Valószínűleg szívszélhűdést kapnak majd az újságosnál azok a magazinfüggő nők, akik le akarnak csapni a legújabb női lapra. A La femme ugyanis a maga 1800 forintos árával egyedülálló a piacon. De megnyugtatásul a negyvenes-ötvenes célcsoportnak, gyorsan elmondom, hogy semmiről sem csúsznak le, ha végül mégsem veszik meg ezt a lapot.
A La femme azon prémiumlapok csoportjába tartozik, amelyeket a magas fizetési kategóriájú, döntéshozó, vezető pozícióban lévő, úgynevezett A, A+ kategóriába sorolt embereknek szánnak. Terjesztését is ebben a körben tervezik, VIP-listák, ötcsillagos szállodák, luxus utakat szervező utazási irodák, stb. A lapot ugyan szeptember végétől árulják majd a kiemelt újságosstandokon is, de a kiadó nyilvánvalóan nem ebből akar majd megélni, hanem a lapban található hirdetésekből.
A július végén megjelent első számban ugyan még nincsenek egész oldalas, kifejezetten luxusmárka-hirdetések, csak Martini, Opel meg Astor, de az máris feltűnő, hogy a hasonló „katalógusújságokkal” szemben itt a rövid ajánlatoknál már le sem írják a Swaroski kristályokkal díszített magas sarkú cipő árát. Ne legyenek kétségeink tehát, ez a lap csak mellékesen jelentet meg újságcikkeket.
Például Vágvölgyi B. Andrástól, aki az amerikai elnökválasztást elemzi női szempontból, meg Bakács Tibortól, aki egy feltörekvő énekessel készített interjút. De többek között van itt pályaelemzés Sharon Stone-ról, körkép a női politikusokról, zenetörténeti írás Haydnról, interjú Kocsis Zoltánnal, és kedvcsináló egy gyulai utazáshoz.
Az egyébként színvonalas írások között csak egy kakukktojás van, méghozzá Kern András glosszája, az Én voltam Julia Roberts. Hogy ki és mikor hitette el Kernnel, hogy van még számára terep a színészeten túl, nem tudom, de nagyot tévedett, Kern ugyanis egyáltalán nem vicces jelenség, elképesztően modoros és erőltetett, ilyen terjedelemben pedig kifejezetten unalmas is.
A negyedévente megjelenő magazin első számában azonban nemcsak Kern írása volt idegesítő, hanem az a sznobéria is, ami miatt például a címen túl minden rovatot francia kifejezéssel neveztek el: Le Monde, Voyage, Dialogue Privé, stb. A szép kivitel, az ultravastag papír, a 144 oldalas terjedelem ellenére engem nem győztek meg arról, hogy nem élhetek La femme nélkül, igaz, nem is én vagyok célcsoport.
Novi bácsi 2009.08.14. 10:58:22
Novi bácsi 2009.08.14. 11:01:27
Derlon_Webb 2009.08.14. 11:13:07
Mi ebben az üzlet?
A Harper's-nek, vagy a Vogue-nak inkább örültem volna... szerintem egy próbát sem ér meg. Néhány éve a piaci helyzet miatt eltünt a Men's Health. A mostani piaci helyzet mit indokol?
Nori 2009.08.14. 11:38:11
Nori 2009.08.14. 11:42:34
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.14. 11:45:01
Mennyit fognak belőle eladni?
1000-et?
Mitya Ivanov 2009.08.14. 12:24:23
freesleep 2009.08.14. 12:32:34
Novi bácsi 2009.08.14. 12:40:08
És egyáltalán: hogy kerül egy MAGAZIN téma a comment:com-ra??????
txabee 2009.08.14. 12:42:40
Novi bácsi 2009.08.14. 12:50:23
www.otvenentul.hu/page.php?PageID=107
Te barb! Azért ez a kis poszt ingyenreklámnak harmatgyenge... Semmi személyes.
barb 2009.08.14. 13:03:32
Mitya Ivanov 2009.08.14. 13:08:12
kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.08.14. 13:13:29
Ainult Mina 2009.08.14. 13:39:08
A Silver kiadónál ez a Barta Zsolt azonos Rékasi Károllyal? :-)
EnZsolt 2009.08.14. 13:44:01
Tény, hogy az Insignia üzletembereknek készült, de inkább a Lexus-t sorolnám luxusba.
Novi bácsi 2009.08.15. 15:48:39
Novi bácsi 2009.08.15. 15:50:10
Kéne a magazinoknak (értsd. nyomtatott sajtó) egy önálló blog, nem?!
Novi bácsi 2009.08.15. 15:52:30
váj mí 2009.08.15. 16:35:37
alumi 2009.08.18. 13:36:48
de nincs. telített a piac. egyszerűen nem tudnak olyat írni a női újságokban, amit ne írtak már volna le valahol, valamikor. aki meg 1 millás gucci ruhát akar, az nyilván nem a la femme -ből fogja kibumszlizni.