Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A kvízmester és a piros sapkás maszkulin típus

Párbaj

2009. szeptember 01. 11:23 kiricsizoltan 147 komment

A nyakkendőtlenített, a fogyókúrázó, és ezentúl másképp politizáló Vágó István cirka másfél év után tért vissza a képernyőre, ennyi ideig dekkolt parkolópályán, de legalább keményen fizettek neki a parkolásért, állagmegóvás és persze bársonyborítású kerékbilincs, nehogy véletlenül szökni próbáljon. Aztán mégis megszökött.

A kvízmester (így dőlt betűvel, mint a Modorosblogon) alá tolt új formátum nem annyira épül a műsorvezető személyére, mint a Vágó karakteréhez passzoló Legyen Ön is milliomos, és még csak nem is annyira műveltségi vetélkedő ez, ráadásul a műsorvezető saját bevallása szerint már annak is nagyon fog örülni, ha azt a nézettséget elérik, amit a Milliomossal, túlszárnyalásról egyelőre maximum ufós álmaiban gondolkodik. De akkor miért éri ez meg neki? Hülye kérdés. Mert a képernyőn lehet. Az RTL-nél meg a tiszteletbeli, térdszalagrendes seggvakarás és láblógatás jutott volna neki osztályrészül milliókért.

 

Olyan ez, mintha saját játékában játszana, Vágó a melót jelölte meg sárgával a melótlanság helyett, és az első adás alapján jól választott. Ugyanis ebben a műsorban hozza a régi formáját, illetve nem is pont a régit, hiszen a Párbajban nem ugyanaz a feladata a műsorvezetőnek, mint a Legyen Ön is milliomosban, itt nem kell győzködnie/zavarba hoznia/pátyolgatnia a játékosokat, mert nincs is rá idő, maximum néha verbálisan hátbaveregetni Csegét, vagy a tárlat-asszisztenst, és megérdeklődni, hogy hogy ityeg a fityeg, meg hogy mi volt ez az ide-oda rakosgatás. Oké, néha egy kicsit elbizonytalanítjuk a játékost, de nem húzzuk az időt ilyesmivel, mert az óra ketyeg. Ja, és a nézőben meg tartani kell közben a feszültséget, el ne aludjék. Ez így egyszerűnek tűnik, de az a helyzet, hogy ehhez úgynevezett műsorvezető kell, amit a kereskedelmi és egyáltalán nem kereskedelmi tévék néha teljesen kifelejtenek a számításból. Vágóban viszont nem kellett csalódnunk, hiába kisebb a szerepe, mint más kvízjátékokban, mégis érdemes miatta nézni ezt a műsort.

A Párbaj valóban nem teljesen műveltségi vetélkedő, habár sokkal értelmesebb, mint mondjuk a Cápák, amiben inkább az volt az érdekes, hogy a végén hogyan olvad el a megnyert summa, miközben a játékosok pankrációznak. Viszont ez csak félig műveltségi, de fele részben mégiscsak egy blöffölős taktikai játék, amiben addig lehet rakosgatni a zsetonokat, amíg vannak, és a Legyen Ön is milliomos feladványaihoz képest viszonylag egyszerű kvízkérdésekre kell felelni. Vagy nem is kell felelni, csak bejelöljük mind a négyet, aztán szevasz. Sima tippelgetéssel és zsetonrakosgatással egész sokáig el lehet botorkálni a játékban úgy, hogy halvány lila fogalmunk sincs arról, hogy pár hónappal ezelőtt, vagy mikor, valami választáson, vagy min, milyen pártok képviselői, vagy kicsodák, jutottak be a Európai Parlamentbe, vagy hova. Honnan kéne azt nekünk tudni, ha egyszer wellness hétvégén voltunk Zalakaroson? Meg úgy egyébként mindegy is, mert van még négy zsetonunk.

Szóval egyrészt a kvízkirályban nem csalódtunk, másrészt a tévéfüggők másik kellemes szórakozása is bejött, a tenyérbemászó arcokon való röhögés. Mivel a Párbajban ketten mérkőznek meg egymással, ezért evidens, hogy ők lesznek a főszereplők. Ehhez persze nem árt, ha olyan figurákat szerzünk, akik hajlandóak is eljátszani a rájuk szabott szerepeket. A legelső adás piros sapkás (!) csávója, aki magát csak úgy jellemezte, hogy "maszkulin típus", egyébként meg szerencsére simán rávehető, hogy beszóljon az ellenfeleinek, na, ez a csávó a castingolók álma. Nem annyira súlyos eset, mint az az alak, aki az Áll az alku!-ban felajánlott 20 ezer forintot Medveczky Ilonának, de türelem, majd biztos lesz olyan is, mert a két műsorban az a közös, hogy olyan karakterekre épül, akik szeretnek szerepelni, szívatják egymást, és előszeretettel adnak maguknak olyan beceneveket, mint Willy.

A műsor tehát egyelőre nézhető, de azért ne felejtsük el, hogy a Duel az ABC-n nem volt olyan sikeres, ahogy azt például Vágó szereti nyilatkozni, így kérdés, hogy mi lesz a műsor sorsa. És ennek függvényében Vágó Istváné is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csege516 2009.09.01. 13:40:47

@Frederic Hanry neked teljesen őszintén előbb jut eszedbe Szandi a barett sapiról,mint a katonaság?spontán első reakciód?régi emlékeket idéztem fel talán?

Békávé 2009.09.01. 13:42:43

@csege516:
Ki használ ilyen szót, hogy masculin???
Sokkal inkább hasonlított egy svecjsapkához...
Utoljára Szalacsi Sándor úr viselt ilyet, de az ellen nem vééd!

lajosss 2009.09.01. 13:43:57

Kar ezert az emberert,szerintem egy ertekmes inteligens jatekmester Volt de nem ertem meg ha kezdo lennne akkor igen..de miert kell egy elismert sikeres embernek idaig sulyedni,
kar erted pisti!

csege516 2009.09.01. 13:44:19

erre szoktam mondani:
Aki ku**vak áll,ne sírjon ha bass**k:)

koboldka 2009.09.01. 13:45:08

Hát én is végig szenvedtem. Vontatott és ótvar az egész. A kérdéseket egy 6 általánossal lazán meg lehet válaszolni, a játékosok rohadt idegesítőek. Az az első fickó, az erősen köcsöggyanús Csenge piszok idegesítő és szánalmas volt. Az egész olyan volt, mint mikor az óvisok beszólogatnak egymásnak. Bár lehet hogy már ott is magasabb a szinvonal. Le is vettem 5 perc után a fickóról a hangot.
Vágó jelenléten nem oszt nem szoroz, ennyi erővel Áronka is vezethetné a műsort, vagy valamelyik betelefonálós borzalom műsorvezetője, legalább ő megtalálná a közös hangot az agyhalottakkal.
A legjobb momentum az volt, amikor az egyik játékosjelölt szőrén-szálán eltűnt.

Békávé 2009.09.01. 13:45:49

Bezony bezony.
A barett "sapi"-ról akkor tudtam volna a katonaságra asszociálni ha minimum álca"ruciban" feszítesz. De "bocsi" így nem sikerült össze"kapcsizni" a katonaságota a "sapiddal"

koboldka 2009.09.01. 13:47:33

@csege516: Édesem az lehet, hogy egy katonai sapka, csak azt nem ilyen lányosan veszik fel. Nem húzzák bele a fejüket, mint Jóska a helyi alkoholista.

The Welsh 2009.09.01. 13:50:09

@hegyilany:

az még hagyján, én az autóépítő műsorok tömegétől vagyok rosszul. Meg a repülőgépkatasztrófák, meg a legkeményebb börtönök.

A Viasat History lenne még egész türhető, ott meg az 'élet telepesként' realityk kergetnek ki a világból.

Nem is tudom, Eddie Izzard vagy Ricky Gervais mondta-e, hogy "sokat nézem a discoveryt, meg a History channelt, így mindent tudok a náci cápákról".:)

fészmen 2009.09.01. 13:50:15

@lajosss: mert beigérték neki, hogy a TV2-nél végre megcsinálhatja a saját műsorát, csak előtte még adja a nevét ehhez a mindenhol megbukott vetélkedőhöz.
Ő pedig eladta magát, ennyi.

idiotapocs 2009.09.01. 13:50:59

jaguár mintás tanga, istenem...

csege516 2009.09.01. 13:51:20

teljesen jó:)
1nap és jön az új post,nem lesz itt több fika:)
legalább én lehetek a helyi alkoholista este a Szenesben,elsírom,hogy csúnya bácsik bántottak a ZINTERNETEN:)
amíg a napiszaron nem vagyok post,addig ok.

kadaj01 2009.09.01. 13:51:28

csege516, kösz nem járok klubba, Szenes klubba meg végkép... amúgy meg, bármikor az arcodba mondom az igazat, bár, lehet pár fogad bánná fogja ha ennyire izmozol, ezért inkább jobban jársz ha nem mondom.

blackbarika 2009.09.01. 13:52:02

Ez nem úgy lett beharangozva mint egy nagyon nagyon nehéz kvízműsor ahol csak a legműveltebbeknek lehet esélyük?! Mert bár csak a második felét kaptam el a műsornak, de a kérdések nem ezt az elvet tükrözték...Vágó meg mintha berozsdált volna a LÖM óta.

Llew 2009.09.01. 13:53:05

@csege516: az igazság az, hogy a sapka fikázás eufemizmus, a katonás, meg a maszkulin jelleg biztos az előnytelen kamerázás miatt nem jött ki

blackbarika 2009.09.01. 13:54:27

@Mike36: Még tavaly voltam a konkurens tv csatorna egyik vetélkedőjének válogatóján. Egyáltalán nem arra mennek rá hogy ki mennyit tud, hanem hogy mekkora show-t és ezáltal nézettséget csinál. Már a válogató elején azzal fogadtak, hogy akkor kerülhetsz be ha pörögsz, viccelődsz szóval jópofa vagy. Erről ennyit.

Magyar Boszi 2009.09.01. 13:58:42

Miért kell fikázni Vágót? Mert kicsit több ész szorult a fejébe, mint egyes honfitársainknak? Ettől függetlenül a Párbaj gyengécskére sikerült, maga az alapötlet jó, de a kivitelezés harmat gyenge. Talán van a kommentezők közt, aki ismeri és játszik is a Honfoglaló nevű on-line játékkal.Ez a TV-s vetélkedő arra próbál hasonlítani, de torzszülött lett....

fészmen 2009.09.01. 13:59:33

@blackbarika: dejavu
csak nem a pókerarcon voltál? a válogatás után azt hittem, hogy soha nem múlik el a görcs az arcomból a sok kretén vigyorgás miatt.

csege516 2009.09.01. 14:00:05

kadaj01 én próbálom kommentálni amkior kommentálnak.a cikkben van az arcom.hol a tied überkemény kommentelő?gyere,és mutasdd meg mennyi fogam is bánná a véleményed,úgyis csak egy kis buzi vagyok,mit árthatnék én egy igazi heronak?

csege516 2009.09.01. 14:01:59

@fészmen ez tetszett,respect.
fiatal voltam,és nagyon kellett a pénz...

fészmen 2009.09.01. 14:06:25

@Magyar Boszi:
Kétségtelen, hogy a Vágó nagy koponya, de most leadott a megszokott magasabb színvonalából, amivel szerintem égeti magát, pedig nem lett volna rászorulva, hogy elvállalja.

A honfoglaló pörgősebb.

Ápuka 2009.09.01. 14:08:37

@csege516: Szerintem tök mindegy hogy buzievagy vagy sem...a lényeg, hogy röhejes voltál abban a sapkában...ha meg a buzie vagy latyakos márkó rakta a fejedre, akkor veled bármit meg lehet csinálni...és meg is csinálnak, itt a kommentelők...
hidd el ma Te vagy a napiszar...jobban teszed, ha mész a szenesbe inni, és hamar elfelejted ezt....

Egyébként a rendezőt nem értem, ha komolyabbnak látszó műsort akartak csinálni, akkor nem enged be sapkábann a stúdióba...gondolom a milliomosba nem engedte be ezzel a sapkával CSege...

csege516 2009.09.01. 14:09:20

kadaj01 inkább felveszem a sapkát,mert félő,hogy kihasználva testi erőfölényed és verbális kvalitásaid inkább mellőze,egy egész fogsornyi foggal távoznál,(kiraknád a monitorod mellé a többi skalp közé) nem találnál meg a sötétben a sapka nélkül.nem akarok bajt,túl kemény vagy,őrület.
tanulni szeretnék tőled,bár már késő.mester.

csege516 2009.09.01. 14:16:11

feladom,nyertetek.megyek a szenesbe

bug jr. 2009.09.01. 14:21:03

tv2 baszki..csege nevű piros sapkában..
ha legalább egy adolf nevü kis bajszos lett volna az ellenfele

andie 2009.09.01. 14:23:04

csege
szerintem jó arc vagy, hogy idejöttél kommentelni. :-)
Üdv: egy csaj, aki 3-án kerül adásba. :-)

babu2000 2009.09.01. 14:23:59

Vágónak már nyugdíjban lenne a helye. Szomorú, hogy még mindig nincs utóda...

kadaj01 2009.09.01. 14:25:32

@andie: na ezt a szupernőt megnézem... sz-el...

blackbarika 2009.09.01. 14:25:48

@fészmen: nem, én a balázs féle vetélkedőn voltam. röhejes volt, amit kérdeztek arra mind tudtuk a választ és úgy gondoltuk nyert ügyünk van. erre nem hívtak be, viszont néztem az adásokat és felismertem egy párt akik velünk együtt voltak. de olyan szinten sötét volt mind a kettő a műsorban hogy az hihetetlen. mondjuk röhögni lehetett rajtuk az biztos. annyira szánalmas az egész.

andie 2009.09.01. 14:26:58

@kadaj01: á, tök uncsi. Főleg barátoknak szól, és mindig elfelejtem, hogy megjelenik a nevem mellett. :-)

andie 2009.09.01. 14:29:58

Amúgy szerintem azért volt ilyen vontatott az első adás, mert ismerkedni kell a szabályokkal, játékmenettel.
Fel fog ez pörögni.

Beru 2009.09.01. 14:31:30

Még Egri János villamosszékes-műveltségi vetélkedős-okosságos műsorából is anno csak azokra a pillanatokra emlékszik mindenki, amikor egy őrült fazon ki-be ugrált a székből. Úgyhogy a show nem csak az elbutítottnak nevezett kertévéknek kell, kellett az biz mindig is, hogy megnézzünk egy műsort.

andie 2009.09.01. 14:34:37

@Beru: Igazad van.
blackbarika is azt írta, hogy "mondjuk röhögni lehetett rajtuk az biztos." Hát az ez!
Csege is azért kapja az ívet, mert emlékezni lehet rá, a hülye szövege meg a sapkája miatt. A nőcire ha két mondatot vesztegetett a társaság max. Nem véletlenül.
Akkor meg?

blackbarika 2009.09.01. 14:35:13

@Beru: Régen pl a kérdezz felelekben nem volt semmilyen show, de mégis sokan nézték, őszintén szólva magam is jobban örülnék egy olyan kaliberű műsornak mint ezeknek.

Dallas 2009.09.01. 14:35:31

csege, a barett sapka önmagában kevés. Úgy néztél ki (ha egyáltalán te vagy a nick mögött) mint Freddy mercury a Bőrsatyeszben. A Bőrsatyeszt se a buziknak találták ki..
De nem is az izléstelen kinézeteddel volt a legnagyobb baj. Egyszerűren egy ripacs vagy a legszarabb kiadásban.
Mongyál le és szégyenkezz egy kicsit magad miatt. Már ha feléred ésszel ezt a dolgot, persze.

Deuce Bigalow 2009.09.01. 14:37:36

ahogy kapcsolgattam láttam meg ezt a piroskának öltözött kis kecsegét, de biztos voltam benne, hogy ez v.mi poén, amit a szerkesztő erőltetett rá a kiscsákóra. ja, hogy nem??
hát akkor gratula faszikám, de neked inkább a retekklubba kellett volna jelentkezned, hogy a kolosi petike ápolgassa az ánuszodat!

andie 2009.09.01. 14:41:49

@blackbarika: de nem is volt sok-sok csatorna. Persze, hogy nézték az egyetlen vetélkedőt, jó vicc!
Most verseny van, megnőtt az emberek ingerküszöbe. Legalábbis azt mondják az okos kutatók rólunk. :-P

blackbarika 2009.09.01. 14:43:29

@andie: igen, ebben igazad van, de sztem normálisabb volt mint ezek a jórészt gagyiságok mint pl cápák, pókerarcok meg az a peller mariann féle döbbenet.

zsírfeka (törölt) 2009.09.01. 14:47:29

@CsigaBige: igen, ezt hívják indapassnak.....

andie 2009.09.01. 14:47:56

@blackbarika: jobb volt, jobb volt, ezzel nem vitatkozom.
Már csak az a kérdés, hogy ha ennyire egy lapon említhetők ezek, akkor a Pókerarc mitől ért meg egy második szériát is, a másik kettő miért bukott meg, a Milliomos miért ment a mennyben, a Párbajt miért savazzák már 1 adás után.
Nem érzem a nézői következetességet.

andie 2009.09.01. 14:48:58

mennybe N nélkül :-)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.01. 14:58:53

@andie: A Pókerarc azért ért meg két "évadot", mert egy-egy hétig adták (de mindenesetre rövid ideig), nem volt idő ráunni. A Milliomos meg lényegében úttörő volt akkoriban - a Szerencsekerék és a Mindentvagysemmit után ez volt a kereskedelmiek első "önálló" (nem MTV-től átvett) vetélkedője, és akkor meg még jó sokáig érdekes volt. És csak lassan halt el (az utolsó egy-két év már tényleg unalmas volt...) Viszont most a piacon nincsen semmilyen vetélkedő sem sajnos. :-(

andie 2009.09.01. 15:02:09

@vadász2: amúgy a sorozatos bukások után nem értem, miért nem hagyják, hogy Vágó saját műsort csináljon. Nem lehet drágább a sok licenc műsornál!
Valahol olvastam, hogy túl bonyolult szabályokat talált ki. Na ez a gond, hogy hülyének nézik alapból a nézőt.

A Jóbarátok jut eszembe, és a Bumm! Szívtál! :-)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.01. 15:07:42

@andie: Na ezt nem értem én se. Szó volt a Vágó saját műsoráról? Az hol van? Ja hogy ennek fényében azt már el se kezdik. Sajnos nagyon valószínű. Pedig nekem elegem van a licenszekből. Csak azt sokkal egyszerűbb, meg költséghatékonyabb, megvenni, mint fejleszeteni. Az MTV is bebukott vele (Quizfire - Rózsa György, meg a Gundi-féle műsor... :-(

blackbarika 2009.09.01. 15:08:49

@andie: szerintem pont hogy nem említhetők egy kalap alatt. a milliomosban azért volt színvonal, viszont a többi az egy nagy rakás ... így egy adás után ez a párbaj nem tetszik, mert úgy harangozták be hogy kemény vetélkedő lesz ahol az ész fog számítani, ehhez képest a kérdések nem igényelnek túl nagy lexikai tudást szerintem.

blackbarika 2009.09.01. 15:09:46

@blackbarika: Vagy én most keverem a kettőt? Szóval ez a nehéz vetélkedő lett volna a saját műsora és helyette kapta ezt a szutykot? mert akkor sorry

blackbarika 2009.09.01. 15:10:51

Azt hiszem keverem a két műsort, szóval lett volna a nehéz műveltségi vetélkedő, amit a vágó jegyzett volna, de ahelyett megkapta ezt a valami?

donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2009.09.01. 15:12:18

Elég béna műsor volt, gagyi műsorvezetővel, hülye játékosokkal. Várom a bukást

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.01. 15:14:11

@blackbarika: Nem, Vágót "elvileg a sutyorgás szerint) két műsorra szerződtették volna: erre, meg a sajátjára.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.09.01. 15:14:35

A fentebb említett versenyző kiválasztások tényleg így zajlanak ahogy fentebbi kommentekben volt említve.

Az egyik haverom volt a Széfben a barátnőjével. Az interjún arra mentek rá az ott lévő emberek, hogy pld. hogyan reagál a versenyző bizonyos helyzetekre (a válaszokra visszakérdeznek, elbizonytalanítják stb.)

A karakter, az egyéniség számít sztem (belülről fakadó vagy mesterséges az most mindegy).
Manapság nem elsősorban tudás alapú vetélkedők vannak. Úgyhogy ne bánkódj blackbarika :)

blackbarika 2009.09.01. 15:16:53

@vadász2: ok akkor már mindent értek :)

andie 2009.09.01. 15:17:23

A Párbaj lényege, hogy taktikai játék is, és jól kell taktikázni, mert elég egy rossz válasz, és mehetsz.
Bár épp ezért több nehéz kérdés is lehetne, mert nem feltétlen kell tudni a választ.

fészmen 2009.09.01. 15:21:38

@andie: Nagyon véded a játékot! Nyertél? :)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.01. 15:23:55

@fészmen: Ha igen, akkor az az érdeke, hogy csürörtökig nehogy le vegyék a műsorról :-D

Acsabi44 2009.09.01. 15:24:41

Ti hová szövegeltek annyit a Csege gyereknek?
Nem vágjátok, hogy troll?
*FACEPALM*

andie 2009.09.01. 15:25:34

@fészmen: nem védem, csak próbálok tárgyilagos lenni. ;-)
Meg mondjuk nincs tévém. :-)

cqmst 2009.09.01. 15:26:28

Hát igen... A magyar tv-s piac eléggé óvatosan bánik a saját, új fejlesztésű műsorokkal. Több mint 10 éve próbáljuk a Honfoglalót eladni TV-knek. 3 éve leforgattuk a TV-s demo változatot angolul. Saját erőből, maroknyi emberrel, és a kertévékhez képest minimális költségvetésből, szóval úgy nézzétek. Azóta jegeljük.

www.youtube.com/watch?v=UKOrup7ZSX0

andie 2009.09.01. 15:26:40

@vadász2: basszus, egy hetet csak megér! :-))))

fészmen 2009.09.01. 15:30:02

@andie: határeset, de reménykedj csak! :)

blackbarika 2009.09.01. 15:33:50

@cqmst: hú pedig ez jó lenne. imádom a honfoglalót. simán nézném.

fészmen 2009.09.01. 15:38:12

@cqmst: teljesen jó, remélem egyszer vki megveszi!

Ápuka 2009.09.01. 16:05:29

@cqmst: Ahhoz képest teljesen jól van megcsinálva, hogy minimálépénz volt rá.... gondolom volt, van tv-s kapcsolat...:))
Valszeg azért nem akarja ezt senki megvenni, mert ilyen jellegű műsorból, hogy x ember kérdésekre válaszol, nyomkod gombokat, majd a legtöbbet elérő nyer kismillió van a piacon....itt úgy lehetne "szakítani", ha nagyon komoly vizuális látvány, és pl. 3d animációs cuccokkal oldanátok meg az alaphelyzetet, mert ma már látvány is kell, és ezzel lehet kitűnni...csak ez csillió sok pénz, igaz...

Alapötlet nem rossz, hogy tvsíteni, (szép szó:), de valami pluszt kéne hozzáadni....ja én mondjuk én nem egy usa térképpel csinálnék demót, hanem vmi kitalált területtel....és magyarul is, vagy utalást arra, hogy ez nem egy amerikai licenc....sok tőlünk keletebbre fekvő országban usa nem szimpi, érted...:) és inkább kelet legyen a piac, bban van jövő, föld kétharmada ott fog lakni 15 éven belül....és a legtöbb pénz is ott lesz, kína, india, korea, japán, stb, stb....
segítenék...:)))

koboldka 2009.09.01. 16:29:20

@cqmst: Szerintem állati jó. Ezt tutira nézném minden nap is akár.

sunázósün 2009.09.01. 16:33:48

Ennek a honfoglalónak semmi keresnivalója TV-ben, elmúltak már azok az idők.
Gyökerek kellenek, akikről másnap lehet beszélni, hogy milyen ratyi, balfasz stb. volt.
Aki művelődni akar az könyvtárba járjon. -
És az izgalom, s feszültség sem marad el, ha ott csalja a nőjét:)

cqmst 2009.09.01. 17:36:30

Köszönjük a bátorítást :)

Ha valakit érdekel, itt a teljes Honfoglaló tévés vetélkedő teljes demo adása is:

www.youtube.com/watch?v=s8hmiH0BWE4

savazzátok nyugodtan :)

tho · poszto.blog.hu 2009.09.01. 19:59:24

De pl. hibás válasz, már az első adásban volt. Szerintük pl. eddig 30 újkori nyári olimpiai játékot rendeztek...

andie 2009.09.01. 20:02:49

@tho: és? a jó válasz? (lusta vagyok kiszámolni) - bár a kérdés az volt, hogy a 2012-es hányadik lesz,

tüske · http://ketertelmu.blog.hu 2009.09.01. 20:58:25

Én mondjuk a moszkvai olimpiát is Ázsiába tettem volna félkomolyan, de hát az nem PC :D

(keddi adás: hány olimpia volt Ázsiában)

Willyke 2009.09.01. 21:32:04

Mivel lement az adás, már írhatok :o) Nos a becenevem - Willy - mintegy 21 éve használatos, és nem én adtam magamnak, mégis használom. Ami a játékosok fikázását illeti, aki közületek volt már TV-s kvízműsorban, mint játékos, az megteheti. De nem fogja. Mert tudja, milyen kamerák előtt, nem kevés adrenalin hatása alatt megfelelni. Bízom abban, hogy a mai adás jobban tetszett mint az első - amely valóban lassú volt, de ugye minden kezdet nehéz -, a holnapi pedig még jobb lesz, bár azt még én sem láttam.

Gajiáccsi 2009.09.01. 22:08:38

Most itt kérném meg azt a sok kedves pécsi kislányt akit Csege pajtás becsületesen elrendezett, hogy lesznek szívesek megcáfolni azon kedves kommentelők hozzászólásait, akik meleg beállítottság irányba puhatolóznak! Sajnos hiába remélitek egyszerű lelketek mélyén, hogy Csege barátom meleg. Látens homoszexualitásotokkal feleslegesen próbálkoztok... Nyomjátok homofób dumát, a háttérben meg ordít a Szandi?! Csodálkozom, h még nem kezdtünk el zs#&ózni ez után a nagy buzizás után gyerekek!!! Önvizsgálat kedves pajtások! Aztán ha a kamera előtt kellene egy országnak megmutatni mit tudunk, menne legalább ennyire a scriptes duma? De biztos, hiszen név és arc nélkül is olyan jól megy a fikázás:)
Szedjétek össze magatokat! G.

hgraa 2009.09.02. 08:45:24

@blackbarika: a párbaj castinjára való jelentkezéskor -többek között- a következő kérdésekre kellett válaszolni egy kérdőíven:
-Van-e olyan személyes története vagy tulajdonsága, ami Ön szerint akár egy napi magazin érdeklődését is felkeltené?
-Van-e esetleg olyan hobbija vagy szokása, amelyen a környezete meg szokott lepődni?
-Mennyire követi figyelemmel a divatot, esetleg mennyire tér el tőle szándékosan?
(Pl. hajviselet, öltözködés, kiegészítők…)
-Mi az Ön számára a legutálatosabb tevékenység? Miért?
-Volt-e már olyan szituációban, hogy az átlagosnál pimaszabbul, szemtelenebbül kellett viselkednie?
(Ha igen, írjon rá példát!)
-Mit gondol, mivel tud mások "agyára menni"?
-Mivel tudnak mások az Ön „agyára menni”?

Hasonló kérdések voltak -ha jól tudom- a pókerarc castingjára való jelentkezési lapon is, mert ugyanaz a cég készíti mindkettőt.

Llew 2009.09.02. 09:01:39

Kíváncsi leszek majd az első hét nézettségi adataira, mert szerintem a második adás magasan verte a bevezetőt. Nem volt annyi erőltettet poénkodás, pörgött a sok játékos csere miatt. Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy ezeket a billiárd játékos, motorosklub tag, hobbi barkácsoló jellegű beírásokat a játékos állítja eleve magáról foglalkozás vagy "ismertető" gyanánt, vagy a stáb találja ki abból, amikor a jelentkező elmondja, hogy egyszer már felszögelt egy képet a falra.

Willyke 2009.09.02. 09:04:44

@Llew: Meg kellett adni a végzettséget, foglalkozást, hobbit, ebből választottak játékosnevet.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.02. 13:17:53

@hgraa: Máshol is ezek a kérdések szoktak lenni (pl. Cápák, Pókerarc...)

andie 2009.09.02. 15:07:59

Na, ha már coming out-oltam, már ma adásban leszek. :-)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.02. 20:52:27

@andie: Na még mindig izgulhatsz, hogy vajon holnap is megy-e még a műsor! :-D
(Amúgy "nyertél"?)

andie 2009.09.02. 21:07:28

@vadász2: Izgul, izgul! :-))
De szerintem hála családnak, barátoknak, nézettségi rekordot döntött. :-)))

Amúgy holnap megtudod. ;-)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.02. 21:51:26

@andie: "De szerintem hála családnak, barátoknak," ...meg a blognak! ;-D

andie 2009.09.02. 22:05:10

@vadász2: egy kis publicitás sosem árt. ;-)
És talán ennyi szerénytelenség is elnézhető, hogy Csege miatt előléptem RO-ból. :-)

daat 2009.09.03. 09:15:15

Andienak köszönhetően megnéztem tegnap a műsort. Hááát...
A műsor: Vontatott,unalmas, abszolut nem műveltségi.
Andie stíliusa: Nekem gáz.. nagyon.. (bár kicsit olyan,mintha színjáték lenne)
Andie külseje: Finoman fogalmazva is meglehetősen dekoratív hölgy. Az egyetlen pozitív a műsorban.
Andie blogja: Hmm... Meglepő,furcsa,megdöbbentő,érdekes.

A karalábé nagyon kiakasztó volt. :)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.03. 09:24:20

@andie: Ja amúgy ezt még eszembe jutott: jó volt, hogy kihívtad Orsit, jól el voltatok egymással. Szegény már az első adásban benne volt, de nem kellett senkinek! :-D

Egy kérdés: egy nap vették fel veled az adást? Általában egy alkalommal kb. 4-5 adást szokás felvenni.
Visszacsatolva Orsira, érdekes, hogy hol ott volt a választási lehetőségek között, hol nem. Erre van valami gondolatod? Téged ugye elsőre kiválasztottak?

andie 2009.09.03. 09:35:15

@daat:
Andienak köszönhetően megnéztem tegnap a műsort.
- Köszi!
Hááát...
A műsor: Vontatott,unalmas, abszolut nem műveltségi.
- :-) Ez van.

Andie stíliusa: Nekem gáz.. nagyon.. (bár kicsit olyan,mintha színjáték lenne)
- Végre egy elfogulatlan vélemény! :-)
Nem, nem színjáték. Sorry. :-D Bár nem is hétköznapi stíl.

Andie külseje: Finoman fogalmazva is meglehetősen dekoratív hölgy. Az egyetlen pozitív a műsorban.
- Köszönöm!

Andie blogja: Hmm... Meglepő,furcsa,megdöbbentő,érdekes.
- :-)

andie 2009.09.03. 09:37:09

@vadász2:
Orsi tényleg jó választás volt.
Az, hogy kikből választhat a játékos, a szerkesztők jelölik ki. Nyilván van rá koncepciójuk.

Igen, egy napot voltam ott a forgatáson.

daat 2009.09.03. 09:58:48

Színjáték nélkül lazán "lekiscsajozol" valakit? Na jó, ezt ellensúlyozta, amikor Vágót figuráztad ki :)
Egyébként ez a cirka 2x1 óra tartott a valóságban 1 napig? Kíváncsi vagyok, milyen óradíj jön ki :)

andie 2009.09.03. 13:08:45

@daat: "csaj" volt az, nem "kiscsaj", és épp az eszét dicsértem. :-)

daat 2009.09.03. 13:31:47

@andie: Öööö... Esküszöm "kiscsajt" értettem. Asszem ráfogom a nyuszira ezt a dolgot.
Megkövetlek!
Andie stílusa: Nem rossz! :) (edited version)

andie 2009.09.03. 13:34:37

@daat: :-D
hát, ha csak ezen múlt a stílus kérdés... ;-)

daat 2009.09.03. 13:41:00

@andie: Visszagondolva igen. Ez az egy szó annyira kiverte a biztit, hogy utána már az élő fába is szitu jött. Eh, már hamus is a fejem. :)

andie 2009.09.03. 14:42:05

@daat: ne hamarkodd el, még a mai adásban is lehetek szörnyű :-)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.03. 21:29:15

@andie: Ebben a második adásban hatványozódott a szörnyűséged! ;-)
Gratulálok, hogy elsőként vittél el nyeremény, s a 3.355000 forintodhoz (ha jól számoltam..;-).

andie 2009.09.03. 21:40:02

@vadász2: Köszönöm! (én többet számoltam, remélem nekem lesz igazam) :-D

daat 2009.09.04. 12:09:12

@andie: Nyertél? Gratulálok! :) Egy gazdag nő.. jó party.. :)

andie 2009.09.04. 12:47:03

@daat: szóval a folytatást már nem nézted. :-)

daat 2009.09.04. 13:12:08

@andie: Jaaj, hát tudod milyen rossz nézni, amikor egy okos nő a földbe döngöli a férfiakat? :) (na meg a meló is nagy úr)

andie 2009.09.04. 13:58:22

@daat: :-)
Jaja, meló nagy, épp készülök belefulladni, és nyakamon a határidő. :-P

daat 2009.09.04. 14:19:57

@andie: Ja, hát aki vetélkedőkre járkál korongokat pakolgatni,milliókat nyerni... :P

daat 2009.09.04. 14:20:41

@andie: Ha nincs időd elkölteni,adhatok egy számlaszámot :)

andie 2009.09.04. 14:30:44

@daat: ó, ne félts te engem! ha egyszer leadtam a kész művet, jöhet a jövőtervezés, pénzköltés, álmodozás. :-)

daat 2009.09.04. 14:49:56

@andie: Mindezt ebből a pénzből? Nekem ez csak a pénzköltésre lenne elég! :)
Ebből már futja tapétára is? ;)

Na jól szétoffoltuk, úgyhogy be is fejezem, mert jön majd a fenyítés :))
süti beállítások módosítása