Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Válság van, a halálból is pénzt kell csinálni

Fura ötlet

2009. október 20. 15:00 sixx 10 komment

Egy Michigan állambeli CBS-csatorna vezetői minden bizonnyal az év eddigi legbizarabb ötletével álltak elő nemrég (ott nincs Tv2 és Sztárral szemben) amikor úgy döntöttek, hogy a tévében gyászhíreket fognak sugározni, ezzel is növelve az adó bevételét ezekben a vészterhes időkben. A döntést a tévé azt követően hozta meg, hogy a környék három legnagyobb napilapja a heti megjelenést az eddigi ötnaposról visszavette háromra.

A tarifa 100 dollár pár gyászjelentés (kb. 18 000 forint) ezért a tévében megjelenik az elhunyt fényképe és neve, a tévé weblapján pedig a teljes gyászjelentés olvasható majd el, ez utóbbiért külön már nem kell fizetni. A gyászjelentések hétköznap a reggeli és délelőtti hírműsorokban lesznek láthatók, valamint a hétvégén sugárzott délelőtti magazinműsorban. Összehasonlítva az amerikai napilapok által elkért összegekkel a tévé kifejezetten olcsón dolgozik, hiszen egy-egy gyászjelentésért a legnagyobb lapok akár 1000 dollárt is elkérnek, igaz, a kisebb, helyi lapok továbbra is ingyen jelenítik meg azokat bizonyos városokban.

 

Címkék: tv usa médiaipar

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-Bag 2009.10.20. 15:12:02

Innen is gratula...

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.10.20. 15:48:29

Nálunk a városi tv-ben egy gyászjelentés egy ezres.

Bejja1 2009.10.20. 16:05:29

T-bag !

Mi a baj azzal, ha megtudom, meghalt egy ismerősöm ?

Puncskocka 2009.10.20. 16:06:38

lol :) íme az emberi kreativitás! mindenből pénzt!

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2009.10.20. 16:58:36

Halottrol csak jot, halottbol csak penzt! :)

Hozzászóló 2009.10.20. 17:31:40

Ahogy Slanger is mondja, ez már nem új dolog. Amerika le van maradva.

OrulunkVincent? · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/marketing-es-reklamugyintezo.php 2009.10.20. 17:47:03

mivan? gyászjelentés? atyaég. itt már tényleg nem a nézők kiszolgálásáról van szó... elég nevetséges.

JohnWatt · http://allas.dolgok.com 2009.10.20. 18:12:10

Jó ez a Sztárral szembenes duma! :D

portis · http://www.online-szallas.com 2009.10.20. 20:04:02

Nálunk is van a helyi tévében ... mi ebben a nagy szám?

grgrgr 2009.10.21. 10:41:21

a gyászjelentés a megyei napilapok legolvasottabb rovata, egyébként én is kerestem már rá pl. angliai ismerős gyászjelentésére a neten, nyilván fizettek érte, és az ottani helyi lap netes oldalán is megjelent, és lehetett küldeni a rokonoknak a neten keresztül üzenetet - szóval szerintem ebben a tévés megoldásban semmi meglepő és újdonság nincsen. Legfeljebb annyi, hogy a kereskedelmi hirdetések már nem töltik ki a rendelkezésre álló reklámperceket, találtak egy új szegmenst. De ehhez a tv-hirdetésnek elég olcsóvá kellett válnia - ez meg a válság miatt megtörtént.
süti beállítások módosítása