Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Miért bukik a Nagy fogyás?

Műsortervezés

2007. október 21. 16:37 szabóZ 105 komment

A számok: amíg két hete a Nagy fogyás első adása még 35,8 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmileg fontos 18 és 49 év közötti korosztályban, addig kedden már csak 26,4-et. Amíg a múlt héten a Vészhelyzetet 34,4 százalék választotta (vagy a Tv2 hibahatáron belül, de nyert), addig kedden az orvosi sorozatot már 45,4 százalék nézte. Vagyis a jó start után a Tv2 valóságshow-ját hamar legyűrte Kovac és Abby.

És akkor most az adatok után a higgadt elemzés.

Persze először is ott van a szokásos mantra: egy saját gyártású műsorfolyam első adását általában mindig többen nézik, mint a folytatást, köszönhetően a nagyszabású reklámkampánynak, de a Nagy fogyás mégsem elégedhet meg a második hellyel: információink szerint a drága műsor a rengeteg szponzor ellenére is csak akkor termel majd nyereséget, ha magas nézettséget produkál és megveri az RTL Klub vele szembe küldött műsorait. Nem lesznek egyébként eléggé nézettek a reklámszpotok ugyanis.

Az általunk megkérdezett, egyáltalán nem Tv2-közeli szakértők szerint viszont a csatorna programtervezési hibák sorozatával veszélyezteti a műsor sikerét. A bukásról azért persze még korai lenne beszélni.

A Tv2 ugyanis a keddi és szerdai főműsoridőben rengeteg műsort kicserélt vagy új időpontra tett az utóbbi időkben, ami már önmagában elég lehet egy műsor kudarcához (hiszen a nézők nem tudják követni a változásokat, nem tudják hova is került kedvenc sorozatuk, valóságshow-juk), a csatorna ráadásul többek szerint végül a lehető legrosszabb lehetőségeknél maradt. (Hogy mást ne említsünk, meg tudja valaki jegyezni, hogy akkor most szerdán Doktor House vagy Frei? Fejből megy, akár mély álombólfelriadva is, hogy akkor melyik a hónap első szerdája?).

De vissza a Született feleségek és Nagy fogyás együttállásához. A Tv2 egyik legsikeresebb sorozata a szerdai főműsoridőből került kedd este nyolc körülre, majd a Nagy fogyás indulásával este tíz óra utánra. A szerdai kezdési időpont mellett szólt, hogy az RTL Klub akkor éppen a férfiaknak szóló Szökést adja, vagyis a női nézők minden bizonnyal a Tv2-t választották volna. Ami elég lehet a sikerhez, főleg ha elkezdődnek a BL-meccsek is az m1-en, vagyis két részre oszlik majd a szerda esténként az országos adók előtt sörözgető férfi népesség.

A keddi kezdési időpontban a Született feleségeknek nagyon rossz esélyei voltak, hiszen a Vészhelyzet az egyik legnépszerűbb amerikai sorozat a kereskedelmi tévézés tíz évében (sőt még azon is túl), de talán még ennél is rosszabb döntés volt az amúgy sikeres Született feleségeket a Grace Klinikával azonos tíz óra utáni sávba tolni.

Hiszen a Grace Klinika is kifejezetten a női nézőkre van hangolva, ugyanúgy mint a Lila Akác köz mindennapjait bemutató sorozat. Persze a Tv2 kényszerből cselekedett: a Nagy fogyás ugyanis csak az este nyolc óra utáni idősávban tudhat annyi nézőt a képernyők elé ültetni, hogy egyáltalán esélye legyen visszahozni a befektetett pénzt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Girhes macska 2007.10.21. 17:22:37

Nagyon érdekelt, milyen lesz a műsor, de sajnos az első részt nem tudtam nézni, így az ismerősökre és a netre hagyatkozva alkottam véleményt: bármikor is adják, nem vagyok rá kíváncsi.
Ui. azt hittem, egy életmódtanácsadással, jó fogyási tippekkel, edzéstervvel tömött műsort fogok majd látni, ehhez képest az van, ami van. Baromira nem érdekelt pl., hogy X és Y dugnak, az már a BB1-ben megvolt. Attól meg egyenesen hülyét kaptam, hogy a szerencsétlen marhákkal autót húzattak az első adásban, a másodikban valami hegyrefutás szalmabálákkal(?), ilyen idiótákat! Hol itt a fokozatosság, az egészség megóvása stb.? Oszt várták őket a célban a defibrillátorok is?

EXLEXMAN 2007.10.21. 17:31:51

Néhány adat a pontosség kedvéért: A szökés nézői tábora a középkorosztályú nőkből legalább 40%-os a férfi nézők mellett!

A nagy fogyás pedig nem más, mint egoisztikus magamutogatás és két egyébként minden bizonnyal tehetséges ám egoisztikus alkatú fiatalameber pénzéhes törekvése.

Az etikátlanság ezen szintjén, máok kárából hasznot húzni, biztos a bukás! Ez az élet rendje!

Suomorú, hogy mások keserűsége, egyesek anyagi érdekeit szolgálja!

Kreta 2007.10.21. 17:33:08

Az első rész csütörtökön volt, a második meg kedden? Nooormális?
Este 10re berakni a sorozatokat faszság, kivétel a Dirt, Dexter mer azok kicsit durvábban.
És nem tudom elégszer elmondani, Frei műsora bukjon már meg, mert miatta nem folyamatos House.

fogatlan provokátor (törölt) 2007.10.21. 17:38:04

Tulajdonképpen csak ez a két kereskedelmi csatorna verseng egymással? Én speciel ritkán nézem ezeket. Az első részbe bele-bele néztünk, mert véletlenül ott maradt.
Tapasztalatom szerint az ideálishoz közeli súlyú embereket kifejezetten taszítják az ennyire túlsúlyos emberek, de a kövérebbeket sem vígasztalja hogy vannak akik rajtuk is túltesznek.
Az is furcsa, hogy a lassan múmiává fonnyadó Jakupcsek lett a moderátor, holott a TV2 sztárdömperjei Liptai-Szulák kevésbé lett volna kontrasztos. -Jó, az utóbbi időközben kihízta a kereskedelmi tv-k (ru-)határát.

Beaverfield 2007.10.21. 18:38:00

Hogy a francba lehet egy fogyókúrából szórakoztato tévéműsort csinálni?? Én nem néztem az adást ,úgyhogy látatlanban nyilvánítok véleményt, bocsi..De szerintem ez marhaság ,megérdemli a bukást.

Rosehip 2007.10.21. 18:40:37

Tökéletesen egyetértek Girhes Macskával és Mr. Presidenttel is. Azon túl rémisztô látni, hogyan teszik tönkre az izületeiket ezek az emberek. Mikor bárhova mész edzésre (normál súlycsoportban) az edzô nem gyôzi elégszer hangsúlyozni, ha fáj ne csináld, ne nyújtsd túl az izmaidat stb...

capor_ 2007.10.21. 18:41:40

Én addig nem fogok semmilyen sorozatot nézni a TVben, amíg nem adják eredeti hangsávval.. Saját készítésű produkciókat meg három percig sem bírom nézni, annyira gusztustalan emberek szerepelnek benne (mármint a tévésekre gondolok..)
Viszont azt nagyon furcsállnám, hogy bármilyen normális épeszű embert érdekelne, hogy pár túlsúlyos és egészségtelen embert hogyan aláznak meg... Ennél azért lehetnének egy tvnél kreatívabb emberek.

2007.10.21. 19:00:32

Az elsőről lemaradtam, de amikor megtudtam, hogy itt is a kiesésről szól a dolog, onnantól már nem is érdekelt. Én azt hittem, azon fognak versenyezni, hogy melyik csapat tud nagyobbat/többet fogyni. Ehhez képest valami alapján (nem láttam) hazaküldik a versenyzőket, akik szó szerint kitették mindenüket mindenki elé, mert szeretnének megváltozni, jobbá tenni az életüket. Hát anyád!

Té, mint Tamás 2007.10.21. 19:02:47

Mennyire igénytelen ez a grafikon!

seven 2007.10.21. 19:23:10

loller, mármint nem a grafikon a szar, hanem a nagy (nézettség)fogyás logója. összekavartam. sorry.

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2007.10.21. 19:24:39

Hogy miért néz ilyen show-kat a néző? Pontosan azért, amiért sportközvetítéseket. Mert így ő is részese lehet a győzelemnek. Mindegy, hogy melyik csapatnak drukkol, végül valaki győz, és az emberek szeretik a győzelmet. Még akkor is, ha nem a sajátjuk. Jó érzéssel tölti el őket, hogy vannak, akik erőt vesznek magukon, és olyasmit csinálnak meg, amire képtelennek hitték magukat. Így a néző is azt érezheti, hogy akár ő is képes lenne rá. És ez jó érzés. Igaz, hogy max. annyi erőfeszítést fog tenni, hogy kimegy a konyhába még egy üveg sörért. De érzi a győzelem ízét.

Fogyasztó reality-t lehet jót, érdekeset csinálni. Én láttam. Azt nem tudom, hogy a két csapat össztestsúlya azonos volt-e az indulásnál, mert az abszolút súlyvesztés mérése a %-os mérés helyett, csak ebben az esetben adhat közel azonos végeredményt.

Kiszavazás: A csapattagok szavazzák ki azt, aki szerintük a legjobban visszahúzza a csapatot. Én nem tartom hibás lépésnek, hiszen az összfogyás számít, és ha valaki nem fogy eleget, az visszaveti a csapat eredményét. Ráadásul ez pszichikai motiváció a többieknek, hogy jobb eredményt produkáljanak.

cézé 2007.10.21. 19:27:30

1. simán csak szar a műsor, nem? A fene se akar ronda kövér embereket nézni, egy egyébként szalszerűtlen műsorben. Lehet én vagyok rossz emberismerő, de Alexandrát értelmesebbnek néztem, minthogy izületgyilkoláshoz adja a nevét.
2. Jakupcsek, ááá!!
3. Eltenni a születettet tízre, az kibaszás. Aki korán kel, az nem teheti meg, hogy fél 12-ig ébren maradjon.
4. Három House, egy Frei. Ezt ígérték. Ha jól számolom, a két Frei adás között csak két Huose volt!!!!!

Lancy 2007.10.21. 19:48:32

Sztm a tv2 nek siman eleg a masodik hely beszeltunk mar sok helyen errol irtunk szamos levelet nekik de semmi nem tortent. kis orszagunk izleset nem lehet hasonlitani usa vagy eu izlesehez. vagy tul sok szakember dolgozik ott ezen es ez a baj vagy valakinek az ismerose a doneshozo.
ui. es a fookos azt nyilatkozza hogy 3 even belul akarjak beerni az rtl t haha

L

nezumi 2007.10.21. 19:54:07

Sziasztok! Első kommentem! Én néztem mind a két részt. Sztem azért bukik, mert képtelenek vagyunk ennyi tömény depit egyben megnézni. Hát ennyi könny nincs is! Nem tom, milyen két műsorvezetőről beszéltek, egy van, és az kiver minden biztosítékot. Aszongya: "Kicsikéim!" Őszintén, nem érdemel fospunepát?

EasyFriend 2007.10.21. 19:55:01

Egyetértek az elemzéssel, azt kellett volna csinálni, hogy Freit elküldik kapálni (már évekkel ezelőtt), Házdokit indítani a Vészhelyzet ellen kedden (eleve hamarabb is indult, szerintem esélyes, hogy lenyomja, és szerdán a fogyishow és utána a Feleségek (egyébként az előző szezonoknál, ha jól emlékszem, éppen így volt, szóval még csak sokat agyalni se kellett volna). Az RTL egyébként miért képes arra, hogy ugyanazokat a sorozatokat ugyanazokon a napokon adja évadokon át? A Tv2-n ez csak hétfőn sikerül, azt más ember tervezi?
A Grace ellen meg ezek szerint bármit lehet indítani, ha A nagy fogyás vége is le bírta nyomni. Rakják be oda Freit, egye kutyus! :-)

winnie 2007.10.21. 20:00:16

"A szerdai kezdési időpont mellett szólt, hogy az RTL Klub akkor éppen a férfiaknak szóló Szökést adja, vagyis a női nézők minden bizonnyal a Tv2-t választották volna"

bullshit, nyilván.

a 10 órás született feleségeknél nem volt jobb döntése mostanában a tv2-nek.

a sorozat 3 éve folyamatosan veszít, bukik, most végre találtak egy olyan időpontot, ahol képes nyerni.

bármi is lesz, ott kell tartani a grace klinika ellen. csak elé kell valami erőset találni. (jellemző módon a szülfel csak akkor tudott nyerni, amikor anno szerdán a grace klinika ellen ment.)

maccar 2007.10.21. 20:08:59

A nagy fogyás szerintem a pocsék műsorvezetés miatt nézhetetlen, jakupcsek idióta karaktere az egészet el tudja rontani. a nézők által megszokott programok felcserélése pedig egyértelműen hibás döntés, talán majd észbe kapnak, ha majd nézegetik a statisztikáikat...

Doronita 2007.10.21. 20:21:33

A nagy fogyást amerikából magyarosítottuk át. Ott a műsor osztatlan sikert aratott. Akkor hol a gond?...
Ott, hogy a magyar nép még nem abberált annyira, hogy élvezkedni tudjon az ilyen műsorokon, mások szenvedésein...
Bár arra is kíváncsi lennék, hogy Magyarországon belül, megyék szerint milyen volt a műsorok nézettsége...

winnie 2007.10.21. 20:21:39

"A nagy fogyás szerintem a pocsék műsorvezetés miatt nézhetetlen,"

nézettségről van szó. gondolkodj. mióta egyenes arányos a nézettség a minőséggel?

a nagy fogyást ugyanannyian nézték a második hetén, mint a vészhelyzetet. például.

"a nézők által megszokott programok felcserélése pedig egyértelműen hibás döntés, talán majd észbe kapnak, ha majd nézegetik a statisztikáikat..."

ez még nagyobb baromság (no offense). nyilván nincs olyan hülye csatorna, aki egy bukó sorozatát ne tenné el máshova.

ha maradt volna a szülfel szerda este, akkor a tv2 folyamatosan kikapna szerda este, ahogy azt tette az előző évadban. most váltottak: kedd 10 óra és jé, nyertek. egyet. végre-valahára.,

winnie 2007.10.21. 20:23:15

"A nagy fogyást amerikából magyarosítottuk át. Ott a műsor osztatlan sikert aratott. Akkor hol a gond?..."

az, hogy nem aratott oszatlan sikert?

2006/07-ben a 68. legnézettebb műsor volt. középszer vagy egy kicsit lejjebb.

Dave_hu (törölt) 2007.10.21. 20:27:48

winnie: word! te mit tennél elé? Egy erős heti vetélkedő például? Vagy talkshow? Ha sorozat, akkor mi?

Dave_hu (törölt) 2007.10.21. 20:34:36

amúgy megérne egy posztot, hogy például a tv2-n hétfőn miért délután kettőkor kezdődik a "jujj, derégláttam, nézzükmeg" érzést kiváltó Ghost, és 19.30-tól pedig egy olyan minisorozat 3. része, amibe nem lehet bekapcsolódni, és inkább a késő esti sávba való?

wish73 2007.10.21. 20:38:22

ezért jó a video, dvd-író, hiába próbálják összeereszteni a kedvenc sorozataimat, mindet meg lehet nézni, max. felvételről átugrom a reklámokat.
amúgy a folytonos variálások nagyon bosszantóak-fura lúzerek vannak a tv2-nél, de biztos nagy az arcuk.

winnie 2007.10.21. 20:39:09

"winnie: word! te mit tennél elé? Egy erős heti vetélkedő például? Vagy talkshow? Ha sorozat, akkor mi?"

nem tudom, én csak kritizálni tudok, nem az én munkám.

sorozattal nem tudnák megverni a vészhelyzetet, csak a house-szal, de a house-szal a szökést verék meg.

egy igényes, nem full depresszió reality kell oda vagy valami bulvárral eladható egy óra. (vetélkedő bukó (mármint az ötödikes sem jött be - egy heti áll az alku odaragaszthetaná az embert:), sorozat egyelőre nem nagyon esélyes, így megint a reality mellett lyukad ki az ember, ami van olyan tág műfaj, hogy lehetne oda valami értelmeset kreálni. akár valami dokurealityt, az bejön az rtl-nek.)

szóval, passz. olyat kell, amit én nem néznék meg.

Dave_hu (törölt) 2007.10.21. 20:43:04

azt hiszem mindenki egyetért azonban azzal, hogy a tv2n mennek a jobb sorozatok, ott akadnak a jobb filmek is... de mégis... olyan mintha a háznak nagyon szép díszei lennének, amit mindenki elismer, de az alapozással van a baj. nincs meg az a húzóerő, ami felszippantja a délutáni óráktól a nézőket. Ez ugye az rtlnél a barátok köztben csúcsosodik ki.
a tv2 eddig is simán eltologatta az esti sáv blokkjait ide oda, de valaki rendesen bebetonozta a bénán hozó favoritot meg jóban rosszbant. pedig este 6 és 8 között romlik el minden.

szumatraiszalami 2007.10.21. 20:45:24

dagadt emberek dugnak a tvm ben...

Dave_hu (törölt) 2007.10.21. 20:47:45

bár ha már tuti a bukás a bk ellen, akkor miért nem lehet azt kihasználni olyan műsornak, ami igazi fanfavorit lehet a "komolyabb" nézői táboron belül? Az rtl így is viszi a számokat, de oda lehetne vágni a bknak egy office-szal (mit hoz most 18-49ben?) vagy akár egy jóbarátok szerű szitkommal... (HIM). Vagy nem? :)

Call 2007.10.21. 21:18:42

Egyszerűen egy ostoba, gusztustalan műsor ez a "Nagy Szopás"...bocsánat : Fogyás.

Csodálkozik egyáltalán valaki, hogy ekkora bukta ?! :-)))

winnie 2007.10.21. 21:28:30

"Csodálkozik egyáltalán valaki, hogy ekkora bukta ?! :-)))"

na, write-only, címreader olvasó. sikerült elolvasnod az adatokat? a nagy fogyás évek óta az első műsor, ami megverte a vészhelyzetet. (nézned, kéne, hasonló iq-szinthez mérik.)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.10.21. 21:36:52

A grafikont nem en kovettem el. A hivatalosa jelentesbol van.

El Condor 2007.10.21. 21:45:15

Kinek meglepő a fogyiműsor bukása? Az utóbbi években a tv2 minden műsorát elbukta az rtl ellen, és ez nem azért van, mert az rtl olyan jó volna, csak okosabban csinálják.

winnie 2007.10.21. 21:46:44

és a 18-49 miatt sokaknak nem tiszta, hogy a tv2 5 ev ota eloszor gyozte le egy oras musorral ket egymast koveto héten a vészhelyzetet nézettségben:)

winnie 2007.10.21. 21:52:41

"Amíg a múlt héten a Vészhelyzetet 43,4 százalék választotta (vagy a Tv2 hibahatáron belül, de nyert), addig kedden az orvosi sorozatot már 45,4 százalék nézte."

aha, lehet, hogy emiatt. itt erőteljes elírások vannak.

egyrészt ha 43,4% a múlt heti ER, akkor nem nyerhetett volna a tv2.

18-49-ben előző héten 34,4% volt, ezen a héten 36,8%

45% fölötti 18-49es 21.00-tól scifi kategória lenne:)

winnie 2007.10.21. 21:54:40

"Kinek meglepő a fogyiműsor bukása?"

már megint valaki, aki csak a címe olvasta el:)

"Az utóbbi években a tv2 minden műsorát elbukta az rtl ellen,"

nem mindet.

szélmalomharc. a tv2 ott bukik, ahol csak tud, de attól még a hétfőket nyerte az utóbbi 3 héten, a szerdákat nyerte az utóbbi 6-hétből 4-szer, stb. sőt, a keddeket is nyerte az utóbbi 6 hétből 5-ször.

Dave_hu (törölt) 2007.10.21. 22:04:20

winnie, azt hiszem megért egy összefoglaló post a szezon állásáról nézettségileg a junkie-ra. :)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2007.10.21. 22:14:59

Kikérem magamnak, hogy ez a gyökér Frei van House helyett. Majd ha lement a House, utána utazgathat az a ripők.

maccar 2007.10.21. 22:20:19

winnie

Nem hinném, hogy akkora baromság lenne a kijelentésem, hiszen a programjaik felcserélése után is bekövetkezett a bukás, vagy be fog következni. Én megértem, hogy a tv2-nél próbálják a maguk módján megtalálni a legjobb megoldást, csak ez nem akar nekik összejönni.

la hermandad 2007.10.21. 22:20:38

az anorexia és a kövérség is lelki eredetü betegség. a két fitness megoldja ezt is. vagy nem.

Dave_hu (törölt) 2007.10.21. 22:27:13

a test-tökéletesség-komplexus is lelki.

a lány 2007.10.21. 22:31:12

na, az tök igaz h a Norbi meg a Béres Alexandra már alapból irritálóak...
ahhoz a véleményhez csatlakoznék h egy videó jól jöhet, és akkor tök mindegy h melyik adó mikor mit ad.
a tv2 sztem még igy is jobb mint az rtl. ha választani kell, akkor a híradót is inkább azon nézem (megjegyzem: tipikus h egy időben van a két adón, az m1-en meg később, ráadásul hosszabb).
amugy mindig meglepődöm az embereken h hogy képesek nézni ezeket a szar műsorokat...favorit meg jóban rosszban meg ilyenek..bleee.. nevettséges. tegyék be ezek helyett a jó műsorokat :D
az rtl tényleg jobban rendezi el a műsorait. gondolom ezert is sikeresebb.

a lány 2007.10.21. 22:33:55

és egyébként az Okosabb vagy mint egy ötödikes például már alapból halálra volt ítélve. nekem a reklám alapján sem jött meg a kedvem h nézzem (bár belenéztem kb 2 percre, de ha jol sejtem az nem számit nézésnek)

a lány 2007.10.21. 22:34:55

ja és utóirat: a grafikon valóban ocsmány :DD

Tele Iszony 2007.10.21. 22:35:12

Megáll az eszem az egésztől! Fő műsoridőben, 9 óra előtt nyilvános szex két bálna között! Az, hogy undorító volt, egy dolog. Sokkal rosszabb a másik: nincsenek normális műsorok!
Amerikában nagy sikere volt a Nagy Fogyásnak? Ott sokkal többen vannak túlsúlyosak, mert a WC-re is autóval járnak. Jakupcsek tényleg múmia, anorexiás vetélkedőt vezethetne. Ezt alulmúlni, csak egy újabb "Győzike Show"-féle marhasággal lehet. Úgy tudom, már készül! És közben tönkremegy két gyerek élete is.

la hermandad 2007.10.21. 22:35:28

dave" a test-tökéletesség-komplexus is lelki." ezt a jelen reklámirányzatok szerint nem kell megoldani

Call 2007.10.21. 22:37:55

winnie :

10 percet láttam belőle, de "(neked, nézned, kéne, hasonló iq-szinthez mérik.)"

Kiss my arse ! :-)))

Tele Iszony 2007.10.21. 22:38:45

Mint kiderült, bogyókkal etetik őket, amelyek "nem ártalmasak". Ezt már ezerszer hallottuk, utólag kiderült, hogy XY olimpiai vagy világbajnok bogyókkal doppingszert szedett évekig!
Marion Jones belebukott, és a többiek?
És még ezt propagálják???

a lány 2007.10.21. 22:39:03

jaj, kit érdekel h nyilvános szex.. tele van vele a világ. inkább a műsor alapgondolatát kellett volna még időben elvetni.. :)

silverwol 2007.10.21. 22:39:31

Bocs, de a Tarsulat akkor mar jobb.

Tele Iszony 2007.10.21. 22:41:07

Gondolom, 50-es IQ-val kellene nézni
a Nagy Fogyást, Brig Broder, ValóVilág és hasonló műsorokat.
Butulj magyar!

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.10.21. 22:41:48

Winnie, nagyon lovagolsz ezen a Vészhelyzeten, de honnan is olvastad le, hogy megverte? És különben is, ha le is győzte a Vészhelyzetet, és akkor mi van?

A műsor szerintem alapjaiban van elbaszva. Lehetett volna ebből egy pörgős, versengős cuccot kihozni, nem ilyen "jjajjj elhíztam és elhagyott a férjem és brühühüüüü de majd lefogyok és minden jó lesz" ömlengős szarságot. (nem láttam egyik részt sem, de az előzetesekből nekem ez jött le)

Tele Iszony 2007.10.21. 22:42:55

Még az általam alig nézett Barátok közt is jobb ennél.

a lány 2007.10.21. 22:43:26

hát énis ezt mondom! h már az alapgondolat is rossz!

a lány 2007.10.21. 22:46:45

akik azt hitték h egy siránkozós műsor ronda emberekkel, taszító eddzőkkel, múmia műsorvezetővel és egyéb csodás tulajdonságokkal sikeres lesz, AZOK monnyanak le :DD

Andzsin 2007.10.21. 22:49:30

Kit érdekel hogy letudnak fogyni vagy nem! Médiaszar az egész! Egypár szerencsétlen, nem veszi észre,hogy csak ESZKÖZ a nézettségi rekordok megdöntéséhez.Ők biztos fogyni akarnak, a csatornát meg csak a statisztika érdekli! hogy pár ember lelki sérüléseket szenved el az hidegen hagyja a "jóakarókat"! Kíváncsi lennék ha a műsor megbukna,mit mondanának nekik? -Jaj,bocsika!Nem jött össze! Szorri, "guruljatok" tovább! Undorodom a médiának nevezett valamitől!

Shinea 2007.10.21. 22:52:36

Az, hogy első héten megverte a fogyás az ER-t az nem túl meglepő ekkora promó mellett, a mostani adat (ami tényleg nem jó a post legelején) lesz várható hosszútávon. A született feleségek kitevése 10-es időpontba szerintem nem nyerő mert lehet, hogy megveri a Grace-t (e heti különbség amugy hibahatáron belül volt), de összességében kevesebb GRP-t tud termelni, mint a korábbi műsorsávjában. Ami most a TV2-n a helyén megy az hogy szerepel??

Call 2007.10.21. 22:57:15

Egy hányás ez az egész, még azt is bánom, hogy hozzászóltam ehhez a témához.

Merő opportunitás volt.

Neocon 2007.10.21. 23:35:17

Frei húzzon el valahova nagyon messzire több évre forgatni, addig meg adják Dr. Házat. Tököm van tele a Tv2 hülyeségeivel....

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.10.21. 23:55:10

A legjobb comment:
"szumatraiszalami 2007.10.21. 20:45:24
dagadt emberek dugnak a tvm ben..." :DDDD

xombat.com 2007.10.22. 00:21:36

az a baj
hogy elcseszik mint a BB2-t
"szerintem ez tetszeni fog az embereknek" tehetsegtelen fomegmondo mellenyul
jobban kellene kozvelemenyt kutatni, vagy pilot groupon tesztelni
amugy egyetertek: nem igazan vonzo kover embereket latni szenvedni
haverom 170 kilo, IQ 130+, eletvidam
kivancsi vagyok miert nem valogattak be
pedig annyira szeretett volna bekerulni, ude szinfolt lett volna a sok szurkeseg mellett

Rigor 2007.10.22. 04:07:38

Az egész nem is a fogyásról szól, ez
csak egy spec reality köret, főfeladattal.

Mert már az se túl professzionális hogy kg-ra mérnek, holott a testzsír százalék lenne az ami számít. Na meg a másik az hogy egy jóval nagyobb alaptömeggel induló versenyző sokkal könnyebben és gyorsabban tud többet fogyni, tehát semmilyen viszonyítás nincs, a valódi hasznos eredményt ez a verseny sehol nem tükrözi.


Le lehet úgy is fogyni 110kg-ról 80kg-ra
hogy 50kg+30kg zsír meg úgy is hogy 90kg-ra fogyott le, viszont úgy hogy ezen 85kg az izom.

Xombat.com: azért nem válogatták be mert
1. - aki kövér az ne legyen vidám üzenet, minimum marcangolja emiatt magát.

2. - értelmes ember tv-ben nem szerepelhet, mert az átlaghülye frusztráltan érezné magát+nem tudna azonosulni vele.


- mondjuk a poén az lett volna ha valami profi, de legalábbis tapasztalt testépítő a műsor kedvéért épp behízza magát, aztán rutinból leszálkásít:)

Vad.Korte (törölt) 2007.10.22. 08:10:20

Tetszett a cikk, mert pont az derült ki belőle: igenis elemezhetőek az emberi szokások. Igen, ha tetszik, ha nem, mi így nézünk tévét. Nem bömgésszük az újságot, megyünk a megszokásaink után. Én aképernyő előtt jövök rá, át vagyok b@$%va, mert ma a Freit myomják.

Fogyiműsor: láttam ennek egy angol változatát. Az pl. meglepő módon a figyásról szólt, ne mlett belőle valóságsó ostoba műmájer műsorvezetővel, könnyes kiszavazósóval, (nem is olyan nagyon) bújtatott reklámmal a sztárszakértőknek. Jó műsor volt, érdekes, élevezetes. Mi magyarok ezt tudtuk csinálni belőle.

narmer 2007.10.22. 08:34:33

Arra gondolni sem merek: 1. Mi a fenének kell veresenyezni, van egy karaktere vállalja.Vagy,ha nincs eresszék szélnek a társulatot.
2.Tartok töle, hogy a szakember gárda nem szakmai alapon tevödik össze, hanem valami egészen máson.És, mint tudjuk a fejétöl....

Dave_hu (törölt) 2007.10.22. 09:49:51

akin 85 kg izom van, az vagy erőemelő vagy ha zsírmentes, akkor testépítő versenyző.

matelaccy 2007.10.22. 10:47:58

Rigor,te nagyon egyszerű,ha 90kg-ből 85 az izom,akkor hol a víz, a csont, az agy, az ilyen tudatlan okostojás szokták azt hinni,hogy a 90 napos fogyókúra segít. Egyébként meg ilyen fontos a tv? Inkább menjetek kirándulni,mozogni.

Atina (törölt) 2007.10.22. 11:34:16

Én nem nézem sem a tv2-t, sem az Rtl klubbot. Természetadókat, vagy DVD-t nézek. Azonban a Szökés című sorozatot nézem annak ellenére, hogy nem férfi vagyok. Férjüket csaló alkoholista feleségekkel a munkahelyemen is találkozok.

Srí 2007.10.22. 11:58:47

Ha egy műsor jó és meg akarom nézni, akkor tőlem aztán tehetik éjjel kettőre is, nézni fogom. Ahogy nézem (vagy felveszem videóra, majd nézem) a XXI.századot, a Képírókat például. A Fogyást tehetik ahova akarják, nem lesz nagyobb a nézettsége.

Viszont. A Született feleségekkel valóban kár volt kavarniuk. Maradhatott volna főműsoridőben, az a pár ember, aki a Fogyásra kíváncsi, megnézné utána is.

baraka 2007.10.22. 12:04:15

éppen valamit kerestem a teletexten (néha még azt is használom :) ), amikor ment a nagy fogyás nemtomhányadik része. nekem undorítónak és megalázónak tűnt az a néhány perc alapján. mondjuk én sem reality-t, sem sorozatot nem nézek, tehát felőlem akármi is jöhet. de az egyre visszataszítóbb Jakupcsekkel ez a műsor biztos bukás. szerintem. uff, csak beszéltem.

Srí 2007.10.22. 12:04:40

Kreta, Frei műsora ne bukjon meg, mert én például szeretem és nézem. Van jó néhány, akit megbuktathatnál helyette, pl Mónika meg Győzike só. Vagy azokat nézed?

Dr.Houset is mindig nézem. Mindegy, mikor kerül adásba. Ki a manó ér rá mindig tévét nézni? Akkor nézek, amikor nekem az jó. És amit felvettem, azt nézem:)

baraka 2007.10.22. 12:09:53

amúgy Freiről tudnék egy-két dolgot mesélni. pl miként veri át a nézőt hamis adatokkal vagy éppen teljesen mellékes infót szépen kiemel, mert az jól eladható. pesrze, a szarból is lehet aranyat csinálni, csak érteni kell hozzá

amúgy nekem van egy barátném, aki egy év alatt 46 kilót fogyott. csak ügyesen és fokozatosan. mert kellett neki fogyni. az volt az igazi nagy fogyás.

uff, csak beszéltem

evicacica 2007.10.22. 12:10:09

Én néztem a műsort végig Ausztráliában. A különbségek:
1. Senki sem dugott senkivel, mindenki a célért volt ott.
2. Helyes, duci mősorvezetőnő volt.
3. Nem "sztár"trénerek voltak, hanem "átlag"trénerek. Bár ez szerintem is jó ötletnek tűnhetett eleite. De Szandra uncsi, Norbi meg elmebeteg.
Különben a lényeg ua volt, hasonló feladatok. De valahogy karakteresebb szereplőkkel, sokan nézték nagyon, tényleg érdekes volt, meg arrafelé már eldurvultak a BB és társaik, ezért ezt sokan szerették, mert nem volt az a gusztustalanság ami azokban megy.

fullmoon 2007.10.22. 12:52:36

...a múlt héten,én is jól beszívtam,mert azt hitten a kedvencem lesz szerda este dokika,ehelyett,Frei Tamással kerűltem szembe...:(
Persze jól bele éltem magam,szinte örültem a TV2 szerdának,de marha voltam,hogy itt ültem a net előtt,és nem klikkoltam www.port.hu ra...:)Talán nem ért volna a hidegzuhany...:)

fullmoon 2007.10.22. 12:55:50

...JA!Ezt a nagy fogyásos izét nem nézem,hát ez van!DE legalább őszinte vagyok!sorry...:)))

candy · http://wunderbike.postr.hu 2007.10.22. 13:50:36

Igazabol nem ertem, egyaltalan minek jo ilyen foggyatoknorbivalmertőkurvajóarc tipusu dolgokat csinalni? Mar a plakatjatol hanyingert kaptam, meg tudom allapitani, hogy ilyen erossegu sajatgyartasu mezonyben a tuzvonalban mar-mar minoseginek tecco mu...vagy legalabbis az volt tegnap, ami 5 percnel tovabb le tudott kotni a teve ele...inkabb szenvedek itthin is a kis savszellel, azt nezek minosegi dolgokat, ha lejonnek...ez az igazi iptv : )

Dilbert 2007.10.22. 14:29:37

En nagyon kivancsi voltam a musorra, es en is azt hittem, ahogy masok is, hogy hasznos tanacsok, tippek, edzestervek, egyebek lesznek, amit majd otthon is lehet kovetni.
Ehhez kepest csinaltak egy valosagshowt, amitol hanyni kell. Raadasul itt is kiszavazzak az embereket? Mi ertelme van ennek? Miert nem lehet a 6-6 ember x heten at vegig bent, es aztan megnezni, ki mennyit fogyott? Annak tobb ertelme lenne, de igy...a francot se erdekel a musor...

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.22. 14:37:23

Emberek, ti tényleg azt hittétek, hogy egy normális műsor lesz? Én már akkor tudtam, amikor meghallottam a műsor cimét, hogy nem fogom nézni, még az első részt sem. Nagy kalap szar az egész az új reklám szerkezettel együtt. Nem csodálkozom most már ezekután, ha az emberek inkább netről töltenek le sorozatokat, mert a mai magyar TV nézhetetlen.

matelaccy 2007.10.22. 14:39:28

Miért lenne pont ez a műsor normális,ha a két edző nem az? Miért ne egy újabb gagyit akarnának lenyomni a tv nézők torkán?Miért ne a két sztáredző nagyszerűségét kellene kihangsúlyozni? Istenem mit vár az ember a kereskedelmi tv-ktől a bb és a vv után miért kell a tv-t bekapcsolni,ha szar a műsor?

fullmoon 2007.10.22. 15:01:09

matelaccy 14:39:28
...mert a bb,és vv, unalmas volt az átlag méretű emberek miatt,ezért azt hitték hogy ha "SZÉLES" vásznúba nyomják a széltében hosszában egyméretű emberek show műsorát,az majd mindenkit levesz a lábukról...:D:D:D

omgwtf 2007.10.22. 15:21:27

a TV2 szerintem elég lúzer.
megveszi óccsón a lefújt sorozatokat (Threshold, Jericho), Norbis-Alexandrás-Jakupcsekes-kövérdepis valógságshowt készít, Freit tol, House-t hanyagol... egyik keritévé 19 a másik egy híján 20, de a RetekKlub kicsit ügyesebb. szerintem. bár én inkább Discoveryt, magyar Music TV-t meg Hustlert szoktam nézni. :)

a Prison Breaket meg hogy túlnyomórészt férfiak nézik? hááát, nálunk mhelyen. a nők körében nemkicsi Májkelszkófíld kultusz van, szerintem rengeteg nő uszul rá.

Atina (törölt) 2007.10.22. 15:48:12

A nézhető filmek, műsorok mind az rtl klubbon, mind a tv2-őn 10 óra után kezdődnek - a legtöbb. A Nagy fogyás, mint a többi gagyi sorozat, pl. anyátok közt, kórház sorozatok, magyar sorozatok, VV, BB azoknak szól, akik a gyárban ki tudják beszélni, hogy kivel feküdt le a REnátó, vagy a Lucecito, vagy az Andrea stb. Ők pedig korán kelnek, ezért ezeket a sorozatokat korán kell kezdeni.
Ezek azok az emberek, az átlag néző, akik azt nézik, ami "nekik szól". Lehet, hogy nekik sem tetszik, de ez van, ez szól nekik. Jókat lehet a vonal mellett utálkozni a szereplőkön.

fullmoon 2007.10.22. 16:00:45

omgwtf 15:21:27

Disco'very'+ egy kis music TV= Hustler...,ez nem egy malackodós csatorna?:D:D:D

winnie 2007.10.22. 18:07:24

következő témának amúgy ajánlom, hogy miért volt ekkora gigabukás a sofőrök.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2007.10.22. 18:25:06

Ismerőstől hallottam, hogy már kétszer volt kint az orvos, és azt mondta, ha még egyszer ki kell menni, akkor betiltják a műsort. Ha ehhez hozzáveszem azt is, hogy a cél a bennmaradás, akkor el is hiszem, hogy túlhajtják magukat.

Egyébként kiváncsi vagyok arra, hogy mi lesz a műsor végeztével a szereplőkkel. Jön majd a jó kis jojó effektus, ami a hirtelen fogyások után szokott jönni.

Egyébként a kommentekből az RTL Klub már kezdi összeállítani a saját fogyasztóműorát. :)

zille4 2007.10.22. 19:31:21

Én arra lennék kíváncsi h mi lesz kiszavazott játékosokkal? Akkor ők most kövérek maradnak? kész ennyi, abbahagyják a fogyást? halljanak meg (hisz mindegyik az életéért küzdött...) és akét lelkiismeretes fittnes istenség és a tv2 hogy engedheti meg magának, ezt és azt h elteszi éjszakára a feleségeket ????:((

sertésmájkrém 2007.10.22. 20:20:07

A lényeg megint csak az hogy nem jó a műsor.
Nem jó nézni, a szokásos tv2 feeling süt mindenről.
A tervezés is fontos, de ha szar amit nézni kéne, akkor mást választanak, ez van.

GGG77 2007.10.22. 20:35:32

1. Egy tucat kövér embert elég nehéz eladni negyed éven át, mert esztétikailag romboló.

2. Miért kell mindezt a bb/vv páros receptjét követve valóságshowba csomagolni? (miért van kieső játékos!?)

3. Jakupcsek

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.10.22. 20:54:37

Kiváncsi leszek, hogy mikor rendeznek ürülékszépségi kiesős és SMS szavazós versenyt.

GGG77 2007.10.22. 20:57:04

Amúgy alig tudok vmit nézni a két ker. tévén.
A saját gyártásúakat hagyjuk, de ezek a baromi mű sorozatok, Szökés, House, Jericho se jönnek be. A Született feleségekben meg a helyzetek baromira kreáltak. A való élet kurvára nem ilyen.
Mindegyik részt megpróbálják olyanra csinálni ezekből a sorozatokból, mint egy 100 millió dolláros hollywoodi mozit. Csak persze nem annyiból és nem olyan szakemberekkel készül...
Sajnos a Vészhelyzet is elment ebbe a durva irányba, Samet meg a fiát elrabolja a fater, aztán lelövi... Na hagyjatok...

matelaccy 2007.10.22. 22:11:24

Ezekben a valóságsós baromságokban az a durva,hogy Örkény ezt az egészet megírta a Rózsakiállítás című könyvében,igaz ott egy halálos beteg fazon adja el a haldoklásának a közvetítését,hát nem kell hozzá sok,hogy valamelyik médiageci az intenzíven kezdjen érdeklődni a szent nézettségre hivatkozva

Rigor 2007.10.23. 00:53:48

matelaccy: úrsiten hét elírtam! na de te is csak kötekedni tudsz felfogni nem. Lehet hogy hihetetlennek tűnik de úgy értettem az 85kg az izmos, tehát zsírmentes testtömeg. Egy kis hibát vétek amiről talán elég egyeértelmű hogy elírás, aztán már senki nem tudja felfogni?

- "ilyen tudatlan okostojás szokták azt hinni,hogy a 90 napos fogyókúra segít." - örülök hogy még akadnak akik egyetlen apró félregépelésből képesek teljesen feltérképezni az agyamat, meg azt hogy én miről mit tudok, vagy gondolok. Gratulálok.

Ahhoz meg nem kell testépítőnek lenni hogy egy átlagos testmagassággal produkálj 85kg zsírmetntes tömeget (azaz 90kg össztömeget).

Belenéztem mert itthon vagyok, beteg vagyok, kiváncsi voltam mit hoznak ki belőle, kb erre lehetett számítani.

Aki meg szakértelemre vágyik nézzen BBTV-t:)

Rigor 2007.10.23. 00:56:58

Jaj megint elgépeltem (szarul vagyok de ez akkor se mentség, mindegy). Nem hét, hanem hát. Tehát "úristen hát elírtam! " - csak nehogy megint félreértsd.

kalapocska 2007.10.23. 03:18:06

En lattam a sorozat amerikai verziojat a tavalyi evben. Nezheto volt. Pl a vegso musorban a kiesettek visszajottek es aki kozuluk a legtobbet fogyott otthon az is kapott jutalmat. Sexrol szo sem volt, talan ket lakreszben is laktak a lanyok- fiuk de ugy altalaban a szereplok magan elete nem volt kiteregetve eltekintve pl attol a pasitol aki ejszaka ki ki szokott nasizni. Ha valaki tul gyorsan fogyott a trenerek aggodtak es probaltak vele megbeszelni hogy bar a gyozelem a tet nem kell egy het alatt 10 kg fogyni mar csak azert se mert kesobb joval nehezebb lesz fogyni.
Azt hiszem a neten is lehet kovetni a dolgot es az atlagnezo csatlakozhat a 'mozgalomhoz' bar mindenkit figyelmeztetnek hgy feltetlenul orvosa tudtaval tegye ezt.
Ja es persze nem az edzokrol szolt a dolog hanem egyeni teljesitmenekrol meg baratsagokrol.
Szoval sok sok olyan reszlet volt ami szerethetove tette a musort.
En mindig jot ebedeltem kozben ((-:

zaphodbeeblebrox 2007.10.23. 09:10:59

Szerintem alapvető hiba volt Jakupcseket rakni oda műsorvezetőnek, kereshettek volna valakit, aki legalább 50 kg fölött van, az meg még nagyon hiba volt, hogy valaki Jakupcsek szájába rakta a "kicsikéim" és "csöppségeim" megszólítást. Rettenetesen erőltetett és egy vékony embertől szerintem megalázzó is. Ha ezt egy velük egy súlycsoportú műsorvezető mondaná, akkor talán még el is mosolyodnék rajta, de így nem vicces egy hangyalábujjkörömnyit sem.

Meg amúgy sincs benne információ igazán, hogy esetleg hogyan is dolgoznak a trénerek valójában, néha van vágókép a szenvedő izzadó emberekről, de hogy hogyan étkeznek, milyen testmozgást csinálnak (azon kívül, hogy autókat vonszolnak), arról egy szó se nagyon esik.

grigorij (törölt) 2007.10.23. 09:36:55

Én alig várom, hogy olyan "valóságsók" induljanak, ahol idegen emberek azon versenyeznek: melyik nő tudja előbb kiverni a férfitársa farkát, vagy ugyanezt szájjal... Épp fordítva is lehet, hány tolás után spriccel a versenyzőnő nunijába...
Szerintem pont ideje, hogy az ilyen műsorok megbukjanak, és ne legyen több belőlük!!! Talán akkor az ország lakosságának nagyobb része végre felébred a "szöke-amerikai-marketinges-média" által elkövetett bódulatból, és ismét könyveket olvas, színházi műsorokat néz, kirándulni megy - azaz bármi értelmeset fog tenni!!!!
És végre ezeket a kertévéket is be kellene csukni!

matelacci 2007.10.23. 11:24:54

Rigor! Bocs,de tényleg unom a megmondókat,nem akartam rossz perceket szerezni,jobbulást!
süti beállítások módosítása