Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Szúrós hónaljszag a Comedyn

Comedy Central + IHM

2009. április 09. 10:20 kiricsizoltan 99 komment

Várjuk, hogy Sas Józsi és a Defekt duó is fölüsse a fejét a Comedy Centralon. De minimum Kató néni. Ez nem egy friss sajtóközlemény, csak óvatos előrejelzés, rossz hír ugyanis, hogy a Comedy Central tematikus hétvégéinek sorában jövő héten az Irigy Hónaljmirigy következik. Kilencórányi Hónaljmirigy: ez pont olyan ijesztően hangzik, mint Drezda bombázása, Hirosima és Nagaszaki, a Százéves háború.

Nem is értjük teljesen, hogy az egyébként egész normális műsorokat sugárzó humorcsatornának minek kell átvennie a TV2 által évek óta dédelgetett kocsonyás gagyit, amit sajnos amúgy is láthattunk, és látni is fogunk még eleget. Illetve persze, hogy értjük, hiszen tavaly december 6-án volt már dupla Hónaljmirigy Show a Comedyn, és akkor erősen megdobta a nézettséget, megduplázva a megelőző két hónap átlagos hétvégi mutatóit. A nézettség meg ugye elvileg nagy úr, nagyobb, mint Darth Vader és a gazdasági válság együttvéve, de akkor nem értjük, hogy miért nincs Sasjózsinak, meg Kiszel Tündének már régesrég műsora csatornán. Vagy nem illenek az arculatba?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miigeii 2009.04.09. 10:50:21

Mi elég sokszor nézzük a Comedy Centralt, és egy csomó vicces dolgot szeretünk ott, a HIMYM-et, a Sipmsons-t, South Parkot, Waczak szállót..., de az Irigy Hónajlmirigy ordas igényletelnsége és primitív 'humora' egyértelműen elkapcsolást eredményez...
Nagyon nem kellene erőltetni ezt a suttyó gagyit.

barcaxavi 2009.04.09. 10:56:47

Sajnos a cikk írójának igaza van: a nézettség az úr!

ügyfélszolgálatos 2009.04.09. 11:08:25

Lesz ott még Győzike is. Aki magyar tv-t néz sikeres nem lehet.

pitaa 2009.04.09. 11:29:09

a beugró se túl jó...
meg amiket a műsorok közben nyomnak...

Amida 2009.04.09. 11:38:27

pitaa, hogy érted azt, hogy a beugró se túl jó?
Kinek nem túl jó? Neked?

Grant (törölt) 2009.04.09. 11:43:00

végre valaki leírta a nyilvánvalót. remélem a central veszi a lapot

Azazello007 2009.04.09. 11:46:45

A beugró az utóbbi évek messze legjobb magyar műsora.

pöty 2009.04.09. 11:53:21

Mindenesetre nagyon érdekes, hogy a korábban VH1-nek helyet adó zenés csatornát szombat-vasárnap délutánonként ez a blöd marhaság foglalja el. Miért kellett a zenei csatornát erre feláldozni? Ráadásul a hétvégén zenei különlegességek is vannak, amelyeket most nem láthatunk.

agnese3371 2009.04.09. 11:57:52

csak 1 velemeny: mirigy es a beugro is gyenge gagyi. az egyik 'bunko gagyi' a masik meg az 'ertelmisegi gagyi'. mindeketto ripacskodas. a mirigy legalabb felvallaltan primitiv.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.04.09. 11:58:47

@pöty: nyugi, rövidesen szétválnak. Kérdés, hogy a vh1 megmarad-e. Bár... mióta összekerültek, mintha annak is nagyot zuhant volna a színvonala. :(

tray 2009.04.09. 12:05:22

Magyarok az űrben? Azzal mi van? Azzal mikor lesz maraton?

a rekettyés 2009.04.09. 12:06:08

agnese3371 2009.04.09. 11:57:52

Igazad van. Ezen gondolkoztam hogyan fogalmazzam meg de Te tökéletesen megirtad már elöttem.

Balance Of Power 2009.04.09. 12:14:19

A szomoru az egeszben az, hogy a Mirigy regen tenyleg vicces volt. Ma mar ennek csak nyomai lelhetok fel, bar elo koncerten azert meg humorosak.
A tv-musorok viszont valoban szanalmasan rosszak.

Amida 2009.04.09. 12:16:40

agnese, ha valaki nem ért valamit, az attól még nem értelmiségi gagyi.
Próbálkozz csak tovább.

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2009.04.09. 12:18:36

Az egyetlen olyan csatorna volt, amit úgy bírtam bekapcsolni, hogy nem jöhet olyan műsor, ami miatt csatornát kellene váltanom.

De az Irigy Hónaljmirigy "humora" nem az én világom. Sajnálom, hogy itt is felütötték a fejüket, de tudom, hogy a közizlésnek megfelelnek, a nézettséghez pedig ez kell.

Távvezérlő készenlétben.

jol_megmondo 2009.04.09. 12:19:36

@pöty: zenecsatornával mát Dunát lehetne rekeszteni, maradt így is elég szerintem

ha már itt véleményezünk: szerintem a beugró rengeteg sugárzott műsornál jobb. Hová fejlődhetne az emberiség, ha maunika és joshi helyett beugrót nézne!

muhahaha 2009.04.09. 12:19:47

Amiket törölnék a comedy-ről: beugró, mirigy, life of hoodies, 10 dolog..., az én kis családom, reno 911,

amiből többet kérek: arrested development, earl, fekete vipera és hasonló angol sorozatok..

borovi 2009.04.09. 12:24:16

Valóban nem vicces a Beugró (mondjuk a Mirigy meg kifejezetten gagyi és szar). A műsorvezető pedig (Novák?) kifejezetten irritáló benne. De persze másnak nyilván más a véleménye. Fekete viperát én is szívesen látnék a csatornán.

Balance Of Power 2009.04.09. 12:25:31

@Amida: A Beugro egyebkent valoban ripacskodas, de nem hiszem, hogy masnak akarna latszani, mint ami. A kozonseggel van a gond, akik azt hiszik, hogy ez olyan baromira ertelmisegi mufaj. Valljuk be, ez a "bezzeg a Beugro"-dolog is santit kicsit. Eloveszik a foiskolai helyzetgyakorlatokat, ami valoban vicces, mert ha jo szineszek jol ripacskodnak, az vicces es szorakoztato, de azert nehogy mar a Beugrot kialtsuk ki a kultura megmentojenek.

h0mbr3 2009.04.09. 12:30:43

a cikk írójának igazán tisztában kéne lennie azzal, hogy a médiatörvény előírja bizonyos arányú hazai tartalom kötelező sugárzását a tematikus tévécsatornákon (is). ímhol a magyarázat a mirigy túladagolásra. egyébként tényleg szarok.

prometheus_X 2009.04.09. 12:42:56

Gondolom akik a Beugrót kritizálják, mind végzett színészek, töviről-hegyire ismerik a szakmát, netán Érdemes Művészek vagy Jászai Mari Díjasak... lehet tetszenie meg nem tetszenie egy műsornak, de a szakmai megítélését kultúr ember a szakmára bízza, még arctalanul is.

Az a baj, hogy itthon mindenki ért mindenhez. A focihoz, a politikához, a zenéhez, a színészethez, a magyar nyelvhez... sorolhatnám, csak azt nem értem, hogy ennyi professzionális polihisztor mellett miért van olyan helyzetben az ország, amilyenben...

Llew 2009.04.09. 12:52:32

Ha valaki nem szereti a Beugró humorát, ne adj isten nem érti, azért még nem biztos, hogy a műsorban van a hiba.

Edward Nygma 2009.04.09. 12:54:16

Kiricsi megint betalált. Ezért is tartok a 24 órás CC-től; már így is sok az ismétlés. Ami Earl-ből mondjuk nem baj, de pl.: a Beugrónak szerintem baromira nem tesz jót.

Csumpitáz Alfréd 2009.04.09. 12:54:28

Vicces, hogy ebben az országban senkinek semmi sem jó. A Beugró vicces, színvonalas szórakoztatás, de tényleg nem Shakespeare, ám ezt nem is állítja magáról. Az a kritika meg, hogy a műsorvezetője irritál valakit, az meg egyéni szociális probléma. Az ilyen fanyalgóknál már csak azokat utálom jobban akik sarazzák ezen a blogon a különböző műsorokat, de mindig hozzáteszik: ninc tévéjük, vagy van de csak NatGeo-t, meg Spektrumot néznek. Az ilyen sznob (á, csak sznoboskodó) idióták kapják be! A CC-on az Irigy Hónaljmirigy tényleg gáz. De akkor meg ott van a távkapcsoló.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.04.09. 13:01:39

@agnese3371:

Aki szerint a Beugró gagyi, az nem tudja, mi fán terem az improvizáció műfaja, és főleg azt nem, hogy milyen elképesztő mennyiségű energiát, koncentrációt, és tapasztalatot követel a szinésztől.

tutuka · http://kockagyar.hu 2009.04.09. 13:10:46

jesszus. bármikor képes vagyok nézni a comedyt, pusztán két instant elkapcs van: beugró, mirigy. akkor most egy álló napig oda sem kapcsolhatok? :(

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.04.09. 13:11:00

@Balance Of Power:

Szeretném látni ahogy a Beugrót fikázók egy "foiskolai helyzetgyakorlatban" mire volnának képesek. Egy filmben egy jól megírt jelenetet jól megcsinálni (ugyanis egyszerre maximum annyit vesznek fel, és nem is egyszer), vagy akár egy sokszor próbált színházi előadásban egy szerepet tisztességesen/nézhetően eljátszani megy sem közelíti a színpadi imrovizáció nehézségét. Az ugyan tény, hogy az improvizációk közül még mindig a komikus improvizáció a legegyszerűbb (és a leghálásabb) feladat, de ettől még az imrovizáció a színészi munka csúcsa marad. Nem állítom, hogy a Beugró szereplői a mai magyar színészi palettán a legjobban csinálnák, de általában odateszik magukat, és sokszor sikerül a "varázslat" is.

OMG 2009.04.09. 13:14:41

A Beugró mitől vicces?

De a legszánalmasabb a Susogós Mackók

Rigghead 2009.04.09. 13:15:53

Én késő este nézném comedyt, de akkor a fossá sugárzott (egyszerre hány csatornán is ment, megy? 4?) South Park, meg az 5 rész után elalvósan unalmas family guy megy. Nem is értem miért kerültek animációk késő estére..
Törtetők alatt minden nap néztem.
Dokik jó.
Ítélet család is király, de már azt is ismétlik.
Reno 911 nagy kedvenc, de kezd unalmas lenni az is, de azt is ismétlik.
Earlt is agyonjátszák, nem kéne, dögunalom.
Macik mindent visznek és a többi rövid is über, még az új francia köcsöggyerek is.
Mr Bean és Pamela Anderson nézhetetlenül unalmas (szerencsére délután, amit nem nézek).

Tehát: kevesebb ismétlést, inkább pihenjenek a sorik egy darabig (1 év teljesen jó lenne) utána jöhetnek újból.
..és tényleg ne legyen gagyi, mint Irigy Hónalj (tegnap megláttam az elejét és annyi is volt Comedynek aznapra)

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.04.09. 13:17:21

Szerintem az IHM régen vicces volt, de az utóbbi években már nagyon nem.

Balance Of Power 2009.04.09. 13:17:28

@Mr. Pither: En nem allitottam, hogy egyszeru meg szeretem is a musort, de a ripacskodast sem kellene szitokszokent kezelni. Az egesz szineszet az.

Mondjuk ha rajtam mulna, en gyakrabban hivnek vendegmuveszt, hogy ne laposodjon el a sorozat.

timeline 2009.04.09. 13:25:21

Na annak tényleg nagyon örülök, hogy nem jött olyan hozzászólás, az Írigy hónaljmirigy az igenis jó.
Kegyetlenül szar.

timeline 2009.04.09. 13:27:18

@timeline: ennek így nincs értelme, bocs, megpróbálom mégegyszer:

Na annak tényleg nagyon örülök, hogy nem jött olyan hozzászólás, hogy az Írigy hónaljmirigy az igenis jó.
Mert kegyetlenül szar.

walked 2009.04.09. 13:31:11

én vagy filmeket nézek a tévében, vagy a comedy-t. a magyar gyártású műsorok - kivéve a beugrót - valóban nagyon gagyik. a Family Guy az isten, ha egy hétig nem kapcsolom be a dobozt, akkor csak azért, hogy megnézzem a sztyúít. :)

pizsama 2009.04.09. 13:35:13

@prometheus_X:
Azért mert mindenki ért egy kicsit valamihez, de semmihez sem eléggé!

Amúgy a Beugró meg igenis kiemelkedik a magyar posványból, ezt senki sem vitathatja! Nem az a sznob, aki "értelmiségi humornak" tartja a Beugrót, hanem az, aki még a Beugró szintjére se tud/akar "lealacsonyodni"! Értsd: azért büdös neki, mert sok, társadalmilag vele egyenrangú embernek tetszik, és akkor neki azért se!

labi 2009.04.09. 13:42:53

He? Színésznek kell lennem ahhoz hogy kritizálhassak egy műsort, mert különben jön a "megnézném én hogy te mit csinálnál egy helyzetgyakorlatban"

Tegnap félig nyers pizzát kaptam, kritizálhatom-e csak mert nem vagyok szakács, sőt még búzaföldem sincs? Egyem félig nyersen szó nélkül, mert én csak egy buta kis fogyasztó vagyok, aki nem ért hozzá? :)

sanyikácska 2009.04.09. 13:45:50

A beugró gagyi... te jó anyám, mi kellene nektek basszus? Féltüdejű sznob gyökerek vagytok, sajnos. Szőrtarisznyások.

füredi (törölt) 2009.04.09. 13:49:38

@prometheus_X:
ezek szerint egy tojásra csak egy tyúk mondhatja, hogy záp, ugye? Ha mindenki csak arról bezsélgethetne, amihez ért, tehát tanulja, meg csinálja, akkor miről beszélgetnénk? Ha elmegyek színházba, akkor nem mondhatom el a véleményemet, mert nem vagyok színész. Összezárt szájjal üljek a nejemmel a taxiba?

A Beugró valóban a legszinvonalasabb magyar szórakoztató műsor. ezzel együtt sajnos rettenetesen gyenge. És ne gyertek ilyen szöveggel, hogy én hogy tudnék improvizálni, mert egyrészt nem ez a kérdés másrészt pedig ha jobban megnézed hamar rájössz, hogy kibaszottul nem improvizálnak, olyan 75-80 %-ban megírt a dolog.

A főkérdésre: a mirigy rettenetes.

m.aca 2009.04.09. 13:58:57

OMG!
Nem mondod komolyan, hogy a Susogós mackók
szánalmas????????

Balance Of Power 2009.04.09. 13:59:16

@füredi: Mi az, hogy megirt? Adott esetben van par perc idejuk felkeszulni a feladatra, de azert azt nem hinnem, hogy kamu improvizacio lenne.
Egy ismerosom volt felvetelen, o mondta, hogy baromira latszott rajtuk a feszult koncentracio, leizzadtak stb., sokkal jobban mint egy "sima" eloadason.

l.x. 2009.04.09. 14:01:19

@Balance Of Power: A zenében közhely, hogy az első lemezre van tíz éved; ha befutsz vele, a másodikra lesz 10 napod. Kb. ez a helyzet mirigyékkel is: szerződéses határidőre poént hozni, ahhoz zseninek is kell lenni, nem csak egyszerűen jóhumorúnak.

walked 2009.04.09. 14:03:28

@m.aca: én talán annyit fűznék hozzá, hogy az első széria - amiben az volt a cél, hogy a nézők megismerjék a karaktereket - egy picit gagyi volt (csak hogy maradjunk az itt szokásos jelzőnél). de inkább azt mondanám, hogy idegesítő.
a második széria viszont számomra eléggé üde. szerintem már a név, susogós mackók is eléggé telitalálat. a kedvenc részem, amikor rájönnek, hogy a seggükben van egy kéz, illetve amikor száradnak, és örülnek, hogy nincs a seggükben egy kéz.
szóval emiatt grat litkaiéknak, szerintem még lehet kult a sorozatból, csak meg kell maradnia a fejlődésnek.

füredi (törölt) 2009.04.09. 14:04:10

@Balance Of Power:

Erre nehéz mit mondani, mondjam talán azt, hogy nekem is van egy ismerősöm, aki szerint viszont még próbálnak is előtte? Szerinted mondjuk a filmalámondás az hogy menne másként?@Balance Of Power:

Türkménbasi 2009.04.09. 14:13:41

Szerintem a beugró színvonalas és jó.
Persze nem sikerül az összes szituáció egyformán jól, de pont ettől hiteles és emberi az egész.

Balance Of Power 2009.04.09. 14:22:56

@füredi: Hat, max. valami gyors egyeztetest tudok elkepzelni felvetel elott.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.04.09. 14:23:36

A Beugrónál már csak a Mónika meg a Győzi tud lejjebb menni.

336 2009.04.09. 14:27:26

@füredi:

Nekem nem ismerősöm, meg a távoli rokonom feleségének a nagybátyja mondta, hogy akármi, hanem én magam csinálom a Beugrót. Tudom, hogy nemhogy nincs próba, hanem szinte beesnek az utcáról a színpadra. Ha gondolod, hogy én nem vagyok elég hihető, akkor győződj meg róla magad a Beugró Klub-ban kedden a Take Five-ban (Paulay E. u. 2.). Ott egyből az is ki fog derülni, hogy mekkora a különbség a profi és az amatőr között.

Azazello007 2009.04.09. 14:29:39

Fekete Vipera mondjuk tényleg többet mehetne magyar adókon, annak még a szinkronját is sikerült jó elkapni.

walked 2009.04.09. 14:30:45

@regisztráltam: na hát ebbe nehéz belekötni. reagálni. ha kifejtenéd, és nem csak idefröcsögnél valamit, akkor talán sikerülne értelmes választ is adni. bizonyára nem véletlenül a mónika, meg a győzi jutott az eszedbe...

Balance Of Power 2009.04.09. 14:32:41

@336: A klub az havi rendszeressegu? Es mennyire vannak olyankor durvan sokan? Mert ott szivesebben megneznem, mint a szinhazban.

Llew 2009.04.09. 14:38:11

@regisztráltam: tök igazad van, mivel az utóbb említett két műsorhoz képest a Beugró beláthatatlan magasságokban van.

majomka 2009.04.09. 14:45:46

Én meg elhiszem, hogy improvizálnak, azzal is egyetértek, hogy a beugró magyar viszonylatban jónak számít, sőt Kálloyt személyesen is ismerem, nagyon cuki és überjófej, meg biztos bazi nehéz improvizálni is. De ettől szerintem a beugró még szar, legalábbis nevetni nem lehet rajta. És egy ilyen műsornál, kedves galbenisz, igenis számít, hogy ki a műsorvezető, márpedig a sapkásnak valljuk be, többen adnának kapásból egy kurvanagy taslit csak úgy, mint nem.
Na persze ha azzal a nemtudomhány idiótával kell összehasonlítani a beugrót, akiknek a feje egyre püffed, a humora meg sose volt jó, akkor tényleg fasza.

336 2009.04.09. 14:53:25

@Balance Of Power:

Kéthetente. Igen, sokan vannak. Fontos tudni, hogy a Beugró Klub úgy működik, hogy a közönség adja elő a szituációs játékokat, mint egy karaoke klubban. Ez persze nem jelenti azt, hogy kötelező színpadra állni... Az eredeti színészek is a helyszínen vannak, és általában egy-két jelenetben szerepelnek is, de ez nem róluk szól.

Balance Of Power 2009.04.09. 14:54:52

@336: A klub az havi rendszeressegu? Es mennyire vannak olyankor durvan sokan? Mert ott szivesebben megneznem, mint a szinhazban.

KopaszMercis 2009.04.09. 14:58:41

A mirigy semmivel nem rosszabb mint barmelyik magyar humor.. sasjozsi defektduo mirigy fabry magyar 'sztendap'

kispalyas faszveres az egesz

Amálka666 2009.04.09. 15:07:07

Hát a mirigy meg a berúgó nekem se tetszik.

en-gé · http://aapp.blog.hu 2009.04.09. 15:28:28

Én bírom a Comedy Central-t, hiszen az utóbbi idők legjobb műsorkínálatával rendelkezik szerintem, de ezt a mocsok Szánalom Hónaj Mirigyet ideje volna lepucolni a CC-ről. Berakják az Arrested Development helyére, ami mérföldekkel szórakoztatóbb mint ez a lowbudget fos.

Az IHM-hétvégéért pedig innen küldök egy "Kurva anyádat Comedy Central"-t!

Ford Fairlane 2009.04.09. 15:31:48

A Beugrót ne bántsátok! Bármi mást, de a Beugrót NE!
Mi amatőr színészek is vagyunk páran - csak úgy a magunk szórakoztatására elsősorban - és poénból megpróbálkoztunk hasonlóval, de csak egymást közt. Jelentem, ez valami durván nehéz dolog! Ehhez olyan agy, koncentráció és érzék kell ami nem adatik meg bárkinek. Nekünk nem adatott meg, így azóta még jobban tiszteljük, szeretjük és elismerjük a Beugrós stábot.

...ami további pozitívum, hogy minimál díszlettel, költségvetéssel hoznak létre olyan szórakoztató dolgot - nem shakespeare-i színvonalon, és mélységben, de ez nem is céljuk -, hogy veri az összes milliókból összetákolt, csillivilli díszletes, sztárokat felvonultató, 20 kamerával felvett, 1 adás után bebukó giga-showk bármelyikét!

...ez az én véleményem, kéretik tiszteletben tartani!

Ja, és az IHM az tényleg szar!:-)) Ez is az én véleményem, és ezt is kéretik tiszteletben tartani!

konzerv 2009.04.09. 15:34:08

Nem értem mi bajotok van a Beugróval? Szerintem teljesen rendben van. Bakker, végre egy műsor ami kreativitásra ösztönöz. Műsor közben a színészekkel együtt gondolkozom, hogy az adott szituban én mit mondanék. "Társasjátéknak" sem utolsó a haverokkal. Mármint ha ti vagytok a szereplők.
Mondjuk a szinkronos játéknál tényleg legalább egyszer látniuk kell előtte, hogy így elő tudják adni.
Az IHM-ról meg csak annyit hogy magánemberként a srácoknak sokkal jobb humoruk van mint amit a tévében láthatunk.

Hypofx 2009.04.09. 15:35:50

A Beugro az egyetlen szinvonalas musor, megmerem kockaztatni hogy sokkal tobbszor csal nevetest az arcomra mint a showder klub pl. Persze lehet bennem van a hiba, de nem ertek egyet azzal hogy ez intelektualis es attol lenne szar, ez nagyon is kemeny mufaj es eleg jol csinaljak.

The reaper 2009.04.09. 15:35:53

Hát a beugró gagyi. És ezt nem azért mondomó, mert hű de nagyon éretek hozzá, vagy ilyesmi. Egyszerűen csak annyi, hogy nem vicces. Néztem belőle valamennyit de még csak egy olyan vigyorra se képes tőle az ember mint amikor kényszerből vigyorog valaki viccén, hogy meg ne sértse.

Hypofx 2009.04.09. 15:40:11

ezert van sok csatorna hogy szeles retegeket tudjon kiszolgalni nem tetszhet minden mindenkinek, ugye minden szubjektiv, de teny hogy a beugro egy remek otlet, rudol peter is kivalo nem allitom hogy mindegyik resz kimagaslo lenne de altalaban szorakoztato.
Amerikaban a Whos line is it anyway cimmel ment egy hasonlo es hatalmas sikere volt, halkan megsugom messze nem olyan jo rogtonzo szineszekkel mint nalunk, bar teny egyszer ketszer volt robin Williams es o vitt mindent:)

majomka 2009.04.09. 15:41:26

ford, konzerv,
pont erről van szó: baromi nehéz és kevesen képesek rá. És magánemberként biztos tökjó fejek is. De én is jó fej vagyok és egy csomó dolgot csinálok jobban, mint mások. De nem eléggé...

Ford Fairlane 2009.04.09. 15:48:36

Drága gyerekek!

A haveri körömben van 2 ember - akinek egyébként isteni humoruk van, megfekszünk rajtuk -, de ők valamiért ki nem állhatják a Beugrót! Nem találják viccesnek. Ennyi.

...nejem meg én viszont még az MTV Videotáron is megnézzük némelyik adást többször is. Mernekünkmegteccik! De nagyon!

Ettől még a 2 haverommal nagyon jóban vagyok!

Heti Hetes - nézhetetlen!
Fábry - nézhetetlen!
IHM - nézhetetlen!
Sas Józsi - nézhetetlen!
Magyarok az űrben - nézhetetlen!

mi van még?

Fásy Mulató, Dáridó, az űberfos, 1 adást megért XXL a TV2-n, vagy az a rendkívül vicces és spontán zenés műsor az M1-en, Gundel-Takáccsal??

Vessetek rám követ, de én a Showder Klubot viszont bírom...már-amelyik stand-upost, persze!

nalazo 2009.04.09. 15:50:17

Az a gond, hogy itt egyes embereknek csak az a jó műsor, amin röhögni lehet. A Beugró a beletett és jól látható munkától és tehetségtől is színvonalas, nem pusztán azért, mert egyes poénokon milyen jót lehet derülni. Felejtsük már el a "ha nekem nem tetszik, vagy nem lehet rajta röhögni, akkor az már szar is" hozzáállást!
A Beugró egyetlen hibája, hogy lassan belefullad a részek állandó ismételgetésébe.

HARholio 2009.04.09. 15:54:23

Vicces, hogy a Beugróról csak kétféle vélemén van:
-nagyon jó
-nagyon rossz
Szerintem meg egyszer-kétszer jó, aztán unalmas.
Fel sem foghatom, hogy lehet ennyi részt csinálni ugyanarról, ugyanazokkal a szereplőkkel.
Épp ezért a beugróhétvége nekem ugyanaz a kategória volt, mint a mirigyhétvége: fájdalmas.

timeline 2009.04.09. 15:57:08

A beugró Rudolf Péter nélkül pont annyit érne mint az IHM... Ő hozza a műsort...

Balance Of Power 2009.04.09. 15:58:37

@nalazo: Pontosan ezert kellene gyakrabban vendegmuveszt hivni. De ugy latszik, az alkotok is figyelnek erre: mostanaban asszem Kamaras lesz valamikor, a felvetelen, amin az ismerosom volt, pedig Cserhalmi vendegeskedett.
Vagy eleg lenne havonta egy musor.

Balance Of Power 2009.04.09. 16:02:30

@Ford Fairlane: Nem mindenki szereti az improvizacios dolgokat. Bevallom, egy 3-4 oras felvetelt (mert annyi!) magam sem birnek vegigulni. De haromnegyed oraban tv-ben nezve kellemes es szorakoztato.
Pont az a jo benne, hogy spontan es emberi, ok is elvezik. Ugyanezert szeretek bakiosszeallitasokat is nezni - a Mirigy musorok vegen is van mindig ;))))))

Loglift 2009.04.09. 16:03:53

@timeline: Az Irigy Hónaljmirigy az igenis jó!!!

mickeyknox 2009.04.09. 16:05:28

gálvölgyi sót a comedyre!

Walmer 2009.04.09. 16:07:14

Egy Beugrót sem láttam még.
De szerintem szar.

konzerv 2009.04.09. 16:09:34

@majomka:
Én az Irigy Hónaljmirigyes fiúkra írtam, hogy magánemberként viccesebbek mint a tévében.
Egyébként nem olyan nehéz ám ez az improvizációs játék, csak megfelelő mennyiségű alkohol kell hozzá :)

OMG 2009.04.09. 16:10:27

@Ford Fairlane: A Showder Klub jó, de a Beugró köszönő viszonyban sincs az improvizációval amiről elvileg szól.

OMG 2009.04.09. 16:11:17

@m.aca: De bizony!

Balance Of Power 2009.04.09. 16:21:59

@mickeyknox: Regi Galvolgyit azt siman lehetne.

mickeyknox 2009.04.09. 16:35:03

@Balance Of Power: hol van már a tavalyi hó?!?!??!

Tűzvillám (törölt) 2009.04.09. 16:44:28

Vicces, hogy Irigy hónaljmirigyes poszt alatt beugrós vita van a kommentek közt.
Én is coming outolok:
a CC-n csak a Beugrót és az Earl-t nézem, a többi nem érdekel.
A Susogós mackók és az a francia gyerekes buziság idegesít, a több meg nem érdekel, főleg nem az olyan agyon hype-olt szarok, mint a Törtetők vagy a Dokik, vagy mi a franc,irritáló baromságok.
Jó műsorok még: Fekete Vipera, Waczak szálló, de szerintem nincs ember, aki nem látta volna már őket hatvanszor.
Viszont az jó, hogy a Dilizsarukat adják, mert bár nem annyira vicces, de a gyerekkoromat újra előhozza, mert régen mindig néztem.

mickeyknox 2009.04.09. 16:46:05

valaki árulja el: milyen az earl szinkronnal?
nincs cc-m, ezért még sose láttam magyarul.

csibra 2009.04.09. 16:46:55

Ha még egyszer valaki beszól a susogós mackóknak, akkor elkapom a nyomorultat, letépem a fejét, aztán pedig letépem a lábát, és utána letépem a végtagjait is!

Csumpitáz Alfréd 2009.04.09. 16:48:45

Nnna, most már látom, hogy ennek az országnak nincs humorérzéke. Kár beléjük a Beugró,meg az egész Comedy Central. Monnyanak le!

pimpageci 2009.04.09. 16:51:01

Adjátok el a TV-ket, ha nem veszi meg senki, ajánékozzátok el! Ha ajándékba se kell senkinek, fizessetek azért, hogy valaki elvigye! Higgyétek el, TV nélkül sokkal jobb lesz minden!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2009.04.09. 16:54:10

Akkor értenétek meg, hogy mennyire jók a beugró szereplők, ha saját magatok próbálnátok meg vicceset kihozni egy-egy ilyen szituációból. Csak úgy a semmiből.
Nyilván nem sül el minden tökéletesen, de ez egy ilyen műfaj. Improvizálni kevesen tudnak jól.
Én szeretem, mert teljesen szórakoztató, de amint látom itt sokaknak nem jön be. Ettől még nem a műsor a szar, csak más az ízlésünk.

Fanyuvo 2009.04.09. 16:56:42

Azért remélem vágjátok, hogy KÖTELEZŐ bizonyos számú magyar műsort leadniuk (médiatörvény). Ebből viszont nincs túl sok.
IMHO ezért van az IHM-ből is ennyi, hogy kitöltsék a megszabott időt ill. nézik is. Ezen kár háborogni, mert semmin se változtat.

VacakBlogHu 2009.04.09. 17:03:33

A paprikás szalonna is szar, de néha mennyire jó lilahagymával friss kenyérrel. A Mekdonác is szar, de néha jól esik egy sajtburger. Az meg hazudik aki nem szórakozott még 10 percig jól a Mirigyen. Sorozat lett belőlük. Ezt meg nehéz jól csinálni, ellenben jól fizetnek érte. Van az a pénz, igazuk van. Rowan Atkinsont sem bírom tovább elnézni mint IHM-t. Viszont a szélsőgégeseket szívesen lelőném!

BushDoctor 2009.04.09. 17:03:34

A Susogós Mackókért önmagában fejlövés jár, akármennyire van kéz a seggükben akármennyire nincs. iszonyú ótvar, pedig a JÓ (!) abszurd humort zabálom...de ez ??? pfff...

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.04.09. 17:10:54

@VacakBlogHu: na, ez most kiverte a biztosítékot nálam. mi az, hogy a paprikás szalonna szar????????

hogy lehet összehasonlítani a moslék szar IHM-et a paprikás csécsivel???? és hogy lehet a paprikás szalonnát egy bekezdésben említeni a mekdonáccal???

2009.04.09. 17:17:30

A "Beugró" nagyon jó! De: A rengeteg ismétlés megöli a legjobb műsort is. A műsorvezető ideges gesztikulálásáról meg ne is beszéljünk :-(((

Ezek a tematikus hétvégék is borzalmasak. Nem lehet "Fekete Viperát" nézni egy napig, bármennyire tökéletes is. Simpson családból sem lehet négy részt egymás után végignézni. Az ember bármilyen szuper műsortól is besokall egy idő után. A változatos kínálat sokkal jobb lenne, csak hát ahhoz persze gondolkodni, meg válogatni kellene. Nem elég egy kalapból egy műsorcímet kihúzni, és azt adni két napig.

A "Dokik" és az "Emberbe harapott az eb" című sorozatokat pedig azonnal betiltanám, mint emberi fogyasztásra alkalmatlan primitív baromságokat. Ugyanezt tenném a "Susogó mackókkal", meg a többi, műsorok közt adott töketlenséggel.

Sajnos a nívós humor igen ritka, egy ilyen tematikus csatorna nagyon hamar elkanyarodik a bunkó műsorok irányába.

Nekem nem régen van Comedy Centralom, az első két héten állandóan néztem, ma már csak a "Dilizsaruk", a "Beugró", vagy "A nevem Earl" kedvéért kapcsolok néha oda.

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2009.04.09. 17:17:37

Atyaég, mennyi igénytelen értelmiségi surmó van itt.. Vágjátok fel az ereteket inkább.. Amúgymeg itt is igaz: Nem kötelező nézni..

mergenc 2009.04.09. 17:31:22

Na, akkor amivel kezdődött: a mirigy _minimum_ tíz éve volt vicces utoljára. Értem én, értem, hogy nagy a nyomás, jaj, nyomni... csak azt gondolom, hogy nem kell. ("Alkérdés: mi jobb? kiégni vagy köddé válni?") A kéretlen Beugró-vita kapcsán csak annyit, hogy lehet szeretni vagy nem szeretni, de a kommentek alapján úgy tűnik, a nyilatkozók kb fele szereti, az meg már ér. :)
(Kutya nem kérdezte, de szerintem is jó, csak az említett ismétlésdömping nyírja ki.)
A többi off: a Dokik szerintem nem lett nagyon jó, viszont a Scrubs az egyik legjobb sitcom, ami valaha készült (szigorúen IMHO, persze). Earls rulez, Fekete Rete... Vipera még magyrul is jó.
A Susogós mackók meg a legjobb dolog, ami a magyar humorban a közelmúltban történt, ott áll a kulttá válás küszöbén*, remélem, tart még a lendület, drukkolok.

*Vagy már az?

Tűzvillám (törölt) 2009.04.09. 19:20:41

@Holden: ah, te vagy a lelki tárasm. Pár kommenttel feljebb írtam, hogy ugyanezeket nézem csak a Comedyn, és amúgy is mindennel egyetértek, amit írsz!

@mickeyknox: a hangok nagyon jók, illenek a szereplőkhöz, nincs folyamatosan az az érzésed, hogy most valaki más beszél egy hang nélküli mozgó szájra. (mint az Office-nél)

A fordítást már kevésbé tudom megítélni, mert előbb néztem szinkronnal, és csak utólag eredeti nyelven, de magyarul is épp elég vicces volt ahhoz, hogy egyből beleszeressek.

OMG 2009.04.10. 12:03:56

@mergenc: Egy kis csemege neked: www.youtube.com/watch?v=-vH0NnufOkM&feature=PlayList&p=D898906E3B6C4CCB&index=0

Tegye fel a kezét aki szerint ez vicces!

Ha ez a legjobb dolog a magyar humorban, ami a közelmúltban történt, akkor elég szarul állunk, még egy lépés az államcsőd felé.

És nem a bábok kidolgozásával van a bajom.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.04.11. 07:19:33

Hát én nem tudom, lehet, hogy rosszkor kapcsolgatok, de bármikor a Comedy Centrálra kapcsoltam, valami hülyeség ment. Tényleg jó lenne a hangol sorozatokat adnának - akár felirattal is - mert ott van humor. ha pedig magyar, akkor tessék elő venni a régi felvételeket, mint a Filmmúzeum is teszi, akkor még nálunk is tudtak alkotni (mint tudjuk a kapitalizmus nem kedvez a humornak). A néhai kabarécsütörtököt is megszüntették, most van helyette showderolás :-(
IHM tényleg jó volt a kezdetekkor, de valóban a futószalag megölte a humorukat. A Beugrót pedig néztem, amíg az MTV-n emberi időben ment, a CC-re csak ezért nem kapcsolok. Tematikus hétvégét meg felejtse már el minden ki. Múltkor végig néztem a House hétvégét az AXN-n, és egy hétig keresztbe álltak a szemeim.
süti beállítások módosítása