Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Galla Miklós, a pofátlan

Gátlástalan Miklós

2009. április 15. 12:10 sixx 88 komment

Nagyon szeretjük a stand-up comedy műfaját, kiváló humoristák szórakoztatják el az embert eszement monológjaikkal perceken vagy órákon át (ne úgy tessék elképzelni a dolgot, mint a Showder-klubot, egy-egy fellépés egy-másfél órás kőkemény meló), nekünk meg általában semmi más dolgunk nincs, mint tapsolni meg röhögni ezerrel.

 

Kivételek persze vannak, a néhai Bill Hicks vagy Geroge Carlin műsorai a Robin Williams féle hangutánzós viccelődéseknél jóval mélyebb értelmet hordoznak, ezért verte ki nálunk (is) a biztosítékot az, hogy Galla Miklós, az abszurd humor hazai önjelölt prófétája pofátlanul lenyúlta Carlin egyik műsorát, és azzal haknizott egy sort, persze jó pénzért. Valahol persze megértjük Miklóst, hiszen magától ő soha nem volt olyan vicces, mint példaképei, minek elkeseríteni a közönséget leharcolt saját poénokkal és idétlenkedésekkel, amikor itt a jól bevált. sokat futott matéria, amin Clevelandtől Seattle-ig mindenött jóízűen mulatott a nép. Ha lehetne javasolni, Miklós, van itt van egy másik Carlin-műsor, talán fel lehetne újítani, most, hogy szegény George már meghalt. Ja, most szóltak, hogy már megtetted, pardon. Akkor talán jöhet a Bill Hicks-életmű.

 

Nem újkeletű a dolog persze, a fenti részlet a magyar hazai humor királyának 2005-ös műsorából származik, csak valahogy most került érdeklődésünk homlokterébe, a magyar stand-up-élet felvirágzásának hajnalán, amikor az RTL Klub mellé a Comedy Central is beszáll a műfaj felvirágoztatásáért vívott küzdelembe. Csak aztán nehogy Eddie Izzard női ruhás számait halljuk vissza sokkal kevésbé vicces magyar előadók szájából.

pocak 2009.04.15. 12:22:52

Én először a Koltai-Galla gála (már a cím is undorító) Fry&Laurie nyúlásain akadtam ki. És valahogy a szerzők sosem voltak kiírva.

A kengurus-pápás Monty Python-jelenetnél se, ami nem oly ismert mifelénk, lévén nem volt benn a Flying Circusben.

Ronald 2009.04.15. 12:32:14

Ráadásul a csávó (civil értelemben véve) egyre hülyébb - és még tetszeleg is ebben a szerepben.
Úgy véli, hogy ha a valóságtól teljesen elrugaszkodott szerepet játszik a napi életben is...attól "nagyművész".
Elvégre Kern is azzal hencegett még pár éve, hogy fogalma sincs, hogy mi az a Nokia, vagy az a szó, hogy SMS - a mobiltelefont bekapcsolni sem tudja - a számítógépet meg nem hogy használni nem tudja - de azt se tudja, hogy mire való egyáltalán.
Húde "nagy és okos művészeink" vannak, igaz?

tripanek (törölt) 2009.04.15. 12:32:17

"Koltai-Galla gála"

Ú bazzeg, ilyen állat nincs is...

instant legenda 2009.04.15. 12:37:24

Margitként bírtam, de ez itt bizony ciki.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.15. 12:38:46

Karlitosz: nem zsidózunk, nem buzizunk. Utolsó figyelmeztetés.

ford? 2009.04.15. 12:40:33

boros l.: stage passjában ir jopofákat gm ről, hogy már a 80as években is egy alja szar ember volt

Host 2009.04.15. 12:41:21

Nyúlt ő fiatal, magyar humoristától is

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2009.04.15. 12:44:30

Elég ha megfigyeljük, kik voltak a szakma elődei - csóró vándorszínészek, udvari bolondok - és már látszik is, hogy ezekről csak mi tehetünk, hiszen mi olvassuk a híreket róluk, mi megyünk el az előadásaikra.
Persze nem én!
Mi :)

szentfazék 2009.04.15. 12:44:32

Szerintem nem maga az adoptáció (legyünk jóindulatúak!) a ciki,hanem a szerző jelzésének elmaradása, ha így történt. Mert ha Galla jelezte, akkor az olyan műbalhé, mintha csak Sinatra énekelhetné a My way-t. Vagy ha egy színház játszani akar pl. egy Webber musicalt, akkor eljön valakia jogtulajdonostól, hogy az adott helyen meg van-e a szükséges tudás és infrastruktúra, hogy ne legyen az előadás blama.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.04.15. 12:51:45

Fogyasszanak Önök is vérhaskonzervet!
Egészséges tápláló eledel, az egész család számára!

Amúgy meg, legalább a csak magyarul értők is megkapják a pojénokat.

báró Csekonics 2009.04.15. 12:55:33

Host 2009.04.15. 12:41:21

Az még eggyel gusztustalanabb, főleg, ha nem is jelezte, hogy 'feldolgozás'.
(Gondolom, nem tette.)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.04.15. 12:58:21

A Dallasz-dal viszont a legnagyobb, tőle!

(Két hozzászólásod beküldése között legalább 30 másodpercnek kell eltelnie. )

És margitnak is jobb volt a besenyőcsaládban.

És akkor a Műholdak árnyékáról nem is beszéltünk.

dzsefi 2009.04.15. 12:58:30

a fél monty python-életművel is ez történt, mint ahogy (gondolom) sok más előadó jelenteivel. Írt egyáltalán saját dolgokat?

Samott 2009.04.15. 12:59:34

Ezt itt most sajnos nem tudom megnezni, de a napokban belefutottam az Emberek a Holdon egyik epizodjaba a Poen! nevu csatornan... ott szineszek stand-up-oltak... de valahogy nagyon mu, elore megirt volt az egesz... gyanitom azt is egy az egyben atemeltek mashonnet.

k.sz. 2009.04.15. 13:01:25

Anno a Hollószínház nem titkoltan kizárólag Monty Python jeleneteket adott elő, tehát ott még oké volt. Viszont ez a nyúlás gáz.

albi99 2009.04.15. 13:02:03

@ford?: Boros Lajosról is sokan mondják, hogy aljas szar ember volt, pl. zenészek, akik nem érvényesülhettek miatta akkoriban. Nem védeni akarom Gallát, de a kérdéses előadásban (Szépségem titkai) mindig jelezte, hogy "angol és amerikai humoristák" számait adja elő. Tény, hogy nem lángoló neonbetűkkel hirdette, de nem volt titok. Láttam élőben többször is, tud atmoszférát teremteni, és a röngtönzési képességeit is rendre alábecsülik. Attól még tényleg szomorú, hogy új dolgokkal nemigen áll már elő, és csak ezekből a panelekből építkezik az utóbbi években. Korábbi érdemeit viszont ne vitassuk el :)

MP 2009.04.15. 13:03:05

@sixx: Ezt csak helyeselni tudom!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.04.15. 13:04:01

nem értem ezt nagy fikázást! galla soha nem titkolta, hogy angol, és amerikai humoristák jelenetetit adja elő. az meg hogy hogyan, az már egyéni ízlés kérdése (szerintem a kettő közül az ő előadása volt a viccesebb). a poszt hangvétele után gondoltam, hogy a kommentek zöme zsigeri anyázásról fog szólni. ezen már meg sem lepődök, a trollok már csak ilyenek.
én speciel az önálló műsorait nem szeretem, de nagy holló szinház, és laár pour l'art rajongó voltam anno. és ha csak a monty python forditását nézzük, akkor is sokat tett le az asztalra...

ave 2009.04.15. 13:07:48

Carlin zsenialis.

Galla pedig nem szar (hanem cucc), es szerintem kar lenne a remek eredetiket nem forditani azok szamara, akik ahhoz nem fernek hozza, nem ismerik.

Mellesleg ez nem is 100% nyulas.

aachi2 2009.04.15. 13:09:11

Gallát mindig tisztelni fogom amiért elhozta az angol humort nekünk. a lelkesedését is. az előadásait is.

drj 2009.04.15. 13:15:28

Szerintem ez a cikk egy szimpla Comedy Central reklám. Egyre több helyről hallom, hogy igen, ott is lesz stand-up, íme +1 hely, ahol megemlítik. Galla meg csak egy apropó, hogy lehessen mihez hozzáfűzni. Egyébként ez nem baj, szeretem a műfaj meg Gallát is...

Anak 2009.04.15. 13:16:07

Én szeretem és általában értem is az abszurd humort. DEVISZONT egyik előadás sem volt humoros.

AP! (törölt) 2009.04.15. 13:16:13

szerintem a C:c is egy szar, mert külföldi sorozatokról írnak, phöjj
fikázzatok csak, majmok. ahhoz értetek.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2009.04.15. 13:20:03

Galla a harmadik legtehetségtelenebb humorista az országban. Nála már csak Nagy Bandó András és Sas József rosszabbak.

Dr. Kix 2009.04.15. 13:20:26

Huhh, ez a feldolgozás milyen színvonaltalan. És jó pár helyen szinte szó szerinti fordítás. Szánalmas.

is 2009.04.15. 13:20:30

hát ha ezt nyíltan bejelentette, hogy nem a sajátja, akkor nagyon mellément a poszt. talán lehetne rögtön egy helyreigazítást updatelni beléje.

subVito 2009.04.15. 13:20:39

Ez nem az ő műfaja, be kéne látnia. Akár megmondja, hogy feldolgozás, akár nem, sehogy se lesz jó benne. Nem illik rá a szerep, tehát sose lesz se eredeti, se kimagasló. Csak össze kell hasonlítani a két közönség reakcióit.
Gallának van műsora manapság a tévében? Mert sztem az ő esetében valahogy elmaradna a közfelháborodás, ha eltűnne.

W Joe 2009.04.15. 13:25:57

Nem tudom, hogy itt bejelentette-e, hogy kinek a számát adja elő, de úgy emlékszem, hogy a Holló színházas műsorokban mindig fel volt tüntetve, hogy kik az eredeti szerzők.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2009.04.15. 13:29:57

ezt úgy hívják, hogy szerzői jog megsértése. a gatyája rámenne Gallának, ha valaki felhívná John Cleese figyelmét a magyar Monty Python "adaptációkra".

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2009.04.15. 13:30:57

bár, ha korrekt akarok lenni, az "eredeti" Monty Python is vett át ezt-azt.

ergerberger 2009.04.15. 13:33:24

A jelenlévő fikázók, ideértve Sixx-et is, nyilván azért lettek sikeres humorista helyett fikázó senkik, mert sokkal gerincesebb, becsületesebb emberek a Gallánál, és véletlenül sem azért, mert tehetségtelen, buta senkik vagytok a Gallához képest.

Már megint egyszerűbb alulról, a szarból megpróbálni bemocskolni azt, aki nálatok százszor nagyobb tehetséggel és munkával komoly teljesítményt tett le az asztalra.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2009.04.15. 13:35:04

Gallában nemcsak az a jó, amit mond, hanem az is, AHOGY mondja a szájával.

:)

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.15. 13:35:12

ergerberger: kiváló meglátásaid vannak, nem akarsz ezzel valahol fellépni?

ergerberger 2009.04.15. 13:37:28

@sixx: Amennyire tudom, te sem vagy a komédia királya.

kicsitian_real 2009.04.15. 13:39:56

@Bombadil Toma: "és ha csak a monty python forditását nézzük, akkor is sokat tett le az asztalra..."

Mivan? Azzal, hogy minden masodik poent elintezett annyival, hogy "(lefordithatatlan szovicc)"?

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.15. 13:42:01

@ergerberger: honnan tudod? és ha én vagyok Bill Hicks és Carlin szerelemgyereke?

ergerberger 2009.04.15. 13:42:54

@kicsitian_real: pont nem ezt csinálta, hanem a lefordíthatatlan vicceket is megoldotta úgy, hogy a műsor előtt rövid magyarázatot bocsájtott előre. Amit sajnos azóta sem csinál senki, hanem benne hagyják szarul lefordítva, vagy lefordítás nélkül azokat a poénokat, amelyek megértéséhez háttérinformáció kellene.

ergerberger 2009.04.15. 13:44:14

@sixx: Akkor küldök neked csokit, és egy bocsánatkérő levelet, ami félig el lesz áztatva a könnyeimmel.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.04.15. 13:47:11

Most már értem, honnan nyúlja az összes angolajkú angoltanár a nyelviskolákban ezt az idegesítő előadói stílust. Nem a Gallától...:)

Timúr Lenk-e? 2009.04.15. 13:47:20

Ha valamelyik tehetségtelen idióta hozzányúl Eddie Izzard munkásságához, akkor elindulok az Agrokerbe vaslapátért....

Egyébként Galla hát ööööö. Nekem Kb annyira vicces mint Nagybandó meg Farkasházy. Bár a humor is relatív, és ízlés kérdése...

Sierpe (törölt) 2009.04.15. 13:54:38

Galla néha vicces, sokszor meg nem. A hazugságvizsgálós jelenet pl egész jó lett, és úgy tudom az saját.
Mindig megjelennek akik érzelmi alapon védenek valakit és rendszerint a "te talán jobban csinálnád?" a védőbeszéd. Azért felfoghatnák már néhányan, hogy a kritika nem így működik.

Hozzá Szóló 2009.04.15. 13:55:15

@albi99: Galla egész életében mások darabjait, jeleneteit játszotta. 20 éve ez megy, miért lenne most másképp?
Mennyire szánalmas megint az index. Kis fika hírekhez hozzá lehet szólni (hozzá is szól a sok paraszt) de ez még csak nem is hír, hanem egy baromság.
Miért nem zárjátok le ezt a rovatot, ha nem tudtok egy tisztességes cikket megírni? Aminek értelme is van...

peti papagáj 2009.04.15. 13:58:40

Gallának én is köszönöm, hogy elhozta a Monty Pythont, csinált Hollót és L'Art-t, ezek sok színt vittek szürke gyerekkoromba, volt néha örömpisi is. A forrásmegjelölést viszont javaslom neki, nemcsak úgy, hogy "amerikai humoristáktól", hanem név szerint említve, hogy kié. Másrészről az ilyen stand-upos dolgokban nem olyan erős, csapatban jobban szerepel szerintem.

zsoltix 2009.04.15. 13:59:10

Most ez olyan újkeletű dolog? Mindig is külföldi szerzők számaival lépett fel főleg, soha nem hallottam, hogy saját szerzeménynek titulálta volna,amit nem ő írt,csak lefordított. Ő nagyobb részben előadóművész,mint humorista,nem értem mit kell emiatt hőbörögni. Hány színész,énekes,stb. ad elő saját szerzeményeket?

I'll be Beck! 2009.04.15. 14:00:14

Nyúl is, meg hülye is. A SP is nyúlja a Pythont, a Little Britaint, mindent, csak Parker nem hülye. Matt Lucas is nyúl, csak ő sem hülye. Cohen is nyúl - már SB, ki nem szarja le? Ha valaki jól nyúl, az OK. De ha valaki még nyúlni SEM, ház az bassza meg a kurva annyát, minek csinálja?
Meg ugye van az a beidegződés szoccalizmusba született nagyjainknál, hogy "ide úgyse ér el a kultújra"! Hát ez az bazmeg, hogy "hozzánk" már előbb elér mint hozzád, mert a mai tizenötévesek beszélik azt a kibaszott pár nyelvet amit te még ma se.
Bár a honi ifjú titánokat meg kell mondjam nem szerencsés nyúlni, mert senki, ők maguk se értik még mi a faszt csinának. Jön belőlük, ha jó, jó, tíz év múlva megtanulnak húzni és újraírni, addig ez van baszomalássan. De meg minek is gyögyöket szórni a disznók elé?

pitaa 2009.04.15. 14:07:15

a repülős darabot is előadta már carlintól, a kérdés csak az, hogy megjelöli-e a forrást. ha igen, semmi gáz :)

wice 2009.04.15. 14:08:07

sixx, volnal szives vmi bizonyitekkal eloallni, miszerint galla ezeket a sajat szerzemenyeikent hirdette? mert ez igy csak egy igen karcsu trollbait, nezd csak meg ezt a rakas gusztustalan kommentet/kommentelot, amit/akiket idevonzott.

tudomasom szerint galla csak a laar pour laar-ban adott elo nagyobbreszt eredeti szerzemenyeket (h a sajatjait, v a csoport mas tagjaiet, az most mindegy), bar meg ott is beficcent pl nehany orkeny iras, szerzo persze szigoruan megjelolve. a hollo-szinhazat mindig is ugy hirdettek, mint akik "angol es amerikai humoristak jeleneteinek bravur adaptacioit interpretalja". nem tudok rola, h ez megvaltozott volna, amiota szetment az eredeti hollo-szinhaz. de persze tevedhetek.

nagyKá 2009.04.15. 14:08:15

jó, de ha már carlint ad elő, akkor legalább adja elő JÓL! (jó helyről lop, csak rosszul) ez az egész tulajdonképpen méltatlan...carlin egy zseni. galla messze nem az. hogy lehet az,h carlinon sírva röhögök mindannyiszor, a gallán mégcsak el sem tudok mosolyodni?! talán carlin energikus, életszerű szövegeit nem kéne enerváltan előadni. értem, hogy ez a saját interpretációja, csak hát na. nem az IGAZI.

hegyo 2009.04.15. 14:10:08

Örülök, hogy a közepétől kiegyensúlyozódtak a kommentek. Szerintem is volt/van Gallának hozzáadott értéke a hazai humorhoz, és ezen nem csökkent, hogy többnyire csak a jó hazahordása. Fel is kell azt ismerni, meg lefordítani, hogy mást ne mondjak.

A kritikust meg az baszogassa, hogy legyen jobb humorista, ha olyan nagy a szája, aki a kritizálást jobban csinálja, mint a kritikus. Nekem ebben egyelőre sixx nyerőbbnek tűnik ergerbergernél, úgyhogy utóbbit saját érve küldte le a kispadra.

Ugyanakkor Gallát nyúlásért piszkálni tényleg fura, tekintve, hogy ez az arcpoétikája neki. Ha az adott műsorban nem hivatkozta be az eredetit, az gáz, de nekem inkább hiba, mint bűn.

Melchi Zadok 2009.04.15. 14:12:46

nem érdekel, hogy szemét, vagy nyúlt-e valaha valamit.
ezért a két jelenetért már megérte, hogy a világra született. ja és ezek nem nyúlások...
www.youtube.com/watch?v=gPvKJzaWDD4
www.youtube.com/watch?v=TejqR3RXtjU

Mérgező Hulladék 2009.04.15. 14:13:28

@Birca: Farkasházyt kihagytad. Bár talán ő már külön kategória.

Jedlik 2009.04.15. 14:14:55

Félénk kérdés, de nem az van, hogy Galla mióta humorista lett, azóta angolt humort ado elő jelentős mennyiségben mindezt nyíltan felvállalva?
Tehát hogy most mi is a meglepetés itt?

pizsama 2009.04.15. 14:26:28

Na, akkor holnap lefordítom az összes Demetri Martin-t, és előadom a Comedyn vagy a Showder Klubban!

wice 2009.04.15. 14:29:14

@ergerberger: hat, monnyuk szerintem a monty python eredeti poenjainak galla-fele maniakus, "minden szava szent"-tipusu tisztelete pont nem tett jot a repulo cirkusz forditasanak. hasonloan, az altala forditott gyalog galopp-felirat is rettenetes, foleg persze a klasszikus magyar szinkron ismereteben, ahol erdekes modon kepesek voltak "lefordithatatlan" poenokat is leforditani. gallanak erdemes lett volna ezeknel a forditasoknal feltenni a kerdest, ha neki kene monnyuk ezt a forditast eloadni, vajon mennyire elvezne, ha felpercenkent meg kene allnia, es elmagyarazni a kozonsegnek, h ez most egy olyan poen, amit nem lehetett leforditani, de angolul kb igy hangzik, h "...", es ez azert vicces, mert rimel arra, h "...".

persze ez csak apro bosszusag reszemrol, alapvetoen halas vagyok neki a kulturmisszios tevekenysegeert. nelkule valszleg soha a budos eletben nem ment volna le a teveben a repulo cirkusz.

deputy sheriff 2009.04.15. 14:34:57

Birom a csavot, de ez most nagyon ciki.
Meg csak egyeni dolgokkal sem tuzdelte meg, hanem ugyanazokkal az apro reszletekkel, bemagolva adta elo Carlin "cuccat".
Magyaran egy forditast lathattunk, amit "elfelejtett" Galla kozolni a nagykozonseggel.

Egyebkent meg SUN SUN SUN!

dr. Sigmund Fraud 2009.04.15. 14:35:58

Galla mióta dolgozik elsősorban adaptál vagy fordítást ad elő. Ez ennél a jelenetnél se titok.
Szóval illene helyreigazítani. Javasolt szöveg: "Posztunk egyetlen célja a műbalhé. Valótlanul keltettük azt a látszatot, hogy a tárggyal kapcsolatban nem vagyunk rosszindulatúak és tudatlanok. Elnézést."

gitáros 2009.04.15. 14:38:28

Tudom, hogy ki az a Galla Miklós.

De ki az a sixx?

mikipeti 2009.04.15. 14:45:54

Az ilyen jellegű postokat nem értem: miért nem kérdezik meg Gallát, hátha nincs is igazuk, hátha Galla az előadás elején elmondta, hogy ki az eredeti szerző? Gondolom egy telefont megér a dolog, mielőtt földbe döngölünk valakit...

mikipeti 2009.04.15. 14:48:09

Az ilyen jellegű postokat nem értem: miért nem kérdezik meg Gallát, hátha nincs is igazuk, hátha Galla az előadás elején elmondta, hogy ki az eredeti szerző? Gondolom egy telefont megér a dolog, mielőtt földbe döngölünk valakit...

Mokele-Mbembe 2009.04.15. 14:48:23

Én addig tudtam röhögni rajta, amíg ki nem derült számomra, hogy műsoron kívül is úgy beszél, ahogy.

Ettől függetlenül ez tényleg műbalhé.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.04.15. 14:51:50

Gondolom, akinek Galla nem elég jó, annak az a debil tetszik, aki öt éve abból él, hogy képes a trabantot utánozni. Azt biztos nem az amcsiktól lopta...

Galla talán nem szimpatikus, talán nem is minden eredeti, amit csinál és tényleg nem a legjobb stand upos. Mégis olyan érdemei vannak, amelyek fényében ez az egész puffogás értelmetlen és színvonaltalan.

Mindenek előtt a Monty Python fordítások. Szerintem kiváló munka. Aztán a klasszikus Holló Színház és a L'art pour l'art. Ha már annyira szeretik azt a gagyi Comedy Centralt, érdemes lenne belenézni, hogyan szenvednek ki magukból nagy nehezen egy-két poént a többiek, miután Galla (és Nagy Natália) távoztak.

Teljes értelmetlenség Gallát szidni, amikor olyan tehetségtelen gazfickók működnek a honi humorban, mint Farkasházy vagy Sas.

Őszintén szólva, fogalmam sincs, ki az a Carlin. Szerintem elég gáz, hogy semmi más nem megy ezen a blogon, mint az amerikai senkik majmolása. Mer' az jobb! Ugyan már! Ha a VH-1 helyét lassan teljesen elbirtokoló Comedy Central szegényes műsorkínálatát nézem, nem hiányzik ez a sok izzadságszagú, kimódolt, de agyonhypolt baromság, ami a "comedy" meghatározás alatt fut. Az ilyen Earl meg Így jártam anyátokkal féle, futószalagon gyártott tehetségtelenségeket Galla egy gesztusa zárójelbe teszi.

Mokele-Mbembe 2009.04.15. 14:53:42

Hűbasszus, ez a blogmotor aztán tud...
Nekem szabad 2 másodpercenként kommentelni, nektek meg nem, beeee.


Egyebekben meg el sem akartam küldeni még. mondat közepén indult meg a komment. Az lett volna a vége, hogy "De legalábbis érdekes felfedezés így 20 év után...."

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.15. 14:53:51

tehát ha jól értem: ha a pusztába kiáltom, hogy egy ismert angol írónő regényét dolgozom át, akkor utána szó szerint kiadhatom a harry pottert saját nevem alatt? csak kérdezem, mert ha ez így kóser, legális és erkölcsös, akkor abbahagyom a blogolást az kurvaisten.

Mokele-Mbembe 2009.04.15. 14:55:17

Haszta, mot meg megint mást látok, mint amit az előbb. Az imént még négyszer szerepelt a kommentem, egy fél mondattal a végén. Frissités után a még a félbemaradt mondat is eltűnt... medzsik

Walmer 2009.04.15. 14:56:16

sixx, ez a poszt volt eddig "munkásságod" totális mélypontja, pedig volt jónéhány. Galla elsősorban előadóművész, aki felvállaltan angolszász humoristák darabjait adja elő magyar interpretációban.
Szerintem ezt te is tudod, tudtad. A kérdés az, mi vitt rá, hogy egy ilyen szart ideböffents. Nem írnád meg? Személyes sérelem? Valami marketingdolog? Szívességet tettél ezzel valakinek?
vagy mi? Tényleg érdekelne.

ecpec 2009.04.15. 14:57:21

Micsoda poszt? Tan irigyseg? Miert lenne baj, h egy jo musort atvesz, es eload itthon is? Ezt meg nem lattam, de mennyire jo volt az osszes monthy eloadasa. Galla szuper, meg ha vannak is neha furcsa dolgai

yanchi345 2009.04.15. 14:57:25

@ford?: Én olvastam a Stage Pass-t annak idején, de ez nem maradt meg belőle.

Walmer 2009.04.15. 14:58:12

@Reckl_Amál: hú bazmeg. Létezik még ember, aki erről úgy gondolkodik, mint én???

KopaszMercis 2009.04.15. 14:58:53

Iszonyat budos cigany ez a galla a multkor elmondta, hogy azert szeret a toparton lakni, mert akkor csak harom oldalrol veszik korbe a seggfejek...

bazd meg mekkora gyoker. Fogadjunk sosem nezte meg eloben az oreget mielott elpatkolt szegeny.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.15. 15:01:35

@Walmer: az a baj, hogy nem vagy képes felfogni, gondolom saját magadból kiindulva, hogy akad olyan ember is, aki csak úgy, minden hátsó szándék nélkül ír le valamit, azért, mert bassza a csőrét. ismétlem: attól, mert kijelentem, hogy ismert angol szerzők műveit dolgozom át, nincs jogom ahhoz, hogy az említett műveket saját nevem alatt, szó szerint kiadjam, majd felmarkoljam érte a pénzt. lásd még: szerzői jogi törvény.

KopaszMercis 2009.04.15. 15:02:05

@ergerberger:

elmesz te a tetves szaros telibaszott kurva anyadba, ez a paraszt meggyalazza a vilag legokosabb, legjobb humoristajanak anyagat es te "tehetseges ember"kent vedlmed ala veszed? Te fogalmatlan talaltgyerek teeeeee....

yanchi345 2009.04.15. 15:02:06

@albi99: Mint például? Mert amennyire én emlékszem Borosra a nyolcvanas évekből, nem ő volt az a sztárolt arc, aki keresztbe feküdt volna mások karrierje elé. Pol-beat paródiáival nem sok vizet zavart (viszont jókat röhögtem rajta, egyik-másik nótáját máig próbáljuk felidézni a haverokkal).

KopaszMercis 2009.04.15. 15:03:07

@Reckl_Amál:

"Őszintén szólva, fogalmam sincs, ki az a Carlin. Szerintem elég gáz, hogy semmi más nem megy ezen a blogon, mint az amerikai senkik majmolása."

Massz vissza a barlangodba...

KopaszMercis 2009.04.15. 15:05:17

@ecpec:

bazd meg nem is erti a viccek a felet a bunkparasztya... en jobban eloadom, csak nekem nincsen pofam hullatgyalazni, igy ebbol most nem fogok kest latni.

ergerberger 2009.04.15. 15:05:58

@KopaszMercis: "azert szeret a toparton lakni, mert akkor csak harom oldalrol veszik korbe a seggfejek..."

Hát egy akkora tetűláda, mint te, szerencsére csak egy oldalról tudja őt "körülvenni", mert ekkora lószopó-anyabaszó görény biztos nincs több.

chordpower · http://facebook.com/grabanc 2009.04.15. 15:07:09

Hát igen, ennyit tud Galla. Lefordítani zseniket. Azért én a helyében félnék, nehogy George visszajöjjön és leordítsa a fejét. Bill Hicks-et meg ne is próbálja nyúlni...

wice 2009.04.15. 15:07:24

@sixx: es a tragedia az, h azt hiszed, ez most egy szellemes erv volt. bazmeg, mennyel tuntetni a nemzeti szinhaz ele, h azonnal vegyek le a musorrol az oreszteszt, mert azt nem ok irtak, hanem egy hires gorog iro.

jezusom.

KopaszMercis 2009.04.15. 15:09:10

@ergerberger:

talalj mar ki valami eredetit ne a carlin-t lopjad. Neked is az a bajod, hogy nem erted eredetibe.. neked jo a magyar szinkron te retard kapszula te.

zsoltix 2009.04.15. 15:09:34

@Reckl_Amál: egyetértek:)

wice 2009.04.15. 15:10:00

@sixx: konyorgom, egyetlen pici bizonyitekot legyel szives mar eloadni, h ezeket o mint a sajat muveit adja elo. amig ez nem megy, addig ne jatszd itt az onerzetest.

ergerberger 2009.04.15. 15:10:27

@KopaszMercis: "en jobban eloadom, csak nekem nincsen pofam hullatgyalazni"

Ahhoz képest anyáddal egész jól eljátszottál a ravatalon.

"ebbol most nem fogok kest latni."

Fogj egy konyhakést, és dugd föl magadnak. Akkor majd fogsz _kést_ látni közben.

Silent Bob 2009.04.15. 15:11:16

@sixx: Ennek a bejegyzésnek nincs véletlenül köze a Dolák - Saly vs . izomtibor blog sztorihoz? ;)
Amúgy igazad van.

Mokele-Mbembe 2009.04.15. 15:12:16

Nagyon paprikás napod van ma, Kopasz. Most jövök az autózz-ról...féltem az egészségedet.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.15. 15:13:02

nu, mivel néhány agyhalott nem képes emberi hangot megütni egymással, nekem meg nincs időm a moderálással tökölni, a kommentelést ezzel lezárom, köszönjétek magatoknak.
süti beállítások módosítása