Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vitray Tamás extázisban közvetítette a hajrát a verseny közepén

2008. augusztus 22. 17:13 szily 348 komment

A 2008-as év legszívbemarkolóbb, egyben legmulatságosabb képernyős élménye volt, amikor Vitray "Rezignált" Tamás, Kossuth Lajos híres retorikai teljesítményeit überelve, a suttogástól az ordításig terjedő skálán leközvetítette Vajda Attila 1000 méteres kenuaranyát a Eurosporton. Majd meglepődött, hogy a versenyzők célba érés után vízbe hanyatlás vagy levegőbe öklözés helyett leszegett fejjel tovább eveznek. A dolog igazi csillogását ugyanis az adta meg, hogy a drámai események a 750 méteres vonalnál zajlottak. Az öreg profi gyorsan leteremtette szakkomentátortársát, hogy miért nem figyelmeztette, aztán visszakapcsolódott a valódi hajrára. Még jó, hogy nem kiabálta el az első magyar aranyat. Tripla bónuszpont jár azért, mert több ismerősöm szerint ugyanezt egy előfutamban már eljátszotta. A tapasztalt rókának a nagy izgalomban az sem tűnt fel, hogy a résztávoknál a mezőnyt oldalról mutatja a kamera, a cél előtt viszont egészen más kameraállásra váltanak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vitray Tamás 2008.08.23. 14:18:31

Az anyád picsáját nézegesd ne az én videóimat köcsög. Tudod? Te még senki se voltál és már televízióztam. Mindig ott álltam középütt. Már akkor is mikor mg TV sem volt. Úgyhogy kopjál te barom!

paskom 2008.08.23. 14:30:33

fraki: miért kellene nekem, vagy bárkinek is megmutatni, hogy valaki zsidó, vagy sem, besúgó, vagy sem, egy senki bemondására (mivel itt nem tudni, ki kicsoda). Tökéletesen irreleváns. Hacsak nem ez kell esetleg, hogy megmagyarázd magadnak, hogy miért is vagy valóban egy senki.

alitta42 2008.08.23. 14:41:04

neki,ez is belefér.a szégyen a királyi tv-n,hogy nem vitték.emlékszik valaki arra a történetre,hogyan közvetitette,parti jános olimpiai aranyát?vagy emlékszik egyáltalán valaki arra,ki volt parti jános?nos, mind menjetek a picsába.fikázni csak a tudás birtokában szabad.

paskom 2008.08.23. 14:48:24

Fraki/ nem rád gondoltam személyesen (senki), hanem a kijelentés és a cáfolat sorrendiségét tagadom, vagyis azt, hogy a megtámadottnak kellene cáfolnia.Az ártatlannak és elméletinek beállított kijelentések helytállósága és mércéje nem a demokrácia függvénye, hanem az érintetteknek való fájdalomokozás és megfélemlítés foka.A kijelentés a súlytalan személyiség önfelmentése. Egyébként köszönöm a bíztatást.

paskom 2008.08.23. 14:58:16

Olyan ez az egész beszélgetés(?), mint egy lakógyűlés.Nem baj.Legalább látjuk, kik vagyunk, ahol nem néhány szerencsétlen önjelölt politikus adja a nép szájába a ... szavakat.

Ubul 2008.08.23. 16:11:12

ezeket a vén szaros komcsikat el kéne már felejteni a picsába

schawo2 2008.08.23. 17:08:28

Menyi idióta kommentelő. Elolvasva a ezeket a szánalmas posztokat sokkal többet lehet röhögni, mint szegény Vitrayn...

ha5taa 2008.08.23. 17:21:13

Sziasztok!

Valaki fel tudná tenni ezt a "bizonyos" közvetítést a "You Tube"-ra? Vagy valahol megtalálható? Mert nem láttam.

Köszönöm!

jolika 2008.08.23. 17:24:36

ferikefleto-te kis butus. Horthy valóban nem volt nácik,azok később jöttek.
Tehetett ő róla,hogy a közvélemény a zsidókkal azonosította a Tanácsköztársoságot? Nem. Ő csak kiadta az ukászt a különítményének,hogy hajrá fiúk,kis kínzás,gyilkolászás nem árt nekik.
valóban kellett valaki aki rendet rak, valóban külföldi támogatással lett ez a valaki Horthy,de a 'tisztogatás' nem volt benne a megállapodásban. Ja, és kinek köszönheti,hogy nem végezték ki? Szálin elvtársnak.
Ebben a szaros világban-és a régiben is úgy tűnik- valaki vagy habzószájú szélsőjobbos,vagy büdös komcsi. Átmenet nincs??????

Lépes Elek 2008.08.23. 17:50:27

Lássuk már a felvételt!!
Élvezni akarunk!!

kowika 2008.08.23. 18:03:40

Mit sportolt a Vitray?? Vizet felismeri.. ennyi..Nem kell, elkapcsolok és ezzel megoldom a problémám.. Én spec örülök, hogy nem rontja a levegőt az m1-n.. fel sem érné a pultot a stúdióban. Schulek derekáig érne :)) Cép látvány..
Vitray mondjon le!

Gulg 2008.08.23. 18:13:35

Gusztustalan, ahogy Vitrayt egyesek mocskolják, egyszerűen csak irigyek rá, pedig megküzdött, azért, hogy egy ország szeresse. Undorító az állandó zsidózás, ez az ország teli van fasiszta csőcselékkel. Jó lenne ha már végre rend lenne, s a mélyen tisztelt magyarok megtanulnák hol a helyük...

KoenBp 2008.08.23. 18:14:11

Vitrayval nem az a baj, hogy zsidó vagy hogy kommunista volt, vagy hogy tudja a faszom milyen ótvarságokat írkáltok itt már össze.
Az a probléma vele, hogy vén már. és az ember nem kíváncsi a hangjára. se a szénnéöregedett-de-még-mindig-kellőképpen-flegma-és-nagyképű stílusára.
Megfogalmazni nem tudom, hogy miért nem kedvelem. Talán amiért hányhatnékom van a bodrogitól is. Vagy a sztankaytól. Vagy a győzikétől. Vagy a havashenriktől. Vagy bármelyik szarfaszú csicskától aki nem képes lerohadni a tvképernyőről évek, évtizedek óta.
Ezt a sok szart mint presser, anettka, jáksó, soma, juszt, dévényi le kéne már húzni a wcn a szarral együtt.

Ezeket tényleg addig kell bámulnunk, és olvasnunk róluk amíg NEM DÖGLENEK MEG VÉGRE ?

kisávéhás 2008.08.23. 19:04:01

Gulg !
Honnan tudod Te , hogy egy ország szerette ?
Ott volt a képernyőn és kész, kérdeztek róla bárkit, hogy örül e neki?
Külön tetszik, a "mélyen tisztelt magyarok"
kifejezés. Te mi vagy? Csak magyarul beszélsz ? És hol a helyünk ? Majd a védőfal mögött ? Menekülttáborokban ?

Docta 2008.08.23. 19:15:45

Szerintem meg a Vitraynak már 15 éve nyugdíjaznia kellett volna magát... Lehetne némi önkritikája.

dzsonibravo 2008.08.23. 19:48:16

gulg neked igazad van.
Tényleg rendet kellene tenni ebben az országba.Tele van hozzád hasonló ex-tanács, ex-tsz elnök komcsikkal, akiknek már réges rég máshol lenne a helyük.Villanyoszlopon, föld alatt,stb,stb.

almaecet 2008.08.23. 19:51:35

"ebben az országba" :-) Ez ám a műveltség! :-)

paskom 2008.08.23. 20:49:40

Koen Bpnek. És TE miért nem döglesz meg már végre? Sokan fellélegeznének, gondolom.

almaecet 2008.08.23. 20:53:59

KoenBp te kit szeretnél? Csak magadat?

Ubul 2008.08.23. 22:07:27

gulg az a baj hogy túl sok a hozzád hasonló zsidó/komcsi söpredék

Lajszer 2008.08.23. 22:15:25

2008olimpia 2008.08.23. 12:48:21

"A sportolóinktól az MTV-én és az MR1-en lévő sportkommentátorok voltak siralmasabbak..."

Te vagy siralmas, utálom az olyanokat, akiknek semmi se jó..
Mindkét médium tökéletesen közvetítette az olimpiát..aki egy két baki miatt siralmasozik..az életében..nem követett el hibát...

A hozzászólások színvonala...a komcsizás, AHV-zás, zsidózás...undorító...szánalmasak vagytok...

Lajszer 2008.08.23. 22:15:28

2008olimpia 2008.08.23. 12:48:21

"A sportolóinktól az MTV-én és az MR1-en lévő sportkommentátorok voltak siralmasabbak..."

Te vagy siralmas, utálom az olyanokat, akiknek semmi se jó..
Mindkét médium tökéletesen közvetítette az olimpiát..aki egy két baki miatt siralmasozik..az életében..nem követett el hibát...

A hozzászólások színvonala...a komcsizás, AHV-zás, zsidózás...undorító...szánalmasak vagytok...

almaecet 2008.08.23. 22:39:02

hungaro.politic: még vedd hozzá, hogy az internetezők a társadalmunk "legértelmesebb" rétege, mert legalább úgy-ahogy tudnak írni-olvasni... Hát csoda, hogy mindenütt utálják a magyarokat?

best 2008.08.23. 23:00:43

Nincs ez fent valahol a neten?

tcom 2008.08.23. 23:01:43

Mi az istent keresnek itt a ferikefleto féle suhancok? Tipikusan huszonéves, tejfelesszájú, unatkozó lúzerek, aki még az aktuális jobbos tüntetéseket is csak hátulról , fradisállal az arcukon viselik. Szánalmas, gyáva szerencsétlen, szemüveges, pattanásos megtéveszttettek. Igazából nem kéne válaszolni a kommentjeikre.

Igaz, én sem bírom ki, hogy ne küldjem a halál f@szára a ki szarházi ferikefletót, azért mert volt mersze itt reklámozni a Horthy rendszert. Abban a sötét korban majdhogynem meghallt az apám (gyerekként) a rendszerben szabadkezet kapott hatalmi szervek kegyetlenkedése miatt. Pedig nem is voltunk sem cigányok, sem zsidók ( vagy egyébb ellensége a renszernek).

Úgyhogy a kurva anyád te szarházi FERIKEFLETO!!! És csak ajánlom, hogy soha se áruld el ki is vagy, te szarházi!!!!

kisávéhás 2008.08.23. 23:02:48

almaecet !
Szerinted mindenütt utálják a magyarokat?
Bűnös nemzet ? Az utolsó csatlós ?
Eredetileg itt arról volt szó, hogy Vitrai Tamás egy szánalmas vén trotty, aki fénykorában ellenszenves nagyképű, modoros és tudálékos kis seggdugasz volt, aki klikket szervezett maga köré a tévén belül és a mamelukjai segítségével elhitette magáról, hogy ő micsoda nagy egyéniség, zseniális tévés stb. Sportmérkőzéseket közvetített sportról hablatyolt az ő fizikumával és sporthoz való viszonyával.
Az úgynevezett ávéházásról csak annyit: kissé groteszk lett volna, ha 45 után valaki fanyalogni kezd a nyilasozás miatt,
talán engedtessék meg nemtetszésünk kinyilvánítását azzal kapcsolatban, hogy valaki áváhás volt.

almaecet 2008.08.23. 23:16:54

Kisávéhás: Tapasztalatom alapján sokfelé nem kedvelik a magyarokat. Nem mindenütt, csak ahol már volt dolguk velük.
Van amiben igazat adok. Én sem szívlelem a volt ávéhásokat. Sosem voltam kommunista, még KISZ-tag sem, (50 vagyok), baloldali sem. De a hőzöngő agresszív akasztani akaró ultrajobbos csőcselék lassan átkerget a baloldalra... Sajnos.
Vitrait nem ismerem. Lehet, hogy tényleg takony emberileg, nekem nem volt dolgom vele. De ha igen, nem azért, mert zsidó. Volt sok takony "magyar" ávéhás is, és sok zsidó hős forradalmár is. Nehogy már ez alapján ítéljünk.

almaecet 2008.08.23. 23:22:19

Egyébként szerintem attól, hogy alacsony, és nem sportolt, még lehetett volna jó sportriporter. Ami az ÁVH-t illeti, nem tudom igaz-e, hogy az volt, de azért nem hinném, hogy kínzott, ölt, vagy vallatott.
Aki azt a kort nem élte át, ne akarjon könnyelműen itélkezni.

kisávéhás 2008.08.23. 23:34:07

Egy szóval sem utaltam Vitrai származására és jelen esetben még csak nem is az ávós múltja a fő probléma, hanem a szánalmas sportkommentátori szereplése, illetve a korábbi mesterségesen felfújt tévés munkássága. Én 56 éves vagyok és még remekül emlékszem arra, hogyan közvetítette a kanadai-szovjet hokimeccseket. Azt a gátlástalan, részrehajló nyalást nem lehet elfelejteni. Ma már valószínüleg a kanadaiaknak nyalna. Hőzöngő, agresszív, jobboldali? Olvasd csak el tcom kommentjét ! Én nem akarok senkit felakasztani, de elég nehezen tolerálom, hogy 40 év diktatúra után ismét a nyakunkon ülnek az elvtársak és elmagyarázzák nekünk a demokrácia lényegét. A miniszterelnökről csak annyit, ha nincs úgynevezett rendszerváltás, nagy valószínűséggel, akkor is ő lenne ma a miniszterelnök.
Te egyébként utálod a magyarokat ? Melyik náció rokonszenves Neked? Valóban, van ahol utálják őket pl. Délvidéken. Gyakran meg is vernek embereket pusztán azért mert magyarok. Ez Téged akkor, jó érzéssel tölt el?

(c) 2008.08.23. 23:41:30

feltenné végre valaki azt a rohadt videót???

tcom 2008.08.24. 00:10:16

Kisávéhás!

A demokrácia és a közvetett hatalomgyakorlás lényege, hogy a szigorú választási szabályok során a győztes párt (koalició) megalakítja a kormányát, amit akár milyen rosszul is gyakorol, csak a parlament szüntethet meg. Erre meg te jössz avval a diktatórikus, kádári szöveggel, hogy útálod a "komcsikat". De őt a nép, az ország választotta meg, akár útálja kisávéhás, akár nem. Mit gondolsz hányan zavarták volna el az arcátlan, gátlástalan Orbán/Torgyán csapatot, ha tehették volna? Sokan. De hála isten nem tehették. Csak a hozzád hasonló felelőtlen, tudatlanok szíthatják a közhangulatot, mert az országnak az az érdeke, hogy bármennyire is rossz, gazember kormányait ne lehessen fél évente leváltani. Mivé lenne az ország?

Hányszor el kell magyaráznom, hogy megkérdezted már magadtól mi az hogy kommunista? Vagy hol kell keresned azt a pártot, ahol nincs "kommunista"? Vagy hány kommunistától, nem kommunista egy párt, kormány? Vajon hányan vannak a jobboldalon, akik a régi rendszer minimum megtűrt kiszolglói voltak? Mikola, Stumpf, Pozsgay, Szűrös, Orbán "pártmegízott" apuka stb? Vagy a régi rendszer sztár írója Csurka, vagy nem rég még Orbán mögött feszítő (egyébként zseniális énekes) besúgó (3/3-as). Az egész politikai elitben (MDF, SZDSZ) szép számmal vannak.
De az is lehet, hogy te azokat a kumcsikat útálod, akik államosítani akarnak, és növelni a politikai hatalom mindennapos szerepét, csökkenteni a parlament ellenörző szerepét stb? Mert akkor azt is az opetett jobboldalon találod meg. Kövér László az MSZMP politikai kutatóintézetében kezdte a pályafutását, Szájer pedig a rendszer bukása előtt fél évvel lépett be az MSZMP-be.
Vagy legyen királyság?

Egyébként Orbánra szokták azt mondani, hogy ha régi rendszer lenne, akkor ő lenne most a pártfőtitkár, miniszterelnök Kádár utód. Ami nagyobb szégyen, mint a KISZ-es Gyurcsán esete. Vajon miért engedték Orbánt külföldök tanulni a régi rendszerben? Mert a reformkommunisták egy nagyon okos, tehetséges politikust láttak benne.

De a legnevetségesebb, hogy megint a politikánál kötünk ki egy szenilis, öreg kommentátor bakija miatt.

almaecet 2008.08.24. 00:12:35

Kisávéhás:
Az ilyen kommentekre gondoltam (Valóban nem te írtad):
"Tele van hozzád hasonló ex-tanács, ex-tsz elnök komcsikkal, akiknek már réges rég máshol lenne a helyük.Villanyoszlopon, föld alatt,stb,stb."
Egyébként azért válaszolok, mert bár pontosan ellentétesek a nézeteink, Veled lehet tisztességes emberi hangon beszélni, amit mindenképpen becsülök benned.
A rendszerváltás szerintem arról szólt, hogy az állampolgárok szabadon eldönthessék, milyen összetételű kormány legyen. Én tolerálni fogom, ha a jobboldal nyer (márpedig nyerni fog), függetlenül attól, hogy nem szeretem Viktort. De sosem jutna eszembe törni-zúzni, csak azért, mert nem tetszik. Sem üvöltözni, molotovozni, hidat lezárni, tojást dobálni. Sem kétségbe vonni a legitimitását. Ha megszavazzák, legyen övé az a 4 év, aztán majd újra szavazunk.
Ami Vitrait illeti, én nem emlékszem arra a Kanadai meccsre, ha valóban úgy volt, valóban undorító. Nekem ő közömbös, ha te utálod, megértelek, és elfogadom.
Ami a magyarságot illeti. Hidd el, magyar vagyok (nem cigány, nem néger, nem zsidó). De nagyon sokszor szégyellem magam érte. Pl. elolvasva az indexes blogokat. Tök undorító. Mindig mi vagyunk az áldozatok. Szemét az orosz bíró, szemét az amerikai úszó, szemét az összes kínai, tetves szlovákok, szerbek, romománok. Ja meg a cigányok. És főleg a rohadt zsidók persze. És pláne a kommunisták. Meg a tetves kapitalista nagyhatalmak. Mindenki a vétlen magyar ellen van. Pedig mi milyen toleránsak vagyunk. Csak visszaköveteljük Erdélyt Felvidéket, Adriát. Nem folytatom, úgysem olvasod tovább. Szóval kicsit magunkba kéne nézni, mert olyan ez, mint az az autópályás vicc, hogy hiszen mind szembe jönnek...

kisávéhás 2008.08.24. 00:26:27

majd talán holnap válaszolok, ma már álmos vagyok. Most csak egyet, sok igazság van sajnos abban amit a politikusokról általában írsz, de Orbánnal kapcsolatban azt szajkózod, amit a ballib oldal kezében lévő média, elhitetett egy egész országgal.Törpe diktátor, populista stb. Meg vagytok vezetve. Én találkoztam már vele néhányszor magánemberként is.

almaecet 2008.08.24. 00:34:02

Azért akkor még annyit hozzáteszek akasztanivaló ballib létemre: ezt az utolsó néhány évet én sem tenném ki a kirakatba, tényleg eláshatják magukat, helyettük az én pofámon ég a bőr. És nem az öszödi beszéd miatt.

almaecet 2008.08.24. 00:54:40

okos adolfka bemutatkozott :-)

betanított magfizikus 2008.08.24. 05:19:47

kész csoda, amit itt lenyomtok. Vitray bakijától a zsidócigánykomcsináci vonalig, illetve OV-ig is GYF-ig juttok el, láthatólag mindenféle megerőltetés nélkül. valamelyik panelház aljában található füstös kocsma hangulata ugrott be, amíg ezeket a hsz.-eket olvastam, ahol néhány hatvanas alkesz két feles péterpál kevert között kitárgyalja a politika, filozófia, biológia meg még pár tudomány teljes spektrumát... lol.

mindenesetre Vitray nagy név, akár szeretjük, akár nem, sok nézőt vonz, és ez megéri az eurosportnak, még akkor is, ha néha benézi a dolgokat. egyébként engem Baló irritál az mtv-n, katasztrófa az a figura, folyamatosan cinikus, lekezelő stílusban beszél a sportolókról, oltogatja őket, holott róla aztán tényleg lerí, hogy életében nem vett részt egy tesiórán sem... egyébként is, amilyen fizimiskája és kiejtése van, bárhova ezerszer inkább illene, mint a médiába, ahol végülis csak látszani kell, meg beszélni... tökéletes pályát választott az ipse. :S

ja, itt az előzetes moderáció minek van, ha ennyi zsidózó baromság átmegy?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.08.24. 07:21:26

Van pár hülyegyerek errefelé is, aki Vitraynak köszöngeti a felejthetetlen TV-s élményeket: hát kívánom nekik, hogy soha jobb műsorban ne legyen részük, mint amiket anno' a "nagy öreg" csinált.

A vén fing egy dologhoz értett: beutazni a világot az állami TV pénzén, és letaposni azokat, akik nála szakmailag sokkal jobbak voltak (pl. Knézy). Mindeközben olyan hülye volt pl. a focihoz, hogy még a lassításokon sem látta a szabalytalanságokat.

Mindig is utáltam a kis seggdugót, aki most is bebizonyította, hogy mekkora fasz.

amc 2008.08.24. 07:28:57

Utálatos vén zsidó, de nem ő, hanem az rtl a legnagyobb fasz, hogy a képernyőre engedi..

DrPepper 2008.08.24. 07:46:52

Ha az Eurosportra kapcsolok, kifejezetten azért teszem, hogy angol kommentárral halljam a közvetítést, így sajnos lemaradtam erről a gyöngyszemről. Az agg Virtay kezd az egykori Vitár Róbertre emlékeztetni.

emzsé 2008.08.24. 09:38:37

Aki elolvassa a fenti összes bejegyzést, megérti, miért undorodik tőlünk és fúj ellenünk néhány (egyre több) bíró a világon... A korlátolt, minden irányú agresszív tudatlanság és a gyűlölet fröcsög. Tisztelet a very few kivételnek, persze.

almaecet 2008.08.24. 09:52:23

Emzsé: pontosan így gondolom én is.

tincze 2008.08.24. 11:49:07

az idegen szavak kiejtésénél mintha lenne valami olyasmi, hogy az adott nyelv hangzókészlete serint ejtik.( hiszen az adott nyelven beszélnek éppen) pl. magyarul "lévisz"-t mondunk nem pedi "livájsz"-t , gondolom magyarul megszokottabb "párizs" mint "párii" , meg ilyenek...
kurvára fel tud zaklatni amikor a csepűrágók prömierre készülnek.Az nyilván bemutatót jelenthet.
De ettől úgy látszik mintha úgy kilenc nagyságrenddel magasabb rendűek lennének.Kinél is ?Hát a birka közönségnél.Akinek tetszeni szeretnének. Akiből élnek. Hát én nem kérek belőlük,az biztos.
Nekem ez így jön le.

HgGina 2008.08.24. 12:02:59

Nem kéne már valami normális, testhezálló munkára átirányítani Vitrayt? Tegnap is arra kaptam fel a fejem, amikor a Híradóban azt mondta, négy aranyunk van. Egész elkeseredtem, hogy lemaradtam valamelyikről. Aztán ma reggel élőben láttam a harmadikat.
Néha a lakás sarkából is ki kell söpörni a régi pókhálót. Ettől még a pók maradhat, mert hasznos is, csak egy kevésbé szem előtt lévő sarokban.

paskom 2008.08.24. 12:06:19

almaecetnek: hogy kerülsz Te ide ebbe a köpködőbe, fehérek közt európai?

almaecet 2008.08.24. 12:24:11

paskom: Egyszerűen nem tudom szó nélkül tűrni mások bunkóságát. Ne higgyék már, hogy csak belőlük áll a világ :-)

paskom 2008.08.24. 12:26:51

kisávéhásnak, ha megengedi.
Orbánnal többek közt az a baj, hogy valóban kis diktátor.VEZÉR. Fájdalmasan nem ért a gazdasághoz, s a külpolitikához.Pocsék diplomata. Épp most tesz meg mindent pld. hogy a közeljövőben ellehetetlenítse az orosz piaci jelenlétünket. Sok munkahelybe fog kerülni.Pedig csak hallgatnia kellene.
S a legrosszabb (komcsi) vonása: "a cél szentesíti az eszközt". Azt hiszi, akarattal mindent el lehet érni. Ne mosolyogj - ezt hitte Hitler is (John Lukács magyar-amerikai konzervatív történész Hitler könyve alaposan kielemzi ezt.)

almaecet 2008.08.24. 12:36:51

Nem sok példát tudnék felhozni rá, hogy ennyi bukott választás után is újra jelölt valaki. Normális demokráciákban a vesztesek átengedik a lehetőséget másnak.

paskom 2008.08.24. 12:37:45

Rambonak Vitrayról: azt mondják, kis ember nagy bottal jár...Vannak nagy melák "Rambok" akiknek viszont szégyen a szerszám.Csak a szájuk nagy és mocskos.

macihagyma 2008.08.24. 12:38:02

'87-ben az MTV-ben dolgoztam, nos akkor a Sporthétvége című műsorért 100000 forintot kapott.
Nem mellesleg ő neki lehet köszönni, hogy Rockenbauer Pál a Börzsönyben öngyilkos lett.
Ha meglátom ezt az öntömjénező kertitörpét, elkap a hányinger.

pill 2008.08.24. 12:40:11

Szerintem iszonyú ciki, hogy Vitray elnézte a befutót De:
Az M1-es közvetítés hallgathatatlan volt számomra, és gondolom mások is voltak ezzel így. Az hogy az eurosporton Vitrayit találtuk, az kicsit visszaadta az olimpiai lekesedésemet - valszeg nem azért mert annyira jó, csak mert a hangja olyan jellegzetes, és annyira a sportközvetítéshez kapcsolódik számomra. Egyébként marha jót röhögtünk a bakiján, és két kesztes futam között jót mosolyogtunk a régimódi szókincsén (senki más nem tudja olyan meggyőződéssel mondogatni a női futamokban, a hölgyek szót :D ) Az M1-es csávó idegesítő volt, Vitray meg mókás. Persze kinek mi a zavaróbb :)

A származását, politikai meggyőződését, az anyja nevét, a fizetését stb meg leszarom. Én jókat nevettem :)

Monthy 2008.08.24. 12:44:09

Én emlékszem egy világversenyre, ahol Vitray összekeverte az egyes és a nyolcas pályát egy úszóversenyen. AZ egyesen úszó gyerek az első helyért küzdött, a nyolcasodn úszó ,magyar meg a mezőny végén próbálkozott. Vitray majd megőrült, a befutónál üvöltött hogy mutassák már hányadik lett első vagy második, aztán csalódottan észlelte hogy nyolcadik.

paskom 2008.08.24. 12:48:53

magyarutálatról:
A magyarokat csak a délvidéken, Szlovákiában, Romániában útálják, máshol közömbösek.Észre sem veszik Őket. Ott az ottani magyarok utálják egymást, de nagyon.
Volt egy ország, ahol a magyarokról kifejezetten jó dolgok jutottak az emberek eszébe.Úgy hívták, hogy Szovjetúnió.Annak ellenére, hogy egy bizonyos Horthy nevű demokrata vezérletével nekiktámadtunk(!). Hála az égnek, vége a Szovjetúniónak. S hamarosan az említett jó hirnek is. Az ottani fiatalok már azt sem fogják tudni, hogy a térképen vagyunk.

almaecet 2008.08.24. 12:50:37

OK, ez oltári nagy blama. De szerintem valamennyi sportriporter pályafutásából fel lehet hozni hasonlót. Pedig ott nem 40-50 éves pályafutásokról van szó. Palik F1 stb.

kisávéhás 2008.08.24. 13:04:26

almaecet, paskom Ti felsőbbrendű européer
entellektüelek, olvassátok inkább macihagyma kommentjét Vitrairól. Itt most róla és nem Orbánról van szó.
Almaecet, ha annyira meg vagy győződve róla, hogy a magyar a világ legutáltabb és legkártékonyabb nációja, akkor ajánlok neked 2 filmet. Egyet az angolokról:"The wind that shakes the Barley" (nem emlékszem a magyar címére), ami arról szólt, hogyan bántak az írekkel a 20. század 20-as éveiben és egyet a franciákról: "Az algíri csata". Mi nem annak köszönhetjük a franciákéhoz hasonló helyzetünket a cigányokkal, hogy gyarmatosítottuk Indiát. Nem irtottunk ki népeket mint a jenkik és az ausztráliai fehérek. ennek ellenére a legtöbb amerikai büszke a hazájára.

kisávéhás 2008.08.24. 13:07:46

Természetesen nem úgy értettem, hogy a franciák Indiát gyarmatosították, hanem az algériai bevándorlókra gondoltam.

pistii 2008.08.24. 13:09:39

Ha már valaki azt írja, hogy Orbán nem ért a gazdasághoz, Gyurcsány ért? Miatta, meg a zseni, maffiózó Veres miatt szívunk 2 éve, a "szakértelmük" miatt.Ők aztán tényleg értenek a gazdasághoz. Hihetetlen. Külpolitikában is nagyon sikeresek. Már minden környező országban utálnak minket, már az osztrákok is. A lényeg: nyaljuk az oroszok s.....t. Hihetetlen siker. Na erről ennyit.Bár a kommunizmusban erre nevelték őket, ez van a vérükben.

almaecet 2008.08.24. 13:35:02

kisávéhás: természetesen elfogadom amit mondasz, és nem is tudnék vele vitatkozni. Történelmileg igazad van. Nem hinném hogy azt mondtam volna, "a magyar a világ legutáltabb és legkártékonyabb nációja".
Ha nem kedvelnek pl. Ausztriában, annak nem történelmi oka van. Hogy (soproniként) egy személyesen gyakran átélt példát mondjak: szégyellem, hogy a sípályákon ha valaki erőszakkal a sor elejére tolakszik, vagy csal a felvonóbérlettel, az szinte mindig magyar. Szégyellem, hogy nálunk szinte minden kigyúrt kopaszfejű 8-as BMW-s rokkant igazolvánnyal parkol. Szégyellem, hogy a taxisok és vendéglősök gátlástalanul átverik a külföldi turistákat, hogy rengeteg az agresszív, udvariatlan bunkó, hogy nem áll meg senki a zebránál, hogy nem lehet bemenni egy autópálya WC-be hányinger nélkül, hogy minden köztéri szobrot, padot stb. ellopnak, összefirkálnak, tönkretesznek. Hogy nem lehet gyerekkel kimenni egy meccsre. Hogy nálunk a kutyák nagyrészét még mindig 50 centis láncon tartják. Estig sorolhatnám. Hidd el, nem vagyok cionista magyargyűlölő, épp ellenkezőleg, nagyon szeretnék már végre büszke Magyarnak lenni.
De nekünk kéne elkezdeni, nem csak másban, zsidókban, oroszokban, románokban és magyarellenes összeesküvésben keresni a hibát.

zabadak 2008.08.24. 13:46:12

Na, Emberek, legyünk észnél!
1.) Vitray Tamás a hazai televíziózás nagy embere, ez vitathatatlan! Új stílust teremtett a televíziós sportközvetítésekben: felismerte, hogy nem a Szepesi-féle dumagépre van szükség, mert a képernyő önmagáért "beszél".
2.) A riporterek átlagos IQ-ját Vitray Tamás messze meghaladta és ezzel nagyon sokat adott a nézőknek.
3.) Mint minden önmagára büszke ember, Vitray is hiú és ezt illett volna kissé visszafogni. A televízió valamelyik jubileumára kiadtak egy riportkönyvet, amelybena Sportszerkesztőség munkatársai már akkor panaszkodtak VT túlhatalmára.
4.) Vitray Tamás nagyon elegánsan is visszavonulhatna, nem kellene bohócot csinálnia önmagából. Saját maga is érezhetné, hogy nem csak a figyelme lanyhult, de a fizikai állapota sem etszi már alkalmassá arra, hoyg folyamatosan szerepeljen a televízióban. A hangja elakad, nincs elég "szuflája" a közvetítésekhez.
5.) Értékelem a teljesítnényét, igen komoly életút áll mögötte. Kedves Vitray Tamás, élvezze amit felépített - ne építse le önmaga! Kiváló tisztelettel: Z.

kisávéhás 2008.08.24. 13:54:13

Sajnos sok mindenben igazad van, ezeket a dolgokat én is tapasztalom Budapesten nap mint nap.
"De nekünk kéne elkezdeni, nem csak másban, zsidókban, oroszokban, románokban és magyarellenes összeesküvésben keresni a hibát. " Ebben is van igazság. De ! Egy osztrák vagy egy svájci hatalmas előnnyel indul a kulturált magatartás versenyében.
Svájcban 500 éve polgári demokrácia van. És itt megint vissza kell térnem a kommunisták 40 éves uralmára, ahol büdös bunkó négyelemis párttitkárok szégyeníthettek meg egyetemi tanárokat. Az ilyen múlt nem használ a hétköznapi kultúrának. A szerbek kevés kivétellel vadbarmok mégis elnézően kell őket kezelni, mert iszonyú szerencsétlen történelmi múltjuk van (500 éves török uralom stb.) Sokakkal ellentétben én őszintén sajnálom őket Koszovo (Rigómező) elvesztése miatt, mert az tényleg ősi szerb föld volt, annak ellenére, hogy a beszivárgott albánok demográfiai mutatói jobban alakultak.
"

paskom 2008.08.24. 14:10:49

Kedves Vitray Tamás!

Ha valaha is eljutna Önhöz ennek az eszmecserének a híre, kérem fogadja meg
zabadak 2008.08.24. 13:46:12 összefoglaló értékelését.Csatlakozom hozzá. A dolgok véget érnek. Mi is.
A legjobbakat.

almaecet 2008.08.24. 14:11:44

Kisávéhás: azt hiszem minden szavaddal egyetértek. Én koromnál fogva életem nagyobbik felét a múlt rendszerben éltem le (ezért megy az idegeimre, mikor huszonéves szíjjártó-féle gyerekek kezdenek kommunistázni nekem a tévében), tudom, hogy ez az ország mit "köszönhet" a 40 éves kommunista uralomnak. Igen, nem itt tartana az ország. Sajnos visszacsinálni már nem lehet, saját erőből kell utólérni Európát. De a kurucinfós vonal nem abba az irányba visz, hidd el.

almaecet 2008.08.24. 14:16:24

zabadak+paskom: Csatlakozom, teljesen egyetértek. Annyi különbséggel, hogy mivel nosztalgikus alkat vagyok, én szívesen látnám heti fél órában valami beszélgetős nyugdíjas-műsorral. De ez semmiképp se valami sportközvetítés legyen.

hamu 2008.08.24. 14:19:04

Úgy látszik, minél ismertebb, minél tehetségesebb valaki, annál mocskosabb eszközökkel próbálják besározni. Nincs hazugság, nincs mocsok, ami túlzás lenne. Mint a viccben: aki kijjebb emelkedne, a "magyarok" azonnal megpróbálják visszahúzni maguk közé, a szarba.

Nem fogok egyenként az összes, álnév mögé bújó szarházi hazug disznóra kitérni. Ámbár annak, aki az öreg Rocki öngyilkosságában való felelősséggel vádolja, szívesen bemosnék párat, a miheztartás végett.

Talán néhány tény: minden önéletrajzában benne van, hogy a főiskoláról éppen azért ment egy katona tanítványa segítségével a honvédséghez, nehogy az ÁVO jelentkezhessen érte. Nemhogy "komcsi" nem volt, soha egy percig nem számított megbízhatónak sem.

A nála éppenséggel finoman szólva nem tehetségesebb Knézy Jenőt annyira nyírta(???), hogy a hetvenes évek második felétől pl. a jégkorongot és a kosárlabdát teljesen átengedte neki. Tehát az a hazug disznó, aki a szovjet-kanadai meccsen a szovjeteknek történő részrehajlást vízionálja, már le is bukott. Amikor a tévé már közvetített szovjet-kanadai meccseket, azt mind Knézy csinálta. Nem tudom, drukkolt-e a ruszkiknak vagy sem.

Gyulai Istvánt is biztosan akadályozta - mint azt hazudja itt valamelyik mocsok -, olyannyira, hogy a temetésen a család nemcsak a részvételét kérte, hanem azt is, mondjon búcsúbeszédet. Az athéni olimpián pl. Gyulai fiát kérte fel az atlétikához elsőszámú kommentátornak, bezzeg Pekingben ugyanő már csak 2. számú lehetett.

Rockenbauert pedig (akinek a fia, a későbbi miniszter és az ő fia gyerekkori jóbarátok is voltak), amikor megszűnt az osztálya és így munkahelye is veszélybe került a tévén belül, ő vette át az osztályára, pedig éppenséggel ott nem természetfilmekkel foglalkoztak. Mégis megengedhetetlennek tartotta, hogy Rocki a partvonalra kerüljön. Úgyhogy a macihagyma nevű geciládának külön a kurva anyját.

A többi állítólagos és "szörnyűséges" bakit már semmi értelme elővennem. Se pro, se kontra nem bizonyítható, ilyesmit simán lehet hazudni a lebukás legcsekélyebb kockázata nélkül.

paskom 2008.08.24. 14:23:16

Kisávéhásnak: erdei körökben az az általános nézet, hogy népek habitusa kialakul, kiformálódik, majd úgy marad. Nem változik tovább, vagy nagyon-nagyon lassan, évezredekben mérhetően. Ne keressünk kibúvókat. Van, ami van. Fektessünk a meglévő és leendő gyerekeinkbe (mint a zsidók teszik), s 4-5 ezer év múlva egész normálisak lehetünk.Csak türelem!
Kiskukac kérdezi az apját " Apa, miért laknak a többi kukacgyerekek almában, körtében, szilvában, mi pedig fekáliában?"
" Azért fiacskám, mert ez a hazánk."

Lépes Elek 2008.08.24. 15:03:01

Respect minden véleményért, legyen az bármilyen. Tényleg. De.

TEGYEMÁRFELVALAKIANETRE!

Kérjük szépen. Szeretnénk egy jót nevetni. Nagy kérés ez?

kisávéhás 2008.08.24. 15:44:45

hamu ! Rettentően nagy a pofád. A stílusod bizonyítja mondandód hamisságát. Számtalan szovjet-kanadai, szovjet-amerikai hokimérkőzést láttam amiket kedvenc kertitörpéd közvetített igen részrehajlóan.
Az ilyesmit nem felejti el az ember. Fenyegetődzzél nyugodtan az interneten keresztül, de, ha ez nem elég a benned szunnyadó agresszió levezetésére akkor gyepáld el a családodat. Hátha nem minden családtagod Vitrai fan. És vigyázz a vérnyomásodra !

hamu 2008.08.24. 15:55:58

kisnyilas!

Továbbra is mocskosul hazudsz. Egyetlen egyet sem láthattál. Tudod te, mikor közvetített utoljára jéghokit? Legközelebb olyat hazudj, amit nem lehet ilyen könnyen leleplezni.

kisávéhás 2008.08.24. 16:38:53

hamu alias rózsamisi nevű izgága handabandázó ! Mit lepleztél Te le ? Mert állítasz valamit agresszíven és nagy magabiztossággal, hogy én mit láttam vagy nem láttam. Azt is tudod úgye, hogy mit gondolok vagy nem gondolok ? Milyen ágon vagy rokona a kis seggdugasznak ? Vagy érzelmi szálak fűznek hozzá? Szép pár lennétek és olyan különben is olyan polkorrekt dolog megvallani a homoerotikus vonzalmat.
Te egyébként miért élsz itt a magyarok közt a szarban, ahogy írod ? Hála Istennek az elvtársaid ma már legalább azt nem tiltják meg, hogy külföldre utazzunk.

hamu 2008.08.24. 16:54:56

kisnyilas!

És még neked van pofád kifogásolni bárki stílusát? Mocskos hazug disznó vagy. Te állítottad hogy ki és mikor meg hogyan közvetített hokimeccset, de semmilyen bizonyítékod nincs, nem is próbálkoztál vele. Így emlékszel a mocskos agyadban, tehát akkor így is van. Ugyan már. Írtam, hogy amióta a magyar tévé ad szovjet-kanadai hokimeccset bármilyen versenyen, Knézy közvetített. Tehát talán őt vádold holtában is komcsisegg-nyalással.

Nem mellesleg volt jónéhány ruszki hokista, akikért nehéz lett volna nem lelkesedni, ha Knézy is megtette, én ugyan nem ítélem el érte. De ez a te sötét nyilas agyadnak nyilván felfoghatatlan. Úgyhogy maradsz tovább álnév mögé bújó névtelen mocskolódó senkiházi szar alak.

kisávéhás 2008.08.24. 17:18:54

Jól van rózsamisi csak így tovább ! Ez vagy Te: liberális, aki rettentő toleráns főleg saját magával és elvtársaival. Mások mind nyilasok.

"Írtam, hogy amióta a magyar tévé ad szovjet-kanadai hokimeccset bármilyen versenyen, Knézy közvetített."

Igen ezt írtad Te, én meg azt, hogy a kis
törpe rokonod közvetítette őket. Ja bocsánat elfelejtettem, hogy csak a magadfajtáknak lehet egy vitás kérdésben igazuk.
Névtelen senkiházi vagyok ? Miért itt mindenki névvel, lakcímmel, telefonszámmal kommentel? Te sem magad vallottad be, hogy a seggfej rózsamisi vagy, hanem a fennkölt stílusod árult el. De megigérem, ha meglátogatlak, bemutatkozom.

hamu 2008.08.24. 17:29:43

Kivel lennék toleráns, kisnyilas?

Egy névtelen, mocskolódó, hazug senkiházival? Egy nagy tökönrúgás jár neked, nem tolerancia.

Azt se tudod, ki közvetített hokit. Ez ellenőrizhető ténykérdés, ellentétben a pállott agyadban megálmodott ruszkiseggnyalással, ami csak a magadfajta besúgófélének juthat eszébe. Gondolom, a személyes érintettség miatt. Biztos bánod, hogy ki mindenki seggét nyaltad a régi rendszerben, ezért olyan fontos a nálad ezerszer különbet ezzel mocskolni.

kisávéhás 2008.08.24. 17:41:27

Ej ej rózsamisi ! Csak nehogy gyakorlatban kelljen egyszer megpróbálni megvalósítani a fenyegetéseidet ! Mint a homokozóban az óvodások: bee, az én apukám sokkal erősebb ! A baj az, hogy én ismerem a Te kis malacképedet, Te az én nyilasábrázatomat nem. Na itthagylak, fröcsögj még egy kicsit magadban, sorold a megtisztelő jelzőidet! Csak a vérnyomásodra ügyelj , nagyon aggódom érted.

kisávéhás 2008.08.24. 17:45:23

viszlát almaecet ! Nem irigyellek az ideológiai társadért, hamu alias rózsamisiért. Nem gondolod, hogy kellemetlen hasonló véleményen lenni egy ilyen képződménnyel?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.08.24. 17:53:56

paskom 2008.08.24. 12:37:45

Állati szellemes szerettél volna lenni, de csak ennyire futotta. Ha egy ütős hasonlatot szeretnél az általad feldobott témában: "normális nőnek faszból kell akkora, mint Vitray életnagyságban".

almaecet 2008.08.24. 18:18:18

RAMBO ez stimmel, te tényleg akkora vagy.

almaecet 2008.08.24. 18:30:04

kisávéhás: Újra elolvastam Hamu írását, szerintem ez nem ideológiai vita köztetek. Ő (kétségtelenül elég indulatos hangnemben) felsorolt olyan dolgokat Vitrayról, melyek ellentétben állnak az általad leírtakkal. Én nem tudok igazságot tenni, fogalmam sics ki közvetítette a Kanada meccset, miért lett öngyikos Rockenbauer, stb.
Nem kérdés, hozzám az ő verziója áll közelebb, de a stílusával nem értek egyet, mert veled normális hangnemben is meg lehet beszélni a dolgokat, az ideológiai különbség ellenére is. Szerintem pontosan erre lenne szükség az országban. Nem lehet és nem is kell mindenben egyetérteni, de mindig szót kéne érteni egymással a két oldalnak, sokkal előbbre lennénk.
Egyébként tényleg érdekelne a valóság Vitray multjáról, az a gyanum, hogy kettőtök között lehet az igazság: nem egy feddhetetlen alak, de nem is egy gazember...

hamu 2008.08.24. 18:53:33

Úgy látszik, az almaecet egyszersmind langyosvizet jelent.

Mondd, neked a névtelenség mögé bújó gyalázkodás egy álláspont? Amiben lehet valami? Mert a kettőnk között lehet az igazság megállapításod erre utal. Nyilvánvalóan fogalmad nincs és nem is lehet, ki közvetített hokit és hogyan, mi történt Rockenbauer Pállal, a többi légből kapott mocsokról már nem is beszélve.

Akkor meg mi jogosít fel arra, hogy valakiről megállapítsd, hogy nem egy feddhetetlen alak?

Ha én közlöm rólad, hogy egy svábbogár csinált anyádnak, valaki más meg elküld ezért a fenébe mégpedig durva szavakkal, akkor szerinted kettőnk között lesz az igazság, ráadásul ejnye-bejnye, ne beszéljetek csúnyán, gyerekek?

Szégyenletes gondolatmenet, nem gratulálok érte. Hol van az a morális minimum, ami igenis megköveteli, hogy az ember kikérje magának a névtelen sárdobálást. Azt, amivel egy olyan embert próbálnak besározni, aki nagyon sokat tett azért, hogy hitelét megvédjük senkiházi bitangok hazudozásaitól.

almaecet 2008.08.24. 19:19:16

Persze, a névtelen gyalázkodás nem álláspont. De ha visszaolvasod kisávéhás eredeti kommentjét, az - leszámítva a Kanada meccset - tényleg nem gyalázkodás vagy mocskolódás, csupán szabad véleménnyivánítás. Ő utálja és hangot ad neki. Én nem értek vele egyet - ezért is keveredtem vele vitába - de szerintem nem állított róla rágalmakat.
----
Én nem állapítottam meg, hogy Vitray "nem feddhetetlen", szó szerint azt mundtam: "az a gyanum". Ezt arra alapozom, hogy sokszor többektől is olvastam hasonló vádakat róla (hogy elnyomta a környezetét stb.) Nyilván ez nem bizonyíték, nyilván nem ítélem el ez alapján, ahogy mondtam, én szívesen látnám még a képernyőn.
----
Amúgy elfogadom, hogy langyos víz vagyok, valóban próbálok mindent szép szóval, békében elintézni, és külön örülök, ha olyanokkal is sikerül, akik nem éppen "elvbarátaim". Szerintem néha tanul belőle az ember, ha ""ellenfeleit"" is nyugodtan végighallgatja.

hamu 2008.08.24. 20:24:01

Lekomcsizni vagy a komcsi rendszer kiszolgálójának nevezni valakit, az nem rágalom? Akkor mi? És a leávósozás, a lezsidózás az mi? Vélemény-nyilvánítás?

Szóval névtelen gyalázkodás szerinted sem álláspont. Ha többen teszik, akkor viszont már gyanú? Elnyomta környezetét? Ki állítja ezt és mire alapozva? Az imént írtam le, hogy Knézynek átengedte - többek között - a kosárlabdát és a hokit, Gyulainak az atlétikát és a műkorcsolyát, részben a teniszt is, egyebek mellett. Sydney-ben és Athénban is már csak a kajak-kenut közvetítette, utóbbin azt is csak azért, mert Méhes Gábor végül nem vállalta. Ezek a tények, aki sportot nézett ezekben az években, évtizedekben, az pontosan tudhatja, hogy így volt.

Ez lenne az elnyomás, ahogy a niemandok állítják? Nem, kérlek, ez irigység, ami ha már a jobbat utol nem érheti, legalább sárt dobál rá, hátha azzal visszahúzhatja.

almaecet 2008.08.24. 21:17:41

Ez a véleménnyilvánítás:

Légyszíves tényleg olvass vissza, kisávéhás kommentjei szerintem nem lépik túl a határt, nem volt szó zsidózásról. Amit ő leírt ahhoz szerintem joga van, az az ő véleménye, ami ellentétes az enyémmel, de ettől még tiszteletben tartom. Nem gondolom, hogy igényt tart a "védelmemre" :-), de azért ne keverjük őt dzsonibravo meg ubul-féle mocskokkal!
A kommunista rendszer kiszolgálója valóban volt, ahogy én is, meg további 10 millió honfitársunk, néhány száz kivétellel. Vitray emberi tulajdonságait képernyőn keresztül sem én sem te nem tudjuk megállapítani. (Sokszor még közeli ismerősök esetében is bizonytalan az ember)
Már csak az ártatlanság vélelme alapján is igazad van: nem tisztességes kellő iosmeretek hiányában véleményt mondani, még gyanut sem.

hamu 2008.08.24. 21:27:44

Hová lett a gyanúd? Amit arra építettél, hogy ha sok névtelen derék ember irogat kedvességeket, akkor az már gyanús?

Eltűnt? Akkor lásd be, mégis csak nekem volt igazam. Amit nem tudhatunk, de nem is utal rá semmi (sőt, a tények inkább az ellenkezőjére utalnak), az nincs. Attól meg, hogy sok névtelen idióta mocskolódik, duplán nincs, és a tisztesség úgy kívánja, hogy kérjük is ki magunknak a mocskolódást.

almaecet 2008.08.24. 21:57:06

Hát igen, épeszű embernek ezzel nehéz vitatkozni :-)

kisávéhás 2008.08.25. 10:39:27

Zárjuk le a vitát közös megegyezéssel:
-a Vitrai szép
-a Vitrai zseniális
-a Vitrai szerény
-a Vitrai mindig harcos antikommunista volt
-a Vitrai vezessen még műsorokat 100 évig
-a Vitrait a következő olimpiára nevezzük be sportolóként is, vagy a kosárlabda csapatba, vagy Kammerer helyébe a kajak kettesbe, a Kammerer úgyis politizált.
Isten éltessen Tamás bátya, szeretünk!

jacksly 2008.08.25. 12:55:02

Valaki tegye már fel végre a youtube-ra a videót!!!!!!!
Naaaaa, lécci, lécci, lécci!!!!!!

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.08.25. 21:43:27

Nagyon aranyos volt, ráadásul végül meg is nyerte Vajda a futamot.

Miliószor jobb, mint a seggfej Egri meg a somosok együtt. Buzilédererrel kezet foghat mindhárom, de Vitrayval még egy légtérben sem lehetnének, akkor a különbség...

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.08.25. 21:47:42

Mindenesetre nem lep meg, hogy sokak csak nyilas-komcsi szintig jutnak el. De hát ez legyen az ő bajuk, mindenki maga dönti el, hogy mennyire cseszi el hülyeségekkel az életetét.
Mi meg addig élvezzük az életet! :-8

wagabound 2008.08.26. 11:45:27

Vitray az egyik legnagyobb magyar tévés személyiség volt; igenis szerettük őt anno, mert egy új világot varázsolt elénk a tévé képernyőjén.

Éppúgy nem hibátlan, mint ahogy közülünk sincs senki hiba nélkül. De ahogy egy kiváló sportolónál, művésznél, stb. sem az emberi tulajdonságokat díjazzuk, hanem a "műfajban" nyújtott teljesitményt, illene ezt értékelni nála, és nem a származását, külsejét, modorát piszkálni.

Az viszont valóban nagy hiba, hogy ő is azok közé tartozik, akik nem veszik tudomásul, hogy elszállt felettük az idő. Pedig ha valakinek, neki aztán tudnia kellene, hogy a legjobb sportolót is kifütyülik az egykori hívei, ha kiöregedve csetlik-botlik a pályán....

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.08.26. 14:59:29

Vitray Tamás fantasztikus volt, tényleg ő volt a legkiemelkedőbb, pedig amikor 1959-ben a képernyőre került, már óriási múlttal bírt a Magyar Televízió, és jól bejáratott hagyományai voltak, amiket ez az ifjú titán mind felrúgott, és valami sokkal, sokkal jobbat teremtett helyettük.

Véletlenül sem arról van itt szó, hogy Vitray a 3 éves Magyar Televízió egyik első arca volt, olyan, amilyen, csak épp 50 éve mindenki őt bámulja, ezért mindenki azt hiszi, hogy ő az etalon. Ez csak rosszindulatú, szélsőjobbos gyalázkodás.

kisávéhás 2008.08.26. 17:55:12

kedves Pók fedőnevű Vitrai fan !

"Véletlenül sem arról van itt szó, hogy Vitray a 3 éves Magyar Televízió egyik első arca volt, olyan, amilyen, csak épp 50 éve mindenki őt bámulja, ezért mindenki azt hiszi, hogy ő az etalon. Ez csak rosszindulatú, szélsőjobbos gyalázkodás. "

Tökéletesen megfogalmaztad, amit világéletemben gondoltam Vitrairól.

De mi köze ennek a szélsőjobbhoz? Jómagam apai ágon zsidó, anyai ágon cigány vagyok, homoszexuális, HIV pozitív, drogfüggő és megrögzött SZDSZ hívő. Ezért nekem automatikusan sokra kellene Vitrai Tamás életművét?

kisávéhás 2008.08.26. 18:16:15

kisávéhás 2008.08.26. 17:55:12
kedves Pók fedőnevű Vitrai fan !

"Véletlenül sem arról van itt szó, hogy Vitray a 3 éves Magyar Televízió egyik első arca volt, olyan, amilyen, csak épp 50 éve mindenki őt bámulja, ezért mindenki azt hiszi, hogy ő az etalon. Ez csak rosszindulatú, szélsőjobbos gyalázkodás. "

Tökéletesen megfogalmaztad, amit világéletemben gondoltam Vitrairól.

De mi köze ennek a szélsőjobbhoz? Jómagam apai ágon zsidó, anyai ágon cigány vagyok, homoszexuális, HIV pozitív, drogfüggő és megrögzött SZDSZ hívő. Ezért nekem automatikusan sokra kellene tartanom Vitrai Tamás életművét?

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.08.27. 15:42:09

De ő még úgy is jobb a maiaknál, hogy elszállt felette az idő... Felkészületlenül is többet ér a világipétereknél. De hogy a köztévénél maradjunk: felkészületlenül is jobb az ilyen haraszthyknál vagy kiknél...

Igaz, a köztévé nemigen törődik a sportközvetítések színvonalánál. A szánalmas EB-közvetítésre sikerült még egy lapáttal rátenni az olimpián.

drewbácsi 2008.09.03. 12:43:43

He's like a little prima donna bitch!

Nakedape 2008.09.10. 17:11:20

valakinek nincs meg ez videón, vagy legalább hangban? nagyon kéne mostan nekem.

sok köszönet lenne!

euroforia 2010.02.15. 23:18:12

sírjukat már maguk ássák

fosdapass 2010.02.25. 17:26:03

Amit Vitray csinált, az baki.Matizsálemi korú a bácsi és ez a körülmény a legcsiszoltabb elmét is eltompítja. Az viszont sajnálatos, hogy valakik hagyják - gondolom nem nagyon tehetnek mást - bakizni.

Hozzászoktunk az elmúlt évtizedekben Vitrayhoz. Ugyanúgy az állandóságot jelképezte, mint Kádár János.

Vitray okosakat mond és kérdez, meg színvonalas műsorokat csinál. Lehet példálózni, hogy mellette milyen gyenge képességűek és képernyőképtelen arcok vitték-vihették az elmúlt rendszerben (is) a képernyőn a szót.
Tehát volt ott helye másoknak is. Csak az nem mindegy, hogy miért.
Megmondom: kontraszelekciós okokból. Az ilyesmi bármelyik munkahelyről ismerős lehet: a főnök törvényszerűen fúrógépet lát a tehetséges alárendeltjében, ezért ha ostoba, lecseréli valami középszerűre - hiszen melósra szükség van.
Ha kicsit okosabb, akkor olyan függőségi helyzetbe hozza a tehetsége(ke)t, hogy annak eredményeit észrevétlenül fölözhesse le, miközben az képtelen felemelkedni. Ezek ugye trivialitások.
Még csak zsidónak se kell lenni hozzá, hogy a hierarchia gócpontjaiban pöffeszkedőket utálni lehessen.

Vitray zsidósága csakis a zsidósága miatt irritáló. Mert miközben főnöki minőségében igazságtalan, aközben a társadalom tetszőleges idegdúcához kirobbanthattalanul oda tudja betonozni magát (akár a bárányhimlő vírusa) és természetesen saját fajtáját protezsálja (Palik stb), ahogy teszik azt vele is fajtársai.
Ez szembetűnő, mert tény. Szó is van rá: havrosz.
A főnökin túl egy másik kontraszelekciós dimenzió.
Egy ilyen munkahelyen a kulimunkásoknak némasági fogadalomért cserébe jut némi reszli, a hitestársak pedig sztárolva vannak. Mi meg mindezt természetesnek fogadjuk el évtizedek óta és háborgunk a "rágalmakon".
Vitrayt e két attribútuma miatt (vezér és izraeli) sajnos megilleti a bűnösség vélelme.

Angelblade 2010.03.31. 22:20:13

Mekkora tapló gyökerek vagytok! Vitray a magyar televíziózás alfája és omegája.Nemzedékeket nevelt ki és tanított be a szakma számára.6 nyelven beszél és állati művelt.Persze mit értenek ebből szerencsétlen kis diszgráfiás barmok akik 2 mondatot sem tudnak helyesen leírni és tömegdemonstrációra járnak szórakozni...

Angelblade 2010.03.31. 22:23:45

fosdapass: Téged meg a "gondolataid" miatt illet meg a szánalmas jelző.Ez a 21. szádban már elég ciki. Azok vallanak ilyen eszméket akiknek nincs életük és csak ez maradt...Sajnállak csak...
süti beállítások módosítása