Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Felmondtak Farkasházy Tivadarnak

Magyar Rádió

2007. június 15. 17:35 index 81 komment

Ma reggel kilenckor átvette a felmondásáról szóló előzetes értesítőt a Magyar Rádiótól Farkasházy Tivadar. A Rádiókabaré vezető szerkesztőjét a csoportos létszámleépítés keretében küldték el a közszolgálati rádiótól, ahol információink szerint az utóbbi időkben már csak a Kabarécsütörtök archív felvételeinek kiválogatásában és néha kabarék készítésében vett részt. Egyébként 1994-ben egyszer már elbocsátották a Magyar Rádiótól Farkasházyt, de azután a Rádiókabaré vezető szerkesztőjeként térhetett vissza. Részletek itt>>

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sóskatáska 2007.06.15. 17:53:36

raccsolós kretén ,nem szeretem a stilusát, a heti 7-ben is csak játsza a búráját.
mondjuk az is elég sz*r lett már , nem is nézem
és most mi lesz Mimivel?

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2007.06.15. 17:54:33

Igazából nem meglepő, mivel már a Kabarécsütörtök sincs sajnos:( A Petőfi rádiót átszerkesztették egy sima kereskedelmi rádióvá, ahol nagyjából csak zene szól...

_Hooligan_ 2007.06.15. 17:58:41

Sóstáska: az ok, hogy a stílusát nem szereted, de szeretnél te olyan művelt lenni...

Egyébként szégyen az egész ami a Petőfivel történik, a Rádiókabarét kiherélték...
(Nem, a Kossuthon heti 1 óra az nem elég)

Ha egyszer szembejön velem az utcán, aki ezt az egészet kitalálta, akkor boldogan fogom leköpdösni. És nem csak a kabaré miatt, hanem az egész "csinájjunk kereskedelmi rádiót a közszolgálatiból" effektusért.

mentalraptor (törölt) 2007.06.15. 18:03:04

Ha fajkasházsi művelt, akkor hallanád a kutyámat!

gemby 2007.06.15. 18:04:18

mindenki a rádiókabaré miatt nyavajog, pedig konkrétan az egész műsorstruktúrát hazavágták. semmi nem maradt, csak a winamp shuffle.
így kell reformálni, na.

Sitrep 2007.06.15. 18:26:04

már kezdtem örülni, a kép miatt azt hittem a 77-es ből rúgták ki... hátha azoknak is megjön már az eszük egyszer

pistii 2007.06.15. 18:27:41

Mekkora hisztéria volt az 1994-es kirúgása!
Most hallgat a komcsi-"liberális" oldal?
Undorító!
Köszönje meg nekik!

Beaverfield 2007.06.15. 18:27:46

a Rádió átalakitása is csak a spórolásról szól ,zenét játszani jóval olcsóbb mint műsorokat készíteni

Sloane (törölt) 2007.06.15. 18:31:27

Most más mint 94-ben, mert most a sajátjai rúgják ki, így nehézlesz belőle liberális hőst csinálni...
A kabarécsütörtök nagyonhiányzik nekem is, ha épp akkor ültem kocsiban, akkor csak azt hallgattam.
Nem tudom miért kell az elvileg közszogálati rádiónak is ugyanazon az úton elindulnia mint a tévének? Azt hiszik, hogy fel kell venni a versenyt nézettségben/hallgatottságban a kereskedelmi gagyisággal? Mert ha ezen az úton indulnak el, az szellemi lesüllyedéshez, nívótlansághoz és elkurvuláshoz vezet.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.06.15. 18:48:35

sóstáska!! birom mikor olyanok kreténeznek le valikit akik semit sem tettek le az asztalra.a farkasházi keze alatt tehetségek sokasága nevelődött a rádikabaréban.lehet nem szeretni F.T. de azért moderájál.a másik a heti hetest nem nézed, de szar...sóstáska te kretén!

Rozália 2007.06.15. 18:59:42

Engem a petőfi átalakítása háborít fel. Egyébként a Farkasházy egy jó fej!

Dr. Stein (törölt) 2007.06.15. 19:02:26

Sokkal felháborítóbb, hogy csak két hétig tudod visszahallgatni a műsorokat, letölteni pedig egyáltalán nem lehet.

Xmas 2007.06.15. 19:03:47

Na de most komolyan! Hazavágtak egy rádiót, amit alig hallgatott valaki. Ez olyan nagy hír? Vagy az, hogy aki nem is dolgozik, attól megvonják a munkaviszonyt?

Inkább az lehetne hír, hogy mennyi ideje folytat archív válogatás összeállítást és mekkora bérért a közpénzekből. És, hogy miért ezerszer játszott archív anyagok sugárzására költik az ország pénzét.

Az nem közszolgálat, hogy a nosztalgia hullámain lebegtetnek néhány ezer embert, csak mert nekik még oda van becsavarva a Sokol...

Sloane (törölt) 2007.06.15. 19:06:48

Xmas: Ez igaz, meg itt a többség nem is FT után hullat könnyeket. De: ha már egyszer fenntartanak egy csatornát a pénzünkből, akkor ne gagyi szart csináljanak. Akkor inkább zárják be a boltot. Ezt a sorsot érdemelné egyébként az mtv is.

2007.06.15. 19:10:10

Ami a rádióval történik, az lúzerség.
Hogy kirúgták Teddyt...hát, mostanában már kurvára nem volt vicces egyáltalán, sem a kabarékban, sem a heti hetesben. Önmaga dicső emlékművét formálja mostanság csak. Azt meg már régen nem értem, minek kell New Yorkba, Rómába, akárhová vinni "forgatni" a havi kabarét? Ki fizeti a révészt? És miért csak az ugyanúgy önmaguk szobraivá alakult Gálvölgyi -Hernádi-Bajor trió játszik mindent (rosszl és unottan)?
A KAbarécsütörtök nekem nagy veszteség, de, nem az a Kabcsüt, amiben ezeket a "friss" kabarékat nyomták. Sajnálom, hogy nem hallhatom többet a régi kabarés kívánságműsort (aminek az utolsó adásának felét is elpofázta Farkasházy BAROMSÁGOKKAL, ahelyett, hogy valóban számokat adtak volna le), meg a humorfesztiválos fiatalokat, de Teddy nem fog hiányozni.

Amúgy, persze, bárkit sajnálok, mint embert, akit lapátra tesznek, DE!
Azért, lehet, hogy okkal rúgtak ki néhány embert, mert ugyanennyire nem volt már jó abban, amit csinált, mint Teddy bátyánk.
Úgy, hogy ha nem gond, én inkább azokat a "névteleneket" sajnálom, akik csak egyszerűen a fűnyíróelv miatt kerültek lapátra, mert, hogy mostmár a Petőfi egy mp3 lejátszóvá silányult.

Gadget 2007.06.15. 19:44:45

Kedveseim: Ki nem tojja le FT-t. Nem érte kár hanem azért a szaktudásért ami többi 190 kirugott dolgozóval távozik. A szétk....t krónikáért kár, mostanában a minden reggeli "egyszemélyes ámokfutásért" kár. Én eddig minden reegl hallgattam a krónikát. Szénásira nem vagyok kiváncsi, egy hallgatót biztosan elveszett a Kosuth rádió.

an-alfabéta 2007.06.15. 20:08:57

Tisztelt Index!

Én azt hallottam, hogy F.T. nem vette át az előzetes értesítést, megsértetten kirohant...

Akik értesítést kaptak, azok nem harminc napon belül, hanem harminc napon túl kapják meg a felmondást. Ha bárki harminc napon belül kapja meg, az menjen bíróságra, nyerni fog.

woo-doo 2007.06.15. 20:42:57

Gadgetnek van igaza... az egész közszolgálati rádiót hazavágták... nem izgat Teddy, de hiányozni fog a kabarécsütörtök és a többi adás is... :S

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.15. 20:55:38

Teddy nagyon ki volt már égve, unalmas volt. Főleg régi önmagához képest.

Remélem az új arcok átveszik a helyét a kabarékban, sokkal tehetségesebbeknek és jobb arcoknak tűnnek. Igazi humoristának.-

Februar18 (törölt) 2007.06.15. 20:57:18

A közszolgálati rádiót a Kondor-éra vágta haza. Én is jobban szerettem a Rádió régi stílusát, de csak 2000-ig, amikor még kulturált híradás ment, és nem hírtévés uszítás. (Személy szerint nekem nagy fájdalmat is jelentett, hogy nem azt "hozták vissza".) Annak, aki azt írja, hogy "Szénásira nem kíváncsi", nem tudok mit mondani: alighanem más baja nem lehet vele, csak az, hogy nem elfogult, véresszájú jobboldali. Farkasházyt amúgy nem sajnálom.

muslic 2007.06.15. 21:00:39

Farkasszarházy Tivadar menjen Bolgár Györggyel megbeszélni a közös dolgaikat a párt-rádióba.

Nem kár érte!! Épp ideje volt már.

Egyszer a tiszaújvárosi strandon beült a feleségével a gyógymedencébe, mielőtt előadó estjét megtartotta volna a szadeszes városvezetés klikkje előtt.
Egy kisgyerek a közelükben úszkált, pancsolt, ahogy egy 3-4 éves gyermek pancsolhat. Micike, vagy hogyishívják a feleséget, Mimike felháborodottan letolta a gyerek szüleit, aztán elment, Teddy utána, mint a pulikutya.

Gőgös raccsoló újgazdag, semmi több.


wice 2007.06.15. 21:11:03

valaki megprobalhatna megmagyarazni, h mi az, h "kozszolgalati" radio meg teve. nekem ugy tunik, ezt a kategoriat azert talaltak ki a frekvenciafelszabaditas idejen, h vmivel megindokoljak, miert kell milliardokat kolteni ezekre a regrol ittmaradt intezmenyekre, mikozben a valodi ok egyszeruen az volt, h egyreszt tul eros lobbicsoport az a nehany ezer ember, aki ott dolgozik, masreszt igy legalabb a politikanak van lehetosege kozvetlenul (tehat kozpenzbol _es_ torvenyesen) is belenyulni nemelyik mediaba (mert ugye egyebkent szinte az osszes, ugynevezett kereskedelmi teveben, es a radiok egy reszeben is jelen van kozvetve, tehat kozpenzbol _es_ torvenytelenul).

amennyiben egyaltalan szukseg van kozszolgalati mediakra, az szerintem elsosorban abban kellene, h alljon, h bizonyos nem tul popularis, de a lakossag egy viszonylag jelentos kisebbsegeinek (legyen monnyuk minimum ot szazalek) fontos tartalmakat szolgaltat, amikkel a kereskedelmi adok, a celcsoport maximalizalasanak szandeka miatt nem foglalkoznak. pl klasszikus irodalom, klasszikus zene, jazz, avantgard zene, kulonfele underground mufajok (pl punk, metal), nemzetisegi musorok, tudomanyos musorok, altalanos ismeretterjesztes, muveszfilmek, stb. az altalam felsoroltakbol az egyikre jut egy teljes radioado, a tobbiekbol meg mutatoba, ha akad vmi.

ja, es szerintem ez az egesz max ket radiocsatornaval es egy tevecsatornaval, tovabba a jelenlegi letszam kb egytizedevel is megoldhato lenne, sokkal kevesebb penzbol, es szigoru korlatozasokkal. mert amig az a gyakorlat, h nem baj, ha a magyar teve eltapsolja fel ev alatt az egesz eves budzset, legfeljebb adunk nekik meg (mert kulonben pampognak), addig a gazdasagossag nem lesz szempont.

btw, a farkashazy 1994-es kirugasaval az volt a baj, h politikai okokbol tortent, egyszeruen a kormany ugy dontott, h ot ne rohogtessek ki a _sajat_ radiojaban, a _sajat_ penzeert. amivel meg az a gond, h a radio _nem_ a kormanye, es a penz, amibol fenntartjak, _nem_ a kormany penze. hanem a mienk.

Gadget 2007.06.15. 21:32:10

Február28: Valamit félreértettél. Nem a jobboldali rádiót sírom vissza. A Vasárnapi újságot nem hallgattam soha. Igenis méltányolom, hogy az utóbbi időben nem kell "HirTv-t" hallgatni a Kossuthon. De amit két hete csinálnak az minden kritikán aluli. "A beszéd ereje" egy elég rosszul kitalált dolog. Lehet, hogy csak rossz hozzáállás részemről, de nekem Szénásival forrt össze ez a marhaság.
Szerintem rémes egy héten át minden reggel ugyanazt a hangot hallani, ugyanazt az erőltetett agresszív jópofizós "pártatlanságot" elviselni. Három órán át egy hang zenét nem hallani. A régi megszokott információs csatornákat és a hozzájuk tartozó hangokat kivégezték (UTI, FŐVI, METEO) helyettük a bemondók szerencsétlenkedését kell "élvezni". Egy éppkézláb kerek mondatot nem sikerül kinyögniük.

A napközben is elég furcsa. Farkas Erikát szeretem de napközben Ő sem jó, régi rádiós profi mégis felkészületlennek tűnik, és még el is mondja élőben, hogy "ujkislány vagyok". Mit csináltak ezekkel a vérprofikkal amitől "újkislányosak" lettek?

"Csak" ennyi a bajom.

Februar18 (törölt) 2007.06.15. 21:41:41

Gadget: Jó, tényleg félreértettelek. Nekem mondjuk pont Szénási tetszik jobban, és kevésbé a nő, a Farkas Erika meg szerintem jobb a Napközben-ben, mint a Reggeli Krónikában volt (meg azt sem bánom különösen, hogy a Napközbenből kipicsázták a többieket, bár az egyik legfelkészültebb műsorvezetők ők voltak - szemben az elmúlt hónapok reggeli krónikásaival). Azt sem bánom, hogy nincs zene, azt viszont, hogy a fővinformosok meg a többiek eltűntek, annál inkább. A legfőbb dolog, ami miatt reménykedem a Such-féle rádióvezetésben, hogy az uszító műsorokat szép lassan leépíti. Amire még nem volt példa a rendszerváltás óta a Magyar Rádióban!

Gadget 2007.06.15. 21:58:58

Február18: Izlések és pofonok... :) Najó, adok Farkas Erikának még egy kis időt :), de attól még ugye nem kell szeretnem a reggeli 180 percet? Remélem kicsit finomítanak még rajta, és nem elégszenek meg heti váltásban, két emberrel.

Van még egy dolog ami lehet, hogy csak nekem tűnt fel, de elköszönésnél mostanában nem derül ki, kik voltak a háttér csapat. Ne mondja nekem senki, hogy Szénási sk szerkeszt, keverőpultot kezel, hírt ír, news roomba rohangál, telefont kezel stb. Egy ilyen műsorhoz min 8 ember kell a háttérben, miért titok, hogy kik azok? Nekem igenis számit, sok ismerős van köztük. És azt gondolom Mari néninek és Pista bácsinak is számit ismeretlenül is.

Igazad van Such elkezedett rendet rakni, és jó irányba mozdulnak a dolgok, csak mintha kicsit átesett volna ló túloldalára.

Uff... kisírtam magam. :)

Februar18 (törölt) 2007.06.15. 22:08:52

Nem rémlik, hogy bemondják-e a végén a neveket (illetve az igen, hogy nemrég épp feltűnt, hogy új neveket hallok, de az nem biztos, hogy a 180 perc végén volt), de ha így van, az gáz. És hát felőlem utáld, de ezek szerint én most visszanyertem egy hallgatót a Kossuth Rádiónak?

Ikovacs 2007.06.15. 22:14:13

Nem értem, mi a probléma a Farkasházyval!
Ő elsősorban szerkesztő-rendező volt a különböző kabarékban.
Én éve óta hallgatom-gyüjtöm a rádiókabarékat, humorfesztiválokat, azt hiszem ilyen színvonalú műsorok kis hazánk rádióiban nem igen vannak, voltak. Persze azért a Sinkó is itt van / volt ? /.
Sőt,a easyrider.try.hu/ oldalra rendszeresen fel szoktam tenni az aktuális kabarékat, humorfesztivált stb... és ezek elég népszerűek, / ha nem a a legnépszerűebbek! /. Itt most megint egy át nem gondolt tisztogatás folyik. A Petőfi pedig egy nagy kalap sz.... Soha életemben nem hallgattam zenét úgy, hogy zene ébredéshez, zene tanuláshoz..., zene a f...m tudja mihez.Maximum jó ebédhez. Eddig voltak műsorok, most meg ...

Egy kereskedelmi rádióban legalább megpróbálnak jópofizni...

Gadget 2007.06.15. 22:21:31

Azt tervezetem, hogy 180 perc helyett muzsikáló reggelt fogok hallgatni. És majd belehallgatok napközben, hátha Erika belejön a rádiózásba :), bár belőle is sok minden nap egyhúzásra ennyi.
Amúgy meg Szénási elvonási tüneteim lennének ha egy kicsit sem hallgatnék 180 percet, hátha ott is lesz még változás. Esetleg kiforrik még, és hallgathatóbbá válik.

Igen, visszadumáltál. :)

Ács Ferenc 2007.06.15. 22:48:54

Kicsit kevesebb helyesírási hibával is megírható lett volna ez az anyag erről a disznóról.

momo72 2007.06.16. 00:05:04

Szerintem a Tv2,az Rtl.és az Atv közösen fog majd Teddy-ért szervezni egy tüntetést.A cim tégy a kirekesztés ellen.

kisani67 2007.06.16. 00:13:56

Farkasházy 1945-ös születésű, tehát nyugdíjas korú. Nem értem, hogy miért nagyobb probléma az, ha őt nyugdíjba küldik, mint pl. egy ápolónőt.
A magam részéről hosszú és boldog nyugdíjas éveket kívánok neki.

h492019 2007.06.16. 00:30:55

1. nekem kifejezetten tetszik a megújúlt petőfi, még akkor is ha tényleg eléggé "winamp suffle" jellege van.

2. az oké, hogy "winamp suffle", de baromira nem mindegy mi a van a playlistben... ugyanis ha valaki figyelmesen halgatja, 20 perc után rájöhet, hogy nem az a híg fos ami a kereskedelmi rádiókból ömlik. nem az újra meg újra lejátszott számok, nem a már önmagukat is unó előadók, hanem zeneileg abszolút nyitottnak és naprakésznek tűnik az egész

3. remélem Bajor-Gálvölgyi-Hernádi triót is száműzik jó messzire a környékről... Farkasházyval egyetemben baromira nem voltak már viccesek. Tivadar a rádiókabaré legutolsó "Római" premierjén 15 perc alatt 2szer csalt jelzés értékű mosolyt az arcomra. ez ide kevés. én nagyon örülök, hogy művelt, de ide nem az, és főleg nem annak a bizonygatása kell. hanem a nevettetés. merthát kabaré, vagy mi a rák.

4. a műsorstruktúra váltáskor a Kossuthon több kabarét ígértek.. lehet, hogy több lesz, csak meg kell várni, ilyen szempontból optimista vagyok. (pl. a Kabaréklub is feltűnhetne újra)

5. lehet hogy szétbarmolták, de mindenképp úgy gondolom, hogy a közel 50 éves műsorstruktúrára rá is fért

h492019 2007.06.16. 00:33:29

ja és még valamit lefelejtettem: rég hallottam ilyen hallgatottságú rádióban Pannonia Allstar Ska Orchestra számokat, meg kispált, meg NAS-t stb. meg underground zenéket, meg "nem rádióbarát" zenéket

és örülök, hogy végre hallok
jee

Rigor 2007.06.16. 01:23:52

Az rendben hogy művelt, de emellett bölcseket, okosakat sem mond, és ami a legszörnyűbb hogy egyáltalán nem vicces, holott elvileg humorista lenne vagy mi.

Ellenben a 7i7s-ben ott a Hajós aki viszont okosakat is mond és humoros is, és még énekel is:P

KRRR 2007.06.16. 01:31:12

Nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de nekem leginkább azok a hangok hiányoznak, akiket megszoktam, amióta az eszemet tudom. Biztos kiöregedtek már, de az vész el az egész közszolgálati rádióból, ami a bája volt.
És útálok 180 percre ébredni, az Krónika és kész. A Petőfis zenék viszont tényleg jók.
grrr

gabo54 2007.06.16. 06:49:56

A műsort sajnálom, Farkasházyt -meg Mimikét-nem.Nyugdíjas korú, valamikor el kell kezdeni a jól megérdemeltet.Humor nulla, nagyképűség jeles.Tévedés, hogy köze lenne a maszop-hoz, mert ha lenne, biztos nem nyertek volna választást.Bajor Gálvölgyi Hernádi trió szánalmas, piti bohócnak is zsenge.A 77 meg a Hócipő általam is fogyasztható volt, de már jó régen.

névtelenek 2007.06.16. 08:38:37

Farkasházi Tivadar volt az első, aki nyilvánosan merte bírálni azt a rádióelnököt, aki már az első interjúkban kijelentette, hogy csak azokkal hajlandó dolgozni, akik egyetértenek vele, és zokszó nélkül végrehajtják az utasításait. Akik egyetértenek azzal, hogy a jegyzet nem rádiós műfaj; akik egyetértenek azzal, hogy a közszolgálat nem az értékek közvetítése és különösen nem az értékteremtés. Azzal az elnökkel, aki szerint a rádió jelenlegi munkatársaival nem lehet korszerű rádiót csinálni, mert öregek és tudatlanok.
Most azokat rúgták ki elsősorban, akik nem voltak hajlandók egyetérteni vele; akik kiálltak többszörös nívódíjas és nemzetközileg is elismert - vagy csak egyszerűen tisztességesen dolgozó - kollégáik mellett. Azokat rúgták ki, akik szerint a vezetőknek magyarul kellene beszélniük, nem angol szavakkal zsonglőrködni. Kirúgtak egy csomó, nagyon nehéz körülmények között élő remek technikust, olyanokat, akik 30-35 éven át szinte hiba nélkül készítettek felvételeket és adásokat. Figyeljétek meg, mennyivel rosszabbul fognak szólni az adások pár hét múlva már. Kirúgtak archívumi dolgozókat, akik megpróbálták a mindenkori legkorszerűbb elvek szerint feldolgozni azt a sokmillió hangfelvételt, kottaanyagot, felbecsülhetetlen értékű kéziratot, amely ugyanúgy része a Magyar Rádiónak, mint az éppen elhangzó műsorok. Kirúgtak zenei szerkesztőket, akik úgy gondolták, hogy a komolyzenei műsorok összeállítása nem bízható súlyos következmények nélkül egy automatára. Kirúgták azokat, akik tiltakoztak a világhírű elektroakusztikus zenei stúdió megszüntetése ellen. (Ebben a stúdióban készült az elmúlt 40 évben a magyar kortárs zene legjava, és itt őrzik a világ első szintetizátorának - az ún. nagy Moognak - a még működő, talán egyetlen példányát, miközben a stúdió a legmodernebb eszközökkel is fel van szerelve.
A kirúgottak többsége 45-55 éves, a Magyar Rádióban 25-40 éve dolgozó, a közszolgálatiság mellett elkötelezett, másutt elhelyezkedni nem tudó, nagyon alacsony fizetésű, gyerekeket nevelő szakember. Akik szívesen tanították volna az újakat, ha lett volna kiket tanítani.
A további tervekben is azok kirúgása szerepel, akik még tudnak valamit a rádiózásból. Volt, aki már nem tudta megvárni a kirúgást, hanem - összeroppanva attól az iszonyú értékrombolástól és megalázástól, ami a Magyar Rádióban az utóbbi időszakban történt - agyvérzést kapott.
De nem mindenkit rúgtak ki, aki hiányozni fog, hiszen sokan külsősként dolgoztak sok éven át. Tari Viktor, Nemes Nagy Péter, Kecskeméti Gábor...
Az elnök pedig nemsokára az USA-ba utazik, hírlik, hogy nem a saját zsebéből fizeti a féléves turné költségeit.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2007.06.16. 09:03:44

Kellene egy kabarérádió, ahol mennének körbe-körbe a számok a végtelenségig. Semmi reklám, beszéd, bla-bla. Kell hozzá egy kompjúter, rajta párezer mp3, csak a villanyszámlát kellene fizetni. Na költség lenne? Nem hiszem.

Februar18 (törölt) 2007.06.16. 09:25:10

névtelenek: Nyavalygás; itt a válasz: www.es.hu/pd/display.asp?channel=INTERJU0718&article=2007-0506-2004-22FDID

KRRR, h492019 (2.): a Petőfit illetően egyetértek. (A Kossuthból nekem a régi szignálok hiányoznak leginkább - ja, a bája.)

névtelenek 2007.06.16. 09:30:56

februar18: Természetesen ismerem a választ. Éppen erről van szó: az igényesség, a felkészültség, a szakmai tudás hiányáról. ajánlom figyelmedbe Korányi Tamás blogját, amely részletesen elemzi a cikkben foglaltakat.
koranyi.blogspot.com/2007/05/ez-megjult-petfi-rdi-htkznapi.html

pistii 2007.06.16. 09:33:58

Inkább a Kondor-féle Magyar Rádió, mint ez a dilettáns vezetés!

jeszteri 2007.06.16. 09:50:29

No de miért tíz havi kielégítést kap???????????????????????

névtelenek 2007.06.16. 10:11:47

Jeszteri: A Magyar Rádió dolgozói valóban sok-sok éve ott dolgozó emberek. A tízhavi végkielégítés - ami a többségnek kb. nettó egy- másfélmillió forintot jelent - ebből jön ki. Ez olyan nagy lóvé? Szerinted egy öttagű család meddig tud ebből megélni? Inkább azt kéne kérdezned, hogy a csak pár hónapot itt-ott eltöltő csodavezetőknek mennyi a fizetésük, és hány tizmillió forinttal lépnek le azután. És hogy hogyan lehetnek olyan vezetői például a Magyar Rádiónak, akik büszkék arra, hogy soha még stúdióban nem jártak, és nem is hajlandók megismerni a rádiózást, rádiósokat. És azt is kérdezhetnéd, hogy akik milliárdokkal károsították meg a Magyar Rádiót, miért léphettek le büntetlenül, közös megegyezéssel? És hogy ez utóbbi tény meg az, hogy a mostani rádióelnök a csúfosan megbukott tévéelnök alelnöke volt, nem rejt-e valami összefüggést?
pistii: A Kondor-féle (meg a Kondor előtti-féle) Magyar Rádió egy lassú, öreges rádió volt. Szakmailag sok változtatni való lenne rajta. Például valóban vissza kéne hódítani a fiatal hallgatókat, és ahhoz sok fiatal munkatárs kell(ene). Felkészült, tehetséges, bátor (!) rádiós. Ami most folyik, hónapok óta, annak azonban köze sincs a szakmához. Farkasházi azt mondta a Heti Hetesben, hogy az egyik vezető megbotránkozott azon, hogy a rádiózenekar minden tagja egyszerre megy szabadságra.
Ha ez igaz, akkor ennél lejjebb már nem lehet süllyedni.

névtelenek 2007.06.16. 10:56:49

Yooha: Teljesen igazad van, de kicsit módosítanék. Kellene például egy olyan rádió, mint amilyen a Filmmúzeum. amely abból a csodakincsből mazsoláz, ami több, mint 80 év alatt felhalmozódott. Ha soha nem ismételne, akkor is kb. 30 évnyi - értékes, szép, szórakoztató, építő, stb. műsort tudna sugározni. Meg aztán kellene olyan, ami magyar nótát, operettet, tánczenét ad.
De leginkább olyan kellene, amely elmélyülten törődik azokkal, akikkel már szinte senki más: az emberi bánásmódtól, a kultúrától, a tisztességes léttől megfosztottakkal. Meg olyan, amelyik nem attól fiatalosch, hogy nem ad Kovács Katit, csak "nagyon zenét", hanem attól, hogy megjeleníti az életbe most kilépők érdekeit.

timbuk 2007.06.16. 11:09:51

h492019

Én is ledöbbentem,h milyen zenéket kezdett el nyomni a Petőfi, de nagyon bejön! Bár pár műsort azért sajnálok belőle, remélem lesznek majd értelmes részek is, amihez némi fantázia szükségeltetik.

Amíg nem volt netünk, az mentett meg a zenei elsorvadástól, h lehetett fogni a rádiócafét (majd 150kmre vagyunk Pesttől!!!), de akinek az sem megy és nincs nete, mi a ló francot hallgathatott???
Most remélem sok ember megismerkedik új zenékkel!

névtelenek

A Farkasházyt bírom, bár nem vágom a mostani rádiós állapotokat. Azért az szomorú, amikor hozzáértő embereket rúgnak ki csak úgy. Miért nem becsülik őket meg???Ilyen ez a világ? Hüphüp

kukacka 2007.06.16. 11:13:29

Farkasházy előbb-utóbb úgyis fel fog tűnni egy másik helyen, mondjuk az ATV-ben. Van is ott valami kabaré-kezdemény. Egyszerűen, aki benne van a pixisben, az úgysem fog eltűnni, csak max. más helyre tolja át a képét. Lsd. Sváby, Verebes. Egyszerűen nem lehet elég szar, hogy eltűnjön.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.16. 11:17:15

Hát amit mostanábak kabaré helyett csinált az kabaré volt :-)

Góliát 2007.06.16. 11:22:37

Farkasházy egy humor nélküli humorista. 15 éve nem volt egy jó poénja. LAPÁT neki!

stürmi 2007.06.16. 11:32:06

Na végre bejött amit már évek óta a rádiónak meg kellett volna lépni. Csak nehogy valami umbuldával megmaradjon ez a raccsoló hülye "gyerek"!! Sokan felsorakozhatnának mellé hiszen itt vannak a tehetséges új arcú fiatalok! Mi újat tud Gálvölgyi, Hernádi, Kern, Váncsa stb. a farkasházival az élen nyújtani. A francba velük, - de sürgősen! Na ezt a véleményem vazeg Gálvölgyi! -és társai.

Bruti* 2007.06.16. 11:55:48

Az, hogy Farkasházi, Gálvölgyi stb, nem vicces, már rég tudjuk, de, hogy milyen szinten utálják ki a tehetséges fiatalokat, az elképesztő.
Tipli..

Más. Nincs valakinek ismerőse a Petőfinél?
Be kéne juttatni valahogy a Fotelpatkányokat, meg a Trisót. ;))

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.06.16. 12:42:48

Bruti!

Mi újság rádió ügyben?
(bocs, hogy itt kérdezem:))

Februar18 (törölt) 2007.06.16. 14:21:01

Kispál-"Ha az életben" megy a Petőfi Rádióban! Ilyenkor mondhatom (előjel nélkül), hogy hát ezt is megértük...

Az Index különben egyoldalúan válogatott, nem csak Farkasházyt rúgják ki, mint kiderült, hanem Váradi Júliát, Osgyáni Csabát és Zelki Jánost is, hasonlóan neves arcok. www.hirszerzo.hu/cikk.php?id=37901

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.06.16. 14:45:04

Februar18
én is ugyanezt gondoltam, meg Everlast, és nem is tudom....mi még.Amorf Ördögök!!!stb.
Váradi Júliát és a többi arcot jobban fogom hiányolni, és ők biztos nem tűnnek majd fel a 77esben(remélem).

névtelenek 2007.06.16. 15:17:54

Február 18: Éppen ezt próbálom érzékeltetni, tehát hogy a dolog nem Farkasházyról szól, hanem egy csomó értékes műsorról és azok készítőiről, műfajok kiirtásáról, az archívumról, a művészeti együttesekről, a közszolgálatról, és arról a leírhatatlan kegyetlenségről, agresszióról, terrorról, butaságról, hat-hétszeresére duzzadt adminisztrációról, stb., ami a Magyar Rádióban az elmúlt 30 évben sosem volt.

És ettől még persze sok jó nóta is szólhat - amik különben akár az internetről is letölthetők, ehhez nem kell Magyar Rádió.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.06.16. 16:34:41

Névtelenek, azt hiszem mi, akik net-használok/függők vagyunk természetesnek(?)vesszük, hogy zenét lehet máshonnan is beszerezni, de akkor mégis, pl az én autómban elromlott a magnó(igen,igen, nem cd lejátszó)és ezért vezetés közben rádiózom.a c.c-nek hála értesültem arról, hogy a Petőfi rádión hallgatható zenék vannak.Ennek örülök.Annak, amit leírtál már nem, és azt gondolom, abból, amit írsz, hogy az elmúlt harminc évedet, vagy ebből sokat a rádióban töltöttél.
Jó lenne, ha lennének tematikus csatornák, irodalom, tudomány stb, vagy ötvöznék ezeket a jó zeneikínálattal, de én egy kicsit optimista szeretnék lenni, talán idővel alakulnak a dolgok.
Ahhoz, hogy valami jó felépüljön, néha rombolni is kell, és igazad van, nem mindegy ki, hogyan és mit.

Srí 2007.06.16. 18:06:22

névtelenek 2007.06.16. 10:56:49

Névtelenek, nagyon egyetértek veled. Egyszer társaságban beszélgettünk arról, hogy a Magyar Televízió is meg tudna élni a hatalmas értéket képviselő archívumából. Én imádom a régi riportműsorokat, vagy a természetvédő, ország-város védő műsorokat pl. Így lehetne a rádiónál is egy ilyen csatorna, sokan nagyon szívesen hallgatnánk.

Rossz olvasni arról, ami a Rádiónál történik. De túl keveset tudok az egészről ahhoz, hogy bármilyen véleményt tudjak formálni, azt sem tudom, melyik oldalnak van igaza. Nagyon szeretem a beszélgetős műsorokat tévében is, rádióban is, a zenei adók kifejezetten idegesítenek.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.06.16. 19:53:23

Kündü
identitászavar? Ön is lehetne eme szakdolgozat témája:)))))
Üdv
(bocs mindenkitől, nem bírtam kihagyni:))

h492019 2007.06.16. 23:40:01

ma meghalgattam a második részt a rádiókabaréból, és ismét eléggé szánalmas volt, kb. 25 percnyi Farkasházy, ebből legalább 10 egy tök semleges tudálékos kultúrinterjú, amit más műsorban el tudok képzelni de itt... a mai műsorban talán Litkai és a szabadidőruhája volt értékelhető, akit érdekel www.radio.hu -> hangtár 11-órától

belga6 2007.06.17. 09:53:46

Farkasházyt nem sajnálom különösebben, de amit az új vezetés csinál, az gáz. Miért akarnak mégegy RadioCafét? Ráadásul nem is nyomnak olyan jó zenéket. Bukás lesz ebből.

Halvány Görény 2007.06.17. 17:53:43

én meg akkor már megint megragadom a lehetőséget, és elsírom a bánatom a petőfi miatt, tönkrecseszett rádió.
megpróbáltam érdeklődve hallgatni, idestova két hete, régebben oda kapcsolgattam máshonnan, most meg kezdek onnan el. hiányoznak a műsorok. nem tartom fairnek, hogy csak zenehallgatásra lehet "használni", ráadásul tipikusan gyávabátorság amit zenei téren is művelnek, kevésbé játszott előadókhoz nyúlnak ugyan néha, de szinte kizárólag az unásik játszott számaikat (kispálhaazéletben, igen ez is jó példa erre, kereskedelmi tévékben is meg rádiókban is el lett nyomva már bőven) szóval triviális számokhoz nyúlnak, és egésznapi zenéhez képest a számanyag szégyenletesen! felháborítóan! kevés. ezzel az anyaggal ki lehetett volna tölteni műsorok közötti időt meg műsorközbeni zenélést és akkor kiegyezhetünk. a feldolgozásokról nem is beszélve, rengeteg van (ugye megin a gyávabátorság ismert dallamokhoz nyúlni) ráadásul 70%-a egyszerűen gagyi unalmas ötlettelen feldolgozás. szeretettel várom vissza a korábbi műsorokat, csak zenerádiónak ez nálam bukta.

névtelenek 2007.06.17. 18:02:55

Halvány Görény, sri, marisell:
Ma hallottam a hírt, hogy pl. kit mészároltak le, íme:
Az áldozatot Molnár Tibornak hívják, eredeti foglalkozása mozdonyvezető. Hobbiból régi lemezek gyűjtésével kezdett foglalkozni, majd ún. mechanikai restaurátor lett. Az egyetlen a rádióban. Talán a világon a legjobb, mert ez egy nagyon különleges hivatás. Ő az, aki még a viasz- vagy lakklemezekből is képes hangot csiholni még akkor is, ha a lemezt előzetesen sósavban pácolták, vagy legalábbis a kukából szedték ki, ahol kólás dobozok társaságában pihent. (Ez utóbbi konkrét példa.) A berendezések, amikkel dolgozik, a saját tulajdonát képezik, és ingyért adta kölcsön a rádiónak. e cuccok közé tartozik egy elektroncsöves Neumann lakklemez-vágó, amit ő állított helyre (eredeti alkatrészekkel), s amit a gyártó már többször megvásárolt volna tőle, mert ilyen nincs még egy a világon, a többi elpusztult már. Tibi nemzetközi hírű szakember. Ezenkívül súlyos hormonbetegsége van. ráadásul nagyon rosszul lát. És mégis, ezzel a rossz szemével néz napi több órán át a már említett vágógép mikroszkópjába, hogy kiegyengesse a koszos, karcos, recsegős barázdákat. Ezenkívül kb. három héttel ezelőtt operálták meg, mert daganat nőtt a torkába. Szerencsére, jóindulatú. Namost, berendezéseivel és szaktudásával együtt őt is kirúgták.

www.radio.hu/read/223228/rid/PT1nTTJFVE0=

Halvány Görény 2007.06.17. 19:02:15

nohát, nagyon szomorú.
az jutott eszembe hirtelen, hogy akkor valószínűleg az ő szaktudása révén hallhattam nem is olyan régen egyszer a rádióban az idős kossuth lajos hangját.

önkényesönkéntes 2007.06.17. 22:24:57

Volt elég szó pro és kontra. A végsö legyen az alanyé. Hallgasson bele mindenki a Rádiókabaré legutóbbi két adásába (tudjatok radio.hu->hangár -> Kossuth -> szombat 11:00. Lehet, hogy Teddy okos, értelmes (söt biztos, hogy az), de amit Rómában (is) lemüvel egyszerüen minden de nem vicces, pedig ugye ez egy Kabaré lenne. Persze ez nem szokatlan, de akkor ezért miért kell Rómáig elmenni?

Szerintem itt az ideje egy kis vérfrissítésnek. Legyen mondjuk Litkai Péter a felelös szerkesztö :)
Ö is volt a római adásban, semmi olyat nem mondott, amit ne lehetne bárhol Magyarországon de legalább iszonyatosan poénos. Egyszerü: új, friss arcok kellenek. Teddy pedig vonuljin vissza. Akár a Heti Hetesböl is :) Legyen egyedül a Hócipö az ö szócsöve.

MadMax 2007.06.17. 23:52:50

Ez szégyen! Nem Farkasházy elküldése,hanem az,hogy ma már a kabaré nem más,mint az idióta külföldi átverő videók leadása.
Kabarécsütörtöknek annyi. Kihalt volna a humor?? :(

Bruti* 2007.06.18. 09:47:34

önkényesönkéntes! A Litkai az Gergő :)

Sarasvati! Haldoklunk..

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.06.18. 10:15:30

Bruti, olvasom:(((((((((((((((((((((((((((

Gadget 2007.06.18. 15:59:19

névtelenek: Molnár Tibit én is ismerem, azt a Neumann lemezvágót az eredeti csöves erősítőivel "élőben" is hallgattam. Valóban a "sírból hozott vissza" ma már felbecsülhetetlen történelmi értékű, nyilvánvalóan megismételhetetlen felvételeket. Ha egy ilyen szaktudást el lehet küldeni, akkor vége a magyar hangarchiválásnak.
Ez azt mutatja, hogy senkit nem érdekel ki és mit beszélt, nyilatkozott, zenélt, alkotott régen.
Hogyan várhatjuk el a gyerekeinktől, hogy a miáltalunk alkotott dolgokat őrizgessék, esetleg meghallgassák, ha mi is lesz...juk elődeink művészetét, TÖRTÉNELMÉT?!
Kit érdekel Bartók Béla eredeti zongorajátéka?
Kinek kell szalagtár, hangtár úgysem érdekel senkit egy húsz évvel ezelőtti hangjáték, még akkor sem ha az kordokumentum volt.

Egy normális rádió évtizedekig élne ezekből a kincsekből.

Lehet, hogy megint csak a fűnyíró működik "ember" nincs mögötte?

Gadget 2007.06.18. 16:01:28

Halvány Görény: Igen, Molnár Tibi és a Neumann tette hallhatóva Kossuthot, és még nagyon sok más fontos személységet is.

h492019 2007.06.19. 11:30:10

éljen az ORTT... www.fn.hu/index.php?id=1&cid=165645

amúgy pl. szegeden NINCS olyan rádió, ahol értelmes zenekarok számait lehet hallgatni, ezért is örültem a Petőfinek. talán a rádió MI, de annak meg nagyon kicsi a vételkörzete...

Sloane (törölt) 2007.06.19. 11:33:08

KEvés kártékonyabb állami szerv van az ORTT-nél. LEgszívesebben porig rombolnám és behinteném sóval.
Az a vadbarom panasztevő miért nem kapcsolta át egy másik adóra??? Ajánlom mondjuk az "új juventust" vagy a slágert.
Egyébként meg aki zenét akar hallgatni, az hallgasson lemezeket vagy mp3-at magának.

jeszteri 2007.06.20. 07:40:34

Sajnos nem szívemszottya Farkasházy, főleg azokután, hogy külföldre jár a rádiókabaré!!!!!!!!!!!! MIért? Minek? Miből? Az utóbbi kérdésre nem is várok választ, mert nagyon sok mellészövegelés kapnék.

névtelenek 2007.06.20. 14:19:07

Az ORTT nehéz egy eset, de a közszolgálati rádióban meg nem kéne főidőben bazmegelni. tetszettek volna másfajta törvényt csinálni. Vagy a Petőfiről nem kirúgni a zenei szerkesztőket (is). A zenei szerkesztés ugyanis szakma, és éppen az különbözteti meg az mp3 playlist-től, hogy a szerkesztő számos szempontot figyelembe vesz. Az új "Petőfi" zenei főistene egy Mikó Róbert nevű, alig-érettségezett, az automatákba szerelmes fazon, aki annyit sem tud a zenéről, mint az ultolsó kocsmadiszkós. Viszont állítólag közel egymillió forintot fizetnek neki havonta + jutalom + korlátlan mobilhasználat.

zzz_ (törölt) 2007.06.20. 15:10:37

Gyurcsány s*ggnyalója, a reformoknak nevezett megszorítások és kirúgások nagy támogatója... Legalább most kap belőle ő is! Minden ember, aki az MSZP-re és SZDSZ-re szavazott, személy szerint felelős azért, hogy emberek ezrei válnak munkanélkülivé és kórházakat zárnak be stb. Nem kedvelem őket.

GGG77 2007.06.20. 17:12:02

Farkasházy szereptévesztésben van. Miután kineveltem egy vagy több fgenerációt ideje fölállni, és szépen elmenni nyugdíjba.
Persze, ettől még a rádió viselkedhetett volna elegánsabban.

At_ 2007.06.20. 22:29:08

Tisztelt Solymár nevű, bátor beszédekkel ékes médianomád barátom! Oly eszélyes hozzászólásod a témához engem azon kérdés irányodban való föltételének ötletére sarkallt, hogy vajon ha röpke katicabogárka szállana mézédes illatozású ajakid bíbor nektárral habzó rései közzé, vajjon s úgy-é bekappintanád azt, s örömmel rágcsálnád széjjel, hiszen vörös az átkozott.

Én ugyan 24 éves vagyok, mégsem gondolom azt, hogy az igényes, netán intellektuális humor (és ennek öregedő képviselői)mellőzhető a közszolgálati médiából, s általában egy társadalom életéből; hiszen az intellektuális humor mindig önreflektív és kritikai. Nem magáért való.

De persze ha a társadalom dib-dábokban hever, nyugodtan lehetek humorkirály akár ezzel a viccel is:

"fasz" HAHHAHA, HAHA, ha.

Bukosajt 2007.06.22. 15:19:11

Üdvözletem mindenkinek!

Nekem személy szerint semmi bajom sincs F.T-vel, de munkásságát sajnos csak kritikus szemmel tudom nézni. Szerintem kicsit túlzás, hogy egy egész ország "humorpiaca" gyakorlatilag egyetlen kézben összpontosul. Ismerve a szerkesztő úr nyíltan vállalt (nyíltan?-harsonával) politikai hovatartozását, ez meglehetősen korlátozza a másik oldal lehetőségeit. Kicsit olyan íze van az egésznek, hogy a nagy FT-t nem lehet megkerülni, így vagy olyan műsort csinálsz, ami a vonal mentén halad, vagy nem csinálsz semmilyet. Lapját gyakorlatilag megjelenése óta veszem, és szomorú tanúja lehettem, hogy egy viszonylag független, és nagyon jó humorú lap hogy silányul propagandanyomtatvánnyá egyre gyorsabb ütemben és egyre nyíltabban.
Azt pedig már egyenesen ízléstelennek, nem, mondjuk csak ki, kurvára undorítónak tartom, hogy valaki a "szatirikus" lapját arra használja, hogy nyílt hangot adjon benne a gyűlöletének, amit az ellenzék vezetője iránt buzgón táplál(pl.:Orbán Viktor lakáscseréjének rosszindulatú kiteregetése, persze nem saját néven, hanem a kis Beni bevonásával, mert hát ügyelni kell, hogy a gyereknek időben kialakuljon a saját független világnézete és társadalmi elvrendszere. De ez csak egy az ezerből, minden számban találnak jó alkalmat, hogy humor címén gyalázzanak egy tisztes, ötgyermekes családapát, aki urambocsá' szót emel a kormány felelőtlen politikája miatt, amitől ki tudja hányadszor van az ország megint padlón. Hogy lehet valaki a "humor atyja", ha szemlátomást tele van gyűlölettel és sértettséggel, amint az a "NEM ÉRTEM"-ből kéthetente kiderül. Műveltségéhez nem férhet kétség, el kell ismernem gyakran zavarba jövök egy-egy utalásától, melyekben cikkei bővelkednek, de a poszt amit betöltött, el is várja ezt, és biztosítja a fejlődés lehetőségét.
Az pedig, hogy most a saját káder haverok tették lapátra, mit sem bizonyít jobban, mint a szalámitaktika példaértékű alkalmazását, melyet a regnáló rezsim az év eleje óta gyakorol. Nem csoda, hogy nem találnak hozzá szóvivőt. Magánemberként együttérzek Farkasházy Úrral, de annak a szerepnek a hiányát, amit magára vállalt, nem fogom megsínyleni.

Üdvözlettel,
Németh Gábor

zenebolond 2007.06.24. 13:11:53

Kedves mindenki!Bizony, nem Farkasházy eltávolítása, vagy mennybemenesztése itt az igazi kérdés! A "hogyan" viszont valóban minősíti a Rádió fura-urát, a Szürke Evidenciást. A leszalámizás egyébként gyors ütemben már a 250-ik kipiszkáltnál tart, és bizony, jellemző honi sajtóviszonyainkra, hogy csak F.T-nél, és Váradi J-nál méltatták a dolgot egyáltalán említésre! "Neves rádiósokat is..." fölütéssel. Titkos listák keingenek, közben meg esik szét az egész, darabokra. Na jó, az összes eddigi főnök is jelentősen hozzájárult, hogy ma már kevesek szíve dobog a Királyiért, politikusaink meg előszeretettel mutatkoznak inkább kameraközelben, hát mit érdekli őket, hogy közben Ti, tisztelt talán-még-hallgatók estek egymásnak, hogy most mi is kéne még??? Bizony, nem illene rétegízlés szolgálatába állítani egy egész csatornát, mármint közszolgálatilag, lásd Petőfi. És bizony, hülyeség volt évekig perifériára szorítani azokat a zenéket, amik most ott hallhatók! Az arányokra figyeljünk, barátaim! És hogy társulnak-e a zenékhez jó gondolatok?! És hova menjenek azok, akik másfajta ritmusra, több árnyalatra vágynak? És vajon nem lehetne-e valódi hozzáértéssel összehangolni a hallgatói igényeket? Nem pedig keradókról átigazolt alig képességes lebutítókkal föltölteni a placcot! ( Ja, hogy már beállt az önismétlés? De hát így óccsó, barátaim!)Meg páran majd jól megélnek belőle. Tényleg ennyi kellene?

zzz_ (törölt) 2007.06.27. 02:00:27

Kedves At_, köszönöm építő jellegű kritikádat. De a véleményem továbbra is változatlan.
süti beállítások módosítása