Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A South Park belenyúlt a tutiba

Kegyelet, sértés

2006. november 03. 08:40 sixx 75 komment

A South Park alkotóiról sok mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy tisztelnének bármit is. Hirtelen nem jut eszembe senki és semmi, aki nem kapta volna meg a magáét tőlük, Jézustól Hitlerig, a zsidóktól az arabokig ütnek-vágnak mindenkit, joggal persze, mert a baromság az baromság, mér' ne lehetne belőle viccet csinálni?

A legutóbbi epizódban voltak pucér gyermekeket pórázon vezető papok, akik amiatt akadtak ki, hogy nem jutnak be a britniszíprsz jelmezbe öltözött sátán Halloween bulijára; egy sorozatgyilkos (Jeffrey Dahmer) egy halott beleivel élt nemi életet, és a buli vendégei között maga Diana hercegnő is feltűnt, de ezekre csak legyintett mindenki, been there, seen that.

Amikor viszont úgy 20 másodpercre feltűnt a képünkön is illusztrált Steve Irwin, mellében a halálát okozó rájával, akkor elszakadt a cérna sok nézőben, megindult a tiltakozás, kegyeletsértéssel vádolták a műsort, az angol Mediawatch nevű gittegylet, mely annak idején az eredeti Dr. Who-t is túl erőszakosnak tartotta (muhaha), habzó szájjal tiltakozik, és le akarja tiltani az ismétlést. Mi sem értjük a dolgot, szerintünk legalább annyira vicces volt, mint a bekattant Mel Gibson, vagy a Paris Hiltont a seggébe feldugó Furkó úr.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

homár molla 2006.11.03. 09:09:39

Hejj, Cartman Passió-rajongó klubja, meg az Ostobenkó kurvák... ajjaj :)

capture 2006.11.03. 09:17:33

Nekem semmi bajom a fekete humorral. Kérdés, hogy azért nem korai egy kicsit ez a poén? Elvégre nem olyan régen halt meg.

one nation under-dog 2006.11.03. 09:24:45

Kicsit jobban ki lehetett volna hangsúlyozni, hogy egy Halloween party-val kapcsolatban jelent meg Irwin. Így már kissé árnyaltabb a kép, nem?

www.news.com.au/story/0,23599,20675238-2,00.html

Egyébként nekem a SP-ban néha kicsit sok a fekete humor. Mentségükre szólhat, hogy nem puszta tahóságból rakták bele a sorozatba, hanem utalni akartak vmire (lásd link).

capture 2006.11.03. 09:28:30

Steve Irwin Halloween costume?!! Húú, bazzeg.
Azért igen, így már télleg árnyaltabb.
Kösz a linket.

sixx · http://comment.blog.hu 2006.11.03. 09:30:14

először annak nézte a sátán, és meg is jegyezte, hogy talán nem kéne, erre Irwin beszólt, hogy "ez nem jelmez, hanem én vagyok". Tessék megnézni.

one nation under-dog 2006.11.03. 09:34:28

sixx 2006.11.03. 09:30:14

"Tessék megnézni."

Én megnézném, de a legutóbbi epizód még nincs fenn ott, khm.. ahol meg szoktam nézni. Nincs egy linked véletlenül?

ihi 2006.11.03. 09:35:26

ez már szerintem is sok volt

_yesico · w.morissal.free.com 2006.11.03. 09:37:55

Én kedveltem Steve Irwint és tiszteltem a tudását,a kitartását és a bátorságát (sokszor vakmerőségét).Én tudom magamról,h nem lennék olyan dolgokra képes,amiket ő lazán,mosolyogva megtett és közben még a kamerán át a nézőkhöz is próbált beszélni.
Rengetet részt láttam és nem volt olyan epizód,amelyben csak egyszer nem csóváltam volna a fejem mosolyogva..
Ezért én azt mondom,hogy bár bírom a SParkot,sokszor nevettem is rajta az évek során...De rohadjon meg az,aki ebből srácból,ráadásul a halálából,bármilyen gúnyt,viccet próbál űzni.Próbálja meg utána csinálni azt,amit az a srác csinált,és akkor legyen nagy a pofája.A 2 srácot,aki csinála a Parkot,meg azt a f*szfejt is,aki a képen van,de szívesen bedobnám egy indonéz v szumátrai esőerdőbe néhány napra,minden nélkül,k*rva kiváncsi lennék,mihez tudnának kezdeni akkor a nagy pofájukkal...

OC 2006.11.03. 09:43:21

_yesico! Vonulj kolostorba!

serpens 2006.11.03. 09:48:00

Senki után nem kell csinálni semmit, egyszerűen rák van a mellibe ,na ...

serpens 2006.11.03. 09:51:45

azt mihez kezd az indoneez oserdoben rakkal a mellibe he , rák nélkül meg főleg a ott a ottan ...

capture 2006.11.03. 09:55:27

_yesico! Nem hinném, hogy csak a tiszteletlen tuskósággal kevert gyűlölet vezette volna a készítők kezét. Sőt...

De ha már itt tartunk, én meg nem bírtam a fickót.
Nem tudom mi abban a jó, ha valaki egy krokodil seggéből magyarázza el nekem, hogy mi az a paleolitikum. Csatlakozott a véres, izgalmas tvtrendhez. Ettől persz még lehet jó zoológus vagy mi, és nem feltétlenül az ő hibája, hogy manapság így vesznek át egy term.filmet.
Mindent egybevéve nekem nézhetetlen volt...

str 2006.11.03. 09:58:42

yesico, már ne haragudj, de először tiszteletedet fejezed ki, aztán lefaszfejezed Stevet. hogy is van ez? vagy csak én látom úgy, hogy ő van a képen? vagy Maherről beszélsz?

meglehetősen vicces egyébként, hogy sixx rövid felsorolása több száz élő/fiktív karaktererrel bővíthető, mégis pont ebből kerekedik a legnagyobb botrány. mert ő meghalt. tipikus zsigeri reakció, hogyképzelikeztkegyeletsértésfelháborító, pedig a jelmezes téma teljesen más megvilágítást ad a dolognak, csak át kellene gondolni, hogy mi, hogyan, miért, nem köpni a savat gyomorból...de már nem bízom ebben.

marcika 2006.11.03. 10:01:01

SPba barmi belefer, pont ez a lenyege.

Nem volt ez kegyeletsertes.

Alien 2006.11.03. 10:02:16

Szerintem jó a poén.

Főleg, mivel abból a trendből csinál viccet, hogy tele a boltok mostanában Irwines mellberájás jelmezzel.
Amúgy meg, aki nem érti, ne nézze.
Valszeg ez is csak olyan dolog hogy a hivatásos felháborodók megint találtak egy jó okot, amiért megint rendesen be lehet pöccenni.

Cartman 2006.11.03. 10:07:56

"A South Park alkotóiról sok mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy tisztelnének bármit is."

Robert Smith-t (The Cure) tisztelik, ld. első sorozat nem t'om hanyadik része.

Irwin: kétféle zoológus van, az egyik odamegy az állatokhoz és csendben megnézi őket, a másik odamegy és basztatja őket, ez utóbbiak előbb-utóbb meg szokták szívni...

sixx · http://comment.blog.hu 2006.11.03. 10:15:08

Me, myself, stb: ment mail az itt megadott címre.

capture 2006.11.03. 10:16:32

Sixx, cécézz mán, kösz!

koschwarz 2006.11.03. 10:21:32

szerintem a SP szellemiségében ugyanabba a vonalba tartozik (most más nem jut eszembe-talán mert annyira kevés ilyen van), mint sascha baron cohen (alias ali g, alias borat), aki ugyanúgy "nem tisztel se embert, se istent", de műrasszizmusával, műantiszemitizmusával, műnőgyűlöletével, műhomofóbiájával, stb. stb. hívja fel a figyelmet pont ezekre.

Beyonder 2006.11.03. 10:22:03

Aki kuplerájba megy dolgozni, az ne csodálkozzon, ha meghágják.

Egyébként ez volt az a csávó, aki belengette az újszülött gyerekét egy krokodil orra előtt?

koschwarz 2006.11.03. 10:23:21

de jó hogy elküldtem és be sem fejeztem: szóval ezekkel hívja fel a figyelmet az emberek álszentségére, a nevetséges politikai korrektségre, stb.

vicc 2006.11.03. 10:24:35

subba.blog.hu/2006/10/30/nagyon_megy_a_szivenraja_jelmez

Most ez a divat? Legközelebb a Zugügyvéden fog megjelenni a rókabőr?

Kopaszmercis 2006.11.03. 10:25:04

nem annak valo a southpark aki barmire is erzekeny... ne nezd, ne foglalkozz vele. Kesz.. ezek ilyenek, en tisztelem bennuk, hogy semmitol nem riadnak vissza, es hogy nem szelektalnak....

barceo 2006.11.03. 10:27:14

Há' gyerekek, a South Park éppen azért jó, mert általában nem tisztel senkit és semmit. Nem?
Ezért (is) néz, aki nézi, nem?

(Ráadásul ne felejtsük el, hogy az egyetlen film, amelyben láthatóvá tették Istent, ami azért nem semmi! Vajon abból is botrány volt? Kicsit durvább, mint ez a Steve Irwin-eset... bár nekem bejött.)

maybach 2006.11.03. 10:28:16

És mi volt a rája neve? Őt szabad a farkánál fellógatva ábrázolni? Egy állatvédő se nem szól?

barceo 2006.11.03. 10:28:31

javítás: Ezért is nézi, aki nézi.

+ :)))

nagyistvan78 2006.11.03. 10:32:03

üdv mindenkinek!

bár még nem láttam ezt a részt- a linkeket megnéztem - de gyetértek azzal hogy a SP-be mindenv vagy legalábbis sokminden belefér. Egyébként felhívnám a figyelmeteket a Mohamedes részre... de említhetném a vérző szűz Máriát + még 1-2 kifigurázott "bálványt".Összeségében az aki ismeri az SP-t az tudja hogy úgy ül le a TV, vagy PC elé hogy bármit kaphat az arcába:)

latintanar 2006.11.03. 10:32:45

Üdv.

Lehet, hogy kissé fellengzős lesz az amit ide írok, páran talán megmosolyogják, de attól még ez a véleményem.

Szóval azért elgondolkodhatna a nyugati társadalom azon, hogy Jézussal, meg Istennel minden gond nélkül lehet poénkodni, egy olyan emberen pedig, aki kétes értékű műsorokat készített nem. Tudom, persze, aki nem szereti, hogy a világ Teremtőjét egy amorf kis patkányféle sárkányszerű valaminek ábrázolják, az ne nézze a sorozatot. Nahát akkor, ezt javaslom a krokodilos ember rajongóinak is: kapcsolja el.
De! Miközben elkapcsolja, ne feledkezzen meg, hogy előtte ő is ugyanolyan jót röhögött Istenen, Mohameden, Szaddamon, Paris Hiltonon, azaz egy csomo olyan személyen, amik más százezrek akadtak ki és sértődtek meg.
Egyebet nem tudok mondani; kérem kapcsolja ki.

sixx · http://comment.blog.hu 2006.11.03. 10:36:57

vicc: én nem olvasom a subbát, nem tudtam, hogy megjelent ott is.

Golyo 2006.11.03. 10:44:17

jó nagy segget csinált magából az, aki ezen kiakadt. a fiúk épp elítélik az Irwin-ből jelmez formájában pénzt csináló boltokat. bár ezt felfogni biztos állati nehéz...

Narancs 2006.11.03. 10:44:25

Amúgy ezt a Steve Irwint annó a Simpsonsban is kifigurázták, pont azért mert nem tisztelte az állatokat. Simán megmogyoróz egy krokodilt naponta kétszer, és azt hiszi nem halhat meg. Szerintem alapból kurvavicces, hogy meghalt. És miért ne nevethetnénk valaki halálán? Egyedül a családtagoknak van oka háborogni, és van joga perelni. De szerintem ők leszarják.

JP · http://hemar.freeblog.hu/ 2006.11.03. 10:46:52

Egyetértek a latintanár mondandójával. Szerintem is álszent dolog ezen kiakadni, amikor a SP beszólt már mindenkinek a világon.

Preston · http://www.prestonline.hu 2006.11.03. 10:50:27

én meg family guy rajongóként akadtam ki, nagyon nem volt szép dolog tőlük hogy úgy állították be mintha annak fókák raknák össze az epizódjait. Figyelmeztetve is vagyunk hát több helyen, pl a nagyobb hosszabb vágatlan borítóján, "ez a film mgbánthat, ha van valamilyen vallásod, nemed, szexuális beállítottságod". Most tényleg, ne nézze aki nem bírja. És ha nem nézi, ne mondjon róla véleményt. Mert aki itt habzó szájjal emlegeti a steve irwines részt, az nem nézte.

---------------------
prestonline.hu
---------------------

Daem00n 2006.11.03. 11:10:03

ez vmi beteges mazochizmus lehet: +nézni egy adott műsort, csatornát, amiről tudja az illető, hogy nem szereti, nem bírja, aztán pfujjogni rajta.
Az nem kegyeletsértő, hogy egyesek pénzt csinálnak ama jelmezből? (tényleg vannak ilyenek??? eszem-faxom megáll... mondjuk, mit lepődök meg.)
Divat ma agymosottnak lenni, meg birkának, egynek a sok közül, aztán ha tükröt tart valaki, akkor meg felháborodni meg álszenteskedni...

TheVeryGuesr 2006.11.03. 11:20:24

Nekem jobban bejött a Gorak-os rész, amikor Stan és Kyle jégbefagyott embert talál. Ott is volt Steve Irvin paródia: "most jól beledugom a hüvelykujjam a seggébe". Nézzétek inkább azt, mert ott jobban átsüt a Croc Hunter szellemisége.

EgoKiller 2006.11.03. 11:27:35

"Hirtelen nem jut eszembe senki és semmi, aki nem kapta volna meg a magáét tőlük, Jézustól Hitlerig, a zsidóktól az arabokig ütnek-vágnak mindenkit, joggal persze, mert a baromság az baromság, mér' ne lehetne belőle viccet csinálni?"
A buddhistákat még nem alázták le, minden más faj,etnikai, vallási csoport kapott már rendesen Parkeréktől.

velőrózsa 2006.11.03. 11:30:21

nekem sose volt szimpatikus Irwin, sőt. kifejezetten sajnáltam azokat az aligátorokat, akikre ráugrott. mire jo, ha halálra rémíti ezeket az állatokat?? nem csodálom, hogy pont egy ilyen forgatáson vesztette életét. persze sajnálom,mert nagyon fiatalon kellett meghalnia, és télleg egyedi volt az, amit ő csinált.csak nekem néha sok volt. sztem nem volt komplett a csávó.mind1

banyek 2006.11.03. 12:04:09

EgoKiller: Viszont Isten az egyik részben megemlíti, hogy ő elfogadja a világot olyannak amilyen, lévén ő maga buddhista :)

vincentius · http://kep.tar.hu/vincentius 2006.11.03. 12:05:46

Magyarország, az még nem kapta meg a magáét tőlük. :)

_yesico · w.morissal.free.com 2006.11.03. 12:06:40

Ez a világ őrült..és beteg.És ez egyre csak rosszabb lesz...
Talán tényleg jobb lenne kolostorban vonulni,míg nem késő...

_yesico · w.morissal.free.com 2006.11.03. 12:09:27

vincentius: Nem tudják,mi az a Magyarország...

solesz · www.index.hu 2006.11.03. 12:14:15

a South Park az ilyen.
azok a széles rétegek, akik megnézik, azért teszik, mert ezt szeretik.

a south parkot nem szeretők a véleményüket persze hangoztassák, mert ettől is demokrácia van.

aki elítéli a south parkot, az mondjon le. ez meg az én demokratikus hozzáállásom.

Andal 2006.11.03. 12:14:51

Mikor a csecsemő gyerekével csinálta a show-műsort a krokodilok között, akkor utáltam meg azt a fickót... Vmelyik producere is nyilatkozott mostanában pár kedves dolgot róla, a szereplési vágya nagyobb volt az állatok iránti tiszteletnél...

solesz · www.index.hu 2006.11.03. 12:16:41

máj ném iz a borát. áj lájkijú. náááájsz.

na ezt se nézze, aki nem bírja. előre szóltam.

h0mbr3 2006.11.03. 12:19:59

ez valóban tiszteletlenség, de ahogy már több kommentelő is rámutatott, pont a botránykeltés által boncolgatnak fontos témákat, mint pl. Ali G is, ahogy azt szintén leírták már előttem.
szerintem a SP igazi, kövezzetek meg, örkényi groteszk tükröt tart, és hálistennek nem csak a nyugati világ, hanem mindenki elé.
a kedvencem mikor Cartman a kezével Jennifer Lopezt játszik a kisebbségi napon az iskolában, ami látszólag önálló életre kel "Henifer Lopesz"-ként, lemezt ad ki, letaszítja a trónjáról az igazi Dzsenit, összejön Ben Affleck-kel stb. itt hangzik el az a mondat, ami sztem az egész SP-t a legjobban jellemzi: "Anyúúúúú, Ben Affleck itt fekszik mellettem az ágyban meztelenül" - "Akkor a fogtündér nagyon szerethet téged, kicsim" :D

koschwarz 2006.11.03. 12:45:30

erre emléxem! :)))))))

froccsos 2006.11.03. 12:59:19

Cartman 2006.11.03. 10:07:56

és a világ legjobb lemeze a Disintegration :)

capture 2006.11.03. 13:03:54

off
Na! Szerintem meg a Kiss me, de csak a Why Can't I Be You miatt...

Daverip 2006.11.03. 13:36:11

Az a kegyeletsértő hogy az idei halloween-jelmez-sláger az Irwines rájás jelmez lett. Ezt figurázza ki az SP.
Egyébként Steve Irwin eléggé irritáló fazon volt, eredetileg lehet hogy tényleg a természetvédelem érdekében csinálta amit csinált, de nagyon elment szenzációhajhászásba az egész. Inkább szegény nejét sajnálom hogy ottmaradt a kölykökkel.

vincentius: Lehet látták a Cnn-en hogy mi folyik nálunk, és ráharapnak a témára. A Vér és becsületesek meg a többiek tuti vérszemet kapnának és máglyára küldenék az SP-t(ha tudnák hehe).

hágé 2006.11.03. 14:17:52

TheVeryGuesr: jaja, az nagy rész! reprodukálják az 1995-ös környezetet... az ember aki Ace of Base-t hallgat :)))

Dr. Stein (törölt) 2006.11.03. 14:31:09

És Ropi bohóc? Egy poénnal tönkretette (legyen ez fonetikusan inkább) Kusztó (ez k*jó..) kapitány temetését. Neki szabad?

Cartman 2006.11.03. 14:32:38

capture 2006.11.03. 13:03:54

szerintem meg a Wish... :)

de szerintem xover azért írta, mert ez elhangzik az adott epizód végén (Kyle vagy Stan szájából)

még annyi, hogy RS adta a hangot saját magához az adott epizódban.

cyrus 2006.11.03. 14:36:01

Steve egy seggarc. Utáltam, amiért csesztette az állatokat. Az ilyen nem természetvédő állatbarát, hanem egy szenzációhajhász bohóc.
Életében hülyét csinált az állatokból, halálában egy állat csinált belőle hülyét. Tökéletes isteni igazságszolgáltatás.

ui:
Ha David Attenborough halálát parodizálnák ki felháborodnék, de most csak röhögök. Hajrá jelmezkölcsönzők, hajrá Southpark!

capture 2006.11.03. 14:37:29

ezt nem tudtam... eddig csak szinkronnal néztem, mostanság kezdtem el az elejéről eredetiben

Kopaszmercis 2006.11.03. 14:57:10

latintanar, hidd el ugyan azok hoborogtek jezussal meg istennel valo gunyolodas miatt, akik most steve miatt is hoborognek (az hogy gond nelkul lehetett az meg amugy szemen szedett hazugsag). szerintem mindennek meg van a maga helye es ideje.. nyilvan a hugom templomi eskuvojen nem allok le poenkodni jezussal, de a south parkot azert nezem, hogy ezt tegyek (meg gunyolodjanak mohameddel, az arabokkal a zsidokkal a nacikkal, es mindenkivel) mert annak ott es akkor van meg a helye es ideje. Semmi gond nincsen ezzel, akinek nem tetszik annak nem kell neznie, es kesz... ha zavar, annal jobban nem tudsz tiltakozni, hogy figyelmen kivul hagyod. Amugy meg istennek is van humorerzeke...

cozumel 2006.11.03. 15:05:37

Eloszor: a halalbol viccet csinalni termeszetes emberi reakcio...hihetsz Te barmiben, konkretumot nem tudsz a halal utani letrol/nem letrol, ugyhogy legjobb elviccelni az egeszet...

Steve nem tegnapelott halt meg, a sokkon mar mindenki tul van, johet a humor.

Masodszor: Steve egy allatkertben nott fel. Neki nem azt tanitotta az apukaja, hogy kisfiamapiroslampanalmindigalljmegszepen, mert veszelyes utkeresztezodes nem volt a kozelukben. Krokodil viszont igen...Ezt persze az ultraurbanizalt agyaknak nehez felfogni...

johi 2006.11.03. 15:20:44

Aki ezen felháborodik, az feleslegesen bosszantja magát, a "muhaha" szóról pedig szokjunk le, már akkor sem volt vicces, amikor megjelent.

hdaniel 2006.11.03. 15:26:01

Steve Irwin mar megjelent a 218-as epizodban is:

"Hoppa, ott egy kiralykrokodil, legalabb 4 meter! Ennek a krokodilnak eleg ero van az alkapcsaban, hogy letepje a fejem. Odaosonok, es beletuszkolom az ujjam a s*be. Figyeljetek!" ... "Nos, ez egy eleg merges kroki volt, de sikerult par karolassal es egy osszemorzsolt bal herevel megusznom. A jovo hetre ujabb szepseges teremtmenyeket keresunk, hogy jol felidegesitsuk oket."

Szerintem vicces.

johi 2006.11.03. 15:54:36

igen, és raadasul a gorak/steve/larry seggébe is bedugta az ujjat :)

_yesico · w.morissal.free.com 2006.11.03. 15:58:39

conzumel. jól beszélsz.egyetértek veled,de nekem az Irwin gyerek - ezek szerint szinte egyedülállóan vagyok ezzel - érdekes és szimpatikus srác volt,aki mindent megúsz és túlél,mert egyszerűen nincs félsz benne és azért..vmennyire ismeri is az állatokat...
Ezért sajnáltam őt nagyon,ezért nem tetszik az SP-től,hogy gúnyolja,a jelmezárusokat és akik ezt megveszik,azoknak meg irány az őserdő Amazóniában,szemetek!

one nation under-dog 2006.11.03. 16:01:15

sixx 2006.11.03. 10:15:08

thx!

cozumel 2006.11.03. 16:43:42

_yesico
Nem vagy egyedul, eleg ha annyit mondunk, hogy hazajaban nemzeti hoskent tisztelik.
Ez is azt bizonyitja, hogy akik hasonlo eletkorulmenyek kozott elnek, azok jobban ertik a mierteket es a hogyanokat...

capture 2006.11.03. 17:30:15

És akkor most mit csináljak? Vesszőzem meg magam mert nem tetszett a műsora?!

Réka 2006.11.03. 18:21:59

Steve Irwin "csak úgy" a semmiért, soha nem ugrott rá egy krokodilra, sokkal inkább olyan okból pl, hogy az illető krokit más élőhelyre kellett szállítani, vagy mert beteg volt és gyógykezelésre szorult, stb.. Hónapokat töltött a kabuli állatkertben a háború után, hogy megmentse, gyógyítsa, szállításra alkalmas állapotba hozza az ottani állatokat. Végtelenül szerette az állatokat, és bár tényleg szenzációhajhász volt, azért tette, hogy legyen fedezet az állatok megmentésére. Elismerem kicsit durva volt a kisbabát a krokodilok közé vinni, de talán tudta mit csinál, amit nem lehet elmondani azokról akik az utakon szabadon száguldoznak sebbességhatárokat átlépve, kisgyerekekkel a hátsó ülésen!!

cozumel 2006.11.03. 18:52:23

Capture!
En sem voltam feltetlen rajongoja a musorainak, mondjuk egyszer nezhetonek talaltam.
Nem errol van szo, hanem arrol, hogy Stevet tulkepp ket dolog miatt eri kritika allandoan, es egyiket sem erzem jogosnak.

Az egyik a szenzaciohajhasz stilus, ami ugyan ul, de Steve hibaja?
Ha szep csendesen megmutatja a ketrec mogott asitozo krokit, akkor tiz perc mulva mindenki a taviranyito utan kapkod. Igy viszont, talan, remeljuk, rogzodott is valami az alacsony kihasznaltsagu nezoi agysejtekben azzal kapcsolatban, hogy egy utolso pondrot is lehet szepnek latni, de mindenesetre illik tisztelni(felteve persze hogy nem emberi pondrorol van szo)....

A masik, hogy felelotlen ember/apa volt.
Szerintem meg akkor lett volna az, ha nem tanitja meg a gyereket a kornyezetukben talalhato veszelyforrasokra. Ugyanazt adta tovabb, amit neki tanitott az apja anno.

Mindettol persze Neked meg nem kell szeretned:-)

Daem00n 2006.11.03. 19:42:42

de tényleg érdekelne, hogy mit tudnának kihozni egy SP-epizódban a mi kis tankeltulajdonítós történetünkből. Arról legalább (sajnos) világszinten hallottak. MÉgha lövésük sincs, merre van Mo., és netán összecserélnék Budapestet Bukaresttel.

bere 2006.11.04. 00:02:07

Sixx vagy Me, Myself and I kerlek nekem is kuldjetek el a linket, ha eppen lehetsegesk
koszike

Kopaszmercis 2006.11.04. 14:08:29

Bar en annyira nem csiptem a musorait, mert kicsit pont hogy unalmasnak talaltam, de nagyon tisztelem es szeretem a fazont...
Viszont az oket ert kritikak egyaltalan nem jogosak, es borzaszto hipokrita dolog le felelotlen szulozni, hiszen aki alatalaban ezt teszi egyaltalan nem ert a korkodilok viselkedesehez, mas reszt hanyan cigiznek a gyerekeik elott, viszik olyan helyre ahol cigiznek gyorshajtanak jatszoterek/iskolak/ovodak kornyeken teszik ki kismillio eletveszelyes szitunak sajat es masok gyermekeit, es aztan habzoszajjal kritizaljak azt aki egy krokodil kozelebe viszi a csemetejet (aki raadasul a vilagan a legjobban ert a korkodilokhoz), gusztustalan dolog. Garatalom neked, hogy ott nagyobb biztonsagban volt a kis gyerek, mintha bebiszittyoval lett volna otthon.
Az meg, hogy egy mai kvazi mediasztar exibicionista, es szenzacio hajhasz...
"hu bazd meg ez a so ez kurva sos... ez tarthatatlan"... az a dolga, hogy az legyen. =)

capture 2006.11.04. 14:32:36

Kopaszmercis! Dolgokat nyugtázni azzal, hogy van más rossz is, vagy van, még rosszabb...háát szerintem nem egészséges. Mert ebből a logikából kiindulva, semmit nem lehetne kritizálni, hiszen tromfolni mindent lehet. Mert így ha vkit kifogásolunk a koszos inge miatt, nem gáz, mert van aki lehányja.
Ha viszont arra gondolsz, hogy azok kritizálnak akik lehányják, akkor igazad van persze, de akkor nem mondtál semmit csak egy olyan teóriát állítottál fel ami bírálható, nem helyes, rossz. Ezzel az erővel viszont azt is írhattad volna, hogy aki kirabolt egy bankot, az ne bírálja Irwint. Biztosan van ilyen is.

"Az meg, hogy egy mai kvazi mediasztar exibicionista, es szenzacio hajhasz...
"hu bazd meg ez a so ez kurva sos... ez tarthatatlan"... az a dolga, hogy az legyen. =)" Ha szerinted ez így van, az nagyon szomorú rád nézve.
Szerintem krokodilok életét bemutatni úgy is lehet, hogy ember nincs is a képen.
Az is lehet, hogy Irwin a népszerűségét arra használta, hogy segítsen az állatokon. Ez szép és becsülendő. Ezért írtam fennebb, hogy az nem feltétlenül az ő hibája, hogy szenzációt kérnek tőle. Nem az ő hibája, hanem azé a nézőé, aki legalizálja a kvázi médiasztárok ilyen törekvéseit ill. elnézi, merthát neki ez a dolga....

Kopaszmercis 2006.11.04. 15:29:28

Capture: en azt mondom, hogy gyakorlatilag mindenki folyamatosan nagyobb veszelyeknek teszi ki a gyerekeit, mint Irwin tette ott, es alszent dolog ezen hoborogni.
Az hogy a mediasztarok exhibicionistak es szenzeciohajhaszok a dolog termeszetebol fakad, en nem azt irtam, hogy ez igy jo, hanem azt, hogy igy VAN. Ezen megutkozni nevetseges. Szerintem az allatokat es eletuket ugy kell bemutatni ahogyan devid tetemboro tette pl.. mondom en irwin-t nem szerettem kulonosebben, de utalom, hogy mindenki ingert erez arra, hogy megszakertse, hogyan kene termeszet filmet csinalni, olyan allatokrol, amiket csak tv-ben latott, es nem, hogy a kontinenst nem hagytak el sokan az onjelolt itelkezo szakertok kozul, de meg talan az orszagot sem. Es emiatt, meg akkor is gaz az itelkezes, ha tortenesen veletlenul igazsagos/jogos kovetkezmenyre jutnak.. plane ha meg nem is.

(gergényi)pétergábor 2006.11.05. 20:38:05

...éppen a ráják közé is bevihette volna a fiát, bemutathatta volna neki, hogy az "még"mennyivel veszélytelenebb, mint a krokodilos-produkció. (Fájdalom, de ezt már csak a mami mutathatja meg a kissrácnak.)

aaatom 2006.11.05. 21:53:07

"Lehet látták a Cnn-en hogy mi folyik nálunk, és ráharapnak a témára."

Nos valaki mondta, hogy mennyire szánalmas az, amikor olyanok háborognak valamelyik SP jelenet miatt, akik előtte ugyanúgy röhögtek mások kifigurázásán.

Szeretném ha ezt mégegyszer végiggondolnátok. Biztos mindenki emlékszik arra a részre, melyben a román ötösikrekről volt szó. Milyen országnak mutatták Romániát? Egy lepukkant utolsó lepraterepnek, ami kábé vetekedett egy afgán város szintjével. Nos gondolom jól eshetett a románoknak, akik csak egy fokkal élnek rosszabbul, mint mi. Ugyanúgy neteznek, ugyanúgy néznek South Parkot, mint ti! Vajon, ha rólunk készítenének SP részt, akkor mi mit kapnánk? Mit várunk el egy olyan országtól, akik nem tudnak Budapest és Bukarest között különbséget tenni? Asszem egy magyar SP rajongó sem dícsérné az alkotókat, ha az ötösikres részben ábrázolt Romániához hasonló Magyarországot rajzolnának meg.

Nos erről mit gondoltok? Mindezek ellenére én is imádom a South Parkot, de én addig örülök, míg nem készítenek rólunk is egy jó kis részt. :S

Ender Wiggin 2006.11.05. 23:15:20

aatom: én február óta Romániában élek (a feleségem román, nem erdélyi magyar, hanem román), és állíthatom, hogy itt nem csak egy fokkal élnek rosszabbul, már csak azért sem, mert a minimálbér orvosoknak 50-100 euró. Akkor a melósnak képzelheted. És ha csak Erdélyig jutsz el, akkor talán az lehet a benyomásod, hogy alig rosszabb itt, mint Mo-n, de csak mielőtt megkérdeznél valakit, aki élt mindkét országban.
Ami az eredeti témát illeti, szerttem a műsort, kedveltem Irwint mindazok miatt, amit itt már többen is leírtak. nagyon lesújtott a halála, én is legyőzhetetlennek hittem a sok kígyómarás után. DE, az SP-t is szívesen nézem (noha a sok általatok felsorolt gyalázás között (Szaddam, Hilton stb) azért Steve annyiban necces, hogy ő már nem él, és az élete össze sem hasonlítható az idézett két - jelzőt sem találok rájuk - személyével. De szerintem is inkább abból űzött gúnyt a rajzfilm, hogy hogy akarnak pénzt csinálni az Irwines Halloween kosztümöt áruló obladékok.
Végezetül, cyrus, Attenborough még nem halt meg, nem kell kiakadnod...:-D
süti beállítások módosítása