Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Repülők helyett pornó a T-kábelen

Ismeretterjesztés pornóra hangolva

2007. október 17. 17:13 sixx 93 komment

Kispaci néven író kedves olvasónk elhitte, hogy szenvedélyeinek hódolhat digitális minőségben, beköttette a drótot, hogy a National Geographic ismeretszerző szórakoztatásából részesüljön (nem mi találtuk ki, itt olvasuk), de lehet, hogy a beígért tematikus esték keltették fel érdeklődését, ezen belül is a hétfő esti történelmi visszaemlékezések, vagy a szerdai építkezős este.

A tovább után belinkelt két videót megnézve azonban jól látható, hogy valaki, valahol nagyon mellényúlt, és ugyan a NatGeo kétségbeesetten próbált speciális formájú szárnyakkal és áramvonalas törzsekkel szórakoztatni ismeretszerző módon minden pesterzsébeti előfizetőt, de a képi megvalósítás hagyott némi kívánnivalót maga után. Először csak lazább, utána egész bevállalós pornó következett, áramvonalas csöcsökkel, és ismeretszerző szórakoztatással (tudniillik igen, belefér a néni szájába a didi, és még sok más minden is). Az más kérdés, hogy mi igenis el tudjuk dönteni, hogy áramvonalakas gépekről szóló dokumentumfilmet vagy baszást akarunk. Majd átkapcsolunk mi magunk a Private Spice-ra ha mondjuk a japán pornóistent, a Helicopterman névre hallgató kedves fiatalembert vágynánk látni, ahogy kedves japán tinilányokat pörget. Igen az áramvonalas törzsén.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ede bá 2007.10.17. 19:16:39

Tulajdonképpen belefér az ismeretszerző szórakoztatásba. A TV nem Panasonic? Az enyémnek ugyanilyen a feliratozása:)

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2007.10.17. 19:29:33

Nem lehet hogy NGC cseszett el valamit?!

Na mindegy, sajna nálunk UPC van... és a Travel után következik a nagy ismeretterjesztő show.

nem ördögtől való 2007.10.17. 21:26:19

Nálunk a gyík upc a vh1-re rakja az ismeretterjesztést este 11-től....

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.10.17. 21:36:10

ezért kell upc direct, mert akkor külön-külön csatornákon terjesztik az ismeretet:))

SumQuiSum 2007.10.17. 21:59:25

T-Kábel, XVI. kerület, ugyanez történt.
Érdekes élmény volt, már már a szó jobb értelmében is :D

TaDaM 2007.10.17. 23:01:52

a srác azért ne operatőrként próbálja meg keresni a kenyerét...mert éhenhal :(

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.10.17. 23:41:45

Az életben nem hallottam még olyanról, hogy valaki panaszkodik, mert pornót kapott. Úgy vagyok ezzel, mint székely bácsi a zsiráffal

Oscee 2007.10.17. 23:51:47

Erről a Jóbarátok Ingyenpornó epizódja jutott eszembe :D

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 09:12:48

Bányapeat! Nem tudom, hogy van a székely bácsi a zsiráffal, de ha nem választják le a mocskos hardpornójukat az ezer álló dákójukkal a travel csatornáról, akkor hamarosan pert indítunk ellenük.

Álló dákók, fröcsögő ondó több dákóból is nők arcába, elöl hátul oldalt dugnak csoportosan egy nyilánvalóan szenvedő nőt, egyszerűen hányinger az egész. Na meg életveszélyes minden szereplőre és nézőre nézve.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.10.18. 09:21:55

"Na meg életveszélyes minden szereplőre és nézőre nézve."

Naaaa, a markodtól nem kaphatsz AIDS-et.

Önző Én 2007.10.18. 09:45:47

Bányapeat megőrülök a hozzád hasonló lényektől, akik azt gondolják, hogy ők egy prototípus, és mindenki úgy működik. (mint ők) Vagyunk elég sokan, akik szánalmasnak tartjuk a pornót és a szexualitást egészen más dimenziókban éljük meg. A pornógyártók erőszakosságát és ezt a primitív árukapcsolást pedig kimondottan utáljuk, hogy egy ismeretterjesztő csatornán este 11 után ez a szemét jelenjen meg.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.10.18. 09:53:13

Önző én: nem tisztem a pornócsatornákat védeni, de valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy felhívták volna a tékábelt, hogy bazmeg, adjátok már be a nyalifali 4 című filmet a NatGeo-ra, de keverjétek alá a repülős doku hangját...

vasszűz 2007.10.18. 10:12:35

sixx!

Önző én szerintem nem a T-Kábelről beszélt, hanem a többi okos szolgáltatóról.
Nálunk a Deutsche Wellét váltja a pornó, úgyhogy ennyire nem ráz meg a dolog, de tudom, hogy van, aki este 11 után travelt szeretne nézni.
Tényleg, mért nem teheti, ha már egyszer ő az előfizető?

Önző Én 2007.10.18. 10:18:32

Nálam a történelmi csatornát váltja a cucc... az első alkalommal, amikor kapcsolgattam, hogy hátha látok valami izgis dokufilmet, mindjárt élesben a képembe kaptam.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 10:20:03

"Naaaa, a markodtól nem kaphatsz AIDS-et."

Ahmet! te a saját markodtól nem. De a filmben egyrészt kondom nélkül dugnaknőket, méghozzá általában 4 az egyhez felállásban, négy férfi dug egy szerencsétlen nőt seggbe, huvelybe szájba és még egy negyedik is döfködi a köldökét. Garantált aids annak is akin művelik, azoknak is akik részt vesznek és azoknak is akik ezt lekoppintják.

és akkor a bántalmazásról még nem is beszéltem. csak azért mert ezt ezek a sötét gyártók és műsorszolgűáltatók szexnek hívják attól ez még nem mentes a BÁNTALMAZÁSTÓL. Ez kőkemény bántalmazása nőknek, a szereplőknek és mindazoknak akiket majd erre kényszerítenek, azok akik ezt lekoppintják.

Lehet pofont venni? hasbarúgást venni?

Akkor miért lehet bántalmazást venni "szex" címszó alatt?

És mi van azokkal, akik megvettek egy upc csomagot és lekötelezték magukat évekre, és azért nem tudnak kiszállni, és azzal kell szembesülniük, hogy hardpornóért fizetnek, melyekben nőket bántalmaznak, nők életét veszélyeztetik. És ha kiporgramozzák a csatornát, akkor elveszítenek egy másikat a Travelt, ami az egyike volt azoknak a csatornáknak, amiért előfizettek egyáltalán. Mert ők naivul, csak travelt, spektrumot, meg discoverít, meg animal chanellt meg national geographyt szerettek volna nézni, erre a pofájukba kapják ezt a mocskot, amelyben generációkat tanítanak a nem biztonságos szexre, és nők bántalmazására.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 10:26:14

Kötelezni kell ezeket a nyomorult kábelszolgáltatókat, hogy a hardpornó csatornát ne köthessék más csatornához (árukapcsolás) annak érdekében, hogy ezeket az életveszélyes csatornákat ne kelljen néznie az embernek, aki szimplán utazásról akar nézni valamit, vagy természettudományos filmet akar nézni.

Ezek a hardpornócsatornák egy életveszélyes ideológiát terjesztenek, melyben a nők csak használati tárgyak, (lábtörlök, illetve dákótörlők) amiket szabadon rongálhatnak, és amikbe belekenhetik az ondojukat.

moli 2007.10.18. 10:26:52

digitv-n van egy kulon csatorna ami nappal kodolt (ures) es mostmar egy masik, a musicmax ahol nappal idiota klippek ejszaka pedig magyar nyelven magyar porno. travelen ejszaka is utazas van

moli 2007.10.18. 10:29:33

fenyazejszakaban: nincs kedvem errol beszelgetni, de azert olvasgathatnal egy kis machomedia.hu-t. mondjuk az egesz archivumot a kezdetektol.

Önző Én 2007.10.18. 10:37:01

Te fenyezéjszakaban, amúgy abszolút azonosulok a véleményeddel és a felháborodásoddal, de......honnan tudod ennyire részletesen, hogy mi történik a pornócsati műsorán? :-))

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 10:41:27

Szörfölök! Elég egy másodperc is belőle, rögtön fel lehet fogni, mi megy, nekem ebből egy másodperc, aztán még egy másodperc is untig elég, hogy hányjak.

Volt egy pont, amikor cikket akartam írni róla, és ezért úgy döntöttem nézni fogom és jegyzetelek, de kifordult a belem, és annyira kiborított ez a sok szadizás, hogy feladtam a cikkírást. De ha éjszakai felébredek és egy kicsit tévézek, hogy újra el tudjak eludni, akkor sajna szörfölés közben nem tudom megúszni ezt az ocsmányságot, egy-egy villanásra. Ami nekem untig elég, hogy meg legyen mérgezve a napom.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 10:45:38

moli! nekem az a tragédiám, hogy naivul előfizettem egy upc csomagra, két évre elköteleztem magam, nem tudok kiszállni, csak iszonyú veszteségek árán, és tapsikoltam, hogy de jó lesz nekem, mert most nézhetek discoveryt, meg animal chanelt meg nature-t, meg spektrumot, meg travelt... és ehelyett az van, hogy meg van mérgezve az egész, nem tudom nyugdodtan élvezni ezeket a csatornákat, mert sohasem tudhatom mikor nyomnak az arcomba egy ondótól fröcsögő dákót, vagy egy megalázott nőt, akit egyszerre négyen döngetnek.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 10:50:46

Szóval nagyon átvert az UPC, mert ugye én elvileg kiprogramozhatnám (elvileg, mert gyakorlatban nem tudom hogyan kell programozni, egy nagyon régi készülékem van, és azokat a csatornákat nézhetem amik maguktól eleve ott vannak a tévémben), de akkor elvesztem a Travelt is, ami szemtéség, hiszen pont az ilyenekért fizettem elő az egészre.

Szóval vagy veszteség ér, és valakivel kiprogramoztatom, aki ért hozzá, de akkor nem nézhetek travelt. Vagy az arcomba nyomják ezt a mocskot, amiről szó sem volt.

vasszűz 2007.10.18. 10:52:07

moli!

Mért kellene olvasnia fényazéjszakábannak azt az oldalt?
Okosabb senki nem lett még tőle.
Nekem már volt hozzá szerencsém, de röhögőgörcsöt kaptam tőle.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.10.18. 10:59:00

ne programozd be tévén, vagy védd le jelszóval, ne picsogj.

attól félek neked ez a sok ondó meg édesnégyes-taglalás jól esik.

vasszűz 2007.10.18. 11:05:01

bakfitty!

Olvasd el mit írt, ha nem programozza be, oda a travel.
Továbbra is rejtély, hogyha valaki nem akar nézni pornót, akkor mért nem nézheti a másik csatornát. Ha már előfizetett.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 11:09:30

Picsogó bakfitty, tudsz olvasni? Nem programoztam be semmit, csak jön a tévémből, nem is tudom hogy kell porgramozni, egy nagyon régi készülékem van. Viszont szemétségnek tartom, arra vagyok kényszerítve hogy hivjak valakit aki kiprogamozza, csak azért, hogy elveszítsem a Travelt is, ami miatt megvettem ezt a csomagot.

Az volna a tisztességes, ha az UPC szépen kivenné a családi csomagból ezt a hardponró csatornát, de semmiképpen se kötné a Travelhez, hogy végre visszakapjam a nyugalmamat. Sokba került ez nekem, és nem vagyok hajlandó életveszélyes pornóért fizetni.

janikahhh (törölt) 2007.10.18. 11:17:49

El kellett volna olvasni a szerződést, tájékoztatót vagy mi aszöszt. Konkrétan le vanírva, hogy mi a helyzet a Travel csatornával esténként... És minden TV-t be lehet programozni, akár öreg, akár nem... Egyébként nagyon tudatlanok vagytok ebben az ügyben, úgyhogy nem kellene az észt osztani. Az összes pornószínész gyakran jár mindenféle vizsgálatra beleértve azt a fránya AIDS-t is. Egyébként se értem, hogy számodra mitől életveszélyes ez, ha jól tudom TV-n keresztül még náthát sem lehet kapni.
Egyébként meg jól meg vannak fizetve, igen, a csaj is, akin 4-en dolgoznak... Ha nem tetszik, akkor nem kell nézni, lehet menni templomba.

vasszűz 2007.10.18. 11:25:43

Ja, persze, mert a pornószínészek mind élvezik, amit csinálnak, a pornónézés meg maga a nagybetűs szexuális kultúra, legalábbis onnan lehet megtanulni.

janikahhh (törölt) 2007.10.18. 11:30:49

Mondtam én ilyet? Nem vagyok pornószínész, de én sem mindig élvezem a munkám. De a pénzt, amit kapok érte annál inkább. És senki sem tartott pisztolyt a fejemhez, mikor pályát választottam. És ne mondd, hogy nem volt más lehetőségük, mert mindig van másik lehetőség.

janikahhh (törölt) 2007.10.18. 11:32:21

ÉS ezentúl nem írok több ÉS-t ;)

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.10.18. 11:35:30

az öregtévés komment akkor érkezett, amikor az enyémet írtam, azért bocs. de ez nem másítja a tényt, hogy a szerződésben/interneten/szórólapon ez fennt van. olyan, mintha megvennéd az FHMet, és sikítoznál, hogy de te ezt csak a vicces ivós sztorikért vetted, és kikéred magadnak a csöcsöket.

vasszűz 2007.10.18. 11:49:09

Igen, gondolom azért lesznek olyan sokan drogfüggőek, mert tök olyan, mint bármilyen más munka.
Nem kell a pornóipart megvédeni, mert igazán nem érdemli meg.

vasszűz 2007.10.18. 11:51:30

bakfitty!

És abban mi lenne a nehézség a szolgáltató számára, hogy külön csatornára tegye őket? Mert az előfizető úgy óhajtja? Nehogymár ő mondja meg!

Buborg 2007.10.18. 11:56:03

Nem a UPC tehet arról hogy nem tájékozódtál megfelelően a csatorna kiosztásról.
Csak magadat okolhatod, hogy nem voltál elég figyelmes.
A tv átprogramozása meg már egy csecsemőnek sem kihívás. Ha beteszed az utolsó programhelyre akkor szörfölés közben se futsz bele csak 11 után nem kapcsolsz tovább az utolsó előtti adóról.
Nem nagy fáradtság utána keresni a neten a tvd márkájának típusának alapján megtalálhattad volna azt is hogy kell átprogramozni a tvd. De szakemberhez is lehet fordulni sőt a UPC is kiküld embert ha bajod van vmivel. De sokkal egyszerűbb sopánkodni hogy egyesek miként tapicskolnak a geciben.

AvgDvl 2007.10.18. 12:04:48

Azért a "szivar alakú cső" meg az "áramvonalas formák" nagyon ott vannak... kár, hogy ilyen béna a kameramann

BéLóg 2007.10.18. 12:11:09

Én nem tudom, mit nehéz megérteni abban, hogy ha az ember valami családi csomagot fizetett elő, akkor abban soha, sehol, semmikor ne legyen se szoft, se hard pornó????????

A kisbetűs szövegre meg baromság hivatkozni, mert ha bárkit egyszer letámad mondjuk a biztosító, hogy "de éppen erre a kárra mi semmit nem fizetünk, tetszettek volna elolvasni az apróbetűs részt", akkor ti is dühöngenétek és nem magatokat jhülyéznétek le!

Travel, Discovery, Spectrum, Paprika és társai mellé se éjjel, se hajnalban, se semmikor nem tartozik semmilyen pornó!!!

Szemét társaság az ilyen, aki ezt az "árukapcsolást" csinálja.

Buborg 2007.10.18. 12:12:48

és a pornó se csak abból áll hogy 4-5 pasi gyömöszkél egy csajt. nekem se jön be az ilyen. van igénytelen pornó meg igényes is.

moli 2007.10.18. 12:14:34

vasszuz: csak arra gondoltam, hogy igazan hasznos tud lenni jobban megismerni azt amit utalsz, ami ellen fellepsz, azert hogy kepben legyel. en pl kifejezetten szeretem a keresztenysegrol vagy a nacikrol keszult dokumentumfilmeket, pont ezert, mert rettento erdekes latni, hogy masok hogyan gondolkodnak, es hogy tudjam, hogy valojaban miert is gyulolom oket. mert e nelkul szerintem nevetseges dolgokat lehet mondani. persze ez is csak a felszin kapargatasa, de megis sokkal tobbre visz, mint amik pl itt elhangzottak fent.

moli 2007.10.18. 12:15:57

Tipli: "Nem vagyok pornószínész, de én sem mindig élvezem a munkám. De a pénzt, amit kapok érte annál inkább."

NA ITT A PONT!

mxplanet 2007.10.18. 12:18:56

fény! mi a problémád az ondóval?köztudottan egészséges.neked is ki kellene próbálnod az arcodon.

moli 2007.10.18. 12:19:08

vasszuz: azert nem tudja a upc attenni masik csatornara, mert az analog rendszeren amit hasznalnak korlatozott az egyszerre atviheto adat mennyisege. mivel minden adas folyamatosan es egyszerre aramlik hozzad, fuggetlenul attol, hogy valoban nezed-e, ezert problemas ez. ellenben pl a iptv-vel. muholdon is letezik ez a problema, de ott a muholdak kapacitasa jelenti a hatart, es az ebbol adodo draga savszelesseg.

Buborg 2007.10.18. 12:20:23

a családi csomag az a legnagyobb csomag ezen túl csak az HBO van külön pénzért. és nincs itt semmilyen kisbetüs rész csak az előfizető tájékozatlansága.

ózaminden6ó 2007.10.18. 12:24:49

Nálunk is tékábeles cucc van. No meg DigiTV. A tékábeles sajnos elég régóta csinálja, hogy egy létező csatornára teszi fel a 4in1 és társai műsort 23 után. Ez azért van így, mert a kábelen elfogyott a kiosztható csatornák száma. Ugyebár van vagy 4x csatorna plusz kábeltv, kábel telefon is. A digin szerencsére külön csatin vannak az ilyen műsorok, kivéve az egyik. Te csak egy előfizető vagy és ha nem tetszik a szolgáltató szolgáltatása (jelen esetben a pornó), akkor nem kötsz vele szerződést. Keresel más alternatívát. (Pl.: Digi, UPC Direct)

vasszűz 2007.10.18. 12:26:51

moli!

Nem szeretnék a pornográfiáról vitát nyitni. Mindenesetre elég szomorúnak tartom, ha a Travel és társai csatornákon mindig úgy mutatják be Bp-et, mint a prostítució és a pornográfia fővárosát.
A háborgókat viszont megértem, és fogalmam sincs, hogy a szolgáltató mért nem veszi figyelembe az előfizetők igényeit. Nyugodtan rakhatnák külön csatornára a pornót, tudtommal vannak olyan szolgáltatók, ahol külön is kell fizetni érte, nem a csomaggal adják.
Szerintem a T-Kábelnél valami tévedést történt, így született ez a meghökkentő képsor, ebben az esetben a T-Kábelnek bocsánatot kell kérnie a tévedésért.

vasszűz 2007.10.18. 12:28:54

moli!

Most olvastam csak a hozzászólásod, de továbbra sem tudok mást mondani: a szolgáltatónak kell igénybe venni az előfizető igényeit, és nem fordítva.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 12:30:35

Hozzám egy ügynök jött, szó sem volt hardpornócsatornáról. Elmondtam, hogy milyen programokat szeretnék, és azt mondta rendben, ez mind benne van a csomagban.

De tekintettel, arra, hogy az az ember és nőellenes hardpornó ocsmányság amit szintén betettek a csomagba nem programozható ki a tévémből anélkül, hogy el ne veszítsem azt a csatotornát, amiért többek között ezt a csomagot előfizettem, ezért engem többszörös kár ér!

Abszurd, hogy egy családi csomagba ilyen ember- család- és nőellenes csatornát tegyenek, és hogy én ne tudjak megszabadulni tőle anélkül, hogy ki ne kelljen töröltetnem azt a csatornát, amit viszont nézni szeretnék és amiért előfizettem.

Nyilvánvaló, hogy ezt az ocsmány életveszélyes hardpornócsatornát, amelyben nőket szadiznak, használnak tárgyként és felmosorongyként, és tesznek ki életveszélyes sebesüléseknek, és fertőző betegségeknek külön csatornába kell tegyék, hogy ki lehessen pogramozni!

Szemétség, hogy összekapcsolják egy olyannal, ami valóban ismeretterjesztő. És ezen az ismeretterjesztő csatornán át eladják ezt a sok életveszélyes szemetet!

ózaminden6ó 2007.10.18. 12:32:24

fény! Szerintem te még nem kaptál ondót az arcodba. Mondd mitől undorodsz? És szerintem nem kellene a nőket ilyen szemszögből nézni. Őket ezért a munkáért megfizetik. Gondolom, te sem szereted a munkádat mindig. Ha van főnököd és pl. utasít egy olyan dologra, ami neked nem tetszik, akkor undorral, de megcsinálod, mert érte fizetést kapsz. A pornószinészek meg azért csinálják ezt a munkát, mert ezt választották. Senki sem kényszerítette rá őket. No meg ez is munka. Hidd el, nekem se tetszik, hogy 4ffi 1nőt dug, de akkor nem kell nézni a műsort. És ha tudod, hogy mennyi az idő, akkor ne kapcsolj arra a csatornára. Ilyen egyszerű. A másik meg, hogy én este 11-kor már alszok, mivel reggel 6-kor kelek és kelteni kell a gyerekeket meg készülődni a munkába.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 12:36:29

Sajnos 2 évre elköteleztem magam, és nagyon drága volna kilépni! De abban nagyon is tévedtek hogy egyedül vagyok ennyire felháborodva. Már mások is szóba hozták a környékemen, sőt aláíráskampányt akarnak szervezni, és ha sürgősen nem teszi külön kiprogramozhatóvá ezt az csatornát az UPC a családi csomagjából, akkor aláíráskampányt fognak szervezni, amit én is alá fogok írni, és sokan leszünk.

Nagyon szemét dolog ilyen sunyi módon rálőcsölni egy ilyen aljas, nőellenes szennycsatornát az emberre és a családjára.

mxplanet 2007.10.18. 12:37:31

fénynek csodás lehet a szexuális élete...hátmég a partneréé :D
lehet hogy a partner stikában kurvázni jár vagy neki tetszik a pornó? :D:D:D

vasszűz 2007.10.18. 12:37:55

ózaminden6ó!

11 után viszont egy 18 év alatti még ébren lehet, és (akaratlanul is) megnézheti. Az ő fejében viszont nagyon zavaros fogalmak alakulhatnak ki a szexualitásról meg az ondóról.
Az, hogy fenyazéjszakaban mi a véleménye a pornóról, egyébként mért zavar?

mxplanet 2007.10.18. 12:40:50

vasszűz! szerinted a mai 15-16 éveseknek fogalmuk sincs az egészről? csak az internet elég nekik..lásd egyéb chat oldalak,stb.
a 10 éves gyerek meg már nicns fennt 11kor.
de ez a szülö felelőssége is.
ugyanugy ahogy a 18 karikás filmek is.

ózaminden6ó 2007.10.18. 12:41:06

Figyel fény! Aktivista vagy vagy mi a szösz? Senkit sem szadiznak olyan pornóban, amit sugároznak. Ha meg ügynökön keresztül kötötted be a kábelt, akkor vess magadra. Látom van net-ed. Elöbb nézz szét szolgáltatóügyben, utánna telefonon vagy személyesen érdeklődj, majd ha mindennel tisztában vagy, akkor kösd meg. Azt meg mindenki tudja, hogy az analóg rendszeren lévő csatornákat nehezbb kódolni, mint a digitálisat. Lásd régebnben a HBO-t. Sajnos a szolgáltatónak kellene megcsinálni, hogy a csatornákból pl. kivesz 2 adót, amit gondolnak. és azt egy másik csomagba teszik be. Ekkor kapna az ember egy családi csomagot pornó nélkül. Dehát jövőre megkezdődik a földi digitális műsorszórás, így valószínű hogy akkor már majd lehet csatornákat is kódolni. Addig is 11 után olvass könyveket, tugjál és élvezd az ondót az arcodon. Esetleg aludjál.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 12:41:51

Ez nem munka te ostoba, ez fizetett bántalmazás! Mióta lehet bántalmazást adni-venni? piacra dobni legálisan? Ez büntetendő! Csak azért mert egyesek hazugul a szex cimkét nyomják rá, attól ez még szadizás, bántalmazás és veszélyeztetés. A kondom nélküli szex vadidegenekkel életveszély. Ugyancsak az anusz szadizása, bélsár nyomása a szájba hüvelybe: ez kimeríti a veszélyzetetést, meg az is, hogyha egy nőt egyszerre dugnak szájba, hüvelybe meg anuszba: ez szimplán a csoportos erőszak legitimizálása, a csoportos erőszak NORMÁLISKÉNT való feltüntetése.

Ismétlem, a környékemen nagyon sokan fogják aláírni ezt a tiltakozást a csatorna ellen, ha sürgősen nem teszi kiprogramozhatóvá ezt a csatornát úgy, hogy az ember közben nbe veszítsen el egy olyan csatornát, amiért megvette ezt a csomagot.

ózaminden6ó 2007.10.18. 12:50:26

vasszüz! Igazad van. Ez teljesen jogos. Sajnos ezzel ma nem lehet mit tenni. Középiskolai tanár vagyok és nap mint nap tapasztalom a szexualitás tudatlanságot a diákokban. (Bio, kém szak.) És sajnos itt nagy részét a szülői tudatlanság és nemtörődömség adja. Pl. egy 16 éves lány azt hiszi, hogy ha az ondót lenyeli, akkor terhes le. (Ez komoly! A héten kérdezte meg a szünetben tőlem)

Vagy a TV csatornáját törlöd ki a gyerkőc tv-jéből, vagy nincs neki TV-je. De ott a net, amin ennél durvább dolgokat is talál. Nem tudsz vele mit kezdeni. Vagyis csak 1 dolgot ha kellő időben felvilágosítod és úgy neveled, hogy a gyereked barátnak/barátnőnek tekintsen. Akkor mindent meg lehet a gyerekkel beszélni. 12 évesek a gyerekek nálunk, és ezekkel a dolgokkal tisztában vannak.

mxplanet 2007.10.18. 12:55:07

szumma szummárom ingyen pornot a népnek :)

janikahhh (törölt) 2007.10.18. 12:58:02

fényazéjszakában: "Nyilvánvaló, hogy ezt az ocsmány életveszélyes hardpornócsatornát, amelyben nőket szadiznak, használnak tárgyként és felmosorongyként, és tesznek ki életveszélyes sebesüléseknek, és fertőző betegségeknek külön csatornába kell tegyék, hogy ki lehessen pogramozni!"

Ja, hogy aztán a gyereked, aki fényévekkel jobban ért az elektronikus eszközökhöz sunyiban beállítsa, és meghaljon az életveszélyes pornó miatt. Egyébként a fogalmazásodból kiderül, hogy lövésed sincs a témához, csak reflexből köpködsz mindenre, ami nem felel meg a TE értékrendednek. A többi 10 millió másképp gondolkodót meg lelőjük, vagy mi?

vasszűz:"Igen, gondolom azért lesznek olyan sokan drogfüggőek, mert tök olyan, mint bármilyen más munka."

Nem védem én a pornóipart, csak nem bírom a tudatlanságot álszentséggel párosítva. A drogfüggőségről is nagyon maradi nézeted van... nem azért lesz drogos, mert annyira rosszul érzi magát a munkája miatt, hanem azért, mert lehetősége (pénze) lesz megvenni a SZÓRAKOZÁST, a keményebb cuccokat, amik nagyon addiktívak. A pronószínészek között nem követelmény a diploma, de amelyiknek esze van, az ésszel drogozik, vagyis sehogy. Nézz meg egy igazi drogost, aki a felejtés miatt csinálja, ha kinyitod a szemed, mindennap láthatsz ilyeneket az utcán, úgy nevezik őket, hogy hajléktalanok... Szó sincs heroinról, kokainról, ragasztó a zacsiba, azt jónapot.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 13:03:23

Okostóni ózamindenről hazudó!

Én sem mondom meg neked, hogy mit csinálj 11 után, úgyhogy légyszi te se oktass ki engem. Drágáért megvettem egy szolgáltatást, azért, hogy bármikor nézhessem, de az aljasság, hogy csak úgy tudnám kiprogramoztatni egy mocskos hardpornó csatornát, hogy elvesztem azt a csatornát, amelyet viszont nézni szeretnék.

Ez az UPC felelőssége. És az ő vesztesége lesz, ha csomóan emiatt majd szépen lekopnak róla! Mert rájuk lőcsölt egy ilyen család és nő ellenes mocskot.


Én hardpornóújságot sem vettem eddig, és ugyanezt a hardpornót, amit nem vettem meg újságban, nem óhajtom látni a képernyőn, még egy-egy másodpercre sem!

Ha Te dákókatalógusokat szeretsz lapozgatni és most fröcsögő dákókat akarsz nézni a televizódban, parancsolj, de szemét dolog az ilyesmit olyanokra lőcsölni, akik vastagon nem szeretnék ezt nézni, mert számukra a szeretkezés az a fajta intimitás, amit az ilyen bélsarazós filmek megmérgeznek, elrontanak, lelohasztanak.

De lehet, hogy ez neked magas.

De a dákókatalógusokon kívül nők szadizását, bántalmazását sem szeretném látni, akár egy-egy másodpercre se, mert nekem az is elég, hogy elrontsa a napomat.

Igen, kötelezni szeretném a kábel és egyéb televizócsatornaosztókat, hogy az ilyesmit külön kiprogramozható csatornákon lehessen csak közvetíteniük, nem összekötve másokkal!

ózaminden6ó 2007.10.18. 13:06:54

Te fény! Kezdem azt hinni, hogy egy kolostorban lax. :D Ott tuti, hogy a környezetedben mindenki aláírja. Te sztem teljesen tudatlan vagy. A pornóiparban _érvényes_ és _negatív_ AIDS és más nem úton történő fertőzés miatt szűrővizsgálati papírral lehet munkát végezni. Nem nézel retekklubot, csigatv2-t? Símán a 12-es karikás műsorban volt róla szó. Épp Kovi mondta. Szerintem egy agymosáson mehettél keresztül. :D

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.10.18. 13:07:11

ha mégegyszer azt olvasom, hogy "szadizás", esküszöm 13 évesnek nézlek.

janikahhh (törölt) 2007.10.18. 13:09:57

fényazéjszakában: mások nevét gúnyolni óvodás dolog.
Egyébként a "szadizás" szót valamikor általánosban használtam utoljára... szóval gyanús, hogy csak a műbalhét csinálod itt.
Továbbá ne félj kimondani, amit gondolsz, ne légy gátlásos, nem kell virágnyelven beszélni. Fasz, pina, csöcs, KÍNZÁS. Ilyen egyszerű.

mxplanet 2007.10.18. 13:10:50

édesistenem fény..
hit gyülekezetes vagy?

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 13:13:13

Tipli!

Te vagy az álszent! Meg hazudsz is! hol irtam én itt ebben a topikban drogfüggőségről? Megmondom neked: Sehol. De ha már igy felhoztad. Szerinted hogyan bírják ki ezek a lábtörlőnek használt nők a prostitúciós szexiparban, aminek a hardponrófilmlészítés a veleje? Megmondom kispofám, droggal! Csak úgy bírják ki az intimszflérájuknak ezt a lerombolását, a felmosórongyként való használatukat, hogy drogoznak, menj szépen el erre a linkre és okosítsd ki magad:

www.prostitucio.hu/sylviane.htm

www.prostitucio.hu/nu.arckepe.d.cunha.htm

www.prostitucio.hu/serulesek.d.cunha.htm

amúgy olvass figyelmesen, nem szeretném, ha akárki kirprogramozná nekem a Travel csatornámat, mert ezért vettem meg a csomagot, márpedig a mocskos hardponrócsatornájuk ehhez van csatolva.

Ha kell a Tisztelt törvényhozóházig fogom vinni a kérdést, hogy ne lehessen hardpornócsatornát csatolni semelyik más csatornához! Ez visszaélés a kedves előfizetővel!

mxplanet 2007.10.18. 13:16:44

a linkek arrol tanuskodnak hogy nézegeted te ezeket.
de a valo életben nem egy nő szereti az anál sexet és szereti ha ketteő pasi veri a faszát az arcára méghozzá drog nélkül..ehhez szolj hozzá

janikahhh (törölt) 2007.10.18. 13:18:25

Fényazéjszakában: Na, ebből is látszik, hogy csak csípőből tüzelsz. Ha rendesen elolvasnád, láthatnád, hogy a drogos témát egy másik kommentre írtam. De lassan befejezem, nem hiszem, hogy egy vonalnak meg lehet magyarázni, hogy mi az a gömb.

ózaminden6ó 2007.10.18. 13:26:59

Hidd el fény, hogy még a tékábeles csomagban is benne van a pornócsati. Nézz meg egy csatornakiosztást. Nálunk ez a kiosztás: www.t-kabel.hu/engine.aspx?page=helpdesk-channels&position=32
Az anyós se néz pornót, mégis nála is be van állítva a csatorna. Tudja, hogy akkor mi van és ő nem kapcsol oda.

Etalon 2007.10.18. 13:35:45

Látom heves vitát gerjesztett a téma :)

Aki nem akar pornót nézni, az ne nézze. De abban igaza van fénynek, hogy ha a Travel csatorna műsora mondjuk 24 órás, akkor ő abból nem csak 16 órát szeretne megvenni, hanem mind a 24-et.

Ami meg a szadizást illeti, több nőismerősöm is van, aki "szívesen kipróbálná több pasival" (persze lehet csak a szájuk nagy, ha alkalom adódna inkább nem élnének vele) és olyanról is hallottam már, hogy van olyan nő aki szereti análisan, vagy a szájába. Hiába na, nem egyformák az emberek.

ózaminden6ó 2007.10.18. 13:50:04

Fény! Éreztél te egyátalán ondót az arcodon? Nem? Próbáld ki.

janikahhh (törölt) 2007.10.18. 13:51:24

Jó, jó, kedves fényazéjszakában abban igazad van, hogy egy kevésbé populáris csatornát is választhattak volna. De ha olvasod a Homárt, láthatod, hogy a nagy szolgáltatók tesznek a kisemberek fejére, akárhogy is ugrálnak.

ózaminden6ó 2007.10.18. 13:55:27

Etalon! Teljesen igazad van.

Az meg más dolog, hogy van szinvonalas pornó és teljesen igénytelen. De a lényeg ugyanaz: a végén az ondó a női testen lesz valahol. A férjemmel párszor nézünk ilyet és közösen megbeszéljük, hogy unalmas-e vagy sem az adott műsor. Persze csinálni a legjobb. :D

homár molla2 2007.10.18. 13:56:37

valamelyik hajnalban pornót néztem, erre egyszer csak bejött a travel channel. valami hegyi utazásról szóló műsor volt. nekem meg tériszonyom van, majdnem elájultam ettől az életveszélyes csatornától. ráadásul egyszerűen sohasincs rajta dugás! én a pornó miatt fizettem elő, erre rámlőcsölik ezt is! szüntessék meg! ráadásul a szereplők sokszor egyetlen fillért sem kapnak azért, hogy szerepelnek, és volt olyan szereplő is, aki egyáltalán nem élvezte a forgatást. életveszélyes helyeken járnak, ahol garantáltan elkapják a mocsári lázat meg az ebolát, meg olyan helyeken, ahol legális mindenféle kábítószer. azt hiszik, hogy mindenkinek a nepáli, meg bora borai kirándulás az élete? meg városnézés Ausztráliában, Malajziában? hát nem! nekünk csak a dugás van, erre azt is elveszik. aláírást gyűjtök az egésznapos pornóért.

mxplanet 2007.10.18. 14:05:15

homár :DDDDDDDDDDDDDDD

kispaci 2007.10.18. 14:10:10


hmmmm először is köszönöm a blog tulajának, hogy megosztotta a nagyközönséggel is az esetet.

A cikkben belinkelt baki megörökítését én végeztem el. A kameroa mozgásának az alábbi okai vannak
- mobillal vettem fel
- távirányítót kerestem, hogy legyen hang
- interferált a képernyő a mobillal. Ez jól látszódik, ahogy szaporodnak a fekete csíkok. Ilyenkor kicsit el kellett mozdítani a telefon hogy eltűnjön a jelenség...különben nem látni semmit

Szerecsére nem vagyok operatőr, de a fenti okok alapján remélem elnézitek a felvétel eme apró hibáját :)

kispaci 2007.10.18. 14:12:05

ja és nincs kifogásom a pornó ellen, látom sokan teljesen kikeltek....node kinek milyen a neveltetése, értékrendje mások vagyunk ezt tiszta ügy.

Inkább az a kérdés, hogy a gyerekeket napközben otthagyhatom-e a TV előtt. Újabb ilyen baki, de én csak a Lolka Bolka hangját hallanám a konyhában.....érdekes szitu lenne :)

vasszűz 2007.10.18. 14:12:44

Többektől kérdezem: mért turkáltok fényazéjszakában bugyijában? Mért izgat titeket annyira az ő szexuális élete?

A prostitucio.hu pedig nem pornóoldal, hanem egy tájékoztató oldal, nyugodtan rá lehet kattintani, el lehet olvasni, és tessék elborzadni.

Etalon!

Sok nő viszont nem kíváncsi erreafajta szexre, és sokat mégis rákényszerít a partnere. Hiába, a nők sem egyformák.

Fényazéjszakában!

Csak ez az egy megoldás, ha írásban panaszt tesztek a szolgáltatónál. Meg kell velük értetni, hogy nincs igényetek erre a csatornára.
Persze majd jönnek az álszent megjegyzések, hogy micsoda prűd emberek vannak, meg biztos úgy szaporodnak, hogy a ruhájukon a megfelelő helyen van egy hasíték.
De hát kit érdekelnek az olyan emberek véleménye, akik már függők, mert többször kudarcot vallottak az ágyban, és mivel képtelenek bármilyen kapcsolatba lépni a nőkkel, azt hiszik, számukra ez az út. De hát kit érdekel az ő véleményük?
Ha jól emlékszem, a Mezzo csatornát is aláírással rakatták vissza a csomagba, talán pont a UPC-nél.

Etalon 2007.10.18. 14:32:16

Óz : a színvonal szót én nem használnám, de tény hogy van olyan is, amelyben egyenlő félként szerepel férfi és nő. Persze lehet hogy az ilyet nehezebb eladni, hisz másmilyenre van igény... Olyan ez, mint amikor a kocsmába csinos fiatal pultoslányt keresnek. Lehet reklamálni hogy diszkrimináció, de tuti kevesebb sör fogy, ha egy kopasz-pocakos 50-es fickó a csapos :-)

Vasszűz : lehet hogy csak azért mondom mert én férfi vagyok, de megnézném az arcát annak aki megpróbálna bármire is kényszeríteni...
Aki meg hagyja magát az magára vessen. Tudom-tudom hogy nem lehet elválni mert a gyerekek meg ilyenek, de nem a középkorban élünk, amikor a férj "ura" volt a feleségének.

vasszűz 2007.10.18. 14:45:48

Etalon!

Isten hozott a mai világban. A kislányokat még mindig arra nevelik, hogy ne mondjanak nemet, és legyenek szófofadóak. Ezért az a sok zaklatásos történet, én nem ismerek olyan nőt, akit ilyen vagy olyan módon ne zaklattak volna. Mondjuk ez neveltetéstől függyetlenül is így van, a baj az, hogy természetesnek vesszük, és a vállunkat rángatjuk, hogy hát ez van.
Aztán amikor felnőnek, akkor érdekes módon meg legyenek határozottak és öntudatosak. De azért annyira mégse, "mert az olyan nőietlen".
Szóval igen, lehet a másikat kényszeríteni, zsarolni, elhagyással fenyegetni. Az ilyen embereknek megvan a maguk módszerei.
De ez most igazából off, a kérdés az, mért erőltetik a szolgáltatók a pornót ilyen módon. Ezellen tenni pl. írásban lehet, a Mezzo példáján is okulva, legalábbis így gondolom.

moli 2007.10.18. 15:55:10

vasszuz: """és fogalmam sincs, hogy a szolgáltató mért nem veszi figyelembe az előfizetők igényeit."""

hat az az igazsag, hogy figyelembe veszik. es Te a kisebbseg vagy. ez van.

moli 2007.10.18. 16:14:34

fenyazejszakaban:

azt nem ertem, hogy miert MOST gyujtesz alairast, mikor ez a megoldas a teveszolgaltatoknal mar kb 7-10 eve igy mukodik.
azt vegkepp nem ertem, hogy ha ENNYIRE undorodsz a pornotol, akkor miert nem hozod meg azt az aldozatot, hogy lemondasz a traveledrol? rakd merlegre a kettot, es ha a travel kevesbe elegit ki, mint amennyire a porno taszit, akkor tedd meg, hogy torlod.
ha pedig ennyire komolyan gondolod a dolgot, akkor nem a upchez, hanem az NHHhoz kell fordulni, vagy a kepviselodhoz.


"""mert számukra a szeretkezés az a fajta intimitás, amit az ilyen bélsarazós filmek megmérgeznek, elrontanak, lelohasztanak."""

lattam mar hanyast, megis szeretek enni. voltam mar almatlanul ejszakat mas miatt, megis imadok aludni. utottek mar meg, megis szeretek olelni.

vasszűz 2007.10.18. 16:15:35

moli!

Ez duma. Honnan tudod, hogy mit akar a többség? Mert te azt gondolod?
A szolgáltatóknak pedig meg kell mondani, hogy nincs szükségük erre a csatornára, de ezt már leírtam.

moli 2007.10.18. 16:44:07

Kedves vasszuz! onnan "tudom" amit dumalok, hogy a upc egy kapitalista vallalat, melynek egyetlen celja van, es ehhez egyetlen eszkoze: az ugyfelei.

vasszűz 2007.10.18. 16:54:42

Kedves moli!

Ha jól emlékszem, pont itt a comment.com-on jelent meg egy cikk arról, hogy a kábelszolgáltatók semmilyen módon nem mérik, hogy kik rendelik meg az adott csomagot kifejezetten a pornócsatorna kedvéért.
Úgyhogy nem lehet tudni, hogy van-e ténylegesen igény.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 17:05:41

Kedves vasszűz, már egy hónapja levelezem a szolgáltatóval, és csak arra az egyszerű dologra kérem, hogy válasszák le ezt a hardpornócsatornát a travelről, mert ha nekem ki kell programmozzam a Travelt akkor ezzel nekem ők kárt okoznak, és én nem ezért vettem meg a drága szolgáltatásukat! Pont az ilyen és a Travelhez hasonló ismeretterjesztő csatornáért vettem egyáltalán kábelt! Nem is volt tévém, most kaptam valakitől ajándékba egy régi készülkéket, ami én nem is tudok programozni.

Ma irtam nekik épp egy sokadik levelet, amiben megigértem nekik egy országos aláírókampányt. Ugyanis legalább 5 teljesen süket levelet kaptam tőlük, melyben csak gépiesen ismételgetik magukat, análkül, hogy elolvasnák és tartalmilag reagálnának leveleimre.

Egy hónapot adtam nekik, hogy érdemben reagáljanak, ha nem teszik, akkor tényleg aláíráskampányba kezdek, majd akkor meglátjuk, hogy hányan akarják nézni az élet család és nőellenes hardpornó csatornájukat! Akár akarják akár nem.

Ugyanis nem lehet nem nézni, mivel én is mint mindenki más szörfölök, tehát nem tudom megúszni, hogy ezt a nőellenes borzalmat lássam, akárha másodpercekre is, de az untig elég, hogy megmérgezze az életemet.

moli 2007.10.18. 17:18:26

vasszuz: igen, analog rendszernel nem tudjak merni, iptv-n viszont konnyen es azonnal. a furcsa viszont az, hogy megis minden teveszolgaltatas (amirol en tudok) tartalmaz pornocsatornat.

fenyazejszakaban: tudod mit? drukkolok neked, mert marhara kivancsi vagyok, hogy hany panaszlevel erkezne be a csatorna hianya miatt a cegekhez :)

vasszűz 2007.10.18. 17:29:53

moli!

Most arra gondolsz, hogy az iptv-n mérik, hogy mely csatornát mikor, mennyien nézik? Nem tudok róla, hogy lenne ilyen irányú felmérésük, hiszen arra ottvannak a különböző statisztikai felmérésekkel foglalkozó cégekráadásul nincs még olyan sok előfizető iptv-re, hogy ez ténylegesen nyomna a latban.
A pornócsatornát csomagban adják. Hogy ez az iptv-nél hogy megy, azt nem tudom, talán ott külön kell rá előfizetni.
Valószínűleg inkább a pornófilm-forgalmazók és a kábelcsatornák közötti megállapodásról szól. Ahhoz túl nagy a pornólobbi.

fenyazéjszakaban 2007.10.18. 19:24:18

"fenyazejszakaban: tudod mit? drukkolok neked, mert marhara kivancsi vagyok, hogy hany panaszlevel erkezne be a csatorna hianya miatt a cegekhez :)"

Moli! Érthetően leirtam, hogy amit kérek, az az, hogy a hardpornócsatorna külön legyen választva, tehát ne legyen másik csatornához kapcsolva. Most a travelhez van kapcsolva! Nappal travel, este hardporno! (two in one). Én csak azt kérem, hogy a hardporno ne legyen összekötve más csatornával. Ugyanis akkor tényleg meg lehetne oldani, hogy ezt a csatornát ki lehessen programozni, és csak azok lennének nálam beprogramozva amit nézni akarok, ami tkp a hardpornón kívül minden.

Bizz benne, hogy nagyon sok embert taszít ez a mocsok ahhoz, hogy szimplán kiprogramozzák. Persze nem olyan háztartásban, ahol a férfi nézi és mondjuk egy terrorista. (részvétem az ilyen feleségeknek).

Mindesetre persze, hogyha rajtam múlna akkor ezt a fajta mocskot nem engedném sehol, mert ártalmas, de tisztában vagyok az ügyben folyó vitákkal, ezért én egy REÁLISAN KIVITELEZHETŐ DOLGOT KÉREK CSAK:

a hardpornó és a Travel szétválasztását, és azt, hogy a hardpornót csatornát ne csatolhassák más csatornához SE. Tehát mondjuk nem sokat érek azzal, ha mondjuk leválasztják a travelről, de hozzákapcsolják a spektrumhoz. Azt szeretném elérni, hogy ne legyen effajta (aljas, szemét) árukapcsolás.

Lehet, hogy ez olyasvalami, amit még a honatyák is megértenek, hiszen elég furcsa volna, ha nyilvánosan ki állnának a mocskos hardpornócsatornák mellett...

Tehát szerintem el lehetne érni az árukapcsolás tiltását legalább, hogy ne legyen normális ez a fajta szenny az otthonunkban.

(és ha nem vetted volna észre, egy árva szót sem szóltam a szoft ponró ellen, pedig abból van bőven minden csatornán éjszaka, de ott legfeljebb az lehet a kifogásopm, hogy hazug és giccses, viszont legalább nem nyomnak az arcomba ondótól csöpögő dákokat, nem nyomnak seggbe nőket hatalmas dákókkal és utána nem teszik be ugyanezt a bélsaras dákot a nú szájába és höüvelyébe, és mindezt nem négy férfi követi el egyszerre a nőn.

egyébként meglep, hogy mennyi férfi nézi az álló csöpögő dákókat... azért ezen érdemes elgondolkozni.

moli 2007.10.19. 10:28:58

elnezest, dehogy NHH hanem ORTT. (mostanaban tul sokat leveleztem az nhhval)

iptv-n bizonyos, hogy merik a nezettseget, vagyis logoljak. tehat a szolgaltato pontosan tudja, hogy melyik csalad pontosan hanytol hanyig pontosan mit nez. azert, mert ezt technikailag hihetetlenul rettento egyszeru megtenni, kizarolag hattertar szukseges az adatok tarolasahoz. de ennel sokkal tobbet er maga az adat.
deviszont ennek semmi koze ehhez index.hu/kultur/media/agbhun ez egy mas rendszer, ami rendkivul pontatlan. es igen, a masodikat veszi figyelembe mindenki, mivel gyakorlatilag ez az egyetlen atfogo felmeres. de en nem is ezt irtam.

szoftpornon ugyanugy betesz mindenki mindent mindenhova, csak azokbol a kameraallasokbol vagjak ossze a filmet, melyeknel direkt kitakarjak azt. egy forgatasnak ket eredmenye szokott lenni, egy szoft es egy hard. a ket filmen tok ugyanaz a tortenes es emberek vannak, csak mas a nezopont. de attol meg ugyanugy megteszik azokat a dolgokat, amit fenyazejszakaban gondolsz.

fenyazejszakaban: ahhoz, hogy kulon csatornara tegyek a pornot, egy masik csatornat ki kell venni a programbol. Te melyiket aldoznad be? es miutan ezzel megvagy, ezek index.hu/kultur/media/newch2020/ ujonnan jottek helyett mely tovabbi csatornakat torolned? mert az analog rendszereknel veges a csatornak szama, es azt mar reg elertek.

kovácspéterke 2007.10.19. 14:08:18

Valóban szar volt, amikor az Igazi Mikulás című izgalmas dokumentumfilm egyszer csak átment szopásba. Pedig épp nem pornót akartam nézni, hanem a mikit. (Tudom furcsa)

Szerintem a fénynek az éjszakában igaza van, hogy jó lenne szétszedni a két adót.

Önző Én 2007.10.19. 16:01:28

Na, a pornó lobbi itt is munkálkodik. Bírom, amikor képmutatónak minősítve nekiugranak annak, akinek pedig kétség kívül joga lenne kizárni az életéből (és a tévécsatornáiról) a pornográfiát, ami - szerintem is - nem csak visszataszító, de igenis nőket alázó. És kedves pornófogyasztók ez bizony akkor is így van, ha a képen látható szerencsétlen egyedek önként és fizetségért engedik az összes nyílásukba a szánalmas hímtagokat és abból ejakulákódó gyermeknemző anyagot. Még mielőtt - nem igazán kulturált vitamódszerként - az én arcom és az ondó összefüggése is kérdésként merülne fel, nos igen, itt is, ott is, merthogy két ember között, ami közös megegyezésen alapul, ott minden rendben van. Tehát a pornó iránti ellenszenv nem prüdéria kérdése, ellenkezőleg: egy nagyon is fontos érzelmi/fizikai örömforrás kétségbeejtően hervasztó üzleti manipulációvá silányítása felett érzett bú, valamint aggodalom a gyerekeknek sugallt minta-adás miatt. Az a serdületlen, aki valódi hús-vér társán való kalandozás helyett és előtt! ezzel az igenis gyakran brutális és lélek nélküli szexualitással találkozik, sérülhet. A későbbi valódi kapcsolatai, a nőkhöz/férfiakhoz való viszonya is problémás lehet.
Nem hiszem, hogy létezne minőségi- illetve silány pornó, ahogy nem létezik minőségi vagy silány szar. Lehet, hogy az egyiknek szebb barna a színe, de attól még büdös.

moli 2007.10.19. 16:31:17

akarki: az egymasra rakott musoknal, amirol fenyazejszakaban beszel, egy kb 1 perces figyelmezteto resz van, hogy most porno kovetkezik. az, amirol viszont a post szol (es amirol valoszinuleg Te beszelsz) az egy ideiglenes hiba.

Onzo En: a szar az ember testi mukodesenek velejaroja. nem kell undorodni tole.

Önző Én 2007.10.19. 17:01:37

Moli, az ember működésének nagyon sok olyan "velejárója" van, amitől iszonyatosan lehet undorodni, abban igazad van, hogy a szar ezekhez képest rendben van.

kovácspéterke 2007.10.19. 20:53:19

Aztat én tudom, hogy nem erről szól a post, hanem egy technikai bakiról, a hozzászólásokra reagáltam.
Amikor én láttam ott semmiféle figyelmeztetés nem volt, hogy most aztán 18+ következik. csak hirtelen mutatták, hogy egy nőnek tele van a szája. Legalább megvárhatták volna az igazi miki végét, és akkor váltottak volna, de nem. Engem nem zavar a pornó úgy magában, de ezt nem így kéne.

süti beállítások módosítása