindegy mi megy. Mert el sem tud tekerni, mert már rég letört a gombja... Amúgy valakit zavar, ha emberek beszélnek a rádióban? Ha mondanivalója van? Esetleg értelmes is? Vajon a kereskedelmi rádiók feladata 24/7-ben zenét játszani és reklámozni? Híreket meg csak a szemét ORTT miatt kell mondani?

Zsoltici 2009.11.12. 20:22:58

@Fedor: tökéletesen egyetértek, meg persze szerintem a nagy Cafesok még a mai napig se heverték ki hogy leadta nekik a leckét egy állami rádió(MR2), szerintem az MR2 merően eltért a Cafe altatózene-Buddha bar stilusától, ami a zenei irányvonalát illeti az "uj" rádiónak egyszerűen arról szól az egész hogy biztosra akarnak menni és ezért fogják szinte 100% ban ugyanazt a stílust játszani mint az MR2, egyébként mevan az esélye hogy nagy bukás legyen és ne felejtsük el hogy a Sláger egy hatalmas rádiófogyasztói űrt hagy maga mögött...igazából aki ezt fogja kitölteni az lessz a nagy nyerő...UI: igen, ez a fogyasztói űr napi többszörös "Eye of the Tiger" hallgatokból áll..

nápolyi maszti 2009.11.12. 21:16:01

A Sláger rádiót irtózatos sokan hallgatták, szerintem nem csak a lesajnált varrónők és vidéki butikosok, hanem mások is, ha épp olyanjuk volt. Ez, ami helyette -- vagy inkább a helyébe --, a fenti leírás alapján nem tűnik túl karakteresnek. Aki az mr2-t bírta, miért tekerne át? Vagy aki a slágert, az pláne miéert? Aki pedig a kettő között imbolygott, abból ezzel a takonyszerűen állagtalan kínálattal aligha lehet törzshallgatót kovácsolni.

Yo! Maaan! 2009.11.12. 21:26:33

De. A coldplay borzasztó.

srácz 2009.11.12. 21:32:13

Hmm, nem is tudom, most ezt így végighallgatva valami mintha hiányozna...

Megvan!

Túl kevés a reklám! :D

h492019 2009.11.12. 21:33:23

kicsit jazzy-s is néhol. nyomokban. nekem bejön.

dJw_ · http://rendszergazdak.blog.hu 2009.11.12. 21:34:06

@tomekka@index.hu: olyat nem lehet... neked a koldpléj borzasztó, nekem nem, te eltekersz én nem. Máris nem lehet kiszolgálni egyszerre téged is meg engem is. rétegrádiók vannak csak...

Sierpe (törölt) 2009.11.12. 21:57:45

Na, Mayer-t sem hallottam még magyar rádióban, de azért ha a blues-os dolgait adnák az jobb lenne :)

Sierpe (törölt) 2009.11.12. 21:58:58

a magyar dalok kimaradhatnának (legalábbis amik ebben a mixben voltak)

konkav 2009.11.12. 22:03:28

Hát én nem sok különbséget látok a Sláger és a Neo zenei felhozatala között.

alfredo 2009.11.12. 22:22:39

@Fedor: "de nem tudom miért lenne gond, ha a negyvenes varrónőknek (meg mindenkinek, aki eddig csak a Slágert hallgatta) is lenne emellett választási lehetősége."

Figyu, valamit félreértettél. Itt most nem azt írták, hogy a neóizé nekik nem játszik majd, hanem arról, hogy időnként olyan zenét is játszanak, ami nem az ő kedvencük.

majsz 2009.11.12. 22:27:00

hát ez fos...ne próbáljuk már ezt úgy beállítani mint "haladó" rádió.

persze a slágernél jobb, de annak legalább volt egy stílusa. ennek meg nincs.

cervin 2009.11.12. 22:30:25

És mi van a Ti rádiótokkal?... azokkal az emberekkel, akik minden reggel és egész nap hozzátok szólnak és a szomszédban laknak és veletek együtt mennek az iskolába a gyerekért,és az edzésre. Mi van a Ti rádiós barátaitokkal itt, vagy az ország minden városában. Mi van velük? Ők nem kapnak 900 000 Ft-ot egy műsorért ,de a piacon/kocsmában vagy a rendelőben /tudsz vele dumálni arról ahol élsz! Tudsz vele dumálni! Akár adásban is. Mert mi is itt vagyunk ám és hűségesebben, mint akikről szól ma MAGYArOrSZÁG véleménye a "nagy rádióról".

A TI rádiósatok,A helyiádiósok.

cervin 2009.11.12. 22:40:07

És mi van a Ti rádiótokkal?... azokkal az emberekkel, akik minden reggel és egész nap hozzátok szólnak és a szomszédban laknak és veletek együtt mennek az iskolába a gyerekért,és az edzésre. Mi van a Ti rádiós barátaitokkal itt, vagy az ország minden városában. Mi van velük? Ők nem kapnak 900 000 Ft-ot egy műsorért ,de a piacon/kocsmában vagy a rendelőben /tudsz vele dumálni arról ahol élsz! Tudsz vele dumálni! Akár adásban is. Mert mi is itt vagyunk ám és hűségesebben, mint akikről szól ma MAGYArOrSZÁG véleménye a "nagy rádióról".

Bikfenc 2009.11.12. 22:41:01

Hmmm.. alakul még, majd, amit a hallgatók (varroda és a butikosok) szeretnek azt fogják játszani. Hipp-hopp eltűnik a Coldplay és a Personal Jesus, visszajönnek a régiek, amiket szeretnek a varrodában is..

cervin 2009.11.12. 22:52:03

A zene nagyon fontos,de kinek szól?
Undorító hogy lehúzzátok a butikost és a nap közbeni dolgozó emebereket)Van jó zene meg rossz .Ennyi.Fütyülni dúdolni kell és nem dumálni ha már a zenéről van szó és teljesen sajátja mindenkinek hogy mit fűtyűl.Fűtyűlni a dalokat és nem ISTENKÉNT tisztelni egy két embert aki holnap több pénzért ismét ISTEN nek képzeli megát.Emberek nem a Coldplay vagy A Boney M a lényeg.

cervin 2009.11.12. 23:02:54

A helyi rádió ha hó!!!!!!!!!!Oda betelefonálsz és máris a Te zenéd szől ,ja és még azt is hogy ellopták a telefonodat az irataidat és a RÁDIÓN keresztül megtaláltuk! NO ezzel mi van???????????

cervin 2009.11.12. 23:25:00

NEO BÉGAS

ez csak egy kis mátrix effekt.
Amugy miért nem Magyar nevet adnak?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.11.12. 23:38:55

@cervin: A helyi rádiók olyanok, mint a te helyesírásod. Sajnos.
Kicsiny érdekcsoportok közössége mind, akik egymással reklámoztatják - egymást.
És most nyugodj meg.:)

cervin 2009.11.12. 23:42:17

@morrisal_: Bocsi!De azért még léteznek.Vagy Te még soha nem hallgattál helyi rádiot?

cervin 2009.11.12. 23:45:38

@morrisal_: Amugy szerinted egy rádio az csak egy mp3 lejátszó?
Ott is emberek dolgoznak mint Te.Vagy nem?

cervin 2009.11.12. 23:46:39

Amogy eléggé bunkó vagy!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.11.12. 23:48:51

@cervin: Hajszálon múlott, hogy nem dolgoztam egy ilyennél. Aztán kiderült, hogy egy szánalmas, koncepciótlan szar az egész.
A tulaj, aki a pályázatot megnyerte, a roncstelepét reklámozza. Sokatmondó, hogy a sógornőjét alkalmazza, plusz olyan tehetségtelen ripacsokat, akiket semmilyen közösségbe nem engednék, annyira ostobák, műveletlenek és unalmasak. A hangsúlyozásról, artikulációról meg nem is beszélek.

El Argentino 2009.11.12. 23:54:59

A 67-es úton nem szabad kihagyni. Óránként 1x le kell adni, anélkül nincs élet.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.11.12. 23:55:09

Petőfi rádió - Tekerj Mr-re! (emerre!)

cervin 2009.11.12. 23:57:18

@morrisal_: Bocs de ez elég egyéni,Hála az istennek ez nem általános.
A sok helyi rádióbol kerúlt fel a sok/Utána elszált műsorvezető/.
De még mindig vannak jobb és értékesebb emeberk most is. Ők nem örjögenek!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.11.12. 23:58:10

@El Argentino:

1 nap nem ment le ugyan az a szám, azért ennyire ne fikázzuk már a Slágert. Az a baj most, hogy olyanoknak csináltak rádiót, akiknek már van. Akiknek meg eddig volt (csekély 3,5 millió ember) azoknak nem lesz mit hallgatni.

Fura lesz amúgy a Tóth Gabi után leadott Katona Klári, és a közvetlenül a Linkin Park után játszott Neoton 220 felett. Ez egy olyan odatekerős rádió lesz. Ha épp olyan szám szól ami tetszik akkor meghallgatod, majd tekersz tovább, mert a következő nem a te ízlésed.

El Argentino 2009.11.13. 00:03:20

@BKV figyelő: Lehet igazad van és nem ment le többször, csak nekem tűnt úgy. Sláger-Danubius-MR2 tekergettem ha kocsiban rádióztam, ez akkor fordult elő, ha sz.rrá hallgattam a kocsiban a CD-t. Ill. előző munkahelyen sláger szólt, de nekem gyanúsan sokszor fordult elő ez a szám.
"Az a baj most, hogy olyanoknak csináltak rádiót, akiknek már van." - Igen, ezzel egyetértek, de talán fél év múlva letisztul mit is akarnak.

cervin 2009.11.13. 00:04:12

REPUBLIC-A 67-ES úton.
ezzel mi a bajod?
Erdéj 2009 Republic ,Tankcsapda.Edda.Kárpátia.
és az egész magyar nemzeti rock színe java ERDÉJBEN és MAGYERORSZÁGon.Tehát mi a bajod a 57-es úttal?
Az hogy BUTA VAGY!

Whoo 2009.11.13. 00:18:15

Radio Cafe szamomra az egyik legjobb dolog volt pesti eveim alatt. Meg ma is sokat hallgatom neten oket, mert a musoraik igen is erteket kepviselnek, sokszor tanitanak, es a zenei kinalatuk is total belevag az izlesembe. Sok eloadot ott hallottam eloszor, aki azota is kedvencem. Viszont az a radio tenyleg egy retegnek szol. Nem tudom az uj ado milyen lesz, de nagyon fogom sajnalni, ha az miatt szunik meg a Cafe... nekem nagyon hianyozna :(

cervin 2009.11.13. 00:20:12

@spencer: Két fajta zene van:JÓ ÉS ROSSZ
Innen már a Te kedved szerint vélogathatsz!

cervin 2009.11.13. 00:23:20

Amugy a Cafe szerintem is jó de vidéken nem fogható.És azzal mi van aki mást akar hallani?

El Argentino 2009.11.13. 00:24:40

@cervin: Ez komoly kérdés? Eltekintve minden durva hibádtól, a válaszom, a számmal konkrétan nincs, de a gyakori ismétléséből annál több. Mostanában Foo Fighters albumokat hallgatok, de ha 100x hallgatok meg 1 albumot, akármilyen jó is egy zene, megunom.
Erdéj az meg Erdély.
Te vagy a buta! :P

cervin 2009.11.13. 00:29:36

@El Argentino: Direkt mert sok midennel t,,,v a t,....m.BOCS.

Whoo 2009.11.13. 00:33:44

Uff. Ez most magas labda volt, amit az Argentin kimeletlenul lecsapott...

Jo a meccs, maradok :)

belabenyo 2009.11.13. 00:40:28

Na, látom rendes zenét akarok akkor vigyem magammal. Ez tényleg olyan mint a sláger meg az mr2 közös gyereke, csak esélyes, h nem a jót örökli.

cervin 2009.11.13. 00:41:00

@Whoo: A témába ha bele folynál egész tökös indián lennél.De mivel csak az utolsó 1-2 beszédet tetted magadévá ezáltal halvány ...vagy!

cervin 2009.11.13. 00:42:37

@belabenyo: Ki maradt a ha szócska hamár nyelvtan:

cervin 2009.11.13. 00:43:52

@belabenyo: 2 szer maradt ki egy mondatban

El Argentino 2009.11.13. 00:53:34

@cervin: Mivel van tele? Azzal, hogy a többség unja a rogyásig játszott magyar slágereket.
"Republic ,Tankcsapda.Edda.Kárpátia.
és az egész magyar nemzeti rock színe java"
El sem merem képzelni kik voltak még ott.
Tankcsapda, Republic... megélhetési zenészek legalábbis mára. Különösen a csapda, akik az újabb albumaikkal már fáradtságot sem vesznek valami egyedi kialakítására. A Kárpátiát én is szeretem, de nálam már ők is megélhetési zenészek.

Whoo 2009.11.13. 00:54:42

@cervin: oxi-oxi Nagyteso. Mar veszem is a tollas fejdiszem (tudom, hogy hosszu i lenne, de nincsen). Szoval en atolvastam mindent, merthogy szokasom, de ha mar Gretsi Laszlo tanar urat idezzuk koreinkbe, akkor a bele folynal az legyen egyben,valahogy igy pl:

Belefolynal

El Argentino 2009.11.13. 00:56:10

Mielőtt valaki kritizálna, minden zenész megélhetésre törekszik. Nincs ezzel semmi bajom, de tucatalbumok kiadása nem tekinthető nagy értéknek.
Ellenpélda: Matisyahu. 3 kiadott stúdió album, és eddig sztem töretlen fejlődés.

El Argentino 2009.11.13. 01:19:59

@cervin: Amúgy elolvastam az összes kommentedet itt. Kifinomultak, ConGrat (tapstaps).

Megdobbent 2009.11.13. 02:11:46

Odaig vagyok. Ha en csinalok egy ilyen fost az elso elemugro mp3 konvtarbol, az is lenne ilyen :I De biztos kurvajomarakkor. Felve merem csak kerni, de remelem, hogy lesz piritos is majd reggelente, mondjuk Jakso kreativ igazgatosaga alatt. De tenyleg, ezeket csak nagyon remelem, hatha valora valnak ;>

troll666 2009.11.13. 03:13:58

milyen szép az a lejátszó

Franzi_51 2009.11.13. 04:07:43

@tomekka@index.hu:
Na látod, ez az, ami nincs. Ha Te a Boros- Bochkort szereznéd hallani, akkor meg kell várnod, amíg egy másik rádió "le nem csap rájuk", és el nem kezdi a finoman szólva is csak legföljebb köcsögölésnek tekinthető, teli gépirögögős szarsággal.
Nem akartam, hogy megszünjenek, de a rádiómon nem is volt beprogramozva a frekvenciájukra. Innentől fogva meg következik, hogy nem fogok sírva fakadni, hogy a korábbi baromság nem hallható.

Franzi_51 2009.11.13. 04:11:31

@tomekka@index.hu:
Na látod, ez az, ami nincs. Ha Te a Boros- Bochkort szereznéd hallani, akkor meg kell várnod, amíg egy másik rádió "le nem csap rájuk", és el nem kezdi a finoman szólva is csak legföljebb köcsögölésnek tekinthető, teli gépiröhögős szarsággal.
Nem akartam, hogy megszünjenek, de a rádiómon nem is volt beprogramozva a frekvenciájukra. Innentől fogva meg következik, hogy nem fogok sírva fakadni, hogy a korábbi baromság nem hallható.

Bozdurgán 2009.11.13. 07:44:52

Nem nagyon értem az egész problémát, akik MR2-őt meg radio café-t hallhatnak azok egyáltalán miért fikázzák a többi rádiót? nekik megvan az a kínálat amit szeretnek,ők úgyis ezt hallgatják akkor meg nem mind1, hogy katona klári lesz lesz az új adón vagy a beatriche lánkosképű állat a babám cmű örökbecsűje?
A két megszűnő adó szerintem egy trágya volt, másoknak meg kikapcsolódást nyújtott, nem hiszem, hogy azokat a rádió nélkül maradt tömegeket(?) ne szolgálná ki valamelyik adó.

Ha republicra van igény akkor lesz kismadár,ezt szerintem midenki biztosra veheti, ha meg van kismadár akkor nincs az a MR2 hallgató aki ezt meghallva az elkövetkező 1 évben visszatekerne a republicos adóra.

fric 2009.11.13. 08:10:55

Ez elég lapos felhozatal. Ezek alapján a Petőfinek nem kell félni.

Motorhead 2009.11.13. 08:22:08

Ezt nem értem : Egy RÁDIÓ ADÓ Népszerűségét ,m iért a zenék milyenségétől teszitek függővé ? Szerintem a riportek- riportok , bemondók stílusának kellene egy frekvencia vonzerejének lenni. Utálom az összes média ripacsot. Ha visszajönnek mégeyszer valahol : ELTEKEREK a picsába.

m. g. 2009.11.13. 08:38:38

@cervin: téged a helyi rádiózás leégetésére küldtek ide? :)

Karchy 2009.11.13. 08:40:37

LEMEZ ELADÁSI LISTA
Forrás: mahasz.hu
J M H CS
3 2 4 1 TANKCSAPDA
6 5 6 1 ÁKOS
8 23 2 8 DEÁK BILL GYULA
15 11 4 9 HOBO
16 15 7 2 ISMERŐS ARCOK
33 14 5 1 HUNGARICA
J - Jelenlegi
M - múlt heti helyezés
H - hetek száma összesen
CS - legmagasabb pozíció a listán
Hallott valaki bármelyik rádióban ezektől az előadóktól akár egy számot is?
(leszámítca a Tankcsapda mennyország turist és ákos egy két unásig játszott számát.)
Amíg nem lesz ilyen minőségű magyar zene a rádiókban, addig nálam marad a szentkoronaradio.com hallgatása.

Megélhetési rasszista 2009.11.13. 08:46:36

@BKV figyelő: Szerintem le kéne szakadni erről a "4 millió ember hallgatta" a Slágert. CSAKIS azért ennyien, mert ma Magyarországon kereskedelmi rádióból országosan csak a Danubius és a Sláger érhető el. Tehát a varrónő dönthetett, hogy szar vagy annál is szarabb műsort választ. Így az, hogy ex. has Mátészalkán csak a 67-es úton meg az Eye of tiger ismert, abban nagy felelőssége van ennek a két csatornának. Az MR2 azért nem alternatíva -szerintem- ők már átestek a ló túloldalára. Nulla műsor, 99% zene. (Nem is véletlen, hogy a ker. rádiók betámadták, hogy már nem is közszolgálati, hanem kereskedelmi.)
És nem marad más, bármennyire is akarnának mást hallgatni, egyszerűen nincs. (Én pl. itt a fővárosban 24 FM csatornát fogok, így én eddig is könnyen kihagytam ezt a kettőt.)

Akinek meg feltétlen az erőltetett BB páros, vagy a szánalmas Jáksó hiányzik, úgyis meg fogja kapni. Túl sok hallgató van belegyógyulva ebbe a két névbe, csak úgy nem dobhatóak el.

m. g. 2009.11.13. 08:54:02

amikor már 7500 eladott lemez aranylemeznek számít, mert mindenki MP3-at hallgat és a kutya nem vesz CD-t, mennyire lehet releváns a lemezeladási lista? :)

2009.11.13. 09:07:21

A Republic első négy albuma értékelhető igazán, a többi HULLADÉK! A 67-es úttal, meg a Kismadárral járatták le magukat a lagzi/sramli legalja szintjére. Hiteltelen, unalmas (szar), limonádé ez, nem rockzene.
Amúgy meg leszarom, melyik adón, csak Bumeráng legyen. Remélem, Bochiék nem hagyják magukat! :)

Megélhetési rasszista 2009.11.13. 09:22:00

@m. g.: Szerintem pont jól mutatja, hogy ezek a lemezek még úgyis! kelendőek, hogy nyugodtan le lehetne tölteni MP3-ban, torrenten, stb. Plusz lemezborítót, és máris megvan a placebo. De ők még így is megveszik, súlyos ezrekért. Szerintem pont a régi, bakelites korszak volt hazugság. Mert ha csak egy szám tetszett, akkor is meg kellett venni az egész lemezt, se net, se mp3 és otthon még bakelitet sem gyártottál.

hex.kelly 2009.11.13. 09:30:01

@cervin: De akkor ne itt add ki magadból. Olyannal veszekedj, akivel bajod van.
Én nem ismerlek, és vidéki helyi rádiót is szoktam hallgatni, de ismeretlenül, csak a kommentjeidet olvasva úgy tűnik, hogy az indulatod abból fakad, hogy a vidékről felkerültek néhányan a nagy rádiókhoz, és elszálltak. Te meg nem. Ha nem érzelemből érvelsz, még hinni is fognak neked ;-)

Egyébiránt pedig, mivel a Kárpátia meg az Erdély-emlegetés sajnálatos módon mára már összeolvadt a mélymagyar-sággal. És vasárnap, amikor főzőcskézni kezdek, inkább szóljon ABBA vagy Dido, vagy George Michael.
A rádió ma már háttérszerepben van. Munka, tanulás, háztartás, vagy utazás közben hallgat rádiót az emberek 99%-a. És nem mindig kellenek gondolatébresztőnek SZÁNT zene bele. És nem akarom bántani a Republic-ot, de kb. a középiskolás korban lehet érdekes, utána már inkább fárasztó folyton azt hallani. Persze vannak idősebbek, akik az emlékeik vagy az újtól való viszolygás miatt kapaszkodnak az ilyenekbe, az is egy kereslet.

Aki hagyja magát, annak biztos lesz olyan az új rádiókban, ami tetszik majd neki, aki meg nem hagyja magát, annak nem, és lesz végre plusz egy dolog, ami miatt zsörtölődhet. De neki amúgy sem a rádió volt a fontos, hanem a zsörtölődés. Így persze aztán végül ő is megkapja, amire szüksége van.

csárli hárper 2009.11.13. 09:46:21

"Amíg nem lesz ilyen minőségű magyar zene a rádiókban, addig nálam marad a szentkoronaradio.com hallgatása." hát baszki neked se lehet könnyű.....

Koller 2009.11.13. 09:52:03

Nem lesz rossz ez a Neo, csak azok a régi slágeren is agyonjátszott magyar számokat kéne kivenni! Amúgy meg teljesen ugyan az mint az MR2!
Amióta van MR2 Petőfi én csak azt hallgatom, mivel a Sláger meg a Danubius nagyon sz*r és idegesítő, és mivel vidéken csak ez a 3 hallgatható(Kossuthon és Bartókon kívül), maradt a Petőfi!

Sákif za morro? 2009.11.13. 09:54:50

Ezt a válogatást hány évre szánták? A danúbiusz ezzel 1.5-2 évig simán ellenne.

Musso2k 2009.11.13. 10:28:36

srácok, ez a zene eladhatatlan lesz itt. akit megcéloz annak lanyg, de a varrónők el fognak tekerni, nincs mese. be kéne látni, hogy ezeket a rádiókat a munkások tartják el, azok, akiknél egész munkaidőben dünnyög. ők mentek el a slágeraid koncertre is, mert nekik nem kell ez a műmájer szarság, nekik ó a tinglitangli.

Laslow · http://laslow.hu/ 2009.11.13. 11:16:35

Meghallgattam a dalrészleteket: sokkal inkább Sláger rádiós, mint Petőfis, ez alapján pedig én nem kérek belőle.

Yasashi Tanuki 2009.11.13. 11:21:56

Ez az MSZP-s adó lesz ugye - vajon fogják adni az "Oh, igen, igen igen" c. számot is naponta többször vagy azt majd csak márciusban?

RoFä 2009.11.13. 15:59:20

@1116001: Ne bassz, Nestát nem adjuk...

kcsong 2009.11.15. 11:26:30

Egész jó, nagyon új Petőfis.

NGA 2009.11.16. 14:39:07

Jakupcsek lesz a műsorvezető reggel. Hát erről az egészről ennyit.

NEmáááá 2009.11.16. 17:05:37

Mi a gecim az a neofm ? Az most szoci geci
vagy fidesz geci ?

disfear 2009.11.16. 18:13:43

Ez pocsék..szvsz.
Ugy érzem nem sok esély maradt arra, hogy a Klassz FM első száma a Nem bírunk már magunkkal lesz...

P.A.N. 2009.11.16. 21:27:16

Igazi Coldplay?

Ha valaha született semmitmondó kommersz a rockműfajban, akkor ez az. Nem véletlenül tarol az igénytelen piacon. Szép motívumok primitív mantrázása.... Mint a techno-rave.... :(

Ha valaki tanult zenélni, tudja miről beszélek. Teljesen üres, zenei frázisok, szögegyszerű akkordbontások, némi koppintás innen-onna és kész. A szomszédom, mikor meglátta a szintimet, nulla zenei képzettséggel félóra alatt nyomta a Coldplayt, mert az milyen állat jó... Britrock mi? Szegény Alan Parsons, Genesis, Floyd..... Meg akik még jártak zenetanárhoz.... :(

tincze 2009.11.17. 17:29:47

jó orcák a művezek, de ....
majd meglátjuk!
legyen jó!

tincze 2009.11.17. 17:31:42

miiiii!!!!!!????
jakupcsek ott lesz!? reggel!?
akkor én biztos nem!!!!

tincze 2009.11.17. 17:34:46

a slager és a danub már (régóta) óborzalom volt. vagyis mindíg az volt. egy fosch!
ugye gábor?

Jarod1 2009.11.17. 18:02:28

Na ne basszatok most olvastam bocskor és boros fejenként 60 muillát keres? az elég durva,,,,

NGA 2009.11.18. 11:59:25

@Jarod1: Úgytudom a komplett műsor elkészitése ennyibe kerül ÉVENTE. Hogy ebből nekik mennyi marad, azt nem tudni. De inkább ők kapjanak ennyit, mint a bkv-s végkielégitettek. Aki benne van a médiában az tudja, hogy ez a havi 5 millió nem is olyan vészes. Őket a reklám tartja el, nem az állam. Ha a petőfin lennének ennyiért, akkor megérteném a felháborodást. De lehet jobbat csinálni, és akkor más is ennyit fog keresni.

NGA 2009.11.18. 12:02:30

Egyébként szerintem bruttó 5 millió az netto 2.214.422 Ft. Ez meg nem is olyan sok, ahhoz képest amennyit állami vállalatoknál keresnek.

Kövér ellenőr 2009.11.18. 13:00:57

És majd ez a rádióadó is azt próbálja elhitetni az emberekkel, hogy a több évtizedes pályafutással rendelkező előadók két számot írtak összesen?

frank602 2009.11.18. 21:55:14

Én nagyon örülök a Sláger megszűnésének, az ideg majd szét vágott, hogy ugyanazzal a 150-200 /lehet hogy sokat mondok/ hulladék zenével évek óta futtatják magukat.Természetesen nem kötelező hallgatni, de vidéken kisebb a rádió választék. A Petőfire sokáig haragudtam, mert szerettem az ismeretterjesztő, szórakoztató műsoraikat/közszolgálatiság!!!???/ Ma már egyre sűrűbben hallgatom, ha nem tudok a gép elé ülni. A neten ill. a saját készletemből azt hallgatom, ami nekem tetszik. Azt a rádiót ami a nekem tetsző zenéket nyomja folyamatosan még lehet, hogy nem találták ki.Üdv mindenkinek!

Akos979 2009.11.19. 10:59:34

Mostanában az mr2 rogyásig ugyanazt a 20-25 számot nyomja állandóan. Kicsit elkényelmesedtek odabenn a srácok, nem ártana egy kis playlist frissítés. Ja és úgy érzem, hogy erősen elmentek az angol alternatív gitárzene kategóriájába, mintha más műfaj nem is létezne.

kvadrillio 2009.11.19. 11:35:19

Volt egy Sláger rádió, amit nagyon sokan szerettek. Soha nem hittem volna, hogy a "politika" elveszi. Elvette. Ezt is.
Undorítóan önjáró emberek uralják néhol a világot.Kegyetlenül belegázolnak az emberek lelkivilágába.
Elkeserítő és dühítő.:(

péti 2009.11.19. 12:06:12

A 10 évvel ezelőtti Sláger Rádióért fájt volna a szívem, a mostaniért már egyáltalán nem.
Akkor még valóban változatos volt az adó pedig még nem is játszották a 80-as évek zenéit.
Aztán teltek múltak az évek és azon vettem észre magamat, hogy egyre inkább szűkül az általuk játszott dalok listája és mindig ugyanaz a kb. 300 szám megy.
A kívánságműsoraikban is.
Őszerintük ez a valódi változatosság...
Nap mint nap ezt súlykolták a hallgatók fülébe az idegesítő, terjengős önámítós szignáljaikon keresztül.
A Sláger Rádió eljutott odáig, hogy gyakrabban csendült fel náluk a Backstreet Boys és a No Mercy mint a Beatles. Röhej!
Az unalomig ismételt Cher, Republic, Emberek dalokról nem is beszélve.
Azokat a dalokat kezdték el játszani egyre többször, amiket még ők maguk fikáztak 8-9 éve a szignálokban az " összes ÓSDI sláger nélkül" jelmondattal operáló Danubiusra gondolva. Pl.: Tom Jones: Sex Bomb

De a csúcsot lejátszás tekintetében egyértelműen a 67-es út, Cher: Dové L'Amore és a Sweet Harmony című dalok tartják. A hideg kirázott újabban, ha megszólaltak.
Más TÖBBSLÁGERES előadótól meg mindig ugyanaz: Angie-Stones, Viva forever-Spice Girls,Some people- Cliff Richard. A Beatlestől is mindig ugyanaz a 6-7 szám. Elvistől semmi. Az 50-es évekből semmi... Ez jelenti náluk a "MINDEN IDŐK Legnagyobb Slágerei"-t?!!!
Nagy szegénységi bizonyítvány...
Az elborult, hülye, nevetséges zenei tesztjeikre hagyatkoztak csak, ahol pár ember mondta meg hogy mit kénytelen hallgatni a többség.
Régen nem volt az az érzése az embernek ha ezt a rádiót hallgatta, hogy minden nap ugyanazok a dalok szólnak, mert be mertek tenni a szerkesztők kevésbe ismert dalokat is.
Mostanra ez megszűnt,3-4 éve rátértek a Danubius által kitaposott útra:egyre kevesebb szám lehetőleg minél többször!

A mostani ISMÉTLŐ Sláger Rádióért nem kár, megérdemelték!

georgedragon 2009.11.19. 20:19:28

@péti: Szánalmas vagy... ÉS EZT AZ ÖSSZES SLÁGER HALLGATÓ NEVÉBEN MONDOM !!

A 10évvel ezelőtti Slágert sajnáltad volna ?!.. az volt a gááááz.. GEDEONBÁCSI... ami a saját korába sem volt sláger..
Most igényes poénos vicces műsör volt.. és ez hiányzik..és nem 3 lemez pörgött mint a Danubiusba.. volt egy széles paletta.. amibe belefért a Depeche Mode-tól kezdve egy csomó nagy zenekar.. de nem csak pop, rock.. minden.. ACDC, Aerosmith, de Republic is.

Én szerettem, mert bolondoztak a fiúk! a bumeráng olykor már a hülyeség határát súrolta, de mégis mulattató volt.. és repült a munkaidő.. MI AKIK VÉGIG HALLGATTUK, tudjuk mi az hogy "NE SZÜNJÉÉÉ MEG " és mi az a "KAAAKIIIIL" XDXDXD
Bárhová utánuk tekerek.. mert reggel az amatőr Gangsta Zolee nagyon gyermeteg volt.. szánalmas zenével.. sosem hallott lagymatag nótákkal.. hangosítási hibákkal bukdácsoltak..

Amíg a Bumeráng visszacsap, addig MP3... és radió1

Make Valamit · http://make.blog.hu 2009.11.30. 07:09:45

Fellow kommenterek, nem tudja valaki, mi szól 0:52-0:59 között? Nagyon ismerős...
süti beállítások módosítása