Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Fábrydrive

Cadillac drive

2006. április 26. 00:17 kiricsizoltan 38 komment

A Cadillac drive nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért át is ültették egy későbbi idősávba, hogy ne állja el a napot más, életrevalóbb műsorok elől, és hétfő helyett szerdára helyeződött, ráadásul ezt az egészet megtoldják egy kis reklámkampánnyal, így a kudarc még feltűnőbb. A két főszereplő, és a cadillaces alapötlet miatt rövid ideig abba a tévedésbe ringattuk magunkat, hogy itt a Fábry-show, a Frei Dosszié és a Bajkeverők tornádószerű elegye fogja felkavarni a nézői kedélyeket, pedig nem. Ez show-nak, ugye, nagyon gyér. Csakhogy az RTL Klub rosszul okoskodik, mert a Fábrydrive mégis jó műsor, csak rossz helyen van!

Ismerjük a Spektrum és a Travel channel utazgatós műsorait, amelyekben egy angol, vagy amerikai hófehérke elindul a nagyvilágba, és miközben pecsenyére sül, végig hülyeségeket kérdez a helyiektől, akik ezt körberöhögéssel díjazzák. Ennek egy élvezhetőbb variációja, amikor Michael Palin, vagy Clive James teszi ugyanezt, ilyenkor nem csak a helyiek röhögnek, hanem néha a néző is. És van nekünk ez a magyar változatunk, két pocakos fickó különleges helyeket látogat meg az USÁ-ban és érdekes emberekkel találkozik. A helyek attól különlegesek, hogy az usában vannak, az emberek pedig attól érdekesek, hogy az usában laknak. Az egyik utazó egy kicsit fáradt - tanult szakmáját tekintve - neoavantgard festő, a másik meg… hát a másik meg Fábry Sándor. De úgy néz ki, se Fábry, se Wahorn nem ér a nyomába Győzikének.

Mivel egy tévéműsor nem legojáték, belenyúlni, a bábuk fejét átcserélgetni már nem lehet, újrakezdeni az utazást szintén nem, ezért csak egy módon lehetne feljavítani. Ehhez először is azt kell felismerni, hogy a fábrydrive nem gyenge, csak rossz csatornán tartózkodik. Nem későbbi időpontra kell átrakni, hanem egy másik csatornára. Merthogy lehet fikázni ezt a két fickót, de azért messze jobbak, mint például a MeneTrend, vagy a Ketten a városban, vagy bármelyik útifilm fárasztó műsorvezetői. És azt ne felejtsük el, hogy Clive James, vagy Michel Palin is takarékoskodik a humorral, az egy műsorra jutó három-négy poén miatt nézi őket az ember, és már ennyivel is fölül tudják múlni az útifilmek zömét. A Cadillac Drive az m1-en vagy az m2-n vasárnap délután sugározva megfelelő kísérője lehetne az ebéd utáni röfögésnek. A Travel channel, vagy a Spektrum jópofiskodó, vörösre pirult, ostoba utazóihoz képest viszont a Fábry-Wahorn páros a napnyugati műveltség világítótornyának tűnhetnének. Szóval szét kell osztani ezt a műsort a szegények között.

RTL Klub, szerda 23:25

Címkék: tv rtl klub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asil4546 2006.04.26. 08:59:44

Sajnálom, de messze nem értek egyet a cikk íróval. Ha a semmihez hasonlítom a két "Úr" teljesítményét, persze akkor valami történik. De egyebekben az eddig látottak minősége közelít a nullához. Alapvetően a magát hazánk legnagyobb showman-jének eladni kívánó csütörtök esti öv alatti "viccekkel" és némi komcsizással fűszerezett műsort vezető Fábry vérszegény, olykor kifejezetten roszízű poénjaira kihegyezett műsor szerintem a késő éjszakai időpontot sem érdemli meg. Vasárnap délután meg biztosan nem nézném, mintahogyan már csütörtökön sem nézem. Sőt! már a család más tagjai is fanyalognak, ha a kapcsolgatás közben rákattint valaki. Normális ember -azt gondolom-, hogy ezt a fajta humort már a kocsmában sem igazán tolerálja, nemhogy az otthonában.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2006.04.26. 09:45:37

de, én igen.
pedig tök normális vok.

Aukc 2006.04.26. 09:57:03

A "két duci hölgy" csak annyival jobb, hogy ők főznek is. Humorban Fábry jobb egy hajszállal.

TomTom 2006.04.26. 10:06:19

A musor nem az igazi, de Fabry kiraly.
Jo humorista, rossz musorban. ennyi.

Kabir 2006.04.26. 10:08:29

Fábry? Ugyan kérem, a Cadillac driveban Wahorn néha sokkal érdekesebb, mint sómen barátunk. Ez egy jó műsor, csak a célközönséget nem jól határozta meg a csatorna.

Fearan 2006.04.26. 10:12:13

Véleményem szerint sajnos a mi kis két nagy kereskedelmi csatornánkból csak úgy ömlik a hülye embereket még hülyébbé tévő baromságegyveleg. És sajna ami nem könnyen befogadható, kicsit extrém és ötletes azt berakják éjfél környékére legyen az show vagy film. A Világfalu is későn volt és a Caddilac Drive is későn van. Szerintem a Caddilac Drivenak van egy feelingje amit azok nem éreznek meg akik a győzikét meg a batárok köztöt nézik éjjel nappal. Sokkal jobban érzem ezt a fajta Fábry humort, ahol bebizonyosodik, hogy ő is el tud b***ni néhány poént, ha nem egy gegíró brigád adja a szájába a vicces dolgokat. A Wahorn meg egy önképző képzőművész akinek sajátos stílusa van, amely dadizmusból és szürrealizmusból táplákozik és ezért mókás. Az biztos, hogy ez az egyszerű embernek nem befogadható, ezért egyetértek az íróval, hogy ennek a műsornak nem egy RTL Klubbon lenne a helye. Nem nagyon lesz az RTL Klubbon képzőművészeti vagy irodalmi műsor, mert ugye egyértelmű, hogy Győzike, a berényiék meg a Valkó Esztí többet ad. :D Hát ide jutottunk, ilyen a világ, ezt kell szeretni.

Lou 2006.04.26. 10:32:56

Wahorn sokkal jobb, mint Fábry. És nemcsak ebben a műsorban. Én mindig is nagy rajongója voltam Fábrynak (már a Showder előtt is, pl. A pincér közbeszól), de most már kicsit sok. A Cadillac Drive azóta nem tetszik, amióta Fábry a legelején lenácizta Svájcot. Minek?
Ez a műsor lehetne jó is, ha eldöntenék végre, hogy km-ből vagy poénból szeretnének-e többet. Ha két hétig nyaraltak volna egy jót Kaliforniában, és ott szétcincálták volna az emcsi kultúrát, sokkal szórakoztatóbb lehetne az egész.

flombi 2006.04.26. 10:37:05

Kaka, pisi, bruhaha, de vicces ez a Fábry!

ute1971 2006.04.26. 10:38:06

Az a baj,hogy sokan politikai felhangot erőltetnek a műsorba(ez látszik itt a hozzászólásokból is)Ez egy teljesen normális,nézhető utazós műsor,valszeg akik nem csípik Fábryt azok akkor is "savaznák" a műsorát,ha 100°%-os lenne.A cikk lényege is az volt,hogy abban a híg fosstengerben amit Magyar kereskedelmi médiának nevezünk ez egy jónak mondható műsor....pláne a Győzike és Barátokközt vonalhoz képest!

jz 2006.04.26. 10:45:36

Sajnos nem láttam minden részt, de voltak benne érdekes helyek. Ezt miért nem lehet megnézni weben, mint a világfalut???

www.online.rtlklub.hu/vilagfalu/

Darth Revan 2006.04.26. 10:47:53

A cadillac drive és a Világfalu ég és föld!

Kíváncsi voltam fábry eme műsorára, de nem tudtam végignézni, szerintem nagyon is jó műsorsáv neki a szerda éjfél. :)

ZeDDy 2006.04.26. 11:12:28

Érdekes mindenki a humor részére megy rá, pedig ebben a műsorban ez lényegtelen szerint, megismerhetünk benne egy kulturát talán nem is a szokványos szemszögből és van hozzá két érdekes ember és tényleg szerintem olyan jellegű, mintha nem is műsort csináltak volna kitünik belőle az átlagossága, ti is szoktatok sz*r poénokat mondani stb. ha a barátaitokkal mentek valahova. Ettől lesz ez emberi, de a nézők a vicces embert keresik itt is a Fábryba és szerintem az első műsor elé úgy ültek le az emberek, hogy a signál alatt már fülig ért a szájuk és várták, hogy mikor jönnek a jó poénok, de hát nem jöttek. Az a réteg aki pedig a célközönsége lehetne az pedig vszinüleg azért nem nézi, mert biztos ez is egy vicces műsor. Szerintem a Wahorn pedig néha nagyon nagy dolgokat ereszt ki magából és jó filozófiai bölcseletet ad ki magából. De hát mi sem bizonyitja jobban, hogy a tahó szöszmösz macis bunkok országában élünk, hogy ezt a műsort és a világfalut is Győzike mögé rakták. Az vagy a barátok közt nem sz*r? :D "Hajrá Magyarok!" pfffff....

vomit 2006.04.26. 11:20:50

neha beszelnek hujeket, de sztem a sorozat tok jo. bazz, mikor fogtok eljutni a bering szoroshoz, atnezni oroszorszagba?
kocsog az rtl, hogy ilyen kesore rakta.

bladerunner 2006.04.26. 11:50:04

Nekem csak az első két adáshoz volt "szerencsém". Akinek Kaliforniáról annyi mondanivalója van, hogy az almán származási cimkék vannak és és vissza lehet vinni, meg egy direkt kiválasztott giccses szállodába elmenve dizájncenterezik, nem hinném, hogy az ilyen bármilyen műsorsávot megérdemel. ennyi erővel a körúton is autózhatnának, miközben Fábry fejhangon visítja a hülye , kreált, dalocskáit. Szólni kellett volna neki, hogy ne vegye "humorosra" a figurát, mert ez nagyon gáz, csodálom a Wahorn önuralmát, néha biztos szívót egy kis nyugtatot is.

vatafak 2006.04.26. 11:54:26

hát gyerekek, a győzike pereputty bámulásától már csak 1 lépés a kőkorszak.egyáltalán azt sem értem, hogy említhetitek 1 lapon a Kedilekknek akár csak a kipufogógázával is?!

PSYCHO 2006.04.26. 17:22:58

Flombi, ott a pont. Bár a farkát, meg mások farkát - amik persze az övénél csak kevésbé jókorábbak lehetnek... - meg a hátszőrét, fülzsírját, köldökszöszét, fikuszát kifelejtetted a mélyenszántásai közül.

Bár sztem a csákó lehetbe jó is. Ha a helyén lenne. Ha többre tartaná a közönségét, mint teszem azt bárki HP-s tartja Crack-ot és Monstro-t.

bogyi 2006.04.26. 17:51:35

hát egyrészt a Fábry jó humorista VOLT, amíg nem ragadt lenn a pisi-kaki-fülzsír-fikusz (köszi Flombi és Psycho az összefoglalásért) szinten. humorban le lehet néha látogani az intellektus aljára, de ottragadni veszélyes. másrészt ő vitte bele a politikát a műsoraiba, amikor is állást foglalt valaminek az oldalán, nem a nézői húzták rá.

aztán meg a Fábry nézhető VOLT, amíg emberszámba vette a vele szemben ülőt. de amióta bárki legyen is a beszélgetőpartnere (ebben a műsorban nem Wahorn, hanem az egész USA), a totális lenézés sugárzik belőle, azóta jobb inkább elkapcsolni.

Lou 2006.04.27. 09:52:15

Nemcsak ebben a műsorban! Fábry sajnos lassan kezdi elhinni, hogy mekkora sztár. És végsősoron tényleg sokan szeretik, de ennek nem kellene lerínia róla.
Politikailag nekem négy évvel ezelőtt nullázta le magát. Akkor írt egy levelet a Hócipőnek, amelyben nem fogta vissza magát.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2006.04.27. 16:11:00

Az RTL Klub sztem elég bután csinálta... Elrakta a műsort egy nézhetetlen időpontba és elkezdte vadul reklámozni. Ennek valahogy semmi értelme. (max annyi, hogy adtak a sz*rnak egy pofont) Viszont most megnéztem az első orosz részt. Embertelen jók a zenék benne!

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2006.04.27. 16:19:05

(OFF)
Lou: Én régi hócipő olvasó-előfizető voltam. Majdnem az indulástól. Nagyon szerettem. Négy éve a Hócipő lenullázódott. Egy kormánypárti szatirikus kiadványban nincs semmi érdekes. Félre ne érts, akkor is lemondtam volna, ha a másik oldal felé húz, amikor hatalmon van... és nem is akarok semmilyen vitát szítani ezügyben. Most még amúgy is háborognak a kedélyek ;o)
(/OFF)

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2006.04.27. 16:50:31

olyan jól működött ez az átrakás + reklám, hogy én teljesen el is felejtettem, h tegnap van. pedig az első orosz rész érdekelt volna.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2006.04.27. 17:09:24

Sajnálhatod. Nem a Fábryról maradtál le, hanem ami mögötte van :o))) És a zenék... lehet, hogy orosz rockot fogok hallgatni. Jó lenne tudni, hogy kik voltak.

bogyi 2006.04.27. 19:36:57

dexter68: te lemondtad a hócipőt (én sosem is járattam), én nem nézem a fábryt. nálam igazából mindketten lejáratódtak attól a zsurnál csihi-puhitól. mindketten tanúbizonyságát adták önnön tévedhetetlenségükbe vetett hitüknek, de talán még a farkasházy, aki legalább utólag belátja, ha tévedett.

asil4546 2006.04.28. 10:09:21

Válaszként azt írja: "Valld be, hogy a komcsizást verte ki nálad a biztosítékot... Kár fanyalogni, attul még nem lesz a műsor rosszabb."
Nos, ha nagyon fanyalgós lennék azzal kezdeném, hogy nem emlékszem, hogy találkoztunk volna és tegeződnénk. Ami viszont a lényeget érinti. Nem a komcsizás a lényeg, hanem az ami mögötte van, a szellemtelenség, ami a műsor indulásakor még nem volt ilyen nyilvánvaló. Sajnálom, de én még a Kellér féle humoron nőttem fel, és azt tartom mércének, no meg a későbbiek közül Hoffit. "Attul" ugyanis nem lesz valaki szellemdús, ha a pukizásról, pisilésről stb. beszél nem egyszer, egy műsorban, hanem többször is. A design center pedig a tárgyakat illetően idézi ugyan életünket, de a hozzáfűzött szöveg a legtöbb alkalommal nagyon sántít. Fábry "Úr" is használta ezeket a tárgyakat és nem emlékszem, hogy valahol is olvastam vagy hallottam volna akkoriban hasonló stílusu és tartalmú megnyilatkozásait. Utólag bizony könnyű lehúzni, ócsárolni ezeket a dolgokat -néha még nevet is rajta az ember, látva sutaságukat, mai szemmel nézve korszerűtlenségüket, vagy egyszerűen csak a visszaemlékezés miatt- de folyamatosan "lehúzni" a múltunkat még a tárgyainkon keresztül most utólag nem tűnik valamilyen nagy hősi tettnek, sőt néha igencsak bántó. Ezért is kapcsolunk át. Még a fiatalok is húzzák már a szájukat. Arról már nem is beszélve, hogy a meghívottak -akik olykor valóban érdekes személyiségek voltak a kezdetekkor- gondolataira, válaszaira a nagy showman valójában nem is nagyon kiváncsi, hiszen mindíg a szavukba vág és magát "fényezi" ahogy a család fiatalabb tagjai mondják. Szóval sem a show sem a cadys ügy nem jó már. A nézettség sem nő, -amennyire tudom. Természetesen aki nézni akarja tegye, szíve joga, mi általában átkapcsolunk egy másik csatornára.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2006.04.28. 11:12:10

nekem ebben "a fábry de megváltozott és lenéző és pisikaki" dumában az a fura csak, hogy régen is ugyanezt tolta. hallgassátok csak meg pl a vietnami balzsam, vagy az oh tannenbaum, vagy a lejtő ördöge c. monológjait, vagy úgy általában a régi és újabb rádiókabarés dumáit.
nem egy általatok elvárt képet kellene hajkurászni egy-egy személyiségről, hanem ha érdekel mögé kell nézni, ha meg nem, akkor meg nem kell foglalkozni vele.

asil4546 2006.04.28. 10:09:21 szerintem a dizájncenterben a tárgyak kifigurázása, esetleg nevetségessé tétel nem ócsárlás, ez a szatíra egyik saját magán is röhög azzal, hogy a múltján röhög (lásd még: index.hu/politika/belfold/per1111/ )

egyebekben meg magam is úgy gondolom, mint ZeDDy @ 2006.04.26. 11:12:28

holmes 2006.04.28. 13:14:02

a fábry télleg mindig is ilyen volt. hallottam én még őt nagyon régen a rádióban, semmit nem változott, csak akkor még nem ismerte senki, és nem volt sikk fikázni.
a kaki, pisi poénokhoz mge csak egy apró megjegyzés. egyetemi tananyag a don quijote, a tristram shandy, a gargantua és pantagruel, és arisztophanész komédiái. ha kaki, pisi, fütyi kell, akkor ezekben mindent megtaláltok, mégsem hőbörög senki. sztem ez a humor hozzátartortozik kultúránkhoz. persze lehet velem vitatkozni.

CrL 2006.04.28. 14:15:51

fábryt könnyű oltani, de amíg nincs nála sokkal jobb stand-up verbalista vagy showman itthon (ok nem egy stewart vagy letterman), addig felesleges feszülni. az egy másik hogy ez a műsor milyen, jobbra számítottam én is de még mindig nézhetőbb mint bármelyik utazgatós műsor a kertvben megjelent bármikor az elmúlt 10 évben.

bogyi 2006.04.29. 12:17:59

és ha most azt mondom, hogy azok miatt ilyen a mai magyar tévékultúra, akik megnézik azt is, ami nem igazán tetszik "de úgysincs jobb" alapon?! hiszen a médiában dolgozók hamar megtanulják: nézd le a nézőt, csinálj vmi sz@rt, úgyis lesz aki megeszi...

Méregzsák 2006.04.30. 00:38:05

TomTom, nem értek egyet.
Rossz humorista, gyenge műsorban, még gyengébb sztorival.

CrL 2006.04.30. 01:47:53

kern, bajor, fábri, gálvölgyi (?), szőke és társa a magyar tévé rádió kultúra legjobb humoristái, náluk nincs jobb és nem eltűröm alapon. de azért lehet írni a jobbnál jobb neveket még itthonról: maksa, éles vagy sas a kedvencetek?

"All in" 2006.05.03. 09:15:28

CrL:
"...fábryt könnyű oltani, de amíg nincs nála sokkal jobb stand-up verbalista..."

Bödőcs Tibor, Litkai Gergely pl.

CrL 2006.05.03. 10:13:42

egész dumaszinház profi, litkai és bődöcs nagyon jók persze, legjobbak a saját generációjukban, de még nem a műfaj legjobbjai sztem. de még simán lehetnek azok.

"All in" 2006.05.03. 10:21:24

Akkor kik a műfaj legjobbjai szerinted?
A Kern, Bajor, Gálvölgyi?
Ugyan már...

CrL 2006.05.03. 15:01:31

stand-up comedy: itthon hofi volt legnagyobb sztem. fábry több mint tíz éve tartja magát, élő előadásai készek, az egy dolog hogy ismétli magát meg és a politika miatt sokan megutálták de szövegelésben nehezen verik meg. rudolf péter ha nem tvben nyomja és érdekli akkor naggyon nagy standup-ban. szőke és badár sokszor unalmasak de azért még ott vannak. a fiatalok közül dumaszinházasok tényleg tehetségesek, de számomra az évek döntik el ki marad meg és lesz a 'legjobb'.

Endiman 2006.05.09. 11:46:52

egyszerűen arról van szó, hogy nyert a baloldal, és mivel Fábry most Oroszországban jár, ezért a volt elvtársak kérésére az rtl jó későre tette a műsort nehogy mindenki hallja az esetleges kritikákat Fábrytól az mszmp által oly nagyra tartott anyaországtól

na nehogymár a Győzikét többen nézzék mint a CD-t...
ezt nézettség elmaradással magyarázni nevetséges

vicc 2006.05.09. 17:40:26

"na nehogymár a Győzikét többen nézzék mint a CD-t..."

nehogymár a blikket többen olvassák, mint a nemzetőrt. vagy a magyar narancsot. vagy a népszabadságot. vagy a magyar hírlapot, a népszabit, a magyar nemzetet és anépszavát együtt véve.

komolyan létezik ilyen naiv ember?

hamarabb van - többen nézik.
bulvár - többen nézik

mindkettő valóságshow, az egyik jobban érdekli a másikat.

"ezt nézettség elmaradással magyarázni nevetséges"

lehet, de nem nevetségesebb, mintha politikával magyaráznák.

ja, hogy a műsort már a választások végeredménye előtt átirányították? az persze nem számít. ja, hogy műsor alapból a baloldal alatt volt korrekt időpontban. nem számít.

Fluxus 2006.05.13. 17:08:13

Meg kell szólaljak..

Sajnos az úgynevezett populizmus nyert a médiában, az embereket jobban érdekli a bulvár, reality show, értelmetlen sorozatok stb..

Ezt tapasztalom nap mint nap. A CD egy nekem nagyon tetsző sorozat, ami kifigurázott poénos útifilmnek fogok fel, amiben ellőfordul értelmiségi humor, amit csak én értek meg a szobatársaim közül, érdekli őket is, aztán magyarázkodnom kell..

A kollégiumi szobában a 3 szobatársam elkezdi délután a Klaudia, Balázs stb-bel, és befejezi a győzikével. Ők értik, röhögnek, csak ez nekem primitív. Én nem nézem az említett 2 kereskedelmi csatornát, ami tele van populista sz*r primitív dolgokkal és bulvárral, a hátam közepére sem hiányzik. A CD az rtl legértelmesebb műsora per pillanat. Nincs sikere? Na ez minősíti a népet, romanizálódunk (félreértés ne essék: az ókori római típushoz konvergálódálódáshoz gondoltam, ami ekvivalens az ameikai típushoz..),amerikanizálódunk, gratulálok! Kenyeret és cirkuszt a népnek, és nem foglalkozik fontosabb dolgokkal! Éremes South Park-ot nézni, pont erről szól..

Nagyon megdöbbent és sokszor bosszant ez a tény..
Az utazni szerető értelmiségnek tetszik..

Az "értelmiségi" fogalma relatív, szobatársaim és felsőiskolát fognak most végezni, de az intellektusok az valahol negatív mércét üt, de az egyszerű munkásnak meg lehet magas intellektusa valamely tudományágban, humanizmusban, intelligenciában vagy akármi másban, ki tudja.. (azt szoktam mondani, aki hülye az nem biztos hogy bunkó, de a bunkó nem biztos hogy hülye.. Az utóbbi rosszabb.. :-) Én speciel szeretek utazni, különböző kultúrákat megismerni szokásokban, gasztronómiában és szakmában. Ezért imádom a CD-t.

Kár, hogy most a 9. rész magasságában ellaposodik, rátszik rajtuk, hogy fáradnak, és már unják az egészet. Remélem a vonaton kipihenik magukat.

TV: én a Spektrun, Travel Ch-n és rajzfilmeken élek.. Érdekes: a rajzfilmek (ne a japán firkák amit szokás "anime"-nek nevezni) gyerekeknek készültek és felnőtteknek szólnak, egykettő nagyon durva..

Jah.. politika.. Az a drága kereskedelmi média és a politikai elitünk elolvashatna néhány politológia könyvet, és helyretehetnének jónéhány elcs*szett fogalmat.. ez most nem ide tartozik. Én csak akkor foglalkozok politikával, ha muszáj, nem erőltetem a témát.

Utánnanéztem: BP-Vlagyivosztok a transzibériain: kb 200.000 HUF-ból kijön, 6,5 pap oda és ugyanennyi vissza 4 fős hálókupéban. Euro-Dominoval kisakkozható, vagy Kijevben váltott jeggyel.

Üdv

pszichonauta 2013.03.24. 12:08:21

Bár 7 év eltelt azóta, de véleményem szerint a Cadillac Drive az egyik legjobb húzása volt a RTL-nek. Persze, a humorát nem mindenki érti, a feelinget pedig nem mindenki érzi át.
Például nem hiszem, hogy a magyar közönség értette a Tom Wolfe-os utalásokat.
Azt is megjegyzem, hogy ez a műsor valójában Wahornról szólt.

Kár, hogy a vágatlan verziót soha nem adták ki. :(
süti beállítások módosítása