Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gimnazista lesz Koppány?

A társulat

2008. április 05. 13:00 kiricsizoltan 40 komment

A legutóbbi adásból kiderült, hogy A társulat zsűrijének egy szép ívű mozdulattal sikerült tökön szúrni önmagát. Ezt tanítani kéne a kendo edzéseken, csak haladóknak. Ugye, virágozzék minden virág alapon a zsűri eljuttatta a döntőig Nagy Szilárdot, akit semmiképpen nem akarunk bántani, hiszen egy 18 éves srácról van szó, akiből nagy eséllyel lesz valaki, hangja is van, csak hát ugye egyelőre teljesen éretlen az István, a király szerepeire, és ezt már az elején is látni lehetett. A zsűriben meg összekeveredett a tehetségkutatásos sztori a társulat-összedobásos sztorival. A legutóbbi adásban bukott ki, hogy ez a srác, akármilyen tehetséges is, egyszerűen nem elég érett arra, hogy eljátssza akár Laborc szerepét, nemhogy Koppányt.

 

Nehogy már Nagy Feró után, aki számunkra Laborcként nyilvánvalóan az etalon, szóval nehogy már Feró után kicsit is komolyan vegyek egy ilyen gimnazista diákelőadás-szintű produkciót. Persze biztos van olyan 18 éves gyerek, aki képes hitelesen, felnőtt drámai szerepeket eljátszani, de Nagy Szilárd nem ilyen. A probléma ezzel az, hogy viszont Nagy Szilárdnak óriási sms-ezős tábora van, akik nem akarják fölfogni a verseny lényegét, nem akarják fölfogni, hogy ez nem Megasztár, és akik miatt olyan komolytalan helyzetek állnak elő, hogy Varga Lajos nem az azonos súlycsoportú Koroknai Árpival, esetleg Wunderlich Józseffel párbajozik, hanem egy totál éretlen kamasszal.

De az igazi vicc az, hogy Nagy Szilárd Koppány szerepéért is indulni fog, a szavazótábora pedig akkor is csak nyomkodja majd az sms-eket, így az egész Koppány-verseny végkimenetele röhejbe fulladhat. Ha ez bokszmeccs lenne, akkor csúnya tragédiába torkollna, egy kisgyerek, meg egy 120 kilós állat verekedésébe. A zsűri sara, hogy a szerepválogatást ilyen hülye helyzetbe hozta, merthogy eredetileg nem tehetségeket keresett, hanem társulatot, a döntő döntőjéig pedig csak majdnem azonos súlycsoportú dalnokoknak szabadott volna eljutni, ebben a stádiumban már nem azzal kéne szöszölni, hogy akkor végre valaki a párbajok után megmondja Szilárdnak, hogy nem alkalmas még ezekre a szerepekre.

Címkék: zene vélemény mtv m1

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nadivereb 2008.04.05. 13:06:20

Nem azért, de igazából nem a zsűri, hanem a közönség juttatta el idáig... Oké, a zsűri válogatta be, de már az elsőnél ki is akarta ejteni, ha jól emlékszem (a petróleumlámpás szörnyűségnél), de valami rejtélyes oknál fogva rá érkezett a legtöbb közönségszavazat. A Laborcos cuccot nem láttam, de szerintem úgyse ad neki főszerepet a zsűri.

hboy 2008.04.05. 13:44:08

szerintem az lett volna a megoldás hogy ha a verseny elején megszabnak egy korhatárt..és akkor nem került volna ebbe a helyzetbe se Szilárd se a zsüri....
ugyanez a helyzet Karolánál is öt is a kora miatt ejtették ki Alföldiék
mellesleg nem hiszem hogy Szilárd megkapja bármelyik szerepet is mert ha még szerepdöntöbe is kerül a zsüri ugy sem öt fogja választani...
ja és szerintem jobb volt a Laborc dalban Szilárd mint aki a szerepet kapta...de mit számit a lényeg hogy ne egy fiatal legyen a szereplö.....
nem nem vagyok Szilárd szavazo csak jobbnak hallottam öt....

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.04.05. 15:02:51

Koroknaival most mi van? Nem nézem az adást, (pedig mindig tervezem), de Árpi érdekelne, mert debreceni zenész ismerős.

Takika 2008.04.05. 15:17:56

Mult heten, amikor kiesett a Laborc-versenybol, akkor azt mondta, hogy minden ferfi szerepert versenyben van, ugyhogy szerintem hiaba toljak az sms-t az ifjusagra, Arpi siman letolja a dontoben :)

hboy 2008.04.05. 15:49:43

Kori tényleg nagyon jo volt...remélem valamelyik föszerepet kapja majd....

Takika 2008.04.05. 16:10:25

Milyen ferfi foszerepek maradtak meg? Torda, Koppany, Istvan? Ezek kozul szerintem Koppanyra jo eselye lehet. Mondjuk azt se ertem, miert szedtek ketfele Torda szerepet.

Jack The Lad · http://jacklad.uw.hu 2008.04.05. 16:34:50

A zsűri szerint fiatal még Laborc szerepére.

De könyörgöm, Laborc szerepe egyedül az, amit fiatalon is el lehetne játszani.

Ha a zsűri szerint erre fiatal, akkor a Koppány szerepére már érett lesz?

Ha lesz valaha Szomszédok társulat, akkor majd azzal jönnek, hogy "fiam, fiatal vagy még Vágási Ferit játszani, de ne aggódj, lehetsz még Taki bácsi a következő adásban..."???

namnam 2008.04.05. 17:39:31

Pontosan ezen akadtam ki én is múlt héten!
Árpi-Lajos párbajnak kellett volna lenni, ehelyett a gimnazisták és tinik (akik azért magasan a legnagyobb sms-küldő csoport!) bejuttatta Szilárdot. (Aki tényleg nem volt rossz a Laborc dalban, de azért a többiekhez képest sehol nincs.)

Ezért félek a Koppány döntőtől is, nekem ott 3 esélyesem van: Árpi, Tóth Attila és Vadkerti Imre (Ő Istvánnak is jó lenne, de azt szerintem Feke Pál kapja majd.), persze nem tudom, hogy mindannyian jelölve vannak-e. Szóval mivel Szilárd is indul, a 3 esélyesből csak 1 juthat el a párbajig, mert a másik tutira ő lesz, ami nagyon nagy igazságtalanság. Az összes többi előadó között megoszlik a szimpátia, nem tudnak annyira sok szavazatot gyűjteni, hogy legyűrjék.

Jó lenne, ha Árpi megkapná Tordát, és akkor már csak ketten maradnak (biztos van mondjuk rajtuk kívül is jelölt, nem tudom, kik indulnak majd, őket is csak sejtem.)
Én Tóth Attilának adnám Koppányt, csak akkor szegény Imrének mi marad??? Mert nekem ő is nagyon jónak tűnik...

Segítsetek!

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2008.04.05. 17:54:20

a tóth attila marha jó lenne koppánynak, de hát a múltkor is majdnem kiesett a rohadt sms-ek miatt. szóval egyáltalán az kérdés, hogy ha kevés sms-t kap, akkor eljut-e a párbajig. és ez így röhejes.

namnam 2008.04.05. 18:09:13

Igen, mert persze a megasztárban meg más ilyen tehetségkutatóizékben is sokszor a szimpátia/rajongótábor lenyomta a tehetséget, de ott még elfogadtam, bár bosszantott.
Itt viszont más a helyzet, s bár Szilárd szinte bárkivel kerül is majd a párbajba, akkor sem kapja meg a szerepet, de mégis baromi igazságtalan, hogy a tinik miatt az igazi esélyesek nem kapnak majd lehetőséget a végső versengésre.
Erre különben legkésőbb múlt szombaton tuti, hogy a műsor készítői is rájöttek, de mit tehetnek? Menetközben nem lehet azt mondani, hogy bocs, de változtatunk a szabályokon, mert erre és erre nem gondoltunk és beszívattuk magunkat.

namnam 2008.04.05. 18:20:44

Ja, és az vicces volt, amikor a múlt héten Wunderlich Józsi azt mondta, hogy majd az István-döntő előtt feltölti a telefonját. (Talán csak nem arra gondolt, hogy Szilárd küldte magára az sms-eket?? Nem tudom, hogy így volt-e, de a beszólás eléggé a helyén volt.)

Mindegy, ma kíváncsi vagyok, ki lesz Gizella, bár nekem az István, a királyból ez a szerep a legkevésbé érdekes, lehet, hogy azért, mert még igazán jó Gizellát nem láttam. Valahogy olyan jelentéktelenek, súlytalanok voltak mind. (Persze közel sem láttam mindet, azokról beszélek, akiket én láttam, s ebből azért nem volt olyan sok!! Biztosan volt jó is, csak én nem láttam még!)Oké, az is igaz, hogy maga a szerep sem egy erőteljes valami.
Azért, így az elején én is Töreki Andreának drukkolok, aztán majd meglátjuk.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2008.04.05. 18:39:03

azt én se értettem, hogy a wunderlich józsef miért a saját telefonját akarja feltölteni. de valamire célozgatott, az biztos...

tüske · http://ketertelmu.blog.hu 2008.04.05. 18:46:46

Az elején meglepődtem magamon, hogy mennyire bízok ebben az előadásban, hogy a sok bohóckodós, mesterkélt színpadi produkció után végre megint lesz egy élvezhető előadás, amit egy icipicit lehet mérni az eredetihez.

De mostanában megint bánatos vagyok, annyira hullámzó a színvonal. Az eredeti pont azért volt jó, mert olyan embereket láttál, akik nem szerepet játszottak, hanem önmagukat adták. Nem véletlenül játszották rockerek bőrszerkóban azokat a szerepeket. Erre itt meg fiatal tehetségekkel jönnek...kár. Akkor is, ha Varga Lajos nekem kellemes meglepetés, megnyugodtam, annak ellenére hogy Nagy Ferót nem lehet überelni ebben a szerepben, VL szerintem korrekt lesz.

Én csak attól félek, hogy gond lesz István/Koppány szerepével. Az a veszélye ezeknek az SMS-szavazásoknak, hogy a közönség elkönyveli, hogy XY úgyis megnyeri (ebben az esetben nyilván Feke Pál, más nem lehet István), és bmeg nem szavaznak rá, mert "úgyis mindenki más arra szavaz". És ilyenkor jutnak be ilyen vakarcsok. Volt már ilyen ebben a műsorban szerintem.

Szorítsatok a jobbaknak :-)Öű

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.05. 20:04:49

Na most mindenki a Feke Pált nyomja Istvánnak, és tényleg meg is érdemelné, de most mondok valami meglepőt: A múltheti részben is fellépet a Wunderlich Józsival, és ott olyat énekelt, hogy csak összenéztünk a párommal, és ugyanaz jutott az eszünkbe: Koppánynak még jobb lenne. És ugye alkatilag is, Istvánnak inkább valami vékonyabb ifjoncot képzel el az ember, míg a nagybácsi Koppány simán lehet ilyen nagydarab. No persze akkor kérdés, hogy ki legyen helyette István, mert ugye a nála idősebb Árpi bután nézne ki unokaöcsként, pedig amúgy drukkolok neki. Legyen Árpi Torda, István meg Wunderlich?

A Vadkerti meg legyen inkább a pap, arra sokkal alkalmasabb a hangja szerintem. Ad Patem, Domine...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.05. 20:06:14

Varga Lajos egyébként tisztára olyan arcra is, hangra is, mintha a Lord énekesét látnám 15-20 évvel ezelőtt...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.05. 21:30:02

Na most az előbb meghallgattuk Feke Pált újra a Kőműves Kelemen részben: Egyre határozottabban érzem, hogy ebből a társulatból ő az ideális Koppány, és jobb lenne annak, mint Istvánnak...

tüske · http://ketertelmu.blog.hu 2008.04.05. 21:40:59

Na ne, akkor ki lenne István?!? Koppánynak ott vannak a loboncos hajúak!

A ma este úgy tűnik tiszta sor: a két szőke marad, és a zsűri Simon Boglárkát választja. Töreki Andrea meg pont jó lesz Koppány egyik feleségének. Komolyan.

tüske · http://ketertelmu.blog.hu 2008.04.05. 22:52:04

Ennyi. Én örülök Simon Boginak :-)
Azt nem értem, hogy Töreki Andreát miért nem szavazta be a közönség, hiszen az elődöntőkből pont a nézők juttatták be ide.

Mindenesetre eddig (kopp-kopp) egész jól alakulnak a szerepek...

namnam 2008.04.05. 23:08:09

Alapvetően én is elégedett vagyok, pedig az elején Andinak szurkoltam, de Bogi most meggyőzött, hogy tényleg jó.
Különben meg azért (Szilárd esetét kivéve) a közönség azokat jutattja a párbajba, akiket jobban dícsér a zsűri. Így volt ez a Táltosasszonynál is és most is.

Szerintem W. József legyen Vecellin, most is jó volt benne. Feke Pál István, Tóth Attila Koppány. Koroknai Árpi meg Torda (bár annak Vadkerti Imre is jó volna, de végül is Asztrik is lehet...:-)) Oszt a többi srác meg a 3 magyar úr, nekik 2 daluk is van, a csajok meg Koppány feleségei. Réka az egyik népdalos lány lesz, Sarolt meg vagy Kelemen Éva vagy Éder Enikő.

Na, az én szereposztásom meg is van, jó éjszakát...

namnam 2008.04.05. 23:13:26

Jé, most átkapcsoltam az RTL Klubra, a Rollerball megy (még nem láttam, de ez a pár perc meggyőzött, hogy hulla szar!) és kit látok: Said a Lostból. Úgy szeretem az ilyen felfedezéseket:-)

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2008.04.05. 23:16:12

kelemen éva - sarolt. csak az a baj, hogy ott is ott lesz molnár ágnes a szavazóival...

egyébként sztem töreki andinak és simon boglárkának kellett volna párbajoznia gizelláért. őszintén szólva molnár ágnest baromira nem tudnám elképzelni gizella szerepében. túl kevés hozzá, túl csúnya, akármennyire is nyomja a zsűri, és akármennyi szavazó áll is mögötte.

ezt a társulatkereséses maszlagot meg elfelejthetné már a zsűri. itt van ez a mai helyzet. a zsűrinek molnár ágnes és simon b között kell választani. de egy valódi castingon töreki andit is meghallgatnák...
itt meg a közönség dönti el, hogy kik közül válszthat a zsűri. ha két szart választ a közönség, akkor kisebbik rossz alapján kénytelen választani a zsűri... ennyit erről.

tüske · http://ketertelmu.blog.hu 2008.04.05. 23:34:18

Oké, de ez még mindig jobb, mint a többi hasonló műsor, ahol a közönség mondhatja ki az utolsó szót. Itt szerencsére a zsűri dönthet utoljára, ami elég ritka a műfajban. Eddig még megúsztuk, én azt látom, hogy a közönségnek csak két favoritja van: a kamaszgyerek, meg a MÁgnes (bocs), mellettük meg úgyis mindig beszavazódik az is, aki alkalmas a szerepre.

(mellesleg Molnár Ági egy fantasztikusan jó mozgású, jó hangú csaj, de itt sajnos egyik szerep se való neki. Talán valami operettben, de oda meg nem megyek)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.06. 00:19:31

Most a végén hallottam Fekét Istvánt énekelni. És egyre mélyebb vagyok a meggyőződésemben. Túl nagy darab Istvánnak, és a hangja is inkább Koppány. Ez most rossz hír a rockereknek (akiknek eddig drukkoltam amúgy), de most már inkább arra hajtok, hogy Árpi Torda legyen, mert azért ki nem hagynám belőle.

paranoid 2008.04.06. 00:29:21

Az MTV a hülye, hogy ebből betelefonálós, szavazós műsort csinál.
Szilárd gyerek ezen az alapon bármelyik női szerepet is megkaphatta volna... A szavazótábora megvan hozzá.
Ennek az esemesezős, telefonálós, marha demokratikus közönségszavazásnak az lett az eredménye, hogy a múlt heti döntő 3 versenyzője közül a leginkább rátermett és hiteles Koroknait ütötték el Laborc szerepétől.

paranoid 2008.04.06. 00:33:20

Jah, a közönségszavazatok alapján a szereposztás:

István: Nagy Szilárd
Sarolt, az anyja: Nagy Szilárd
Koppány: Nagy Szilárd
Réka, a lánya: Nagy Szilárd

a további szerepekben: Nagy Szilárd

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2008.04.06. 01:02:20

paranoid :DDD ja, a gimista közönség nem sokat gondolkozott ezen az istván a király dolgon. csak nyomta az sms-t, mint süket a csengőt :)


igen. a múlt héten koroknai árpinak és varga lalának kellett volna párbajoznia. én kíváncsi lettem volna, hogy a rocker koroknai mit hoz laborcként. nagy szilárdnak esélye nincs, mert fiatal, úh tök fölöslegesen párbajozik. és ez nem az ő hibája.

ja, és most töreki andi-simon boglárka párbajt néztem volna meg. én valahogy nem bírom ezt a molnár ágnest, még ha télleg sokat fejlődött is.

az a baj, hogy a saroltnál és a koppánynál ugyanezek a problémák lesznek, úh el van baszva ez az egész.

Takika 2008.04.06. 02:39:50

Sajnos ma kenytelen voltam ket kulonbozo helyen is jol berugni, ugyhogy lemaradtam a musorrol. Jovo heten melyik szerepert mennek? Feke Pal: Nehez kerdes. Most hirtelen (igy reszegen) meghallgattam a lemezet, nehez eldonteni, hogy inkabb Istvan, vagy Koppany.

Takika 2008.04.06. 03:15:39

Uh, jobban meghallgatva az albumot van egy mix, amiben enekel Istvant, Tordat es Koppanyt is. A harom kozul (szamomra) egyertelmuen Istvan a legjobb.

Takika 2008.04.06. 03:26:59

Lehet nem kene ennyit innom, es akkor nem irnek ennyit :) Ugy tunik tul elfogult vagyok Palival szemben, tul sok szerepben hallottam mar, Utazas, Ilyenek voltunk, Musical A-W, stb, stb :)

gébence · http://soraim.blog.hu 2008.04.06. 08:57:49

Azt nem tudjátok, melyik szerep lesz jövőhéten? Láttam hogy sáriévi odaállított maga mellé fiúkat, de egy szót nem szólt hozzájuk.

gébence · http://soraim.blog.hu 2008.04.06. 08:58:41

Amúgy nekem gyanús hogy a végén ezt is az Utasi Árpika fogja megnyerni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.06. 10:36:55

Jövőhéten Torda lesz, a Deák Bill másik fele. Remélem ezért a szerepért nem indul Bunbury jóbarátja.

"ja, és most töreki andi-simon boglárka párbajt néztem volna meg. én valahogy nem bírom ezt a molnár ágnest, még ha télleg sokat fejlődött is."

Hát igen, valahogy az az érzésem, hogy állandóan vicsorít...

Érdekes, hogy eddig sose az a párbaj jött létre, amit vártunk. Az elsőnél és a harmadiknál a Molnár Ágika kavart be, a másodiknál meg a Szilárd. Be kéne vezetni az ő szavazataikra egy 0.8-as szorzót a demokrácia nagyobb dicsőségére :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.06. 11:17:14

Egyébként Vajk 22 éves volt az apja halálakor (vagyis a sztori kezdetén), tehát a kora még nem lenne kizáró ok, hogy Szilárdból István legyen. Ettől függetlenül nem alkalmas rá.

Takika 2008.04.06. 11:58:15

Tok gaz, hogy a szereposztast felaldoztak az ugyanannyi ferfi mint noi foszerep oltaran :( Ezert lett egy Taltosasszony, es ezert nincs kulon Asztrik, aki (ahogy az eredetiben is) siman foszerep lenne.

Porcelán az elefántboltban 2008.04.06. 12:23:03

Na ja, a közönség összeszavaz egy társulatot szimpátia alapján, aki meg kíváncsi az István a királyra, az nézze meg videón a régit.

:)

kefekötő-gödény 2008.04.06. 15:35:35

István nem 22, hanem 17 éves volt Géza halálakor, tehát egy nyeretlen süldő. Ettől függetlenül én sem szeretném Szilikét erre a szerepre. Az eredeti szereposztásban sem csináltak nagy gondot abból, hogy melyik szereplő hány éves a történetben.De egyébként is 25 éve gondolkodom azon, hogy Sebestyén Márti miért nem játszhatta Rékát, vagy miért kellett a Vikidálnál idősebbnek látszó Pelsőczy Lászlónak játszania Istvánt. Valójában jelentősen idősebb volt Koppány. A történelem szerint Vecellin vezette a fiatal István seregeit és győzte le Koppány seregét, sőt egyes források szerint Ő is ölte meg Koppányt a döntő csatában.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2008.04.06. 17:42:21

kefekötő gödény,

a múltkor volt egy műsor sebestyén márta szülinapjára (talán az mtv videotárában megtalálod, ha nagyon ráfekszel az ügyre), és abban mondta a koltay, hogy azért nem vele játszatta rékát, mert attól félt, hogy a színészi kvalitásai nem elegendőek. Varga miki dettó. aztán asszem ezt később megbánta a koltay.

Rainmagic 2008.04.06. 17:53:10

Valamelyik újságban volt, hogy a Wunderlich azért tette a megjegyzést, mert a Nagy Szilárd állítólag, hogy a többieket pszichoterror alá vegye a szünetekben állandóan sms-ket nyomott magára.

Egyébként a srác jó. Vagyis jó lesz. Mert még most nem az. Kiforratlan, hangi hibákkal küzd. Néhol nagyon hamisan énekel. Mind emellett a zsűri most már bánhatja. Nem szabadott volna idáig eljuttatni. Az Alföldi az egyetlen aki tényleg odamondja amit kell. És mindig igaza van. Még a Szikora vagy hogy hívják az elnököt szokott mondani valós dolgokat. A többi meg mismásol...

Molnár Ágnes meg a nő pórusa a Szilárdnak. Mindenki alkalmatlannak tartja, de nagy a család és nyomják az sms-t. Engem ez a csaj kifejezetten irritál. Csúnya és még beképzelt is. Kb. a Lola és a Viva Comet esetére hajaz...

Én a magam részéről meg lennék lepődve, ha nem Feke Pál lenne István. A Szilárdkával a döntőben hülyén fognak kinézni... Adott egy 30-as profi aki bármit tökéletesen elénekel meg egy gyerek aki kb. neki a melléig ér, hangi kvalitásokban messze elmaradva tőle.

kamarti 2008.04.07. 13:07:23

hát, lehet, hogy most ezzel nagyon egyedül leszek, de engem meg a mostani Gizella-döntőben kifejezetten a döntés, illetve Szikora irritált.
Amennyire a falat kapartam Molnár Ágitól a "Tölcsért csinálok a kezemből"-borzalom alatt, annyira egyértelműen ő volt a színesebb, jobban mozgó, jobban éneklő, mint a "titokzatos" Simon Bogi, aki szépségben is legfeljebb a második volt, mert Töreki Andi volt a jelmezben a legszebb, ez egyértelmű.
Mindezek ellenére az első megszólalásuktól tudni lehetett, hogy Bogi lesz a nyerő, aki hát, amiben énekelt, abban nagyjából mindig egyforma volt, és hetekig nem is láttuk, mert beteg volt szegény. És akkor még az a duma, hogy "Istvánnak keresem a legmegfelelőbb feleséget, nem minősítek", ami péel azért is vicces, mert nem csoportképet fognak csinálni, ugye, de kétségtelen, hogy szegény Molnár Ági nem egy szépség. (a záródalos hangbicsaklások a Boginál meg nyilván nem a dal nehézsége, hanem a boldog izgatottság miatt voltak, ugye?...) Viszont gürizni ezek szerint jó az Ági... és már most lehet tudni, hogy Saroltnak Éder Enikőt fogják választani, mert hangban és tehetségben is oké a csaj. Szóval az Ági - és még egy-két ember - esetében azért elgondolkodhatunk azon, hogy akkor ők csak tölteléknek kellettek, ugyebár, hogy meglegyen a szavazáshoz elégséges műsoridő, mert bármit nyújtanak, ezért vagy azért nincs esélyük. (tévedés ne essék, nem Nagy Szilárd a másik favoritom, na ő a vicc kategória, és be is szólogatnak neki rendesen, de ahogy látom, nem hatja meg a dolog. Bár a beszólogatás amúgy is divat lett, főleg Gundel van elemében, ha a szegény balettos csajt alázhatja...)

Takika 2008.04.08. 13:18:11

Hehe, most nezem a musortarban az elozo adast, es figyelem a szovegirokat es forditokat:
Miklós Tibor magasan vezet, alapvetoen a kulfoldi musicalek 90%-at o forditotta. En a musor keszitoi helyeben valamelyik adasban beszelgetnek vele egy jo hosszut :)
Queen, Miss Saigon, Song and Dance, Fame, Evita, Menyasszonytanc. Mind-mind Miklós Tibor munkajat dicseri.
süti beállítások módosítása