Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ezen akadt ki Fábry közönsége

Esti showder

2008. április 02. 17:26 szabóZ 164 komment

Az RTL Klub jó előre beharangozott botránya holnap este a Fábry Show-ban beérik, a magyar polgári és prosztó humor Jay Lenoja a geci és a fasz szavakat is bevetette a műsor sikerének érdekében. Ráadásul mindehhez Tereskovát használták fel, aki ugye a Heti hetesben már bizonyította, hogy két reklámblokk között is képes polgárt pukkasztani.

A történet szerint ugye a konzervatív közönség egy része fejvesztve menekült az Esti showder felvételéről, amikor meghallotta, hogy Tereskova, az állami ösztöndíjas, posztmodern művészet önjelölt vaginája ki merte mondani azt a szót, hogy fasz. Meg hogy szopni. Ja, és hogy seggbe baszni.

A műsor előtt az RTL Klub honlapjára feltett videóból kiderül, hogy Fábry és Tereskova éppen azon ügyködtek, hogy médiatörvény-kompatibilissé tegyék a művésznő dalát, így például a „gecid a számba veszem” sorból „pepid a szádba veszem” lett a kreatív agymenés során. Lakat T. Károly biztos pirulna, ha látná.

A videót itt nézheti meg, vagy csütörtök este az RTL Klubon kurtítva, összevissza sípolva.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorkapa 2008.04.02. 17:38:44

Ennyi hír Fábriról nekem pont elég: eddig se néztem, ezután se fogom.
Viszont (sajnos!) már-már része az átlagműveltségnek, """illik""" tudni róla, ...nnna, e cikk alapján tudok róla, okosan bólogathatok, ha szóba kerül vhol, de asszem ma is inkább szg.-en 24et nézek...

Tila. 2008.04.02. 17:39:38

fábrynak sincs már hova süllyednie...

Dorkapa 2008.04.02. 17:42:48

...höhö, nem is ma lesz, ma Házdoki van (hurrá!), de valóban, fábri már a negatív etalon!

Miss Marple 2008.04.02. 18:05:56

Bocs, ez a Tyereskova nevű "művésznő" (Nagy Kriszta másodvonalbeli festő) szégyene, nem a Fábryé. Meg az RTL szerkesztőié. Nem a Fábry hívja a vendégeit, hanem küldik neki. És szerintem zseniálisan csinált bolondot ebből a rémes luvnyából. Akit a Heti Hetesben szívesen néztetek, ugye, barátocskáim.

freddyD 2008.04.02. 18:08:15

Tila. 2008.04.02. 17:39:38
fábrynak sincs már hova süllyednie...

Teljesen egyetértek. Valami elképesztően szánalmas

Steve 2008.04.02. 18:08:43

Tereskova és Fábry között nincs különbség. Mindketten tehetségesek, akik az olcsó polgárpukkasztással akarnak kitűnni. Semmit nem vethetnek egymás szemére. Csak azt nem értem azok után amilyen módon Fábry Lendvai Ildikóról (és Dávid Ibolyáról) beszélt hogyan tudott Fábry közönsége meglepődni, sőt felhábárodni, ráadásul annyira, hogy először a színvonalas és egyáltalán nem alpári műsor történetében el is hagyják a termet.

Steve 2008.04.02. 18:10:18

Miss Marple:

Azért ne csináljunk úgy mintha a Fábry nem lenne közönséges és alpári a műsorban, a fent említett Lendvai Ildikó és Dávid Ibolyán túl.

Mr. President (törölt) 2008.04.02. 18:12:30

Miss Marple-nél a pont. A végén már maga Fábry is elvörösödött azt figyeltétek? oltás :D Amikor Fábry káromkodik egy-kettőt az vhogy más, mint amikor ez a ribanc. Meg alapból egy nőtől sokkal csúnyábban hangzik a káromkodás, mint egy férfitól pont

vomit 2008.04.02. 18:13:15

folyik a monitorbol a tragyale

Steve 2008.04.02. 18:21:51

Ja, ha leszögezed, hogy "pont", akkor biztos igazad van ;-)

MNP 2008.04.02. 18:23:23

Falra mászok ettől a kornyikától!Broáf....
Különbenis a Fábry a CSI:Miamival van egy időben,egyértelmű melyiket nézem.
Caruso az Isten! :D

Neton 2008.04.02. 18:28:06

Azt sem értem, miért nem veszik itt észre egyesek, hogy az egész poén. S aki komolyan veszi az egészet, annak nem túl sok humorérzéke van. :) Fábry olyan amilyen, de ettől még amikor nem sóman, egy szerintem nagyon korrekt és normális ember. Tessék csak megnézni hogy a napkeltében szétosztotta a műsorvezetőket. Mondjuk sanszos, h majd most a sok kis ballibsi rögtön támadni fog, h nem úgy van az. Pedig de. :)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.04.02. 18:30:21

én rengeteget káromkodok, de, most szemérmesen levettem a hangerőt. :D

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.04.02. 18:43:29

Bocs, meg vagyok csuszva elegge. Mindenki vendegem egy sorre.

Mr Anderson 2008.04.02. 18:43:43

Végre egy igaz magyar népművelő. A "tisztelt" Fábry Sándor "művész úr". Az RTL Klub szégyene. Ország-image? Tessék!

Neton: Hofi forog a sírjában ha ezt a szintet bárki humornak nevezi. szvsz

fraki 2008.04.02. 18:48:15

A modern polgár pukkadáskor nem azt mondja, hogy "erkölcstelen", hanem hogy "szánalmas".

gyz 2008.04.02. 18:48:35

Miss Marple,

végletesen elfogultnak kell lenni bármely irányban, hogy a fenti videó két szereplője közül bármelyiket is minimálisan pozitív színben tüntesse fel az ember.

fraki 2008.04.02. 18:48:59

(...kivéve Mr Anderson...)

gunsmoke (törölt) 2008.04.02. 18:52:23

Fábry kb. két "csúnya" szót mondott, szóval nem értem, hogy egyesek miért őt fikázzák. Tereskova, pedig direkt csinálja az egészet. Az igaz, hogy már közel sem olyan jó a show, mint régen, de az meg végképp ne nyilatkozzon, aki eddig se nézte. Ja és az már nem baj, ugye, hogy a szabóZ ugyanúgy leírja azokat a szavakat (persze ő csak idéz)? Akkor meg mit vagyunk felháborodva?!

wmg 2008.04.02. 18:53:16

szerintem általában véve is móka,
tereskova meg egyenesen kacagány.
akinek nem tetszik, nem nézi.
aki nézné, ha az m1-en lenne éjjel, haljon ki.

Kopasz Mercis 2008.04.02. 18:53:29

Mit kell ezen ennyit görcsölni... Akinek nem tetszik, nem nézi. Tyereskova magát jellemzi ezzel a szöveggel. Hangja nincs, dallam egy nulla, szöveg csak a trágár szavakkal próbál operálni. Belőlem nem felháborodást vált ki, csak közönyt.
Ilyen is van, meg szakállas nő is...

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.04.02. 18:55:31

azért a Tereskova Ne Mondd Rám albuma odabasz, mondhattok akármit

zork 2008.04.02. 18:56:05

Én szeretem Fábryt. Showman a javából. Ezt a helyzetet nem sikerült kezelnie. De ő nem politikus, népművelő, lelkész stb. Ha nem tetszik átkapcsolsz és megkapta a büntetését. Se jobb se rosszabb nem lesz az életem attól amit csinál, vagy mond. Legfeljebb szórakoztat, vagy nem és akkor jön a távkapcsoló. pont.

Hegylako 66 2008.04.02. 18:56:40

És mi van az Újbudai polgármesterrel (MSZP)? Az is mond ám cifrákat...

zork 2008.04.02. 18:57:13

psmith

Így is mondhattam volna:)

W Joe 2008.04.02. 19:00:22

Gondolom jó nagy nézettsége lesz holnap a Fábry shownak :) Meg a holnap reggeli búlvárlapok is biztos megemlékeznek majd mégegyszer az esetről.

Marvin (törölt) 2008.04.02. 19:03:29

Aki Tereskova zenejet komolyan veszi, az megerdemli az ot perc prud es allszent duhongest. Te jo eg miket mondott!!!

Ezen nem csodalkozik a nagyerdemu publikum:
Te jo eg, van olyan aki Fabry Show felvetelre viszi a gyereket Budapesten a Babszinhaz, vagy a Planetarium helyett?

Az ilyen szuloket figyelmeztetem, hogy ha a gyereknek tetszik a Zsolti a beka Belga album, attol meg nem kene koncertre vinni oket, mert lehet hogy ott id meglepodnek es a jegyet ott sem fogjak visszafizetni.

Vegul is igazatok van. Jojjon Pako, Kiszel, Sebeok vagy barmelyik mucsocsu pornosztar. Ok csak egyszeruen irritaloak es ostobak, viszont nem beszelnek rondan.

execute 2008.04.02. 19:10:47

Tereskova munkásságát meg lehet nézni a youtube-on. Eddig bármelyik műsorba hívták, mindig elsütőtte: "hogy te most meg akarsz dugni engem?" (most is beszólt Fábrynak.. de régebben Hajósnak, vagy a HetiHetesben Gálvölgyinek udvarolt így)

37 évesen több esze is lehetne. Amit művel az nem polgárpukkasztás. Az csak szimpla tahóság. Aki polgárpukasztónak tartja őt, az a Blaha Lujza téri bicskás gyerektől is biztos el van ájulva.

Tereskova az öncélú prosztóságra adta fel életét. Csakhogy ez az a műfaj, ahová jóval nagyobb intelligencia kéne. Példul lehet csinálni vérfürdős/káromkodós/gyilkolós filmet, de csak keveseknek sikerül ezt igényesen, valóban meghökkentően tálalni.(példul Passio, vagy Született gyilkosok, Tarantino filmjei)

Tereskoa csak egy harmadrangú, beteg ember. Többek közt az index.hu szégyene is, hogy egyáltalán beszélünk róla.

rockjano 2008.04.02. 19:13:01

A csaj egy jelenség az biztos, nem könnyű eset de nekem még belefér..és egész jól énekel

malloc (törölt) 2008.04.02. 19:16:56

szerintem én meg nézem a Discovery-t, Ti meg nézzetek ilyen szart. Bár tudom hogy ész is kellene az eseményhorizont és a képzetes idő felfogásához.

montipájton 2008.04.02. 19:19:44

Ach, az igényes polgári közönség, amelyik tiltakozva zajong, ha az alternatív csaj valami csúnyát mond, de visítva tapsol, amikor Fábry leköpi a Gyurcsány-képet, savazza Dávid Ibolyát és meghágja verbálisan Lendvai Ildikót. Egyem az igényes, második kerületi lelküket.
Márai írta - pedig őrá szeretnek hivatkozni éppen ők -, nem szó szerinti idézet: otthon az asztal lábára is rongyot húznak, miközben folyamatosan kurvaanyáznak és bazmegolnak, ezek az új-polgárok.

Új Nick 2008.04.02. 19:23:33

van azért annak egy stichje, hogy a nem éppen viktoriánus elveiről híres Index blogján pattognak ezek a hipokrita commentek. Kevés magyar sajtótermék van (a Tutti Frutti Partyt és a Cica magazint is beleértve) aminek a címlapján többször szerepelt a "fasz" szó. Elő kellene vennem a google-t, hogy geci volt-e, de pina szinte biztosan volt.
Vagy éppen a CC: comment.blog.hu/2007/08/31/ahol_a_fasz_az_fasz

Grrrrröviden 2008.04.02. 19:24:48

Nos, egyik oldalról Fábry, másik oldalról a heti hetes a szánalmas... ennyi

doktor Semmitologia 2008.04.02. 19:25:05

Szerintem a Tereskova most tök örül, hogy mindenki háborog. Ez a cél.
"A jóízlés, drágám, az nevetséges, a botrány, a botrány az egészséges"
Az egész kereskedelmi média csomó csomó furfangos átbaszásról szól. Én örülök neki, hogy láthatja a kedves nép ilyen példákon keresztül, hogy bizony az "értelmiségi" is beszél csúnyaiul, nemcsak a buta, tanulatlan paraszt.
Aki öltönyben jár dolgozni az művelt, böcsületes, jóravaló ember, nagymamák álma. Mindenki tudja, hogy ez nem így van.
Kultúr ember nem káromkodik. Persze.
Az ilyen kis jelentek azér rávilágítanak szerintem arra, hogy mi van a képmutatás mögött.
Szerintem ez a jelenet őszinte volt. pont

lynx (törölt) 2008.04.02. 19:27:12

Engem egyáltalán nem zavarnak a csúnya szavak, viszont rettenetesen uncsi. Többet vártam. Már egy rendes polgárpukkasztást sem kap az ember, nem csoda, hogy kimentek, én is ezt tettem volna. Most komolyan, kit tud lekötni egy dal átírása?

Sierpe (törölt) 2008.04.02. 19:29:22

hátez műbalhé, pont ennek kapcsán linkelte valaki egy blogon azt a felvételt mikor a Hajós műsorában volt a viasaton. Érdekes módon ott mindössze a p*nci (hátha gyerekek is olvassák :D ) volt legcsúnyább szava és azt is kb 2x mondta csak.
Szenzáció, szenzáció, ez itt a lényeg

execute 2008.04.02. 19:29:47

Fábry nem köpte le Gyurcsány képét. Csak megtisztította az üveget. :-) És az igenis poénos volt.

Ha Tereskova lehánnya vagy leszarja azt a képet, a közönség ugyanúgy kivonul... Ti meg akkor is itt értetlenkedtek, mert az arányérzéketeket az őszödi beszéd óta kimosták az agyatokból a szocik.

lynx (törölt) 2008.04.02. 19:32:48

"Példul lehet csinálni vérfürdős/káromkodós/gyilkolós filmet, de csak keveseknek sikerül ezt igényesen, valóban meghökkentően tálalni.(példul Passio, vagy Született gyilkosok, Tarantino filmjei)"

Ezek ugyanúgy megosztják a közönséget, mint Tereskova művei. Rossz példa.

Odabas(z) 2008.04.02. 19:33:28

Ha fábry combinón lendvait baszós szamáros mondatán nem vonult ki a közönség, akkor nem kell most hisztizve rinyálni! Vagy ha a kormány ócsárolja az belefér? Álszent egy banda!

lynx (törölt) 2008.04.02. 19:35:33

A Discovery-n a legjobb a Mítoszírtók (Mythbusters). Nem tudja lehet e kapni nálunk DVD-n?

execute 2008.04.02. 19:37:22

Új Nick 2008.04.02. 19:23:33

Így igaz. Az index.hu címlapja is bővelkedik a Fábry-féle prosztóságokban. (fasz, pina stb...) Ehhez képest valszeg ők is felháborodnának ha egy cikkíró telitűzdelné az oldalt értelmetlen fasz-pina-geci-kaki sormintával.

SzabóZ! További jó Fábryzást, meg "konzervatív közönség"-ezést! nyihihihi

mickeyknox 2008.04.02. 19:41:24

Végre egy igaz magyar népművelő. A "tisztelt" Fábry Sándor "művész úr". Az RTL Klub szégyene. Ország-image? Tessék!

micsoda? fábrynak van egy műsora, és ennyi, meg olyan humora, ami nem mindenkinek tetszik. én utálom a sast, meg a markosékat, meg a recent gálvölgyit, nem is nézem. hogy kerül ide az ország image? te a humoristákat a részének tekinted? ne röhögtess... az rtl klub szégyene meg az, hogy egyáltalán létezik.

execute 2008.04.02. 19:46:38

lynx 2008.04.02. 19:32:48

Na ne... Ezek megosztó művek, de sikeresek. Tereskova viszont csak kiáll a térre és odapisál. Kéretlenül. Kábé egy B-típusú horrorfilmrendezőhöz tudom hasonlítani, aki a saját gagyi, fejlevágós, értelmetlen alkotásait, egy Passióval próbálja igazolni. És mikor mondják neki hogy ez egy szar, akkor saját magát "megosztónak" (polgárpukkasztónak) gondolja.

Tereskova dalszövegeiben amúgy nincsenek durvább szavak mint modjuk egy Ganxsta Zolee szövegben. Mégis ég és föld a kettő.

Zoliék sem lettek volna sikeresek, ha pusztán a "kurva-seggbedugom-megbaszom" szavakkal próbálták volna eladni magukat.

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2008.04.02. 19:49:36

Nekem ménem játsza le se ffben, se IE ben... :-(

Olganéni 2008.04.02. 20:00:50

Akinek nem teszik, ne nézze... hát nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy ilyen és ennél szarabb műsorokat is másfél-két millióan néznek és élveznek nap mint nap, és még mindig tud zuhanni a szint, nincs alja a lavórnak.

speciel 2008.04.02. 20:04:38

Én ezt a szart lelőttem, cca. 40 másodperc után. Nem azért, mert sznob, kémutató tahó vagyok csak ezektől egy az egyben rámjött a hányinger.
Egyrészt látatlanban állítom, többet tudok inni, mint Fábry, mégsem tudnék piásan ilyen paraszt lenni. Ez biztos "polgári viccelődés". A másik humánreszli is csak audio és vizuális környezetszennyezés.
Keresem a szavakat:... pöcegödör.

Spermahajder 2008.04.02. 20:12:54

Bocsi hogy nem vagyok prüd, csak gratulálni tudok a ker. tv-knek, amelyek szerint ez a szórakoztató műsor. Fábry már régen leszerepelt mint showman, Tereskova nem polgárpukkasztó, egyszerűen trágár. A gond az, a hasonló "műsorokat" sokan nézhetik. Bravó, előre a nép művelése útján. Ez kell a polgárnak.

Aragorn831109 2008.04.02. 20:15:32

Ki a picsa ez a Tereskova? Hálistennek eddig nem hallottam róla! :D

speciel 2008.04.02. 20:18:28

Egy sort kellene átínom....
Hogy modják magyarul: pöcsfábry nyalja ki tereskova ótvaros valagát?
Nem eccerű'. Tán mert így korrekt.

grupi 2008.04.02. 20:31:47

Ebben a storyban nem Fábry az elmarasztalandó.
Tereskova csupán pózolt és nagyot akart dobni magán. Tereskova azon avangard művészek közé sorolja magát, aki képe a az Orswzágház lábához WC-zni a rendőr sorfal árnyékában, miközben ezt van aki le is fotozza. Fábryhoz ennek semmi köze. Csupán annyi róható fel neki, hogy meghívta. De ha ő nem akkor ki? Bolgár Györyg? Mert az is van ennyire obszcén. Aztán amikor Jáksó volt a meghívott vendég, akkor az sem tudott egyebet, mint a pöcsével foglalkozni. Igaz ő is fasznak nevezve azt. Többször egymás után faszozott, szinte folyamatosan gusztustalankodott. Jáksót mégsem tűzte pellengére a Blikk, mert balfékek között ez elfogadott trend. Igaz, a műsorba a alig került a gusztustalansága a Jásónak, mert ott azt csendebn kivágták. Fábry egy értelmes szót nem tudott kihúzni a heti tetves szarjából.
Szóval csak ennyit a az egészről.
Az egyiknél mehet, elfogadott, és csend követi, míg a másiknál nem, sőt ekkor sem Tereskovát szapulják a szóvívők, hanem a műsorvezetőt.
Oylan ez, mikor Havasnál a kurva a szopásról beszél, és a Henriket fujjolják le, hogy milyen geci.
Tereskovának is volt azért jobb megnyílvánulása. Ez is az igazság része. Gondoljunk csak a Geszti történetre.

reach (törölt) 2008.04.02. 20:38:10

Na ez tipikusan az a dolog, amit utálok a magyarok döntő többségében. Az álszenteskedés és a képmutatás.

Elmegy a Fábryhoz a nép, ahol minimum a vonalkódos alsógatya, a galambocska, meg a befosás, de amikor meghívnak valakit, aki ki is meri mondani, hogy fasz (mer' hogy a Fábry is kimondta nem egyszer), meg azt hogy pina, akkor már ki is vonulnak. Nem, nem konzervatívság ez, hanem szimpla baromság. És az az érv sem állja meg a helyét, hogy "De hát oda gyerekeket is vittek..." Tényleg? Ki az a hülye barom, aki képes Fábryhoz elvinni egy kisgyereket? (Ne, ne jöjjön nekem senki azzal, hogy azért mert nem tudják kire bízni. Ezen az alapon egy peep-showba is magukkal hurcibálják, vagy hogy van ez?) Ráadásul, minden magyar családban röpködnek a lófaszok és a basszájbák az ebédlő-asztal felett, úgyhogy tényleg no comment.

A másik, a felvázolt médiahack. Simán. Azon csodálkozom, hogy ez az általam annyira nem igazán ismert és egyelőre nem is túlzottan kedvelt Tyereskova (amúgy: mint orosz, ki kérem ezt magamnak :D ), aki már Csiszár Jenő TV2-es Csiszár.hu-jában is "polgárpukkasztott" (magyarul adta önmagát és leszarta az átlagembereket a véleményükkel együtt), képes volt ide elmenni. Meg a 7i7-be is. Aki ennyire underground akar maradni, az az is marad, nincs az a pénz, amiért elmászna a Kolosi birodalmába Győzikéskedni, erre tessék. Pedig SZERINTEM ez volt: Nekik is kellett egy Kannácska, csak sokkal durvább kiadásban, főszereplőnk megszorult épp anyagilag, aztán jó ez így. Végül is, csak hozza magát, mint anno Győző. Aztán becsavarodik. (Halkan jegyzem meg, hogy Pákónak is akart az RTL még pár hónapja valóságshowt, á lá Győzike II. - a valóban Fekete Előadóművész, csak ugye ő öngyilkosságot követett el a Hitleres pólóval. Nem baj, lehet még ennek a nőszemélynek is lesz ilyenje. Aztán ő is saját magába csavarodik, mint a szőnyeg költözéskor.)
Az is nagyon benne van a pakliban, hogy a nézőkkel ezt eljátszatták. Meredeknek hangzik, de nem az. Aki volt már Fábry felvételen, akármilyen státuszban, az tudhatja, hogy ott aztán igazán amerikai módon ugráltatják a közönséget. Ez simán bele fér. Ráadásul, csak a közönség egy adott része vonult ki. De majd okosabbak leszünk teljes adásbakerülés után.

A lényeg: Jönnek itt az emberek azzal, hogy hova süllyed még ez a világ, hogy már a Fábry is, az utolsó konzervatív humorista... Kacc-kacc. A boldog békeidők beli szarosgatyás humorával... Pff. Legaljaponthu, de igen intenzíven.

Downoff 2008.04.02. 20:39:27

Megnéztem ezt a 9 perc 21 másodperces részletet. Majdnem zéró érzelmi reakció nélkül tettem, illetve ez alól kivétel volt az a pár másodperc, mikor arról volt szó, hogy a "kultúrközönség" tüntetve kivonul. - Nah... Ott kicsit elmosolyodtam. (Na jó... Vigyorogtam, de nem röhögtem.)
Nem is értem, mi a kiakadás tárgya... Felnőtt ember hallott már mást felnőttet így beszélni. (Jó)ízlés vagy finnyásság kérdése. "De gustibus non est disputandum"-alapon csak idétlenek kezdenek háborogni. Van akinek bejön, van, akinek nem.
(Van olyan is, akinek csak akkor jön be, ha nem csak úgy általában történedik meg a csúnyabeszéd, hanem alanya is van: például politikust, gazdag embert, népvezért, közszereplőt küldenek el a picsába vagy esetleg baszatnak valami nagytestű gerinces emlőssel.)
Megjegyezném: aki nem csípi a stílust, az ne járjon kockás-cemetlapos-bicskás kocsmákba, vagy ne hápogjon, ha finom(kodó) füleinek nem elég kazinczys a kiejtés és nem elég nemes a téma vagy a megfogalmazás.

Másrészt meg ez az egész egy tök szimpla hack. Tyereskova - alapesetben - nem a Fábryhoz és nem a Hetihetesbe való, mivel egyértelműen tudható, hogy az ezeket a műsorokat néző emberek 90%-a - sem "jobbról" sem "balról" (bocsi, azért írom idézőjelbe, mert ezek nem fedik a magyar politikai táborokat) - nem képes tolerálni a csaj megnyilvánulásait. Garantált a kötelező botrány.

A dalszöveg meg egyébként teljesen korrekt. Mondanivalóját tekintve konzisztens. :-D Lehetne éppen "polgári" nyelven talán az is a címe, hogy az "Öntudatos modern dáma szózata kevély és domináns trubadúrjához" - Hjam...
Nem tudom miért akadnak el és válnak süketté egyesek a trágár megnyilvánulási formáktól. Tegye fel a kezét, aki manapság még mindig spanyol etikett szerinti lepedőlyukon keresztül kefél.

reach (törölt) 2008.04.02. 20:43:45

ui.: Az milyen már, hogy hirtelen lett egy olyan alrész a retek honlapja alatt, hogyaszondja: www.rtlklub.hu/TERESKOVA/

Nem cikk, nem hírcsoport vagy valami, neeem... Aloldal. Beszarás. Mi ez, ha nem kitervelt dolog és jóóóó hosszan fontos részleg?

Csetmenszky 2008.04.02. 20:49:06

A kislány drogos, vagy alkoholista. Esetleg mindkettő. Mentális zavarait nagyrészben ennek köszönheti. Csernusdoktort neki!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.04.02. 20:49:33

Annyira örülök!!!

Végre van egy szarabb videomegosztó az Indavideónál!! Hurrá!! Ezen tényleg szar se jön!!

speciel 2008.04.02. 20:49:53

Downoff!
Ha már másrészt.
Nos másrészt te egy faszfej vagy.
Részletezhetném, csak fölösleges.
Már a genetikai állományod okán.
Én járok leppukant kocsmába néha, de te inkább fordulj orvosodhoz. Hogy van e értelme a dolognak, vagy csak úgy gondolod jópofa vagy, nem tudom, de azt igen, hogy azokon a "cementlapos" helyeken téged nagyon hamar pofán vágnának, hogy a kockás fal adná a másikat.

reach (törölt) 2008.04.02. 20:57:28

Azt hittem, hogy már nem is indul el ez a videó, de aztán mégis. Hát nagy élmény volt, tényleg. Kivonult elsőr ránézésre 8 ember, max 20. De mennyi pénzt beleöltek, hogy hűűű, botrány. LOL! : D Ezek is valszeg beépített emberek voltak. Ha a Maunika-Showról nem vonulnak ki az emberekek, akkor erről miért? Azért még mindig van egy kis színvonalbeli különbség. Ez Tyereskova csak szimplán unalmas, a fogatlan átlagcsoró alkoholizáló agysejtkutatók meg valóban gáz az ország állapotára nézve.

Valdebormarterina 2008.04.02. 21:03:27

Ez az egész egy kitervelt nézettségnövelő fogás, jól bevált már másutt is, most ezt játsszák Fábryék. Gondolom a kivonuló közönség egyszerű statiszta volt, bár lehet nem ennyien voltak eredetileg, csak a pár fizetett kivonulót jó néhány önérzetes jómadárnak sikerült követnie. Nem véletlen foglalkozik vele már pár nappal korábban a "média", és most a Zindex is bedőlt és beállt reklámozni, szóval a dolog hibátlanul működik, holnap nagyobb lesz a nézettség.

egymilliopicikrisztus 2008.04.02. 21:06:15

Nálam nem indul el a video.
Mondjátok le is cidázza a Fabrik urat, vagy csak szellemi dugás van folyamatban. Olyan helyes lenne, ha együtt szarnának például a szinpad szélire, valami performancének álcázva, vagy legalább pettingelnének egy kicsit, erős böfögések közepette. Csak úgy a nézettség kedvéért.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2008.04.02. 21:07:11

A fingós, gusztustalan fábry a nagy arcától már nem tud mit csinálni. Régen nagyon csiptem, de egy bunkó, szánalmas kis ripacs lett belőle. Kár érte, de felejtsük el!

unzere 2008.04.02. 21:21:36

Ez az egész kb. olyan színvonalú volt, mint amikor egy faszkalap "smseket zenésített" meg, igaz egy másik csatornán. A műsor után, állítólag rabbinak öltöztetve menekítették ki az épületből. Ilyen " műsor " után nem is csodálkozom azon, hogy a szegény diákok agyba-főbe verik a tanáraikat. Az utálatos Havas legalább elmenekült, amikor csokifaszt akartak nyalatni vele-mondjuk az is színvonalas " műsor " lett volna-de a többszörös milliomos Fábri egy forintért, illetve öt forintért a saját kutyáját megbaszná a kamerák előtt. Ilyen "műsor" után az jut az eszembe, hogy sok helyen még azzal baszakodnak, hogy nehogy már a kocsma ötven méteren belül legyen az iskolához képest! Inkább azon járna az eszük, hogy figyelmeztessenek: Fábri már benn van!

unzere 2008.04.02. 21:22:34

Ez az egész kb. olyan színvonalú volt, mint amikor egy faszkalap "smseket zenésített" meg, igaz egy másik csatornán. A műsor után, állítólag rabbinak öltöztetve menekítették ki az épületből. Ilyen " műsor " után nem is csodálkozom azon, hogy a szegény diákok agyba-főbe verik a tanáraikat. Az utálatos Havas legalább elmenekült, amikor csokifaszt akartak nyalatni vele-mondjuk az is színvonalas " műsor " lett volna-de a többszörös milliomos Fábri egy forintért, illetve öt forintért a saját kutyáját megbaszná a kamerák előtt. Ilyen "műsor" után az jut az eszembe, hogy sok helyen még azzal baszakodnak, hogy nehogy már a kocsma ötven méteren belül legyen az iskolához képest! Inkább azon járna az eszük, hogy figyelmeztessenek: Fábri már benn van!

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.02. 21:33:22

Nem, a problémát nem ott látom, hogy "csúnyabeszéd". Ott sem, ha egy viccnek, ami tényleg humoros, egy kellő helyen elsütött trágárság adja meg a pikantériáját. A szomorú az, hogy itt a kommentelők között is van, aki attól, hogy "f@sz", meg "pin@", önmagában is jól érzi magát egész este. Igen, sokan, sok helyen káromkodnak, de a káromkodás önmagában nem művészet! Kevesen akkora művészek, hogy a káromkodással pikáns és nem ocsmány lesz a produkció.

hairybottler 2008.04.02. 21:33:50

tök jó, most jöttem rá, h még soha életemben nem is láttam egyetlen egy fábrisót sem. és kurvára nem is érdekel. Tereskovával viszont már bulizgattunk - nekem úgy tűnik a "seggbebasz"-t meg a többit direkt számotokra tartogatja... :P
hehe, biztosan elromlott a járgánya, és kellett a szervizre a zsé, amit én 1általán nem bánok, mert különben ki fuvarozgatna minket? szaal kedves tévénézők, köszi a fuvart ezúton is!

cowkie 2008.04.02. 21:52:36

tok jo PR cikk. koszonjuk.

pazola 2008.04.02. 21:52:43

www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/6881/tereskova/illatos-zeneszoveg.html

Szerintem tok korrekt. A tobbi is :))

Egyebkent nem vagyok kepes megnezni az oldalt sem FF alatt, sem az alapszarral. Kar.

pazola 2008.04.02. 21:55:00

Hmm.. Meg jo, hogy a href van a vagolapon..

Nem az adblock miatt van. Mi lehet?

execute 2008.04.02. 22:05:19

harrybottler 2008.04.02. 21:33:50

"nekem úgy tűnik a "seggbebasz"-t meg a többit direkt számotokra tartogatja"


Hát az biztos, hogy a seggét tartogatja valakinek. Akinek van hozzá gusztusa...
Amúgy rossz szöveg, hogy a Fábry kedvéért dőlt a szar a szájából. Csak el kell olvasni a dalszövegeit. Értelmetlen (poéntalan) káromkodás az egész.

www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/6459/tereskova/dioskalacs-zeneszoveg.html

Lehet hogy a debil ismerősei vannak rá ilyen hatással... mit gondolsz harry?

Dzsúd Horse 2008.04.02. 22:05:35

Valaki feljebb írta, hogy médiahack. Ennek az egész marketing "botránynak" semmi köze a médiahackhez.

Attilajukkaja 2008.04.02. 22:10:05

Szanalmasak, mindketten (Fabry, Tyereskova).
Csak meg nem hajladok eszrevenni...
Nem is konnyu.

nem szőke, nem ciklon 2008.04.02. 22:19:41

Engem szórakoztat Tereskova zenéje. Egy dalt igazán végig énekelhetett volna, ha már arra járt.

úrilány 2008.04.02. 22:25:11

tessékmondani, az rtlklub honlapja nem tűzróka-kompatibilis? vagy csak az enyémmel szemben voltak fenntartásai?
hála, IE-n lazán bejött
amúgy nem nagy szám, polgárpukkasztásnakmeg végképp nem mondanám, az ugyanis nem egyenlő azzal, hogy nem csinálunk mást, csak a f@sz, g*ci, szopás, s hasonló szavak ismételgetjük....:S

Downoff 2008.04.02. 22:47:46

speciel! Micsoda kinyilatkoztatások! Huszonegynéhány sorból. - Gz! A Nagy Gyurcsók, de Csernus Mester is megirígyelhetne. :) ...És az elképzeléseid között van génprofil elemzés, meg pofozkodás!
speciel! Remélem nem komoly, hogy Te itt pazarlod a tehetséged?! Micsoda forgatókönyv író lennél - a Te fantáziáddal!

A zöld lific 2008.04.02. 22:50:36

Tulajdonképpen ki is ez a tereskova?
Mit is csinált azon kívül, hogy a parlament elé sz**t?
Biztosan én vagyok a műveletlen, de nem tudom...

hairybottler 2008.04.02. 23:01:38

execute 2008.04.02. 22:05:19 - valamit félreolvastál öregem: azt írtam, ha normálisan beszélnek hozzá, normálisan válaszol. amikor a Hajóssal dumál, normális, gyors, ügyes, érdekes. rohadt fárasztó mindig előrágni nektek a dolgokat, gondolatokat, ráadásul értelmetlen is, mert akkor sem értitek meg, és a pénzt sem ezért kapja senki, h előcsócsáljon a népnek. annyit szerettem volna mondani, h köszi Krisztának, h átfuvarozott minket a város egyik végiből a másikba, és köszi a tévénézőknek (neked is), h fizették az utat, meg az új kocsiját is. jó hurrogást! léptem, mert dolgom van...

Lord_Cica (törölt) 2008.04.02. 23:03:46

Nocsak, Tereskova lealacsonyodott a Fábry közönségéhez?
Gyöngyöket disznók elé? :)

., (törölt) 2008.04.02. 23:38:00

Ja! Az okosok észrevehetnék már, hogy nem Tyereskova, hanem Tereskova.
Az is hüvelyes volt, de nem énekelt.....

gaze762 2008.04.02. 23:38:19

fuh.. nem tudtam hogy ennyire ötlettelen ez a Tereskova.
Meg közönséges.
Persze ezt úgy mondaná, hogy avantgard realista, csak a valóság csípi a szemem. (amit ő a valóságról meg az egyéniségről tudhat..)

Már régóta kering itt ez a csaj, túl régen is ahhoz hogy befusson. Ha lehetett volna belőle valami, az már lett volna.
Csak időnként valaki tol bele/ad neki pénzt/promót, hogy majd hátha..
De ebből már nem lesz dióskalács.

nemá 2008.04.02. 23:42:58

Yeno 2008.04.02. 22:05:35
Valaki feljebb írta, hogy médiahack.

Hát nem tudom... egy hétig promoznak valamit, ami "nagy feladat elé állítja a szerkesztőket", mert annyira trágár, hogy szinate nem is marad műsorszám. Aztán meg Fókusz, meg ahova befér. Szánalmas.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2008.04.02. 23:51:03

Nagy Kriszta Tereskova megnyilvánulásával a bulvármédia bizonyos szegmensét leplezi le ibseni hős módjára egész működése során, a Showderben nyújtott produkciója is ez: kimondja a "kimondhatatlant", tabukat döntöget.
Bővebben itt: peter-cs.blog.hu/2008/03/29/tereskova_rulez

jürgen baromartz 2008.04.03. 00:09:38

ha már írta valaki akkor bocs de szvsz ez kurva unalmas és botrányértékűnek nagyon de nagyon kevés.

vajon miért nem hallom a harsány röhögést a közönség felől? eddig azt hittem egy fábrysó-rekording egy "életreszóló komédia" lehet élőben, de ebből csak az unalom párolog kifelé, az is csak hitvány álmatagon.

a fejesek helyében meg sem engedtem volna hogy ez a rész benne maradjon a műsorban. egyszerűen harmatgyönge és dögunalmas. káromkodni én is tudok, nem kell ahhoz nagyon erőlködnöm sem (és gondolom így van ezzel a legtöbb magyar ajkú honfitársam).

Dzsúd Horse 2008.04.03. 00:23:28

nemá

A világok harca rádióban -> hallgatók csomagolnak, elkezdenek menekülni...na az médiahack. Vagy hogy kőolaj van a Fertő-tó alatt, amit egy osztrák hírügynökség szopott be, és tényként, hírként közölte is.

kieazorszag? 2008.04.03. 00:36:00

Egyszerű unatkozók!!!

Bas:za a csőrötöket a Fábry ugye???

A fas:zopó miniszterelnök senkit nem zavart eddig, oktalan barmok???

Szemét se:mirekellő ennek a "remek országnak" a legtöbb "lakója"...

Előre sz:rgec:k!!!

Nullák vagytok, mint ez az egész bagázs...

Próbálkozhattok...

Kár érte...

Bobby Baccala 2008.04.03. 00:46:30


megnéztem...semmi extra..nem vicces..szar

tereskova a heti hetesben is szar volt..ott a kollégái sem bírták elviselni :)

amúgy szerintem is statiszták volnultak ki..

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2008.04.03. 01:41:03

kieazorszag?

Ez egy médiás blog, nem politikai.

Amúgy nekem pedig csak egy dolog bassza a csöröm, h ennek ellenére itt oltod a jónépet.

avirex801 2008.04.03. 01:48:50

Nem szoktam nézni.. eddig se, ezután se..

totart 2008.04.03. 02:05:22

A tereskova borzalmasan alpári volt. És a lényeg az, hogy teljesen funkciótlan, amit csinál. Lehet úgy káromkodni, hogy azzal nyomatékosítsad, esetleg színesítsed a mondandódat, de ez nem az.
A Fábryt viszont kérek mindenkit, hogy ne vegye egy kalap alá ezzel a nőszeméllyel. Ugyanis a Fábry egy igen művelt ember, aki pl (a sok egyéb tevékenységéből kiragadva) egyik fontos létrehozója a Terror Házának, ezzel történelmi ismereteit megmutatva. Emellett egy igaz szívű, egyszerű polgár, aki nem szégyelli egyszerűségét. Ő nem alpári, csak felvállalja azt, amit sokan nem mernek. Egy értelmiséginek is lehetnek rögök a múltjában, és ő csak ezeket adja elő és nem hülységeket beszél. Egy kiosztott polgári középosztálybeli utód (mint pl én is), igencsak magára találhat ebben az emberben. Ő ad erőt azoknak, akik ugyanugy szenvedik az elnyomó 50-es évek utódainak (Apró család, Horn Gyula.....)manővereit, mint ahogy ő is elszenvedte.
Ne legyetek korlátoltak!!!!!!!
UI: Szerintem neki volt a műsor során a leginkább ki a f.sza a tereskovával

Horto 2008.04.03. 03:59:46

Jezusom...Szeretem hogy emberek idekeverik a politikat.(minositik magukat)MAS: Lehet en vagyok alpari de errol a norol!? meg sohasem hallottam. Sajnalom hogy ilyen emberek "szorakoztatnak" a magyar mediaban :(

2008.04.03. 06:55:10

Most legalább az is tudja ki az a Tereskova aki eddíg nem.A Fábrinak meg gratulálok, de szerintem a producer ötlete volt , ettől függetlenül gratulálok a választáshoz ,sztem minden eddigi nézettséget meg fog dönteni a ShoW

Papabocs 2008.04.03. 07:51:39

Imádom ezt a csajt! Annyira elvont és annyira nem tud éneklni, hogy ez már imádni való!

Moha 2008.04.03. 08:03:34

Tereskova dala mirol szol?
Hogy vannak nok, akik megalazzak sajat magukat es kurvat csinalnak magukbol, 0 meltosaggal es tartassal? Lehet, hogy ezt nem birtak elviselni?

Zsirparaszt 2008.04.03. 08:04:47

Ez egy hírnévre éhes buta kurva, semmi köze a művészethez. Valaki kúrja, és cserébe befizette a Heti Hetesbe meg a Fábryhoz. Dögöljönmeg.

vmickey 2008.04.03. 08:14:53

eddig sem volt a szívem csücske, de amikor a Cora-ban a bejáratnál teleszájjal csámcsogva telefonált, miközben majdnem kiesett a kaja a szájából onnantól kezdve nálam elásta magát...

kakukkboy 2008.04.03. 08:34:04

Az a rém egy médiakatasztrófa.
Ma Hun gáriában alapfeltétel, hogy lehető leg tuskóbb, uninteligensebb legyen valaki, akit közszerepltetnek.

MíszMarple!
A 7i7es többi résztvevőjét, nézőit is ledöbbentette a RöTöLö baromsága, hogy ezt a nemi toproncsot betették. Csak olyan hibbantaknak tetszett, mint ...

november13 2008.04.03. 08:41:13

Terskovát a nagyszínpadra!
Különben is megírta, hogy születési hibája van :)

ÁLmodozó 2008.04.03. 09:09:54

Kész vicc, hogy ennyit görcsölnek ezen...
Ja nem is vicc, csak kellett már a nézettség, meg a fölhajtás, mert Fábry már a kutyát sem érdekli. Akkor pedig csak puszta marketing az egész.
Aki a gyerekét elviszi egy ilyen felvételre, az meg ... No comment.
Egyébként meg pontosan tudták a készítők, hogy mire kell számítani mikor meghívták Tereskovát. Gondolom nem csak kiválasztottak egy nevet a telefonkönyvből...

bizonytalan  2008.04.03. 09:13:52

tereskova a rtl gellerje.

chunlee2 (törölt) 2008.04.03. 09:15:32

Magyarország!
Ahol élnem kell, kérlek
Magyarország.
Ahol az arcomba vágják
a magam arcát.
Ahol a túl jó nem kell,
csak az a jó középszer.


(L)(L)

hulyemagyar 2008.04.03. 09:36:53

Közönséges és alpári műsor, egyszerű és igénytelen embereknek.
Ha a nézettségi rekordokat akarod döntögetni, akkor csinálj egy igénytelen, "sokkoló és botrányos", húdekemény műsort, amiben lehetőleg minden második szó nemiszervvel legyen kapcsolatos és/vagy legyen benne csöcs, pina stb. A többség meg rá is kattan, mint gyöngytyúk a takonyra, mert ők ezt a "humort" értik. Sokan vannak...

glabla 2008.04.03. 09:38:11

Attól még hogy nem értenek meg, még nem biztos hogy művész vagy. Ennyi.

papabear 2008.04.03. 09:40:54

"Ha egy fickó felmegy egy színpadra és elokádja magát, mindig lesz valaki, aki azt mondja rá, hogy művészet"
/Woody Allen/

tanár úr 2008.04.03. 09:49:40

Tereskova és Fábry között nincs különbség. Mindketten tehetségesek, akik az olcsó polgárpukkasztással akarnak kitűnni. Egyik ribanc, másik buzi..de mindkettő a klotyóba való és nem TV-be.

tanár úr 2008.04.03. 09:52:58

Kellett nekünk demokrácia? mindent lehet! --
Jön a kis gonosz törpe Orsós Orbán és 20 évig kétharmados törvénnyel "kicsinálja" az országot, mint Rákosi !!!!a személyi kultusz országa vagyunk a sok hülye magyarral!
Nesztek...jön a diktatúra!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.03. 09:59:11

vicc, hogy ez a tereskova ebbol es a khm.. muveszetebol... meg tud elni.

normalis emberek kirohogik az egeszet, de ebben az orszagban erre van igeny.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.03. 10:02:22

déután 2 óra buszon somewhere in hungary nowadays...

-te bazdmeg, kurva köcsög volt az a geci.
-ja jól kibaszott velünk.
-az a hülye fasz, mi a picsának írat röpdolgozatot?
-bazdmeg egy kérdésre se tudtam semmit.
-énse baszod.
-á leszarom, majd hétvégén jól bebaszunk.
-én nem megyek piálni, jön a faszim, dungunk egész szombaton.

ezt mondjuk két 14-15 éves csaj beszéli. ezen felháborodsz, ha élőben hallod? ha igen szólsz nekik hogy így nem beszélünk? nem? akkor ne akadj ki a tévén sem, vagy csak magadban. amúgy mindenki álszent fasz. az a legnagyobb, aki kiakad, de ugyanúgy használja ezeket a szavakat a mindennapokban.

-hülye picsa/ fasz nem adott elsőbbséget, majdnem összetörtem a kocsit.
-a geci főnök megint szopat...

stbstbstb.

tuscany 2008.04.03. 10:03:55

Fábri szexuálisan frusztrált.

taphegyseg 2008.04.03. 10:13:36

Ha valahogy képesek lennénk álszentséget exportálni, nem volna költségvetési hiány, az biztos. Az rendben van, hogy nem volt vicces a részlet, de úgy általában Fábry sem vicces már egy jó ideje (amennyiben az ember humorérzéke nem ragadt le a pisikaki síkon).

hulyemagyar 2008.04.03. 10:15:34

Torpedó szerint nincs különbség két ember magánbeszélgetése és a tv-ben, százezreknek szánt mondatok között, amivel ők ráadásul szórakoztatni akarnak! Hát, gratula!

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.04.03. 10:21:34

"Jay Lenója" hosszú "ó", még ezt is javítsd. A többi hiba nem olyan súlyos már. Aztán moderáld ki ezt is, egy igazán nagy ember megpukkad, ha nyilvános kritika éri.

avensis (törölt) 2008.04.03. 10:28:26

Szvsz itt nem arról van szó, hogy most akkor ki mond ki csúnya szavakat vagy ki nem. Helyzettől függ. Ha most műsor közben elengedi a Fábry, hogy tudja a f*szom, az esetenként még dobhat is az adott poénon. Nyílván ez sem túl szerencsés, de fél óránként még belefér. De hogy bejön egy idióta tyúk és megénekli, hogy b*ssz seggbe és minden mondtaban elhangzik egy hasonló obszcén kijelentés, hát azért az már több, mint szánalmas.
Torpedó kommentjére: ha hiszed, ha nem, engem pl zavar, amikor két tizenöt éves liba olyan stílusban beszél egymással, mint két kocsis. Ebben nagy szerepet játszik a média is. Ezért nem tetszik az ilyen "művészet", mint amit ez a tyereskova nevű rinya produkált.
Nem arról van szó, hogy mi nem beszélünk így a mindennapokban, de más, ha haveri körben vagy és más, ha egy ország néz téged. ezt ne keverjük össze.
És azt gondolom, hogy ép lelkivilágú emberek nem beszélnek obszcén módon, ha tudják, hogy a fiatalabb nemzedék is a hallgatók sorában van. Ennyi.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.03. 10:31:16

hulyemagyar:
van különbség persze. de ha pl egy filmben lehet, akkor egy showműsorban is. és gondolom kitesznek egy 18-as karikát, vagy végigsípolják.

ez is olyan mint a pornófilm. ha bejön akkor nézed, ha nem akkor nem. pornó elé se ültetnék le gyereket, tereskovát se halgattatnék gyerekkel. de én nem csukom be a fülem hogy fúúú meg fááá, mert tudom hogy ez van. ilyenek vagyunk emberek ennyit káromkodunk. ha a balatonról énekelgetünk, meg hogy süt a nap attól még ugyanannyit káromkodunk... semmi újat nem hoz a szám, amin meg kéne lepődni.

PiciTaci 2008.04.03. 10:34:51

Ez sem nem szórakoztató, sem nem vicces, pláne nem humoros. "Művészet". Ez??? Na ne. Ezt a nőt be klenne zárni igen hosszú időre. Szégyen.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.03. 10:42:16

a művészetnek sokféle ága van. aki színésznő az művész? és aki pornószínésznő? megsúgom az is művész. sőt a buzipornóban szereplő faszik is művészek. sőt kelemen anna is műsvésznő pl. folytassam?

pecsabi (törölt) · http://hedgehodgy.franksharman.com/ 2008.04.03. 10:50:48

Hurrá Torpedo: megsúgom, se kelemen anna, se egy pornós nem művész. A művészet más. Mindeki művész, aki nyilvánosan szarik? Művész az, aki a mellplasztika után kurva lesz, és erre még büszke is? Ez nem művészet, hanem kis hazánk szellemi színvonala, amit a bulvársajtó erőltet ránk. Gondolkodjunk már egy kicsit, és ne legyünk ennyire igénytelen.

Mr Anderson 2008.04.03. 10:56:03

mickeyknox 2008.04.02. 19:41:24

Tetszik vagy sem, ha egy 10 milliós országban 2,5 millió ember néz egy show műsort akkor az reprezentatív és az ország-image része. Sőt! Egy Fábry-Showder, egy tüntetés oka és szinvonala, vagy akár csak egy kátyu az autópályán hitelesebben mutat valódi képet, mint a balatoni naplementében sétáló szerelmes pár leheveredve egy matyó-mintás plédre egy Szabó Lőrinc kötettel. Még akkor is ha szépen van megvágva a videó róla és sok országban VETÍTIK. Ha ezt te nem látod akkor valóban csak röhögni tudsz azon amit írtam. Sírni nem.

--tionion-- 2008.04.03. 11:05:35

aki ilyenen kiakad, az hülye. prűd, álszent, hülye országban élünk. szemétdomb ez, ahogy van. a politikát meg a FASZÉRT kell idekeverni. Tanár Úr, te meg úgy hülye vagy,ahogy kell.

--tionion-- 2008.04.03. 11:06:38

aki ilyenen kiakad, az hülye. prűd, álszent, hülye országban élünk. szemétdomb ez, ahogy van. a politikát meg a FASZÉRT kell idekeverni. Tanár Úr, te meg úgy hülye vagy,ahogy kell.

68nyara 2008.04.03. 11:13:07

Tereskova talán egy picit régebben létező jelenség, mint sokan azok közül akik itt kommentelnek. Az más kérdés, hogy most valamiért "felfedezték". Tény, hogy vannak elég, khm...trágár megnyilvánulásai, de van pár száma (több mint 2) ami azért igen ott van. Aki meg csak ebből a Fábrys 9 percből ismerte meg, az elég nehezen tud róla véleményt alkotni. Nem is értem, hogy miért jelent most meg a médiában? Ha már évtizedekig elvolt az undergroundos körökben e nélkül is?

68nyara 2008.04.03. 11:15:38

Jajj csak a tanár úr ne kerüljön elő, eddig minden bologon elsütötte már ezt az orsós mondatot. Biztos megtalálta a ctrl+c, ctrl+v-t és most mint egy óvodás gyakorolja.

Hegyirablo 2008.04.03. 11:15:52

Nem értem mi itt a probléma?!?
A só producere Kovács "Kiki" Kristóf polgári, keresztény-konzervatív. Fábry Saca polgári, keresztény-konzervatív, Nagy Kriszti is polgári, keresztény-konzervatív.

Ebbe a gondolkodásmódba talán nem fér bele egy kis gecizés faszozás?

Vagy hogy álszentek lennének, akik bort isznak, de vizet prédikálnak? Ááá, dehogy!

chop 2008.04.03. 11:33:16

Termeszetesen nem mondok ujat, de hogy itt tart ma az orszag, abban tevekeny resze van/volt a szaros RTL-Blikk medianak is..kurvaannyukat...es inkabb az RTL, mert a Blikket nem kotelezo megvenni (jo, RTL-t se kotelezo nezni, de), addig a munkabol hazaero emberke azt fogja nezni, amit eleraknak a TV-ben, igy - mivel ez a hulladek jon belole - ezt.

Ami pedig bosszanto, hogy pl. az RTL-nek ketto darab jo musora van (Hazon kivul, 21. szazad), de amikor irtam a lapjuk szerkesztojenek, hogy ugyan, honnan tudnam ezt letolteni, akkor azt a valaszt, hogy egyelore sehonnan...

Egyebkent meg undorito, hogy egy no olyat mond, hogy: "seggbebasznak"...troger, egyszeruen troger.

chop 2008.04.03. 11:39:09

Hja, es ertem en, hogy penz meg minden, de konyorgom: amig egy szervezetnek komoly velemenyformalo szerepe van, addig igenis felelosseggel tartozik az altala kozvetitett tartalommmal kapcsolatban.

Es nem mondom, hogy cenzura, vagy tudomisen, de akkor is, gondolkodjunk mar!

józan' 2008.04.03. 12:21:07

Hajós,mint jó showman :o

teralol.

sankec_ 2008.04.03. 12:21:26

miken fel nem húzzátok magatok. akinek nem tetszik nem nézi ilyen egyszerű.

józan' 2008.04.03. 12:23:12

amúgy ez egy több éves felvétel.

kade 2008.04.03. 12:27:10

Tereskova for president :)

akik meg kivonultak biztos soha nem mondták még ki a pina, a fasz, a geci, meg a baszás szavakat...
akik meg ezen háborognak, hát azoknak is gratulálok. álprűd népség.

woodo1 2008.04.03. 12:33:34

"Az élet nem illemtani iskola!
Az olyan emberek, akik megbotránkoznak egy erôs kifejezésen gyávák, mert elképednek a való ÉLETTÔL!

Az ilyen emberek nyilvánosan felháborodnak, de roppant elôszeretettel járnak nyilvános árnyékszékekre, hogy elolvassák a falakon látható illetlen feliratokat!"

Jaroslav Hasek

speciel 2008.04.03. 12:34:51

Jó lenne megérteni, hogy káromkodni, adott esetben héha trágárkodni lehet, sőt kell is. A gond az, ha ezt valaki öncélúan, értelmetlenül mond egymás után trágár szavakat, vagy a genitáliák variációit.
Pl. ez a különbség a szex és a pornó között.

hulyemagyar 2008.04.03. 12:42:37

Hiába mondod, szerintünk az prűd és álszent ember, aki felkapja a fejét a gecidet a szádba rakom meg hasonló nagyvolumenű művészi mondatok hallatán.
Kérdezem a prűd jelzőket dobáló emberektől, hogy pl. az anyátok jókat nevet ezen? Vagy prűd?

hulyemagyar 2008.04.03. 12:43:08

szerintünk helyett szerintük a megoldás

ercsi 2008.04.03. 12:53:50

Nyugtassatok meg de tényleg, hogy mi ez a kis haza és lakói még ennyire nem vagyunk lepukkanva, ugye nem ???? Ez bizti csak egy "Fábry-féle" vicc. Ugye, az istenért mondjatok valami megnyugtatót.

tothmari 2008.04.03. 13:09:39

Most de bocsánat. Ti komolyan gondoljátok ezt a kivonulást? Hogy igaz vót? Há'szen még tapsolni, nevetni is beintésre, felmutatott táblára kell a közönségnek. Spontán is szabad, de ha tábla, akkor muszáj.
Szvsz ez a kivonulás is meg vót szervezve. Lám már napok óta nagy a hírverés a műsor körül és sokan meg fogják nézni. Lassan 100 éve adják, frissíteni kell. Mint egy-két éve, hogy a Kelmen Anna eccercsak nem jött el, a Fábry meg abban a minutában tudta meg. Mi meg hogy elhittük, hogy így vót.
Tereskovát bedobták a Heti hetesbe is, mert az is egy régi ócska műsor. És valljuk be, már csak ilyen erős hatásokra rezzennek be a nézők.
Innentől persze Tereskova is sínen van.
Nehogy azt higgyük má, hogy a Fábry magától ilyen prosztó. Van benne alapból, de azért rá kell játszania. Az első évi sók még nem ilyenek voltak.
Üzlet és reklám ez.

átlátó 2008.04.03. 13:12:49

1./ Mellékesen: Egyszer a "tanár úr" (érted,- tanár!)nagyon be lesz ijesztve valaki által jobbról. Balról meg állon lesz verdesve.
2./ Nem mellékesen: Legyen minden! Fábry show, Tereskova (had pukkadjon a pógár), ötágú vöröscsillag, hatágú kékcsillag. Meg horogkerszt. Oszt majd látjuk.

speciel 2008.04.03. 13:21:36

Azért fogadjuk el, hogy az elhülyülés létező folyamat....

Madzsar_huszar 2008.04.03. 13:25:06

Imádom ezt a szajhát :-).

theroommag.blogspot.com 2008.04.03. 13:30:20

az a sok barom, aki a Fábry-t nézi,megis érdemelte a Tereskovát!!!

Prophet 2008.04.03. 13:59:58

Retekklub retek videómegoszója retek. Azért bíztam a youtube-ban, már ott is fenn van. És tűzróka, a zénés énekes drámai színpadi műfaj, valamint a felfedező sem tudta lejátszani. Érdekes, megnézni a Hajóssal meg a Fábrykkal készült interjút. Nemtudom, tényleg esik a színvonal.

A link: youtube.com/watch?v=iVkHHg-aug0

ovits 2008.04.03. 14:01:48

Nem értem, ezt a Tereskova ellenes hangulatot.
Volt egy trágár "dalocskája". Fábry meg javasolta, hogy írják át közszolgálatira. Tulképp ő provokálta ki a sorozatos káromkodást. Egyszerűen mondhatta volna azt is, hogy talán akkor halljunk egy olyan dalt, amiben nincs (annyi) csúnya szó (a video végén ezt meg is teszi).
Szerintem Fábry sara, hogy trágárság-folyammá vált a műsora.

Új Nick 2008.04.03. 14:15:05

ercsi: engem az nyugtat meg, hogy még mehet a Fábry. A sokkterápia pedig igencsak ráfér a t. közönségre. És inkább hallgatok fél óra tömény Fábry faszozást/pinázást, mint nézzek másfél percet valami álszent szar A'la carte típusú szemforgató ocsmányságból. Pedig ott késsel villával esznek a népek, viszont Fábry meg hiteles.

Szabi666 2008.04.03. 14:18:13

Júúúúúúj, mekkora botrány, csúnyán beszél a pankcsaj, aztafűzfánfütyülőő. Ez most akkor + xszázer néző ha jól sejtem.
A másik komoly amikor a f@szkalapok kivonulnak megbotránkozva, mert nekik otthon nem engedi meg az asszony a popószexet, ezért fusztrálva érzik magukat ha egy nő ilyesmit mond. Kik járhatnak amúgy oda?

mandro 2008.04.03. 14:24:42

Ez a Tereskova valamikor Geszti csaja volt, sőt, állítólag neki lett írva az oly gyönyörű dallamú Magyarország (írva? Ugyan már! Plagizálva!) Mindenestre el tudom képzelni, kettejük társalgását a nagy média Tereskova és Geszti guru között, aki mellesleg bevezette a politikai kampányba az SZDSZ oldalán a gyalázkodást, rágalmazást az ellenzékről, mint kampányfogást. A keresztények kiirtásáról és különböző ellenzéki politikusoknak a válogatott kivégzéseiről írott "műről" nem is beszélve (lásd: Pajzs művész úr alkotása, de említhetném a Szent Jobb, vagy a Magyar Korona gyalázkodását is). Most ezen vagytok felháborodva?! Ezen vagytok felháborodva, amikor egy hülye csaj péniszt emleget egy olyan világban, ahol melegnek lenni dicsőség és "természetesen" a nagy nyilvánosságra tartozó cselekedet, hogy propagandát is csináljunk erotikus banántáncokkal, meztelen SEGGEKKEL ÉS FARKAKKAL vonulva végig a fél városon. Kérdem akkor még egyszer: milyen ország az, ahol egy farkat szerető nőt megvetünk, mert úgy állítjuk be a dolgot, mintha az lenne a természetellenes???

fingerbangs 2008.04.03. 14:29:00

tereskovat tiltsak be
koszi

evek ota utalom azt a szart amit:
fest
enekel
beszel

beles 2008.04.03. 14:35:16

Sajnálom azokat akik ezt természetesnek illetve elfogadhatónak gondolják!Gondolom ők is kiállnak esténként a gangra,erkélyre (kinek mi van)és ilyen szavakat kiabálnak!!
Esetleg a vacsora asztalnál igy beszélgetnek!
Szomorú,hogy az RTL klubnál ez az alap!

Bedekó (törölt) 2008.04.03. 14:42:19

Sok vendég a gyerekét menekítette ki a stúdióból. Kérdem én, miért kell egyáltalán gyereket bevinni a Fábrí showba, amikor Fábry szájából is gyakran kicsúszik egy-egy vulgáris szó. Nembeszélve a sok politizálásról. Egyáltalán nem gyereknek való.

Ez a Tereskova művésznevű mű-művésznő már nem oszt, nem szoroz a műsor nivója (?) szempontjából.
Eddig csak a nevét hallottam a nőnek, de borzalmasan közönséges, s még buta is.

ethan blow 2008.04.03. 15:13:00

Tyereskova, olvasod te is, mennyien bedőltek ennek a kibaszott olcsó PR-szánalomnak, hm? Volt ennél jobb akciód is már, elfáradtál? Kicsit erőltetett volt az a két ember, aki pár pina meg faszozás miatt elhagyta a stúdiót, (aztán bemondták, hogy később ismét meg lesznek híva kárpótlásképpen, valszeg leadták kifelé a lakcímkártyájuk másolatát)
szal, ez kb. annyira volt real, mint amennyire Demszky Gábor budapesti lakos.

Vad.Korte (törölt) 2008.04.03. 15:19:13

Én úgy gondolom, intelligens ember trágár szavak nélkül is ki tudja fejezni a gondolatait, indulatát, urambocsá polgártpukkasztani is tud úgy. Csak hát az ugye bonyolult, míg bemondani a f@$%t meg hát egyszerű, és gondolkodni se kell rajta.

Ha meg nem tetszik nektek Tereskova, egszerűen nem kell hallgatni, nézni. Ja, és beszélni se kell róla. Kelemen Annácskánk is jól tudta, mindegy, hogy mit beszélnek, ha rólam beszélnek.

Vad.Korte (törölt) 2008.04.03. 15:24:23

A vicc az, hpgy a szöveg semmivel se lett jobb vagy rosszabb... Hehe. Ugyanolyan semmitmondó izé.

kangep 2008.04.03. 15:46:40

Azért én megbasznám a seggét.
Tereskovának is.

:D

prütypürüty 2008.04.03. 16:24:06

Most meg min vagytok úgy felháborodva? Mindenki baszik meg szopik. Trágár szavak… ugyan már! A te lányoddal, húgoddal sem közösül a tanár vagy a tanársegéd úr az egyetemen, hanem megbassza a kettesért, vagy urambocsá az ötösért. Ilyen az egész ország. Ha előrébb akarsz jutni az életed bármely területén, szopnod kell, felkínálnod magad, vagy téged basznak ki. (Erről szól a Tereskova árpás képe is.) Azt meg ki mondta, hogy egy művésznek mindig csak a „szépet” kell közvetítenie? Tereskova azon a színvonalon vágja a képünkbe a magunk arcát, amin éppen vagyunk… A bulvármagazinok, amelyeken többszázezren nőnek fel, jobbak? Bármelyiket kinyitod, a baszásról szól. Ki kivel baszik, vagy baszott 40 éve, és ezen csámcsog a fél ország…

Ottis 2008.04.03. 16:44:41

Örömel látom, hogy vannak még hálás nők.

cashie 2008.04.03. 17:45:01

csak azt mondjátok meg melyik ez a szám :D:D:D

cashie 2008.04.03. 22:16:25

Nyilván a faszfejest kérdeztem, de köszi azért :)

egymilliopicikrisztus 2008.04.03. 22:52:12

Elég szánalmasra sikeredett a leadott beszélgetés.
Tulajdonképpen egy szar helyett kettő volt vagy négy percig a képernyőn.

kaqkkfutty 2008.04.03. 23:11:51

nna, ezért nézzetek kereskedelmi csatornákat: a megszellőztetett "balhé" végül nem is került adásba.
csak tudám, hogy mi a szarért néztem a zertéelt, ahelyett, hogy lefeküdtem volna szunyálni...

nyilvánvalóan én vagyok a hülye.

én kérek elnézést.

Dr.Lindenthal 2008.04.06. 14:27:59

Mi volt ebben a botrány? A politikusok simán lekörözik mocskospofájúságban

VOGAben 2008.04.08. 14:03:37

Mi van? Megmondom: A tühtigék elsápadtak, és?
A sok álszent, álprűd ugyanakkor nem kicsit döntésképtelen nőnemű lény körülöttünk miben különb? Ugyanmár...

Polgárt pukkasztani pedig jó!
Sápadjon csak a sok unalmas életű mintamajom.
süti beállítások módosítása